Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Noi 17, 2010 9:24 pm

Skoda Fabia RS Edition S2000

Odată cu c?ştigarea campionatului internaţional de raliu IRC şi aniversarea celor 110 ani de activitate a mărcii ?n domeniul sportului auto, Skoda lansează ediţia limitată Fabia RS Edition S2000.

Suger?nd maşina victorioasă Fabia S2000, ediţia limitată va fi disponibilă ?n culoarea Rally Green cu plafon alb, jante de aliaj uşor albe şi autocolante ?n culorile S2000. Mulţumită acestei noi oferte, Skoda Auto aduce din nou pe şosea experienţa acumulată ?n sportul cu motor. Deja de mulţi ani, variantele RS ale gamelor de modele Octavia şi Fabia sunt foarte apreciate de cei pasionaţi de maşinile sport.

Fabia RS a fost prezentată ?n premieră anul acesta, la Salonul Auto de la Geneva. Motorul pe benzină ?n patru cilindri cu dublă supraalimentare (de altfel o tehnologie inedită a Skoda Auto), generează o putere de 132 kW/180 CP dintr-o cilindree de doar 1,4 litri a motorului TSI.

?mpreună cu acest puternic motor, Fabia oferă pentru prima dată ?n segment, şi funcţia dinamică de siguranţă XDS care, ?n curbe, fr?nează electronic roata din faţă aflată ?n interiorul curbei, cuplul fiind astfel transferat roţii faţă aflate ?n exteriorul curbei. Cuplul de giraţie generat ?n acest fel, conferă maşinii agilitate excelentă la rularea ?n curbe.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Noi 17, 2010 9:37 pm

Asa arata mult mai bine!



Primarul Sibiului a primit un BMW Seria 5 de 407 Cai Putere, cu pachet M

Primarul municipiului Sibiu, Klaus Johannis, propus in 2009 si pentru functia de premier al Romaniei, a primit prin dealerul Contempo Cars Sibiu un BMW Seria 5 cu motorizare de top, tractiune integrala xDrive si pachet M, potrivit bmwblog.ro.

Noua masina pe care o conduce Klaus Johannis este o limuzina Seria 5 cu indicativul 550i, ce reprezinta cea mai puternica motorizare a momentului disponibila pe acest model (4,4 litri, benzina, 407 Cai Putere). Automobilul are un pret de circa 100.000 euro.

Pana la acest Seria 5, Klaus Johannis a mai condus doua limuzine Seria 7, cu motorizari diferite (730i si 750i), oferite tot de Contempo Cars Sibiu, dealer ce face parte cea mai mare retea de concesionari BMW din tara, detinuta de grupul Automobile Bavaria.

Parteneriatul cu primarul municipiul Sibiu nu este singurul pe care il are Automobile Bavaria cu persoane importante din tara. Regele Mihai I conduce un BMW X5 tot de la Automobile Bavaria, din decembrie 2009. SUV-ul X5 inlocuieste o limuzina BMW Seria 7 pe care Regele a condus-o anterior.

Mai discret decat restul, celebrul actor Marcel Iures, vocea din spatele spoturilor publicitare cu BMW difuzate la televizor, conduce si el tot masini BMW, insa nu de la un dealer, ci acordate de importatorul marcii pe plan local, BMW Group Romania.



http://www.0-100.ro/2010/11/17/primarul ... -pachet-m/

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Noi 17, 2010 9:39 pm

Chevrolet Camaro Convertible

Chevrolet Camaro deschide un nou capitol odată cu debutul versiunii decapotabile ?n cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. Noul Camaro Convertible va fi introdus ?n producţie ?n ianuarie 2011 iar ?n februarie va ajunge pe piaţa din SUA.

Noua Chevrolet Camaro are o structură ?mbunătăţită şi un mecanism de top al acoperişului - o combinaţie creată pentru a livra plăcerea condusului sportiv şi o calitate precisă. ?Lansarea unei noi versiuni decapotabile deschide designul şi performanţele lui Camaro către un nou set de clienţi potenţiali?, a spus Chris Perry, vice preşedintele departamentului de marketing Chevrolet. ?Re?nvierea modelului Camaro ?n secolul 21 este foarte populară, aşa că era normal să extindem gama de produs ?ntr-o nouă direcţie?.

Modelul Camaro Convertible va fi oferit ?n configuraţie similară cu versiunea coupe. Modelul standard va avea 312 CP dezvoltaţi de motorul V6 cu injecţie directă. Modelul Camaro Convertible SS va beneficia de unitatea V8 de 6,2 litri ce dezvoltă 426 CP. Transmisia manuală cu şase trepte va fi standard, dar clienţii vor putea opta şi pentru una automată cu şase trepte.

Preţurile pe piaţa din SUA pentru noul Chevrolet Camaro Convertible pornesc de la 30.000 dolari, modelul fiind disponibil cu 4 versiuni de echipare, 9 culori exterioare şi acoperişul vopsit ?n negru sau auriu.

După ce va fi prezentat ?n premieră mondială publicului ?n cadrul Salonului Auto de la Los Angeles (19-28 noiembrie 2010), noul Chevrolet Camaro va intra ?n producţia de serie ?n ianuarie 2011, urm?nd ca pe piaţă să ajungă ?n februarie.
[ul=www.autoinformatii.ro]Sursa[/url]


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Noi 17, 2010 11:47 pm

Preview al viitorului Impreza!!! WOW!







LA 2010: Subaru Impreza Design Concept

Cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, Subaru a lansat noua filosofie a brandului adopt?nd un nou slogan denumit foarte sugestiv “Confidence in Motion”(„?ncredere ?n mişcare”).

„?ncrederea” reflectă excelenţa ?n inginerie, sentimentul de siguranţă şi plăcerea la volanul unei maşini Subaru. „Mişcarea” exprimă angajamentul brandului nipon spre o continuă inovaţie şi dezvoltarea uor tehnologii de ultimă generaţie. Subaru ?şi propune să ?nt?mpine aşteptările celor mai exigenţi clienţi intr-o lume ?n permanentă schimbare, protej?nd ?n egală măsură mediul ?nconjurător.

Conform filosofiei brandului, automobilul ar trebui să fie mai mult dec?t un simplu mijloc de transport. Acesta poate trezi emoții puternice oferind o experienţă revigorantă inedită. Cu această nouă filosofie, Subaru ?şi propune o evoluţie continuă pentru a anticipa cerinţele tot mai diversificate ale clienţilor protej?nd ?n acelaşi timp mediul ?nconjurător.

Un prim pas ?n cadrul noii filosofii este Salonul Auto de la Los Angeles, unde Subaru expune un concept senzaţional ce surprinde profilul premierei şi va reflecta noile tendinţe ale mărcii. Noul Impreza Design Concept ?nglobează filosofia “Confidence in Motion”, simbol al excelenţei tehnice, al evoluţiei produsului şi al grijei pentru mediul ?nconjurător, fiind un preview al urmatoarei generatii Impreza, model cu o traditie impresionanta ce i-a adus recunoastere internationala constructorului nipon.

Conceptul expus la Los Angeles este un sedan superb, cu un profil dinamic, apropiat de cel al unui coupe cu patru usi. Daca stilul apetisant al conceptului nu va suferi modificari majore pana la definitivarea versiunii finale, se pare ca noul Impreza va avea un design mult mai agresiv, estetica discutabila a generatiei actuale fiind abandonata.

Sub capota prototipului Impreza Design se afla recent lansata versiune revizuita a motorului boxer de 2.0 litri, cuplata la cutia CVT Lineartronic, ce urmeaza sa fie prezente si pe versiunea de serie a conceptului.

Intr-un segment foarte disputat si, in general, intr-o industrie cu competitie acerba durata de viata a generatiilor unui model se reduce semnificativ cu fiecare iteratie, astfel ca actualul model compact al constructorului nipon va avea o cariera extrem de scurta, de doar 4 ani, noua Impreza urmand sa fie prezentata, cel mai probabil, la Salonul Auto de la Frankfurt din 2011.

http://www.garajul.ro/blog/2010/11/17/l ... n-concept/

Avatar utilizator
Senegal
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 31, 2010 8:04 pm

Mesaj de Senegal » Joi Noi 18, 2010 2:40 pm

Aduce mult a Kinetik de la Ford...dar e superba...daca va arata asa....hmmm...Mitsubishi Lancer va avea un concurent pe masura la capitolul design.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Noi 18, 2010 3:36 pm

Da, in sfarsit un Subie frumos.

OFICIAL: BMW Seria 6 Cabrio - informaţii şi imagini complete

BMW a dezvăluit astăzi primele imagini şi informaţii ale noii generaţii Seria 6 Cabrio. Modelul bavarez a crescut ?n dimensiuni, vine tot cu un acoperiş textil şi promite performanţe demne de invidiat.

Deşi toată atenţia presei de specialitate este aţintită asupra Salonului Auto de la Los Angeles, unde s-au consemnat premiere importante pentru piaţa europeană (Volkswagen Eos şi noul Mercedes CLS63 AMG), BMW publică astăzi primele informaţii şi imagini ale mult aşteptatului Seria 6.

Coupe-ul, care a inaugurat practic un nou segment auto, a ajuns deja la a treia generaţie şi se prezintă acum ?n varianta cu acoperiş textil rabatabil. Anticipat de liniile prototipului Seria 6 Concept, dezvăluit toamna aceasta ?n cadrul Salonului Auto de la Paris, noul Gran Turismo conceput ?n Munchen creşte ?n dimensiuni.
Dimensiuni mai mari

Comparativ cu vechiul model, lungimea a crescut cu 7.4 centimetri, p?nă la 4.89 metri, lăţimea cu 3.9 centimetri p?nă la 1.89 metri, iar ?nălţimea cu 0.9 centimetri, p?nă la 1.36 metri. Ampatamentul s-a mărit şi el cu 7.5 centimetri, ajung?nd să ?nsumeze 2.85 metri. ?n ciuda dimensiunilor mai generoase, inginerii bavarezi promit o rigiditate structurală superioară, cu 50% mai mare dec?t cea a generaţiei anterioare.

Generaţia nouă a modelului german, identificată cu codul F13, este caracterizată tot de un acoperiş textil, cu o structură uşoară şi compactă, acţionată de un mecanism care permite descoperirea maşinii ?n 19 secunde şi acoperirea ei ?n 24 de secunde. Toate aceste cifre sunt valabile p?nă la o viteză maximă de 40 de km/h. ?n funcţie de poziţia capotei din textil, portbagajul noului Seria 6 Cabrio poate ?nghiţi ?ntre 300 şi 350 de litri.

Motorizări de top

Primele imagini trădează look-ul versiunii de top, 650i, propulsată de un motor V8 biturbo, de 4.4 litri, capabil să livreze 407 cai putere şi 600 de Nm, pe o plajă de turaţii generoasă, cuprinsă ?ntre 1750 şi 4500 de rotaţii. Resursele sunt capabile să genereze performanţe demne de apreciat: acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face ?n 4.9 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h. Chiar şi aşa, consumul mediu va fi de numai 9 litri la 100 de km, iar emisiile de 249 g/km.

Gama coupe-ului de mari dimensiuni va mai include o motorizare pe benzină, considerată entry-level-ul modelului. Este vorba despre 640i, care vine cu un propulsor de 320 de cai putere şi 450 de Nm, resurse suficiente pentru a oferi o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h ?n doar 5.7 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h. Consumul anunţat pentru această verisune este de 6.7 litri, ?n timp ce emisiile se opresc la 185 g/km.

Treptat, BMW va introduce ?n gama coupe-ului şi o alternativă diesel, asigurată de propulsorul bi-turbo de 286 de cai putere. Nu va lipsi nici propunerea de performanţă a diviziei M, un viitor M6 urm?nd să fie propulsat de motorul V8, de 4.4 litri, aşteptat să livreze 555 de cai putere, asemeni fraţilor mai mari BMW X5 M şi BMW X6 M.

Mai multe informaţii despre noul Seria 6 Cabrio vor fi făcute publice odată cu lansarea europeană a modelului, pregătită ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, de la ?nceputul anului viitor. Primul contact live va avea ?nsă loc mai devreme, ?n cadrul Salonului de la Detroit.

http://www.automarket.ro/stiri/oficial- ... 34645.html









Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Noi 19, 2010 3:25 pm

Skoda - ?şi schimbă sigla ?n 2011

Skoda ?şi va moderniza sigla ?n 2011, constructorul ceh urm?nd să o simplifice cu ocazia ?mplinirii a 20 de ani de la intrarea ?n Grupul Volkswagen.

Cu ocazia ?mplinirii a 20 de ani de la intrarea ?n grupul Volkswagen, Skoda are o surpriză pentru toţi fanii mărcii. Conform informaţiilor venite din Cehia, sigla Skoda va suferi o schimbare de design ?n 2011, aceasta urm?nd să devină mai simplă.

Noul logo va reţine motivul săgeţii ?naripate inspirat de tabloul unui indian american aflat pe pereţii biroului primilor şefi Skoda la ?nceputul secolului trecut, dar se va transforma ?n jurul acestuia. Fundalul siglei răm?ne verde, pentru a sublinia aplecarea Skoda ?nspre ecologie şi mediu, iar cercul care va ?nchide sigla va fi albastru, culoarea oficială a Grupului Volkswagen. O schimbare interesantă va fi reprezentată de dispariţia numelui Skoda din siglă, logo-ul devenind astfel foarte apropiat ca formă de cel folosit de brandul ceh ?n prima jumătate a secolului trecut.

Prima apariţie oficială a siglei Skoda cu pana ?naripată a avut loc acum 87 de ani, constructorul ceh ?nregistr?nd ?n 15 decembrie 1923 două versiuni simple ale siglei pe care o cunoaştem şi astăzi: una ?n care numele mărcii era trecut sub logo şi una ?n care sigla era simplă.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Noi 19, 2010 3:47 pm

Walter de' Silva despre viitorul Golf 7: "Acelaşi limbaj de design, uşor evoluat"

Designerul-şef al celor de la Volkswagen spune că noul Golf 7 va răm?ne ?n linia actualei generaţii, evoluţia stilistică urm?nd să fie limitată la detalii.

?ntr-un interviu acordat publicaţiei britanice Autocar, şeful biroului de design al Grupului Volkswagen, italianul Walter de' Silva, ne dă c?teva detalii interesante legate de viitorul stilistic al gamei Volkswagen. Acesta atacă subiectul Golf 7, unul de interes pentru noi, dar dezvăluie şi c?teva dintre secretele viitorului VW Up, modelul de oraş pe care Volkswagen ?l va scoate pe piaţă peste doi ani.

"Designul VW trebuie să fie unic şi deloc complicat. Aceasta este esenţa designului Volkswagen, ?nsă linia stilistică se depărtase destul de mult de această filosofie acum trei ani, c?nd am venit la conducerea biroului de design. Maşinile Volkswagen trebuie să fie distincte pentru că vorbim de maşini cu caracter global. Toată lumea le ?nţelege şi le recunoaşte ca fiind maşini Volkswagen", susţine designerul italian care ?n trecut a desenat modele de succes ale mărcilor din Grupul Fiat sau ale celor de la Seat.

?n ceea ce priveşte liniile viitorului Golf 7, de' Silva nu se fereşte să ne anunţe că vom avea ?n faţă acelaşi limbaj de design, conservatorismul fiind cuv?ntul de ordine ?n cadrul grupului german. "Limbajul de design va fi acelaşi. Dar maşina va evolua. Vom dezvolta liniile orizontale ale părţii frontale şi mici detalii, cum sunt blocurile optice, m?nerele uşilor sau oglinzile laterale. Am făcut ceva similar şi la Audi, acum e r?ndul modelelor Volkswagen", spune Walter de' Silva.

Atunci c?nd vine vorba de VW Up, Walter de Silva anunţă că viitorul model de oraş al germanilor va intra şi el ?n linia de design recentă a mărcii Volkswagen. "Up va putea fi recunoscut clar ca un Volkswagen, fără ?ndoială. Dar arhitectura lui Up ?nseamnă ?n acelaşi timp că va fi ceva mai diferit de ceea ce avem la această oră ?n gamă. Are un ampatament lung şi roţile stau ?n colţurile maşinii, iar designul va fi astfel ?n spiritul modelelor Mini originale", ?ncheie designerul italian.




http://www.automarket.ro/stiri/walter-d ... 34676.html

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Noi 19, 2010 4:13 pm

Ce vrajeala.

Borbely: Marim taxa auto ca nu ne permitem sa casam 180.000 masini si sa importam tot vechi

Ministrul Mediului, Laszlo Borbely, a declarat, joi, la Suceava, ca taxa auto va fi marita intrucat autoritatile incurajeaza schimbarea parcului de masini cu masini noi, si nu cu masini second hand, mai vechi de zece ani.

?Vom mari taxa auto pentru ca nu ne permitem sa casam 180.000 de masini si sa aducem masini second hand?, a spus Borbely intr-o conferinta de presa, transmite MEDIAFAX.

El a aratat ca, potrivit datelor detinute de Ministerul Mediului, din cele 120.000 de masini second hand care s-au adus anul acesta in Romania aproape 50 la suta sunt masini mai vechi de zece ani.

?Nu se poate. Cine isi permite sa aduca o masina care deja polueaza mai mult, sa plateasca o taxa suplimentara pentru ca poluatorul plateste?, a afirmat Borbely.

El a aratat ca Romania are o productie autohtona de masini accesibile, atat la Dacia, cat si la Ford, care va porni cu mai multe tipuri de masini si ca mai sunt numerosi dealeri de autovehicule.

?Sprijinim cumpararea de masini noi. De la 1 ianuarie toate masinile vor fi fabricate Euro 5″, a spus ministrul.

Proprietarii de masini ar putea plati in 2011 o taxa de poluare cuprinsa intre 32.000 de euro pentru inmatricularea unei masini non-Euro cu motor de 3.200 de centimetri cubi, veche de 20 de ani si 91 de euro pentru un autoturism nou Euro 5, cu motor de 1,1 litri, scutit in prezent de la taxare.

Cea mai mare valoare a taxei de poluare pentru anul 2011 ar urma sa fie de 32.000 de euro si ar putea fi platita pentru inmatricularea unei masini cu motor de 3.200 de centimetri cubi, veche de 20 de ani. Valoarea actuala a taxei de inmatriculare pentru aceeasi masina cu motor non-Euro de 3,2 litri si veche de 20 de ani este de 30.720 de euro.

Noua valoare se regaseste in propunerea pentru viitoarea forma a taxei auto cu care Ministerul Mediului va merge pentru aprobare in Guvern. La motoarele Euro 1 de 3,2 litri, vechi de 18 ani taxa va ajunge la 13.120 de euro, fata de 10.240 de euro cat este in prezent.

Proprietarii de masini cu motor Euro 2 de 3,2 litri vechi de 10 ani ar putea plati o taxa de inmatriculare de 21.770 de euro, fata de 17.408 euro in prezent.

Pentru un motor cu aceeasi capacitate cilindrica, 3,2 litri, insa de standard Euro 3, cu o vechime de cinci ani, taxa de inmatriculare va fi de 11.668 de euro, fata de 8.891 de euro cat se plateste in prezent. Pentru acelasi motor si acelasi standard Euro 3, insa cu o vechime de sase ani, taxa ajunge la 10.727 euro, fata de 8.174 euro.

La o masina Euro 3 cu un motor de 1.400 cmc veche de sapte ani taxa va fi 998 de euro, fata de 673 cat este in prezent, pentru o vechime de opt ani taxa va fi 880, fata de 594 de euro, iar pentru autoturismele vechi de zece ani proprietarii ar urma sa plateasca 665 de euro, fata de 448 de euro.

Inmatricularea unei masini cu o motorizare Euro 4 de 1.400 de cmc veche de un an va fi taxata cu 483 de euro, fata de 380 de euro cat este in prezent.

Aceeasi motorizare, dar pentru o masina veche de trei ani implica plata unei taxe de 399 de euro, fata de 315 cat este in prezent. in cazul unei motorizari Euro 4 de 2.000 de cmc cu o vechime de doi ani taxa va fi 1.326 de euro, fata de 1.060 cat este in prezent.

Pentru o masina noua cu motor Euro 5 de 3.000 de centimetri cubi se va plati o taxa de 1.950 de euro, iar aceeasi motorizare pe o masina veche de doi ani implica o taxa de 1.541 de euro.

In cazul unei masini Euro 5 de 2.000 de cmc, veche de doi ani, proprietarii ar urma sa plateasca din 2011 o taxa de inmatriculare de 507 euro. Totodata, o motorizare Euro 5 de 1.100 de cmc, care in prezent este scutita de taxa, va fi taxata cu 116 euro in cazul unei masini noi si cu 91 de euro in cazul unui autoturism vechi de doi ani.

http://www.0-100.ro/2010/11/19/borbely- ... tot-vechi/

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Noi 20, 2010 3:26 pm

Noul Mercedes CLS63 AMG

Noul Mercedes CLS63 AMG a debutat oficial la Salonul Auto de la Los Angeles, iar Mercedes a prezentat primele imagini oficiale presei. Noul model este realizat pe baza celei de-a doua generatie a modelului CLS


Noul Mercedes CLS63 AMG este dotat cu un propulsor V8 bi-turbo de 5.5 litri, propulsor capabil sa dezvolte o putere maxima de 518 CP si un cuplu de 700 Nm. Transmisia este una automata care implementeaza tehnologia MCT (Multi Clutch technology). Mercedes ofera ca si optional pachetul Performance, acesta creste puterea la 557 CP, iar cuplul la 800 Nm.

Puterea este transmisa puntii spate prin intermediul transmisiei automate cu sapte rapoarte, noua transmisie AMG Speedshift MCT foloseste un convertor de cuplu care transmite mai eficient puterea. Accelerarea are loc in 4.4 secunde, respectiv 4.3 secunde pentru modelul de 557 CP, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h, respectiv 302 km/h.

Mercedes a declarat ca noul model este mai eficient din punct de vedere al consumului, acesta este dotat cu un sistem start and stop care se pare ca reduce consumul cu 33% fata de predecesorul sau. Consumul mixt declarat este de aproximativ 12 litri/100 km. Dintre dotari trebuie sa mentionam noua suspensie care permite soferului sa aleaga intre Confort, Sport si Sport plus, noul sistem de franare si noul set de jante de 19 inch imbracate in anvelope de 255/35 R (fata) si 285/30 (spate).
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator