Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Ca sa fiu mai explicit acel zdanganit e ca si cum ai ave o bila de intr-un borcan si ai misca borcanul, cam asa se aude la mine pe piatra cubica ce e drept zgomotul nu e puternic trebuie sa fi putin atent ca sa il auzi, iar la mers pe drum asfaltat nu se aude decat la unele denivelari nu la toate.
azi am fost la service pt a 3a oara si mi s-a facut o pragamare pt vineri, urmand ca vineri sa se faca disectia puntii spate au zis ca vor da jos amortizoarele, vor pune altele sa vada daca mai face cica o vor lua prin eliminare. Acum tot ce sper eu e sa ii dea de cap si sa nu cumva sa am vreo surpriza sa apara zgomote si mai mari si sper sa nu le ramana piese sau suruburi la sfarsit. Of si cand te gandesti ca masina are abia 2200km si sa sufere o disectie de tanara...
azi am fost la service pt a 3a oara si mi s-a facut o pragamare pt vineri, urmand ca vineri sa se faca disectia puntii spate au zis ca vor da jos amortizoarele, vor pune altele sa vada daca mai face cica o vor lua prin eliminare. Acum tot ce sper eu e sa ii dea de cap si sa nu cumva sa am vreo surpriza sa apara zgomote si mai mari si sper sa nu le ramana piese sau suruburi la sfarsit. Of si cand te gandesti ca masina are abia 2200km si sa sufere o disectie de tanara...
- adrian lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm
QUOTE (Flipper @ Dec 7 2010, 04:54 PM) azi am fost la service pt a 3a oara si mi s-a facut o pragamare pt vineri, urmand ca vineri sa se faca disectia puntii spate
Salut!
Pentru atata lucru ai curaj sa te duci sa demoteze 'meseriasii' toata puntea!?
Si la mine s-a auzit de noua dar dupa un timp a disparut!
Salut!
Pentru atata lucru ai curaj sa te duci sa demoteze 'meseriasii' toata puntea!?
Si la mine s-a auzit de noua dar dupa un timp a disparut!
Sicer sa fiu nu prea am curaj sa ii las sa desfaca tot pe la punte. In seara asta am sa imi iau prietena pe care am sa o palntez la volan pe o strada cu piatra cubica si eu am sa ma duc frumuse lpe bancheta din spate, am sa rabatez o juma de bancheta ca sa am acces la portbagaj si am sa fiu foarte atent daca nu cumva acel zdrangatit vien din portbagaj desi am facut proba cu palcajul scos si tot zdranganea, am sa pun mana pe mochete si ce mai e pe acolo sa vad paote am noroc si totusi nu e de la punte. wish me luck
nini dc zici ca asa fac toate, la tine face asa pe piatra cubica mai ales?
nini dc zici ca asa fac toate, la tine face asa pe piatra cubica mai ales?
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (Flipper @ Dec 7 2010, 04:54 PM) Ca sa fiu mai explicit acel zdanganit e ca si cum ai ave o bila de intr-un borcan si ai misca borcanul, cam asa se aude la mine pe piatra cubica ce e drept zgomotul nu e puternic trebuie sa fi putin atent ca sa il auzi, iar la mers pe drum asfaltat nu se aude decat la unele denivelari nu la toate.
Daca te ajuta cu ceva, acelasi zgomot l-am auzit si eu la Cee'd, dar venind din fata, era de la o bieleta antiruliu. Nu-mi pot imagina de la ce poate veni in partea din spate. Testul cu prietena te-ar putea edifica.
Daca te ajuta cu ceva, acelasi zgomot l-am auzit si eu la Cee'd, dar venind din fata, era de la o bieleta antiruliu. Nu-mi pot imagina de la ce poate veni in partea din spate. Testul cu prietena te-ar putea edifica.
problema legata de ceva care se aude de la spate am avut-o si eu, prin primavara, pe la aprox 40.000 km. E drept, eu parca auzeam altfel, ceva de gen un scartait pe la speed bumpere, dupa ce aproape ai trecut de el, indiferent de viteza spre stat pe loc pe care o adoptam la asa ceva. Adica esti pe coborarea bumper-urului si puntea se duce spre jos iar caroseria ar trebui sa nu mai coboare si sa fie tinuta sus de amortizor. Dupa vreo 3 vizite in service s-a rezolvat. Din ce am inteles, era o problema care a mai aparut pe niste masini (culmea, dupa ce s-a rezolvat la mine), mai multa lumea se plangea de scartait dar o buna perioada de timp se spunea ca ar fi niste bucsi, care schimbate atenuau zgomotul (n-am inteles de ce/sau as zice am inteles, ca bucsile se schimbau pe banii clientului)... Cum bucsile alea nu se miscau, n-aveau probleme, iar km erau destul de putini, s-a investigat (toata stima pentru service-ul din Metalurgiei si dl. Florin Borcan) si se pare ca foile de tabla ambutisate din capatul de sus al amortizorului aveau niste puncte de sudura desprinse (nu se stie din ce cauza, ca n-aveam nicio groapa asa de maaaaare la activ). Foile alea de tabla nu au sudura continua ci puncte de sudura pe margini. Nu-i un caz iesit din comun, am mai intalnit problema, culmea pe niste masini chiar mai scumpe. Deh, suspensia sport, foarte sport. (exagerez un pic, recunosc) Ma apropii de 60.000 km, nu a mai revenit zgomotul.
Insistati sa nu se greseze, ca nu rezolva problema in niciun fel... Sa se investigheze in amanunt ce poate provoca zgomotul.
Insistati sa nu se greseze, ca nu rezolva problema in niciun fel... Sa se investigheze in amanunt ce poate provoca zgomotul.
ahhh, era sa uit... alta problema care tine si de garantie, se refera la farurile cu lupa si xenon, mai exact la matuirea pe interior a farului.
In fapt, problema am observat-o ca fiind foarte prezenta cam la aprox un an de zile de la cumparare, ceva mai mare la farul din stanga. De observat se observa si la 3-4 luni de la cumparare, bineinteles, o forma mai lejera. N-am bagat de seama, am crezut ca e farul murdar sau ceva... Totusi, mi s-a parut ca e un pic lumina mai difuza spre capatul distantei maxime la care bate farul. Apoi la un an, in urma unei discutii cu un amic tot cu Lancer si a unui sondaj prin mai multe reprezentante auto, m-am convins care e treaba.
La aproximativ 2 ani de la cumparare, dupa ceva probleme de comunicare absolut inerente (asa ceva se schimba mai greu pe garantie), s-au schimbat farurile pe garantie in Metalurgiei. Daca vreti sa reclamati asa ceva, sper ca aveti inca becurile xenon originale pe masina si nu ati schimbat nimic la farul respectiv. Mergeti la service, insistati sa vi se deschida comanda de garantie. Insistati pentru o rezolutie si la importator la departamentul de garantii.
Problema apare datorita unei lentile un pic slab proiectate din fabrica, care amplifica foarte mult spre mijlocul plasticului exterior jetul de lumina atunci cand acesta datorita autoleveling-ului se misca spre jos. N-aveti ce sa faceti spre a preintampina problema, corpurile noi de far care sunt acum pe masina au lentila cu o alta densitate (probata in laborator) si parca o pozitionare diferita de aproximativ 5 grade. (aici nu bag mana in foc, dar in niste poze cu farurile pe masini identice facute cu aparat profesional pozitionat pe un trepied si suprafata perfect plana eu observ o anumita diferenta la inclinatia lentilei in corp)
Momentan la cateva luni bune de la schimbare, nu a mai aparut niciun fel de matuire pe interior, cu toate ca de ceva vreme merg foarte mult cu farurile aprinse chiar si in oras (criza de timp, bat-o vina si nevoia de a fi cat mai vizibil in anumite manevre bruste)
Aveti grija sa cereti reglarea farurilor, mai ales sa o testati imediat pe un drum intunecos, care are si curbe (un DN1 sau un Urziceni ceva...) Asta pentru a vedea si ce fel este pozitionat noul jet de lumina si a face corectiile necesare inainte de vreun drum lung programat noaptea... (Prietenii stiu de ce, nu mai povestesc altceva).
In fapt, problema am observat-o ca fiind foarte prezenta cam la aprox un an de zile de la cumparare, ceva mai mare la farul din stanga. De observat se observa si la 3-4 luni de la cumparare, bineinteles, o forma mai lejera. N-am bagat de seama, am crezut ca e farul murdar sau ceva... Totusi, mi s-a parut ca e un pic lumina mai difuza spre capatul distantei maxime la care bate farul. Apoi la un an, in urma unei discutii cu un amic tot cu Lancer si a unui sondaj prin mai multe reprezentante auto, m-am convins care e treaba.
La aproximativ 2 ani de la cumparare, dupa ceva probleme de comunicare absolut inerente (asa ceva se schimba mai greu pe garantie), s-au schimbat farurile pe garantie in Metalurgiei. Daca vreti sa reclamati asa ceva, sper ca aveti inca becurile xenon originale pe masina si nu ati schimbat nimic la farul respectiv. Mergeti la service, insistati sa vi se deschida comanda de garantie. Insistati pentru o rezolutie si la importator la departamentul de garantii.
Problema apare datorita unei lentile un pic slab proiectate din fabrica, care amplifica foarte mult spre mijlocul plasticului exterior jetul de lumina atunci cand acesta datorita autoleveling-ului se misca spre jos. N-aveti ce sa faceti spre a preintampina problema, corpurile noi de far care sunt acum pe masina au lentila cu o alta densitate (probata in laborator) si parca o pozitionare diferita de aproximativ 5 grade. (aici nu bag mana in foc, dar in niste poze cu farurile pe masini identice facute cu aparat profesional pozitionat pe un trepied si suprafata perfect plana eu observ o anumita diferenta la inclinatia lentilei in corp)
Momentan la cateva luni bune de la schimbare, nu a mai aparut niciun fel de matuire pe interior, cu toate ca de ceva vreme merg foarte mult cu farurile aprinse chiar si in oras (criza de timp, bat-o vina si nevoia de a fi cat mai vizibil in anumite manevre bruste)
Aveti grija sa cereti reglarea farurilor, mai ales sa o testati imediat pe un drum intunecos, care are si curbe (un DN1 sau un Urziceni ceva...) Asta pentru a vedea si ce fel este pozitionat noul jet de lumina si a face corectiile necesare inainte de vreun drum lung programat noaptea... (Prietenii stiu de ce, nu mai povestesc altceva).
Am facut testu lcu prietena, mam uracat in spate am rabatat jumatatea de bancheta mai lunga si m-am bagat juamte in porbagaj. In timp ce ea mergea cu 20km/h pe piatra cubica, rand pe rasn am pus mana pe fiecare mocheta, plastic, placaj ca sa se fixeze mai bine dar zdranganitul nu disparea, vazand ca nu am nici un suces am zis sa ascult bine sa vad poate localizez cat de cat zona. Din ce am auzit eu zgomotul vine de undeva de sub portbagaj si pare sa fie prezent atat la roata dreapta cat si la roata stanga. Ajuns acasa am bagat masina in garaj si am zis sa dau o roata jos sa trag de piese pe dedesupt sa vad poate am noroc, zis si facut insa totul sta ferm nu joaca nimic(am tras de etrier, disc, tabla din spatele discului, bara stabilizatoare, bileta de la bara stabilizatoare) apoi mi-am adus aminte de acea aparatoare din mocheta care este montata in carenajul rotilor spare si e prinsa cu niste piulite mia mari de plastic sa zic asa am vazut ca apropae toate acele piulite erau slabite la ambele carenaje, leam stras pe toate pana nu se mai invarteau dar nu am mai scos masina din garaj sa vad daca mai zdrangane , am sa vad maine. Doamne ajuta sa fi fost asta cauza desi nu cred ca acel zdranganit parea a fi unul metalic(intre doua piese de metal care se ating).
Cand am iesit in oras taicamiu mi-a dat cheia de la masian lui, un chevrolet spark sa io mut ca nu gasise loc de parcare si parcase cam nasol iar duap ce am bagat Lancerul in garaj iam mutat si lui masina si cum in parcare drumul e cam denivelat am observat ca si sparkul are un zdranganit foarte semanator daca nu chair identic care se auzea din spate(la masinile cu hayon e foarte posibil ca acesta sa zdrangane), oricu mdupa ce am vazut ca si sparkul are acel zdranganit cred ca o sa sun la service sa imi anulez programarea ca tare mie frica sa ii las sa desfaca ca sigul nu mai iese cum a fsot din fabrica iar daca acel zdranganit va deveni foarte ponuntat atunci ma voi duce la service.
Cel ami tare ma enerveaza problemele astea minore ca sunt foarte greu de locazilat si remediat.
Acum sa recunos ca si eu sutn foarte perfectionist cu masina de munte ori opresc casetofonu lsa ascult sunetul motorului sa vad daca nu cumva se aude ceva suspect sau alte zgomote pri nhabitaclu sau de la drum. Pot zice ca sunt obsedat ca masian mea sa fie impecabil atat dpdv tehnic cat si estetic. Asa ca totusi paote acel zdranganit e ceva normal avand in vedere ca e destul de greu perceptibil si l-am observat si pe alte masini mia ales pe cele cu hayon(spark, ford fiesta, pegeout 207)
Scuzatimi greselile de tastare dar e tarziu si sunt obosit si mie lene sa mai recitesc pentru a corecta...
Cand am iesit in oras taicamiu mi-a dat cheia de la masian lui, un chevrolet spark sa io mut ca nu gasise loc de parcare si parcase cam nasol iar duap ce am bagat Lancerul in garaj iam mutat si lui masina si cum in parcare drumul e cam denivelat am observat ca si sparkul are un zdranganit foarte semanator daca nu chair identic care se auzea din spate(la masinile cu hayon e foarte posibil ca acesta sa zdrangane), oricu mdupa ce am vazut ca si sparkul are acel zdranganit cred ca o sa sun la service sa imi anulez programarea ca tare mie frica sa ii las sa desfaca ca sigul nu mai iese cum a fsot din fabrica iar daca acel zdranganit va deveni foarte ponuntat atunci ma voi duce la service.
Cel ami tare ma enerveaza problemele astea minore ca sunt foarte greu de locazilat si remediat.
Acum sa recunos ca si eu sutn foarte perfectionist cu masina de munte ori opresc casetofonu lsa ascult sunetul motorului sa vad daca nu cumva se aude ceva suspect sau alte zgomote pri nhabitaclu sau de la drum. Pot zice ca sunt obsedat ca masian mea sa fie impecabil atat dpdv tehnic cat si estetic. Asa ca totusi paote acel zdranganit e ceva normal avand in vedere ca e destul de greu perceptibil si l-am observat si pe alte masini mia ales pe cele cu hayon(spark, ford fiesta, pegeout 207)
Scuzatimi greselile de tastare dar e tarziu si sunt obosit si mie lene sa mai recitesc pentru a corecta...
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori