Pornire Greoaie/tremurat Relanti
Si azi a pornit. Era -1 grad, deci zic eu ca asta a fost.
Nu pot explica nefunctionarea corecta a senzorului asta la atatea masini cu vechimi si nr de km diferiti, asa dintr-o data... dar bine ca am descoperit vinovatul.
Sper ca pornirea motorului cu senzorul stricat atatea zile, n-a afectat si alte parti ale motorului...
Nu pot explica nefunctionarea corecta a senzorului asta la atatea masini cu vechimi si nr de km diferiti, asa dintr-o data... dar bine ca am descoperit vinovatul.
Sper ca pornirea motorului cu senzorul stricat atatea zile, n-a afectat si alte parti ale motorului...
Sal all.
Am uitat sa precizez, masina este din 2007 si are 153000 km. Problemele cu pornirea au aparut undeva prin august, septembrie, cand inca era cald dimineata. Deci problema poate sa fie si cand este cald afara.
Referitor la consum, ieri am facut plinul si surpriza, la un mers in proportie de 70% pe dn1, la 200 de km am consumat 22 de litri de benzina. Record de la un consum de 6% ( mediu) acum mediul este undeva la 11%.
Referitor la senzorul de temperatura, inauntru este un metal (bimetal, pentru cei care au invatat despre ele) care isi modifica rezistenta proportional cu temperatura. Poate ca acea mazga nu permite citirea temperaturii asa cum trebuie, si o simpla curatare sa remedieze problema. O sa incerc sa il curat dupa care va tin la curent. Spor la treaba si astept si alte pareri.
Dan.
Am uitat sa precizez, masina este din 2007 si are 153000 km. Problemele cu pornirea au aparut undeva prin august, septembrie, cand inca era cald dimineata. Deci problema poate sa fie si cand este cald afara.
Referitor la consum, ieri am facut plinul si surpriza, la un mers in proportie de 70% pe dn1, la 200 de km am consumat 22 de litri de benzina. Record de la un consum de 6% ( mediu) acum mediul este undeva la 11%.
Referitor la senzorul de temperatura, inauntru este un metal (bimetal, pentru cei care au invatat despre ele) care isi modifica rezistenta proportional cu temperatura. Poate ca acea mazga nu permite citirea temperaturii asa cum trebuie, si o simpla curatare sa remedieze problema. O sa incerc sa il curat dupa care va tin la curent. Spor la treaba si astept si alte pareri.
Dan.
QUOTE (andrei @ Oct 16 2010, 11:02 AM) and3yu are Denso din cate-mi amintesc si e f incantat de ele. Oricum, la motoarele de sub 150 de cai ma indoiesc ca se face asa tare simtita diferenta intre o bujie clasica si una iridium.
Este diferenta! Pe masina mea se simte mult mai bine mivec,inclusiv in treapta 3, consum mult mai mic, pornire fara probleme. pe dacia logan 1,6 16 v consum mlt mai mic mai ales in oras, pe logan 1,4 consum de la 9 la 7,5 in oras, pe ford ka 1,3 consum mai mic, pe renault megane coach 1,4 16 v consum mai mic.
De ce credeti ca toyota monteaza pe motoarele lor de 1.0 denso iridium power?
In curand o sa imi pun si la dacie. Eu va pot spune ca merita investitia.
Este diferenta! Pe masina mea se simte mult mai bine mivec,inclusiv in treapta 3, consum mult mai mic, pornire fara probleme. pe dacia logan 1,6 16 v consum mlt mai mic mai ales in oras, pe logan 1,4 consum de la 9 la 7,5 in oras, pe ford ka 1,3 consum mai mic, pe renault megane coach 1,4 16 v consum mai mic.
De ce credeti ca toyota monteaza pe motoarele lor de 1.0 denso iridium power?
In curand o sa imi pun si la dacie. Eu va pot spune ca merita investitia.
Si masina mea face ceva asemanator, doar ca e un Lancer Clasic 2.0. La peste 10 grade o ia din prima dimineata, la sub 10 grade nu prea o ia din prima. Daca ii dau la automat putin nu porneste din prima, dar o ia direct la a doua cheie. Daca tin la automat 2 secunde, porneste dar se simte ca invarte greu. Daca motorul e cald, o ia din prima. Ma gandesc sa nu fie bateria.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori