2010 Asx 1.8d 150 Cp 4wd Intense Kawasemi Blue
In sfarsit a venit si masinuta mea. Nu am apucat nici s-o vad bine nici s-o conduc bine pt. ca ne-am "vazut" doar in doua seri pana acum.
O sa va expun impresiile mele atat cat am apucat sa constat.
Plusuri:
- la volan imi da impresia unei masini mult mai mari, mai masive decat este in realitate si asta mie imi place
- xenonul de pe faza scurta, ajutat de sistemul de oglinzi care arunca lumina si in lateral mi se pare extraordinar. Ilminarea laterala este excelenta, lucru pe care nu l-am mai intalnit la nicio masina in care m-am urcat pana acum. La masina anterioara nici daca aprindeam proiectoarele de ceata nu aveam asa spectru larg de iluminare.
- becurile de iluminare pe timp de zi (situate in proiectoarele de ceata) si care se aprind automat la pornirea motorului sunt de intensitate (si banuiesc si consum) mult mai mica decat faza scurta, dar nici asa chioare ca pozitiile.
- in sfarsit am testat lucrul pe care ii rugasem pe colegii de forum sa-l incerce (dar se pare ca au uitat) si anume asistenta la pornirea din rampa. Aceasta functioneaza asa: pornind din rampa cu vit. 1 in momentul cand iei piciorul de pe frana si avand schimbatorul in tr. 1 la eliberarea ambreiajului masina nu da inapoi nici 1 mm, iar daca esti in panta si vrei sa bagi in marsarier, la fel, masina nu o ia la vale. E ca si cum ai pleca de pe un drum drept. In schimb, in parcare, care e foarte putin inclinata, masina a dat putin inapoi.
Minusuri:
- cativa "greierasi" prin habitaclu
- suspensia nu e foarte confortabila, poate si din cauza rotilor pe 17''
- butoanele de pe usi nu tocmai finute si neiluminate
- in torpedo e un bec cam chior (verzui parca) care ilumineaza doar daca ai pornite farurile. Torpedoul e semnificativ mai mic ca la Colt si, deschizandu-l, pe langa el, in spatele lui se vad tot felul de cabluri. Nici becul din portbagaj nu e tocmai grozav.
- butoanele de climatizare (specifice Mitsubishi) nu tocmai ergonomice si fara afisaj digital
- cheia de contact clasica, nu tip briceag, destul de lunga. Macar e usoara.
Cam atat deocamdata; daca mai constat si alte lucruri mai revin.
O sa va expun impresiile mele atat cat am apucat sa constat.
Plusuri:
- la volan imi da impresia unei masini mult mai mari, mai masive decat este in realitate si asta mie imi place
- xenonul de pe faza scurta, ajutat de sistemul de oglinzi care arunca lumina si in lateral mi se pare extraordinar. Ilminarea laterala este excelenta, lucru pe care nu l-am mai intalnit la nicio masina in care m-am urcat pana acum. La masina anterioara nici daca aprindeam proiectoarele de ceata nu aveam asa spectru larg de iluminare.
- becurile de iluminare pe timp de zi (situate in proiectoarele de ceata) si care se aprind automat la pornirea motorului sunt de intensitate (si banuiesc si consum) mult mai mica decat faza scurta, dar nici asa chioare ca pozitiile.
- in sfarsit am testat lucrul pe care ii rugasem pe colegii de forum sa-l incerce (dar se pare ca au uitat) si anume asistenta la pornirea din rampa. Aceasta functioneaza asa: pornind din rampa cu vit. 1 in momentul cand iei piciorul de pe frana si avand schimbatorul in tr. 1 la eliberarea ambreiajului masina nu da inapoi nici 1 mm, iar daca esti in panta si vrei sa bagi in marsarier, la fel, masina nu o ia la vale. E ca si cum ai pleca de pe un drum drept. In schimb, in parcare, care e foarte putin inclinata, masina a dat putin inapoi.
Minusuri:
- cativa "greierasi" prin habitaclu
- suspensia nu e foarte confortabila, poate si din cauza rotilor pe 17''
- butoanele de pe usi nu tocmai finute si neiluminate
- in torpedo e un bec cam chior (verzui parca) care ilumineaza doar daca ai pornite farurile. Torpedoul e semnificativ mai mic ca la Colt si, deschizandu-l, pe langa el, in spatele lui se vad tot felul de cabluri. Nici becul din portbagaj nu e tocmai grozav.
- butoanele de climatizare (specifice Mitsubishi) nu tocmai ergonomice si fara afisaj digital
- cheia de contact clasica, nu tip briceag, destul de lunga. Macar e usoara.
Cam atat deocamdata; daca mai constat si alte lucruri mai revin.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Pai nu tin neaparat sa am topicul meu. Imi spun si eu parerile pe aici.
La testul din seara asta am mai constatat cateva minusuri:
- geamurile se deschid si se inchid cam brutal, ca "din topor" si cu destul de mult zgomot. Parca nu e o miscare lina, finuta.
- astazi, tot trebaluind prin portbagaj m-am lovit de cateva ori cu capul (in timp ce ma aplecam in portbagaj) de polita portbagajului, aproape sa ma tai in marginea ei. La cei 1,80 ai mei polita nu e nici prea jos (ca la un Colt sa zicem) ca sa nu ajung la ea, nici prea sus ca sa vina deasupra capului (e vorba de portbagajul deschis). Montantul C nu i-ar permite sa fie ridicata mai sus daca i-as scurta atele alea de prindere. Era mai bine cred sa fie impartita in doua bucati cu o balama intre ele (cum e podeaua portbagajului) si partea posterioara sa poata fi ridicata mai sus.
- revin la butoanele sistemului de climatizare pt. a caror actionare trebuie sa iti iei privirea de la drum. Corsa D pe care o detin acum (masina pe care am dat cat jumate de ASX) si care are AC automat are un sistem de actionare a climatizarii mult mai intuitiv si mai simplu, plus ca are afisaj pe ecran undeva sus. Ce vreau sa zic este ca la Corsa pot intinde mana jos si sa actionez butoanele de climatizare fara sa-mi iau privirea de la drum, eventual doar sa arunc o privire cu coltul ochiului la ecran care oricum e undeva sus, deasupra bordului, ca sa vad ce fac. Butoanele climatizarii, fiind pe sistem digital, neprivind la ele, le pot roti oricat de mult in orice directie ca nu se intampla nimic rau, nu se da nimic peste cap, nu pot forta nimic (spre deosebire de Mitsubishi, care permite rotirea limitata stanga-dreapta). E ca la o combina muzicala din asta moderna cu butonul de volum; poti sa dai tu cat de mult la stanga ca sub zero nu are cum sa scada si nici invers, peste volumul maxim nu se mai intampla nimic chiar daca tu continui sa invarti butonul spre dreapta. Cred ca toate aceste inconveniente se trag din lipsa afisajului digital al climatizarii.
Si o intrebare: stie cineva daca si cum se poate dezactiva plierea/deplierea automata a oglinzilor la inchiderea/deschiderea masinii ? Ma gandesc la iarna, inghet, zapada...
La testul din seara asta am mai constatat cateva minusuri:
- geamurile se deschid si se inchid cam brutal, ca "din topor" si cu destul de mult zgomot. Parca nu e o miscare lina, finuta.
- astazi, tot trebaluind prin portbagaj m-am lovit de cateva ori cu capul (in timp ce ma aplecam in portbagaj) de polita portbagajului, aproape sa ma tai in marginea ei. La cei 1,80 ai mei polita nu e nici prea jos (ca la un Colt sa zicem) ca sa nu ajung la ea, nici prea sus ca sa vina deasupra capului (e vorba de portbagajul deschis). Montantul C nu i-ar permite sa fie ridicata mai sus daca i-as scurta atele alea de prindere. Era mai bine cred sa fie impartita in doua bucati cu o balama intre ele (cum e podeaua portbagajului) si partea posterioara sa poata fi ridicata mai sus.
- revin la butoanele sistemului de climatizare pt. a caror actionare trebuie sa iti iei privirea de la drum. Corsa D pe care o detin acum (masina pe care am dat cat jumate de ASX) si care are AC automat are un sistem de actionare a climatizarii mult mai intuitiv si mai simplu, plus ca are afisaj pe ecran undeva sus. Ce vreau sa zic este ca la Corsa pot intinde mana jos si sa actionez butoanele de climatizare fara sa-mi iau privirea de la drum, eventual doar sa arunc o privire cu coltul ochiului la ecran care oricum e undeva sus, deasupra bordului, ca sa vad ce fac. Butoanele climatizarii, fiind pe sistem digital, neprivind la ele, le pot roti oricat de mult in orice directie ca nu se intampla nimic rau, nu se da nimic peste cap, nu pot forta nimic (spre deosebire de Mitsubishi, care permite rotirea limitata stanga-dreapta). E ca la o combina muzicala din asta moderna cu butonul de volum; poti sa dai tu cat de mult la stanga ca sub zero nu are cum sa scada si nici invers, peste volumul maxim nu se mai intampla nimic chiar daca tu continui sa invarti butonul spre dreapta. Cred ca toate aceste inconveniente se trag din lipsa afisajului digital al climatizarii.
Si o intrebare: stie cineva daca si cum se poate dezactiva plierea/deplierea automata a oglinzilor la inchiderea/deschiderea masinii ? Ma gandesc la iarna, inghet, zapada...
QUOTE (f.cristi @ Nov 11 2010, 01:20 AM) Imi spun si eu parerile pe aici.
Si ar fi cazul sa o faci organizat. "Aici" nu e jungla si cu siguranta ti-ar diplace daca fiecare ar scrie dupa ureche ca tine.
Te rog sa alegi un titlu pentru thread conform Regulamentului specifc acestei sectiuni si sa mi-l transmiti ori mie, ori unuia dintre moderatori pentru a-l schimba. Multumesc!
Si ar fi cazul sa o faci organizat. "Aici" nu e jungla si cu siguranta ti-ar diplace daca fiecare ar scrie dupa ureche ca tine.
Te rog sa alegi un titlu pentru thread conform Regulamentului specifc acestei sectiuni si sa mi-l transmiti ori mie, ori unuia dintre moderatori pentru a-l schimba. Multumesc!
Asta o pot stii cei cu Invite...
QUOTE (f.cristi @ Nov 11 2010, 01:20 AM) Si o intrebare: stie cineva daca si cum se poate dezactiva plierea/deplierea automata a oglinzilor la inchiderea/deschiderea masinii ? Ma gandesc la iarna, inghet, zapada...
Stai linistit...
vremea va fi prielnica pentru oglinzile noastre...
QUOTE (f.cristi @ Nov 11 2010, 01:20 AM) Si o intrebare: stie cineva daca si cum se poate dezactiva plierea/deplierea automata a oglinzilor la inchiderea/deschiderea masinii ? Ma gandesc la iarna, inghet, zapada...
Stai linistit...
vremea va fi prielnica pentru oglinzile noastre...
Daca tin bine minte de pe vremea cind prospectam piata, doar de la Intense si mai sus exista rabatarea/extinderea automata a oglinzilor.
QUOTE Si o intrebare: stie cineva daca si cum se poate dezactiva plierea/deplierea automata a oglinzilor la inchiderea/deschiderea masinii ? Ma gandesc la iarna, inghet, zapada...
http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=77527
QUOTE Si o intrebare: stie cineva daca si cum se poate dezactiva plierea/deplierea automata a oglinzilor la inchiderea/deschiderea masinii ? Ma gandesc la iarna, inghet, zapada...
http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=77527
O alta mica problema: daca deschid un pic gemul de la sofer pe un drum denivelat incepe sa scartaie acompaniat de alti cativa "greierasi" de prin bord sau de prin usi. Cand inchid usile troncane ceva prin portbagaj (de la curentul de aer creat banuiesc), probabil polita.
Nu stiu ce sa zic, dar parca imi da impresia de ceva low-cost desi a fost aproape 25000 Euro.
Imi place in schimb sunetul motorului si fluieratul turbinei. Mi se pare ca aduce a camion, a masina mai mare. Pe unii poate i-ar deranja. Imi place si pozitia la volan si felul cum vezi in fata, imi da impresia unei masini mult mai mare decat e in realitate.
Nu stiu ce sa zic, dar parca imi da impresia de ceva low-cost desi a fost aproape 25000 Euro.
Imi place in schimb sunetul motorului si fluieratul turbinei. Mi se pare ca aduce a camion, a masina mai mare. Pe unii poate i-ar deranja. Imi place si pozitia la volan si felul cum vezi in fata, imi da impresia unei masini mult mai mare decat e in realitate.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator