Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Nu mai inteles, mi-au zis sa schimb statia de unde alimentez cu benzina. Din punctul lor de vedere masina funtioneaza foarte bine si daca nu vad ei exact cu mface cand nu porneste nu pot sa imi schimbe nimic pe garantie la masina ca nustiu ce defect paote avea si unde.
Mi-au recomandat sa tin presiunea in pneuri 2.2 pe fata si 2.0 pe spate chiar daca pe stalp scrie 2.6 pe ambele punti, zis si facut acum e alta viata nu imi mai clantane dintii in gura pe drumurile patriei, totusi am sa o fac 2.2 si pe spate ca se lasa cam mult anvelopa cand se urca persoane si in spate.
Oricum una pe alta lancerul e o masina care imi place foarte mult si care mi-am dorito enorm de mult asa ca sunt foarte incantat de ea trebuie sa mai treaca timpul sa ma obisnuiec mai bine cu ea.
Mi-au recomandat sa tin presiunea in pneuri 2.2 pe fata si 2.0 pe spate chiar daca pe stalp scrie 2.6 pe ambele punti, zis si facut acum e alta viata nu imi mai clantane dintii in gura pe drumurile patriei, totusi am sa o fac 2.2 si pe spate ca se lasa cam mult anvelopa cand se urca persoane si in spate.
Oricum una pe alta lancerul e o masina care imi place foarte mult si care mi-am dorito enorm de mult asa ca sunt foarte incantat de ea trebuie sa mai treaca timpul sa ma obisnuiec mai bine cu ea.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
flipper, presiunea in pneuri, trecuta pe stalp este 2.2 atat fata cat si spate.
2.4 sau 2.6,chiar este pentru viteze de peste 160, ma refer la mers constant, eventual inatea unei calatorii in germania
Plus de asta, nu m-as lua dupa " nea gigi " de la service, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar nu asa se elimina zgomotole. Acele presiuni trecute pe stalp au fost determinate in urma unor calcule foarte bine puse la punct.
2.4 sau 2.6,chiar este pentru viteze de peste 160, ma refer la mers constant, eventual inatea unei calatorii in germania
Plus de asta, nu m-as lua dupa " nea gigi " de la service, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar nu asa se elimina zgomotole. Acele presiuni trecute pe stalp au fost determinate in urma unor calcule foarte bine puse la punct.
Deci presiunea pe stalp la mine e trecuta 2.6 pentru toate rotile, in manual scrie ca presiunea trebuie sa fie 2.2 pe toate rotile iar daca se ruleaza preponderent cu viteze de peste 160km/h presiunea trebuie sa fie 2.5. La 2.6 imi clantaneau dintii in gura, acum cu 2.2 pe fata si 2.0 pe spate e mult mai confortabil insa eu am sa o tin 2.2 pe toate rotile exact cum scrie in manual. Mentionez ca am jenti pe 16".
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Am si eu o trancaneala mai precis zdrangane ceva pe la puntea spate sau in partea din spate cand merg pe piatra cubica, am fsot la service au tras de toate celea pe acolo pe sub masina dar cica nu e nici un joc totul e ok. Oare ce ar putea fi a mai patit cineva ceva de genul asta? Cum s-a rezolvat? Am doar 2200km in bord.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori