Pornire Greoaie/tremurat Relanti
Inca n-a sosit senzorul comandat Marti... Cica maine vine, ca n-au lucrat pe intai, ca a venit tarziu Marti... etc.
In lipsa de ocupatie m-am pus sa ma uit putin pe la bujii sa nu fie una afumata.
Toate erau OK, cu precizarea ca la una singura am observat... ceva umed pe filet ... (ulei, benzina... nu stiu) Celelalte aveau filetul perfect uscat.
Am sters filetul si am pus bujia la loc. (Bosch Super)
Operatiunea a avut loc dupa ce am pornit motorul dimineata (bineinteles ca tot tremurat a pornit).
Mi-as lua si niste bujii noi... dar ptr moment nu sunt aprobate de Imparatie (aste e, mai sunt si alte prioritati)
In lipsa de ocupatie m-am pus sa ma uit putin pe la bujii sa nu fie una afumata.
Toate erau OK, cu precizarea ca la una singura am observat... ceva umed pe filet ... (ulei, benzina... nu stiu) Celelalte aveau filetul perfect uscat.
Am sters filetul si am pus bujia la loc. (Bosch Super)
Operatiunea a avut loc dupa ce am pornit motorul dimineata (bineinteles ca tot tremurat a pornit).
Mi-as lua si niste bujii noi... dar ptr moment nu sunt aprobate de Imparatie (aste e, mai sunt si alte prioritati)
la km tai (parca 23000 daca am retinut bine) poti sa mai stai linistit mult si bine...eu le-am schimbat la 70000 si acum cand incercam diverse rezolvari cu pornirea greoaie le-am pus la loc pt ca la vremea aceea ma gandeam ca o fi de la beru pe care le aveam de aprox 20000 si merge perfect si cu ele ...
Salut,
Ceva probleme oarecum similare are si coltul meu, 1.5, 59.000 km.
Nu am avut timp sa citesc toate posturile voastre si nici sa ajung in service pentru a remedia problema.
Acum ~ 3-4 luni am sesizat ca masina nu mai trage la fel de bine, dupa care au aparut niste trepidatii la relanti, la plecarea de pe loc, chiar si lejera, avea niste ezitari/intreruperi, la fel si in demaraje usoare.
A avut parte si de niste 2-3 plinuri cu benzina de 95, petrom in special, dar si lukoil din cate am aflat ulterior de la....
Nu prea are voie la benzina de 95 fiind resoftata, insa pana acum nu a facut niciodata probleme indiferent de benzina folosita.
Am ignorat toate aceste simptome considerandu-le trecatoare.
In septembrie i-am facut revizia, deci consumabilele schimbate, aditiv curatat injectoare, samd.
Acum doua luni check engine aprins, masina mergea din ce in ce mai prost, simptomele descrise mai sus din ce in ce mai dese, pornirea la rece si relantiul cu trepidatii motor, a inceput chiar sa se opreasca motorul la relanti ,dupa care pornea foarte greu (mai ales unde era traficul mai mare ca sa nu mai zic, ca nu m-a lasat coltul in drum )
Nu am avut timp sa o duc in service, nici macar sa-i ridic capota.
Cand functiona bine, in sensul ca nu mai avea aceste simptome, se stingea check engine-ul, insa nu mai mergea ca inainte....cand reveneau, beculetul aprins in bord....
Am suspectat bujiile, bobinele, uneori parea ca merge in 3 pistoane.
In perioada asta am avut niste drumuri in afara bucurestiului si nu a facut probleme, check engine aprins, dar 200 cand si cand, nu-i refuza.
Tot nu i-am dat atentie si am continuat sa merg pe "incredere" ea in mine ca nu am lasat-o niciodata la voia intamplarii si eu in ea ca nu mi-a facut probleme mari.
Acum doua saptamani, fac un plin de la rompetrol, se stinge checkengine-ul in bord, masina incepe sa mearga chiar bine.
Ieri, un prieten care mi-a adus rotile de iarna, o mica diagnoza in fata blocului, "misfire cylinder 1" cod de eroare memorat.
Bujie sau bobina, desi s-ar putea sa fie ceva mai de efect.
http://www.obd-codes.com/p0301
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1208624
http://www.aa1car.com/library/misfire.htm
Ceva probleme oarecum similare are si coltul meu, 1.5, 59.000 km.
Nu am avut timp sa citesc toate posturile voastre si nici sa ajung in service pentru a remedia problema.
Acum ~ 3-4 luni am sesizat ca masina nu mai trage la fel de bine, dupa care au aparut niste trepidatii la relanti, la plecarea de pe loc, chiar si lejera, avea niste ezitari/intreruperi, la fel si in demaraje usoare.
A avut parte si de niste 2-3 plinuri cu benzina de 95, petrom in special, dar si lukoil din cate am aflat ulterior de la....
Nu prea are voie la benzina de 95 fiind resoftata, insa pana acum nu a facut niciodata probleme indiferent de benzina folosita.
Am ignorat toate aceste simptome considerandu-le trecatoare.
In septembrie i-am facut revizia, deci consumabilele schimbate, aditiv curatat injectoare, samd.
Acum doua luni check engine aprins, masina mergea din ce in ce mai prost, simptomele descrise mai sus din ce in ce mai dese, pornirea la rece si relantiul cu trepidatii motor, a inceput chiar sa se opreasca motorul la relanti ,dupa care pornea foarte greu (mai ales unde era traficul mai mare ca sa nu mai zic, ca nu m-a lasat coltul in drum )
Nu am avut timp sa o duc in service, nici macar sa-i ridic capota.
Cand functiona bine, in sensul ca nu mai avea aceste simptome, se stingea check engine-ul, insa nu mai mergea ca inainte....cand reveneau, beculetul aprins in bord....
Am suspectat bujiile, bobinele, uneori parea ca merge in 3 pistoane.
In perioada asta am avut niste drumuri in afara bucurestiului si nu a facut probleme, check engine aprins, dar 200 cand si cand, nu-i refuza.
Tot nu i-am dat atentie si am continuat sa merg pe "incredere" ea in mine ca nu am lasat-o niciodata la voia intamplarii si eu in ea ca nu mi-a facut probleme mari.
Acum doua saptamani, fac un plin de la rompetrol, se stinge checkengine-ul in bord, masina incepe sa mearga chiar bine.
Ieri, un prieten care mi-a adus rotile de iarna, o mica diagnoza in fata blocului, "misfire cylinder 1" cod de eroare memorat.
Bujie sau bobina, desi s-ar putea sa fie ceva mai de efect.
http://www.obd-codes.com/p0301
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1208624
http://www.aa1car.com/library/misfire.htm
Salut.
Pot sa va zic ca am citit cu atentie toate incercarile pe care le-ati facut. Ar fi interesant daca problema se rezolva doar prin schimbarea senzorului de temperatura lichid racire.
Cobra vreau sa iti ofer mai multe detalii. In primul rand cu Ovidiu am incercat sa vb si mi-a zis ca trebuie sa punem testerul pe masina, bine ca nu l-am mai pus. Masina mea are 150k km deci am cam intrecut cu mult km de pe forum. Am observat ca problema cu pornirea greoaie tine doar de timpul de stationare. La mine problema a inceput undeva in luna august cand afara era destul de cald dimineata si totusi pornea cam pe la 500 600 de ture. Pot sa zic ca intro noapte am ajuns acasa pe la 4 dimineata iar a doua zi pe la un 7 dimineata, cand erau 1 sau 2 grade, cu motorul rece, masina a pornit perfect.
Deci incercati intr-o zi cand este frig afara sa porniti motorul pentru 10 minute, si la o ora cand oricum este frig o sa vedeti ca porneste fara nici o greata.
Cobra nu cunva exista o supapa unisens pe partea de alimentare? Sau o supapa unisens pe partea de vaccum care nu mai lucreaza? Te intreb deoarece am mai vb cu prieteni mecanici si mi-au pomenit ceva de o supapa unisens.
Astept un raspuns.
Mersi
Pot sa va zic ca am citit cu atentie toate incercarile pe care le-ati facut. Ar fi interesant daca problema se rezolva doar prin schimbarea senzorului de temperatura lichid racire.
Cobra vreau sa iti ofer mai multe detalii. In primul rand cu Ovidiu am incercat sa vb si mi-a zis ca trebuie sa punem testerul pe masina, bine ca nu l-am mai pus. Masina mea are 150k km deci am cam intrecut cu mult km de pe forum. Am observat ca problema cu pornirea greoaie tine doar de timpul de stationare. La mine problema a inceput undeva in luna august cand afara era destul de cald dimineata si totusi pornea cam pe la 500 600 de ture. Pot sa zic ca intro noapte am ajuns acasa pe la 4 dimineata iar a doua zi pe la un 7 dimineata, cand erau 1 sau 2 grade, cu motorul rece, masina a pornit perfect.
Deci incercati intr-o zi cand este frig afara sa porniti motorul pentru 10 minute, si la o ora cand oricum este frig o sa vedeti ca porneste fara nici o greata.
Cobra nu cunva exista o supapa unisens pe partea de alimentare? Sau o supapa unisens pe partea de vaccum care nu mai lucreaza? Te intreb deoarece am mai vb cu prieteni mecanici si mi-au pomenit ceva de o supapa unisens.
Astept un raspuns.
Mersi
QUOTE (COObra @ Dec 3 2010, 03:04 PM) ce cod era?
Nu l-am retinut exact, doar mesajul de eroare "misfire cylinder 1".
A fost o diagnoza "orientativa", un prieten trebuia sa-mi aduca rotile de iarna si s-a oferit, eu eram curios, insa nu ma bazez pe asta ci
pe ce or sa gaseasca baietii la mcar.
Testerul, unul universal elm....oricum mesajul de eroare suna compatibil cu simptomele masinii, care acum nu mai sunt.
Azi, dupa ceva timp de cand nu a mai facut probleme, mai exact de la ultimul plin facut la rompetrol, la plecarea de pe loc, a dat brusc in bot, s-a aprins checkengine-ul, s-a stins in secunda doi si masina a continuat sa mearga ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.
Cu ce bujii vine coltul din fabrica ?
Indiferent de unde vine problema, vreau sa pun unele noi.
Nu l-am retinut exact, doar mesajul de eroare "misfire cylinder 1".
A fost o diagnoza "orientativa", un prieten trebuia sa-mi aduca rotile de iarna si s-a oferit, eu eram curios, insa nu ma bazez pe asta ci
pe ce or sa gaseasca baietii la mcar.
Testerul, unul universal elm....oricum mesajul de eroare suna compatibil cu simptomele masinii, care acum nu mai sunt.
Azi, dupa ceva timp de cand nu a mai facut probleme, mai exact de la ultimul plin facut la rompetrol, la plecarea de pe loc, a dat brusc in bot, s-a aprins checkengine-ul, s-a stins in secunda doi si masina a continuat sa mearga ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.
Cu ce bujii vine coltul din fabrica ?
Indiferent de unde vine problema, vreau sa pun unele noi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori