Masina scutura la schimbarea treptei
Am un Colt de vreo 3 luni,am parcurs vreo 3000 km dar am o problema care nu stiu ce sa fac:cand schimb din treapta 1 in treapta 2 masina scutura.Am observat ca daca merg pe la 3500 de turatii in treapta 1 atunci nu mai scutura.Iar dimineata cand motorul e rece nu prea imi vine sa-i dau peste 3500 de turatii ca sa plec de pe loc cu treapta 1
aceeasi problema am avut-o eu cu un cz3.incearca sa apesi acceleratia putin mai mult raportat la ridicarea piciorului de pe ambreiaj.o sa ajungi sa o simti.eu inca am probleme cu pornirea din rampa folosind ambreiajul; cuplul masinii fiind mic nu "aud" motorul.iar tremurul masinii cand ajunge la punctul de sprijin mi se pare practic insesizabil.
Ar fi trebuit sa poti sa pleci fara probleme si in 2000-2500 rot/min.
Dc ai putea sa faci o comparatie cu alta masina ar fi bine, poate e "stilul" de condus totusi.
In orice caz dc ti se pare ceva in neregula - fuga la service ca e in garantie doar. De obicei cand tremura aiurea in a I-a e ambreiajul de vina.
Dc ai putea sa faci o comparatie cu alta masina ar fi bine, poate e "stilul" de condus totusi.
In orice caz dc ti se pare ceva in neregula - fuga la service ca e in garantie doar. De obicei cand tremura aiurea in a I-a e ambreiajul de vina.
detin inca un fiat bravo din 2001,motor de 1600cc ,103 cp si la schimbarea din treapta 1 in a 2a nu ma scutura.Si prietena mea care o conduce cel mai des(Coltul) intampina aceeasi problema.Cand am fost in service cei de la Casa Auto mi-au zis ca e normal sa faca asa ca masina inca nu si-a dat drumul
la plecarea de pe loc,
pleaca chiar si fara sa accelerez fara sa tremure, lin,
chiar si cand e motorul cald (relanti 750 rpm)...
schimb a doua fara sa calc acceleratia si continua sa mearga singura.
probleme nu am avut...ce am reclamat eu e ambreiaj care cupleaza la limita superioara a cursei chestie pe care am gasit-o la 3 colturi benzina din 5 (la diesel nu); respectiv comanda levier de kkt, agata in treapta I - 50% din situatii sau refuza cateodata (destul de des) cuplarea in marsarier pana nu ridic piciorul de pe ambreiaj...in fine, niste manevre pe care nu le faceam nici pe dacia din 76 pe care am invatat sa conduc...si altele...nu le mai repet...oricum chestii pe baza carora unora li s-a schimbat cutia, samd.
o sa vad ce or sa zica si cei mitsubishi motors europe...
pleaca chiar si fara sa accelerez fara sa tremure, lin,
chiar si cand e motorul cald (relanti 750 rpm)...
schimb a doua fara sa calc acceleratia si continua sa mearga singura.
probleme nu am avut...ce am reclamat eu e ambreiaj care cupleaza la limita superioara a cursei chestie pe care am gasit-o la 3 colturi benzina din 5 (la diesel nu); respectiv comanda levier de kkt, agata in treapta I - 50% din situatii sau refuza cateodata (destul de des) cuplarea in marsarier pana nu ridic piciorul de pe ambreiaj...in fine, niste manevre pe care nu le faceam nici pe dacia din 76 pe care am invatat sa conduc...si altele...nu le mai repet...oricum chestii pe baza carora unora li s-a schimbat cutia, samd.
o sa vad ce or sa zica si cei mitsubishi motors europe...
QUOTE (policr)detin inca un fiat bravo din 2001,motor de 1600cc ,103 cp si la schimbarea din treapta 1 in a 2a nu ma scutura.Si prietena mea care o conduce cel mai des(Coltul) intampina aceeasi problema.Cand am fost in service cei de la Casa Auto mi-au zis ca e normal sa faca asa ca masina inca nu si-a dat drumul
sa-i ... de nemernici cu vrajelile lor, pe ei si pe aia care ii pupa in fund...pe forumuri sau oriunde altundeva.
aceste poezii sunt pentru cretini...efectiv isi bat joc cu aceste vrajeli...
indiferent ca e sau nu o problema...ei spun acelasi lucru...eu am auzit aceste chestii de zeci de ori din experienta mea sau a altora.
poate au dreptate in cazul tau, nu stiu...dar oricum afirmatia lor e una de amatori, nejustificata stiintific...nu si-a dat drumu' adica trebuie f..a bine sa-si dea drumu' )
frate, nu am auzit o chestie de care sa zica...mda, e un defect!
nu!
totul e normal!
masinile sunt perfecte...
Sunt mai multe stadii...
initial nu s-a lasat masina...
apoi nu e concludent...
apoi sa mai asteptam pana la 5000 - 10.000 km poate dispare...
apoi asa face toate (or sa te plimbe si pe la alte colturi sa-ti arate ca ceva..caracteristic sau nu) ) ...
apoi or sa incerce sa te invete niste "trucuri" cum sa manipulezi comenzile ca sa eviti problema reclamata sugerand ca de fapt nu stii sa conduci...
apoi daca esti insistent nu or sa mai zica nimic, or sa urmeze programari peste programari in care ei foarte amabili or sa faca tot ce le sta in putinta...
in realitate nu fac nimic pentru ca stiu ei ce e de facut dar merg pe principiul "daca nu cade de tot, nu se schimba" ...principiu pe care il aplica variabil in functie de greutatea...clientului si/sau valoarea piesei respective...
ideea e ca ori de cate ori te vei duce cu problema X, indiferent de natura ei, grava, complicata sau simpla, banala, indiferent ca ai mai fost de 10 ori, indiferent ca a fost recunoscuta si/sau "acceptata" dar nerezolvata "Mai reveniti daca mai face" ...cand te vei duce a 11 -a oara vei da peste altu' si altu' si va trebui sa reiei povestea de la capat, sa explici, sa convingi si te lovesti de aceleasi "obstacole" de prima data data cand ai expus problema...o iei de la capat cu simptomatologia, cu demonstratii, alte teste din mers cu un mecanic cu fes pe cap si vata in urechi care la final "io n-am auzit nimic" desi nu-si
amintea ca mai descoperise si "remediase" (din parti) acum nu stiu cat timp defectul respectiv...
Si tot asa pana ti se ia...si cum nu pica in garantie ca sunt facute si ele cu cap ...dupa garantie, cand vei veni cu problema resepctiva "mda, e defect, trebuie schimbat tot" ) ... chestie care pe garantie nu era concludenta...
Dupa garantie...da da da stim de problema, e clar, se schimba...un pomelnic de piese. )
Asta e o stare de lucruri generala...nu m-am referit la cazul tau acum.
E doar o alta carcoteala de-a mea...nu sunt singurul, sunt doar unul dintre cei multi...dar poate singurul care prefera sa spuna lucrurilor pe nume, asa cum sunt ele, maro!
Bafta!
sa-i ... de nemernici cu vrajelile lor, pe ei si pe aia care ii pupa in fund...pe forumuri sau oriunde altundeva.
aceste poezii sunt pentru cretini...efectiv isi bat joc cu aceste vrajeli...
indiferent ca e sau nu o problema...ei spun acelasi lucru...eu am auzit aceste chestii de zeci de ori din experienta mea sau a altora.
poate au dreptate in cazul tau, nu stiu...dar oricum afirmatia lor e una de amatori, nejustificata stiintific...nu si-a dat drumu' adica trebuie f..a bine sa-si dea drumu' )
frate, nu am auzit o chestie de care sa zica...mda, e un defect!
nu!
totul e normal!
masinile sunt perfecte...
Sunt mai multe stadii...
initial nu s-a lasat masina...
apoi nu e concludent...
apoi sa mai asteptam pana la 5000 - 10.000 km poate dispare...
apoi asa face toate (or sa te plimbe si pe la alte colturi sa-ti arate ca ceva..caracteristic sau nu) ) ...
apoi or sa incerce sa te invete niste "trucuri" cum sa manipulezi comenzile ca sa eviti problema reclamata sugerand ca de fapt nu stii sa conduci...
apoi daca esti insistent nu or sa mai zica nimic, or sa urmeze programari peste programari in care ei foarte amabili or sa faca tot ce le sta in putinta...
in realitate nu fac nimic pentru ca stiu ei ce e de facut dar merg pe principiul "daca nu cade de tot, nu se schimba" ...principiu pe care il aplica variabil in functie de greutatea...clientului si/sau valoarea piesei respective...
ideea e ca ori de cate ori te vei duce cu problema X, indiferent de natura ei, grava, complicata sau simpla, banala, indiferent ca ai mai fost de 10 ori, indiferent ca a fost recunoscuta si/sau "acceptata" dar nerezolvata "Mai reveniti daca mai face" ...cand te vei duce a 11 -a oara vei da peste altu' si altu' si va trebui sa reiei povestea de la capat, sa explici, sa convingi si te lovesti de aceleasi "obstacole" de prima data data cand ai expus problema...o iei de la capat cu simptomatologia, cu demonstratii, alte teste din mers cu un mecanic cu fes pe cap si vata in urechi care la final "io n-am auzit nimic" desi nu-si
amintea ca mai descoperise si "remediase" (din parti) acum nu stiu cat timp defectul respectiv...
Si tot asa pana ti se ia...si cum nu pica in garantie ca sunt facute si ele cu cap ...dupa garantie, cand vei veni cu problema resepctiva "mda, e defect, trebuie schimbat tot" ) ... chestie care pe garantie nu era concludenta...
Dupa garantie...da da da stim de problema, e clar, se schimba...un pomelnic de piese. )
Asta e o stare de lucruri generala...nu m-am referit la cazul tau acum.
E doar o alta carcoteala de-a mea...nu sunt singurul, sunt doar unul dintre cei multi...dar poate singurul care prefera sa spuna lucrurilor pe nume, asa cum sunt ele, maro!
Bafta!
QUOTE (policr)detin inca un fiat bravo din 2001,motor de 1600cc ,103 cp si la schimbarea din treapta 1 in a 2a nu ma scutura.Si prietena mea care o conduce cel mai des(Coltul) intampina aceeasi problema.Cand am fost in service cei de la Casa Auto mi-au zis ca e normal sa faca asa ca masina inca nu si-a dat drumul
Au bagat-o paia cu "Asa face toate". Ce naiba sa se mai lase? Am avut pana acum 4 masini luate de noi si nu a facut nici una asa. Singurul lucru care se mai lasa, si asta dupa 1000-2000km, a fost modul care intra in viteza. Devenea cutia mai elastica - atat, dar sa scuture in nici un caz.
Am avut o masina care scutura rau in a I-a dar era dacie din 81' si avea 100K km si facea asa din cauza ambreiajului.
Au bagat-o paia cu "Asa face toate". Ce naiba sa se mai lase? Am avut pana acum 4 masini luate de noi si nu a facut nici una asa. Singurul lucru care se mai lasa, si asta dupa 1000-2000km, a fost modul care intra in viteza. Devenea cutia mai elastica - atat, dar sa scuture in nici un caz.
Am avut o masina care scutura rau in a I-a dar era dacie din 81' si avea 100K km si facea asa din cauza ambreiajului.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori