Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Dec 02, 2010 10:43 am

Noul Audi A6

Audi a revizuit modelul său executive. Noul A6 este programat să-şi facă debutul la ?nceputul anului 2011 la Detroit şi pentru prima oară va include ?n gamă şi o versiune hibridă ce oferă 245 CP la un consum de doar 6,2 litri/100 km.

Cu o caroserie uşoară, un şasiu sportiv şi o largă gamă de noi tehnologii de asistenţă şi sisteme multimedia, sedan-ul de clasă mare oferă soluţii inovative ?n fiecare domeniu tehnologic. Gama variată de motoare şi cutii de viteze este la fel de bogată. Combin?nd puterea unui motor pe benzină V6 cu eficienţa unui motor cu patru cilindri, cur?nd va fi disponibilă şi o versiunea A6 hibridă ce va completa oferta noii generaţii Audi A6.

Noul Audi A6 este construit ?n mare parte din aluminiu şi oţel high-tech ce oferă o greutate minimă, rigiditate şi siguranţă. Designul ultra modern şi materialele folosite asigură un nivel de zgomot extrem de scăzut ?n interior, iar reglajele precise ale tuturor componentelor ce formează sistemul hidraulic de suspensie oferă un excelent confort, fără vibraţii.

Designul noului Audi A6 este atletic şi elegant. Sedan-ul are o lungime de 4,92 metri, o lăţime de 1.87 metri şi o ?nălţime de doar 1.46 metri - proporţii sportive fără rival ?n categoria sa. Portbagajul are o capacitate standard de 533 litri. Capota motorului este lungă, joasă, cu linii proeminente pe flancuri pentru a crea o apariţie dinamică. Farurile opţionale cu tehnologie LED completează expresivitatea părţii frontale.

Interiorul generos al noului Audi A6 este la fel de stilat precum exteriorul, iar bordul elegant plasează şoferul ?n centrul atenţiei. Fiecare detaliu este o certificare a atenţiei pe care Audi o investeşte ?n producţia de maşini. Toate materialele au fost selectate şi create cu o atenţie deosebită. Opţional scaunele din faţă pot fi echipate cu ventilaţie şi funcţie de masaj. Lumina ambientală clasică din pachetul de lumini oferă mici puncte de lumină ?n ?ntreg interiorul.

Noul Audi A6 include un concept ergonomic ce fac distincte toate modelele brandului. Un ultraeficient sistem de aer condiţionat şi ultima generaţie MMI sunt standard; Audi oferă de asemenea, opţional, un sistem head-up display, ce proiectează pe parbriz informaţiile importante.

Serviciile online, dezvoltate de Audi ?n parteneriat cu Google, conectează sedan-ul la Internet prin intermediul telefonului din maşină. Un modul UMTS extrage imaginile şi informaţiile din Google Earth şi le afişează pe monitor, oferind şi integrare cu ruta de navigaţie. Un hotspot WLAN oferă conectarea terminalelor mobile la Internet. Pe partea audio, v?rful gamei ?l constituie Bang & Olufsen Advanced Sound System.

Noul Audi A6 va fi putea fi comandat de clienţi cu unul dintre cele cinci motoare ultra eficiente: două pe benzină şi trei diesel TDI. Aceste motoare dezvoltă ?ntre 130 kW / 177 CP şi 220 kW / 300 CP. Toate beneficiază de tehnologii importante, precum sistemul start-stop, recuperarea energiei din fr?nare şi un inovativ concept de management al energiei termice. Faţă de gama curentă de motorizări, consumul noului Audi A6 a scăzut cu p?nă la 19%, noua generaţie A6 fiind mai eficientă dec?t concurenţa. Cel mai economic motor este unitate de 2.0 litri TDI ce consumă doar 4,9 litri/100 km (129 grame CO2/km).

Audi A6 Hybrid, disponibil mai t?rziu, are un sistem de propulsie format dintr-un motor 2.0 TFSI de 211 CP şi unul electric (33 kW / 45 CP) ce dezvoltă un total de 180 kW / 245 CP dar afişează un consum mediu de doar 6,2 litri/100 km (cifre preliminare), adică 142 grame CO2/km. Audi A6 Hybrid poate accelera de la 0-100 km/h ?n 7,3 secunde iar viteza maximă este de 238 km/h. ?n modul complet electric, vehiculul poate atinge o viteză maximă de 100 km/h pentru o distanţă de p?nă la 3 km, cu ajutorul bateriilor de 1,3 kWh.

Noul Audi A6 este disponibil şi o largă gamă de transmisii. ?n funcţie de motorizare, acestea includ o cutie manuală cu şase trepte, o cutie multitronic şi una complet nouă S tronic, sportivă. Fiecare unitate este creată pentru a oferi un plus de economie ?n consumul de carburant. ?n funcţie de versiune, puterea motorului este transmisă roţilor din faţă sau prin intermediul sistemului quattro de tracţiune integrală permanentă.
Noua generaţie Audi A6 va debuta oficial ?n cadrul Salonului Auto de la Detroit (15-23 ianuarie 2011).
Sursa

2012 Audi A6


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Dec 02, 2010 10:51 am

Fiat SpA şi Fiat Industrial SpA - două noi grupuri, două noi identităţi

?ncep?nd cu 1 ianuarie 2011, ca urmare a aprobării acţionarilor pe 16 septembrie, se vor constitui două noi grupuri Fiat, ambele cotate la bursa din Milano, cu două logo-uri distincte: Fiat SpA şi Fiat Industrial SpA.

Fiat SpA, cu ?nclinare precisă către sectorul automobilelor, va fi identificat printr-un logo ce arată cuv?ntul ?Fiat? scris cu litere albastre şi un font condensat. Noul logo a fost creat ca răspuns la nevoia de diferenţiere a grupului auto de celelalte branduri de produse, ?ntărind rolul companiei mamă ?n managementul grupului multi-brand.

Fiat Industrial SpA, ce include camioanele, vehiculele comerciale grele, echipamentele de construcţii şi agricole şi restul activităţilor motorizate şi-a menţinut, cu mici modificări (scris galben pe fundal albastru), identitatea creată pentru Grupul Fiat, păstr?ndu-şi astfel conceptul de soliditate tipică unui grup industrial.

Noile logo-uri, create de Robilant Associati, ?nlocuiesc logo-urile Grupului Fiat adoptate ?n octombrie 2005.
Sursa


Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Vin Dec 03, 2010 7:11 pm

Noul Nissan GTR, modelul de Japonia, face 0-60 mile/h in 2,9 secunde



Observati ca viteza s-a schimbat cu acceleratie la podea.

Surse: Revista Banzai

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Dec 04, 2010 3:30 pm

Noul VW Transporter Rockton 4Motion

Volkswagen continua sa-si extinda gama de modele, iar cea mai noua aparitie vine sub forma unui Transpoter de teren. Noul Rockton este dotat cu un sistem de tractiune integrala si diferential autoblocant.


Modelul Transporter Rockton 4Motion este realizat pe baza noului Transporter, dar este modificat pentru a face fata cu brio terenului accidentat. Inginerii germani au imbunatatit sistemul de suspensie si au ridicat garda la sol. Noul Rockton este disponibil in tre versiuni: Standard, Expedition si Protective.

Pachetul Expedition ofera in plus jante din otel ramforsat de 16 inch, acestea sunt imbracate in anvelope de teren. Pachetul ofera de asemenea si o transmisie imbunatatita care ofera putere la sporita la turatii mici si un set de scaune individuale.

Cei care opteaza pentru pachetul Protective primesc in plus panouri de protectie pentru motor, transmisie, sistemul de evacuare, rezervor si axul spate. La interior Volkswagen ofera si un spatiu de depozitare special care contine o masa.

Noul model este disponibil cu un propulsor diesel de 2.0 litri. Acesta este oferit in doua versiuni, de 140 si 180 CP. Volkswagen a declarat ca pretul de pornire in Germania pentru modelul standard este de 34.545 de euro + TVA, in timp ce pretul de pornire pentru modelul Expedition incepe de la 42.490 de euro + TVA.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Dec 04, 2010 3:36 pm

Suzuki - pregăteşte 14 modele noi p?nă ?n 2015

Suzuki promite publicului său o revigorare puternică a gamei ?n următorii cinci ani. Constructorul nipon va propune o serie de facelifturi dar şi primele modele dezvoltate ?mpreună cu Volkswagen.

Ca orice constructor de talie mondială care se respectă, Suzuki pregăteşte o strategie ambiţioasă pentru următorii cinci ani. Producătorul nipon va miza pe 14 modele noi ?n următoarea perioadă, pentru a putea să se menţină pe o trasă ascendentă.

Anul viitor va aduce noi versiuni DDSiS pentru proaspăt lansatul Swift, dar şi versiunea sportivă a mignonului. Nici micul Splash nu va scăpa, Suzuki pregătind o versiune echipată cu sistem Start&Stop. Pentru modelele Alto şi SX4, anul viitor va aduce doar o ediţie specială.

Principalele surprize se vor consemna ?nsă ?n 2012, c?nd asiaticii pregătesc o avalanşă de facelifturi, aplicate modelelor Alto, Splash, SX4 şi Jimny. Nici Swift nu va fi ocolit de această febră a retuşurilor, pentru el Suzuki plănuind un facelift abia ?n 2013.

Tot ?n acest an, japonezii vor aduce pe piaţă noul crossover destinat să ?nlocuiască actualul SX4, asupra căruia ?şi va pune amprenta şi Volkswagen. De altfel, ?n 2014, ?n gama Suzuki vor debuta modele dezvoltate ?n parteneriat cu nemţii, mai exact noile generaţii Alto şi Splash.

Abia ?n 2015, Suzuki va aduce publicului şi o nouă generaţie a SUV-ului Grand Vitara. Anul acesta, previziunile anunţă o cifră de v?nzări de 3 milioane de unităţi la nivel global, dintre care 245.000 au ajuns pe Bătr?nul Continent.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Dec 04, 2010 3:45 pm

Subaru Trezia

Subaru a lansat un nou MPV compact pe piaţa din Japonia. Subaru Trezia este o versiune debranduită a noului Toyota Verso S lansat recent la Salonul Auto de la Paris. ?n afară de designul frontal modificat, modelul este identic cu cel al Toyota.

Subaru Trezia a primit designul frontal al modelului Impreza, spatele uşor modificat faţă de modelul Toyota, ?nsă ?n rest este identic cu Verso S, inclusiv la interior. Modelul Toyota Verso S, cunoscut ?n Japonia cu numele Ractis, a fost dezvăluit recent la Salonul Auto de la Paris.

Clienţii noului Subaru Trezia vor avea de ales ?ntre două motoare pe benzină: 1.3 şi 1.5 litri, precum şi opţiunea de tracţiune faţă sau integrală AWD. Transmisia este asigurată de o cutie de viteze CVT şi una CVT Sport.

Trezia este cel mai recent model realizat ?n parteneriat cu Toyota de Fiji Heavy Industries, compania mamă a Subaru. Cele două branduri au ?n dezvoltare şi un coupe sportiv, cu tracţiune spate, previzionat de conceptul Toyota FT-86 lansat anul trecut la Salonul Auto de la Tokyo.
Deocamdată, Subaru nu are planuri de a lansa noul MPV compact Trezia ?n Europa.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Dec 04, 2010 3:58 pm

Toyota Etios - rivalul Dacia Logan ?n India

Toyota a anunţat lansarea modelului Etios, un vehicul compact, dezvoltat special pentru piaţa indiană.
Toyota Etios, cu un preţ de pornire de doar 8300 euro va fi un concurent puternic pentru Dacia Logan şi modelele Tata Motors.

Etios (derivat din cuv?ntul grecesc ethos, ce ?nseamnă spirit, caracter, ideal), dezvoltat ?n ultimii cinci ani cu ajutorul a numeroşi ingineri indieni şi cu implicare directă a consumatorilor, vine pe piaţă pentru a ?ndeplini ?n principal nevoile clienţilor de clasă mijlocie, un segment de piaţă ce este aşteptat să se extindă rapid pe măsură ce se dezvoltă şi economia din India.

Reflect?nd tema ?cu o clasă mai sus?, stilul lui Etios evocă statut şi, alături de un interior generos, cu suficient spaţiu pentru depozitare, oferă o călătorie liniştită chiar şi ?n cele mai solicitante condiţii. Sedan-ul de clasă compactă are o lungime de 4.265 mm, o lăţime de 1.695 mm şi o ?nălţime de 1.510 mm.

Conform fişei tehnice, Toyota Etios va fi oferit clienţilor din India cu un motor nou dezvoltat, de 1.5 litri pe benzină,
la preţuri cuprinse ?ntre aproximativ 8.300 - 11.500 euro.

Toyota plănuieşte să lanseze ?n aprilie 2011 şi o versiune hatchback, numită Etios Liva (derivat din ?live your life?), ce va fi oferită clienţilor cu un nou motor pe benzină de 1.2 litri. De asemenea, constructorul japonez a precizat că doreşte să producă noul vehicul şi pentru export.
Toyota anticipează v?nzări anuale de 70.000 unităţi pentru nou sedan Etios.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Dec 07, 2010 7:40 pm

Noul Chrysler 300C

Noua generaţie a lui Chrysler 300C va debuta la ?nceputul anului viitor ?n cadrul Salonului Auto de la Detroit. Fanii brandului din State se pot bucura, deoarece o serie de fotografii cu noua navă amiral a americanilor au fost făcute publice. Din imaginile prezentate putem observa că designerii Chrysler au renunţat la clasicele linii de "muscle car" şi au adoptau un stil mult mai fluid şi elegant.

Designul mai puţin "colţuros" se ?mbină de minune cu noua sigla Chrysler şi cu noile blocuri optice faţă care au primit lumini LED pentru mersul pe timp de zi. La interior, viitoarea generaţie a lui 300C vine cu butoane aranjate ?ntr-o nouă ordine, pentru a face loc sistemului multimedia cu ecran de 8.4 inch cu funcţie touchscreen.

Sub capota noii nave amiral a constructorului american se vor regăsi două motorizări. Primul propulsor pregătit de Chrysler este un V6 Pentastar de 3.6 litri capabil să producă 296 de cai putere şi care poate dezvolta un cuplu motor de 354 Nm. Cel de-al doilea agregat pregătit de americani este un V8 Hemi de 5.7 litri care livrează 365 de cai putere şi dezvoltă un cuplu motor de 530 Nm. Ultimul dintre acestea va beneficia de tehnologia Fuel Saver pentru reducerea consumului de carburant.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Dec 08, 2010 9:30 pm

Audi 1S (185CP) - costă 27.197euro ?n Rom?nia

Audi a publicat pe site-ul intern preţurile oficiale pentru Rom?nia ale celei mai puternice versiuni a A1. Modelul de 185 de cai putere poate fi achiziţionat ?n Rom?nia de la un preţ 21.933 de euro fără TVA sau de 27.197 de euro cu TVA inclus.

Foarte interesant este faptul că site-ul oficial pentru Rom?nia al constructorului german afişează denumirea S1 pentru versiunea ?n discuţie, deşi noul motor de pe A1 - lansat oficial acum două luni ?n cadrul Salonului Auto de la Paris - a fost prezentat p?nă acum pur şi simplu ca o versiune mai puternică. Mai mult, informaţiile actuale arată că Audi S1 va avea tracţiune integrală şi va fi lansat ?n 2011, deci denumirea oficială prezentată pe site-ul oficial este cel puţin interesantă.

?n versiunea de bază, S1 vine cu transmisie automată S-Tronic, cu şase airbag-uri, anvelope cu jante de 16 inch, cu volan reglabil pe ?nălţime şi ad?ncime, cu diferenţial blocabil electronic EDS, cu ESP, ABS, EBV, geamuri electrice şi volan din piele cu padele pentru schimbarea treptelor.

Noua versiune a lui Audi A1 beneficiază de un motor de 1.4 litri TFSI de 185 de cai putere. Actualul v?rf de gamă oferă, pe l?ngă bagajul generos de putere, şi un cuplu maxim de 250 de Nm. Resursele propulsează modelul german de la 0 la 100 de km/h ?n doar 6.9 secunde, asigur?ndu-i ?n acelaşi timp o viteză maximă de 227 km/h. Chiar şi aşa, consumul mediu se va opri la numai 5.9 litri/100 de kilometri, iar emisiile nu vor depăşi 139 de g/km.
Sursa


Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mie Dec 08, 2010 9:40 pm

La banii astia iei un Ralliart si iti mai raman bani si de o mica personalizare...
Dar totusi e frumoasa foc buburuza asta, da' scumpa.

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator