Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Sâm Dec 04, 2010 1:40 pm

Si mie mi-a pornit bine azi dimineata. Desi eu am senzorul stricat, al meu pare sa nu se manifeste decat la temperaturi de sub 5 grade.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Dec 04, 2010 2:29 pm

Majoritatea masinilor cu probleme se manifesta sub 5 grade, daca ne uitam pe ultimele pagini ale topicului.

mistyque, imi poti spune, te rog, unde ai montat senzorul? Cred ca voi face si eu operatiunea saptamana viitoare.

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Dum Dec 05, 2010 10:12 am

Si azi a pornit. Era -1 grad, deci zic eu ca asta a fost.
Nu pot explica nefunctionarea corecta a senzorului asta la atatea masini cu vechimi si nr de km diferiti, asa dintr-o data... dar bine ca am descoperit vinovatul.
Sper ca pornirea motorului cu senzorul stricat atatea zile, n-a afectat si alte parti ale motorului...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Dec 05, 2010 10:08 pm

Azi mi-a luat-o si mie bine, la 3grade. Dubios.

Nu cred sa afecteze ceva, cat timp nu se chinuie prea mult la pornire.

Avatar utilizator
jijel_69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 03, 2010 3:30 pm

Mesaj de jijel_69 » Lun Dec 06, 2010 9:19 am

Sal all.
Am uitat sa precizez, masina este din 2007 si are 153000 km. Problemele cu pornirea au aparut undeva prin august, septembrie, cand inca era cald dimineata. Deci problema poate sa fie si cand este cald afara.
Referitor la consum, ieri am facut plinul si surpriza, la un mers in proportie de 70% pe dn1, la 200 de km am consumat 22 de litri de benzina. Record de la un consum de 6% ( mediu) acum mediul este undeva la 11%.
Referitor la senzorul de temperatura, inauntru este un metal (bimetal, pentru cei care au invatat despre ele) care isi modifica rezistenta proportional cu temperatura. Poate ca acea mazga nu permite citirea temperaturii asa cum trebuie, si o simpla curatare sa remedieze problema. O sa incerc sa il curat dupa care va tin la curent. Spor la treaba si astept si alte pareri.
Dan.

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Lun Dec 06, 2010 7:02 pm

QUOTE (andrei @ Oct 16 2010, 11:02 AM) and3yu are Denso din cate-mi amintesc si e f incantat de ele. Oricum, la motoarele de sub 150 de cai ma indoiesc ca se face asa tare simtita diferenta intre o bujie clasica si una iridium.


Este diferenta! Pe masina mea se simte mult mai bine mivec,inclusiv in treapta 3, consum mult mai mic, pornire fara probleme. pe dacia logan 1,6 16 v consum mlt mai mic mai ales in oras, pe logan 1,4 consum de la 9 la 7,5 in oras, pe ford ka 1,3 consum mai mic, pe renault megane coach 1,4 16 v consum mai mic.
De ce credeti ca toyota monteaza pe motoarele lor de 1.0 denso iridium power?
In curand o sa imi pun si la dacie. Eu va pot spune ca merita investitia.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Dec 07, 2010 7:37 am

pt the1:la ad garage pe bd basarabiei...daca te ajuta zona iti dau mai multe detalii...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Dec 07, 2010 12:24 pm

Stau in zona, mai inspre cinema gloria, dar aproape. Da, eventual pe privat, sa nu poluam topicul. Mersi!

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Mar Dec 07, 2010 2:17 pm

A 4-a zi de pornire OK cu noul senzor. Temperaturile au fost sub 10 grade (aici imi facea mie probleme).

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Dec 09, 2010 1:31 pm

Si masina mea face ceva asemanator, doar ca e un Lancer Clasic 2.0. La peste 10 grade o ia din prima dimineata, la sub 10 grade nu prea o ia din prima. Daca ii dau la automat putin nu porneste din prima, dar o ia direct la a doua cheie. Daca tin la automat 2 secunde, porneste dar se simte ca invarte greu. Daca motorul e cald, o ia din prima. Ma gandesc sa nu fie bateria.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori