Pornire Greoaie/tremurat Relanti
pai supapa de sens e cumparata de undeva. teoretic aia a masinii este in pompa, care pompa dupa cum bine stii, vine ca o singura piesa.
pe de alta parte nici nu sunt sigur ca aia e buba.
acum analizez cu colegii o alta posibilitate. sa fie un injector care la prima activare nu merge cum trebuie si practic pistonul respectiv, merge cateva ture, innecat. e cu bataie asta, stiu, dar .... e o optiune, mai ales ca la mine a fost eroare la injectorul 1.
pe de alta parte nici nu sunt sigur ca aia e buba.
acum analizez cu colegii o alta posibilitate. sa fie un injector care la prima activare nu merge cum trebuie si practic pistonul respectiv, merge cateva ture, innecat. e cu bataie asta, stiu, dar .... e o optiune, mai ales ca la mine a fost eroare la injectorul 1.
Eu sincer nu cred ca e de la injectoare, decat daca m-au mintit pe mine aia din service... Va spun si de ce: m-am dus am lasat masina si m-au sunat cand era gata, dar mi-au spus ca nu are rost sa pierd vremea acolo ca nu am ce vedea pt ca nu e ca la bujii, unde o vezi ca e oxidata,etc. La injectoare cica problema ar fi inauntru, unde nu vezi nimic; doar il baga la un aparat, il curata cu ultrasunete si gata...singura dovada pe care o am este ca am vazut ca se umblase la ele pt ca aveam si alte garnituri; in rest nimic...revenind la ideea de baza: nu mai aruncati banii pe curatat/schimbat injectoare pt ca solutia am incercat-o si eu si nu am vazut decat un rezultat: mai putini bani in portofel si parca un consum insesizabil mai mic...pornirea tot proasta e. Daca coobra nu are alte variante de piese ce ar putea fi stricate/murdare; tare mi-e teama sa nu fie de la pompa de benzina, dar al naibii sa fu daca dau 800 ron pe ea fara sa stiu garantat ca este aia; ca asa de emis ipoteze e usor...offf parca simt cum imi scoate peri albi problema asta de pe acum...sa vedeti cum o fi de peste o sapt incolo de cand o da frigu zilnic
revin cu inca o opinie. . tocmai am plecat si dupa ce m-am documentat pe mai multe forumuri despre pompe de benzina. . sincer nici pompa nu cred sa fie pt ca sunetele pe care le scoate la pornire sunt aceleasi din prima zi, iar din ce am inteles eu daca ar fi de la pompa, ar exista intreruperi in alimentare ce duc la oprirea motorului in mers,etc; ori la noi nu e cazul. . tot inclin sa cred ca este ceva prin zona motorului la amestecul aer combustibil la pornire, dar nu stiu ce piese ar fi pe acolo si cum se numesc. . . poate ne ajuta coobra cu noutati. .
exact la asa ceva ma gandesc si eu tiborg. ideea este ca la colt toti senzorii pe care i-am gasit ca piesa de schimb sunt urmatorii:senzor abs (nu are nici o legatura), senzor detonatii, senzor presiune map, senzor turatii, senzor turatie arbore cotit. unul din acestia cred ca trebuie sa fie, dar care o putea fi???preturile in functie de piesa oscileaza intre 120 si 600 ron...deci trebuie schimbat cu siguranta ce e defect sa nu ne apucam sa runcam cu milioanele ca tampitii pe piese/operatiuni inutile. ceea ce nu imi vine sa cred este ca in anul 2010 nu se poate diagnostica un amarat dde defect la o masina de clasa mica si stam ca pe vreme lu` impuscatu` sa schimbam babeste piese pana descoperim problema. . .
mai precizez si faptul ca nici senzorul de turatii care este si cel mai scump dintre toti nu cred sa fie deoarece am avut probleme cu el la dacia/renault si simptomele sunt cu totul altele...
mai precizez si faptul ca nici senzorul de turatii care este si cel mai scump dintre toti nu cred sa fie deoarece am avut probleme cu el la dacia/renault si simptomele sunt cu totul altele...
ar fi foarte indicat si mutumim de suport... mai raman doar 3 intrebari:
1) este identic oare cu al tau (ca vad ca tu ai smart; stiu ca sunt una si aceiasi masina, cu mici diferente insa);
2) cum putem face operatiunea de schimb (vad in semnatura ca esti din cta), sau stai in buc?
3) unde se afla mai exact acest senzor? il putem da jos noi personal in doi timpi si 3 miscari sau trebuie mers cu ambele masini in service, dat bani si pierdut timp doar pt asta?
Ar fi util si dpdv al costurilor, pt ca daca se dovedeste ca nu este acesta am scuti 600 ron cel putin (atat este unde l-am gasit eu, dar service-ul de "marca" sigur se arunca mult mai sus), iar daca este acesta sa nu mai aruncam bani ca bezmeticii si pe alte piese degeaba cum am facut pana acum atat eu cat mai ales si coobra.
1) este identic oare cu al tau (ca vad ca tu ai smart; stiu ca sunt una si aceiasi masina, cu mici diferente insa);
2) cum putem face operatiunea de schimb (vad in semnatura ca esti din cta), sau stai in buc?
3) unde se afla mai exact acest senzor? il putem da jos noi personal in doi timpi si 3 miscari sau trebuie mers cu ambele masini in service, dat bani si pierdut timp doar pt asta?
Ar fi util si dpdv al costurilor, pt ca daca se dovedeste ca nu este acesta am scuti 600 ron cel putin (atat este unde l-am gasit eu, dar service-ul de "marca" sigur se arunca mult mai sus), iar daca este acesta sa nu mai aruncam bani ca bezmeticii si pe alte piese degeaba cum am facut pana acum atat eu cat mai ales si coobra.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori