Impresii Test Drive

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Mie Noi 10, 2010 6:39 am

QUOTE (adrian_c @ Nov 7 2010, 10:40 PM) distanta prea mica dintre bara fata (mai bine spus partea de jos a barii) si primul radiator (care poate fi cel de AC sau intercoolerul). Poate cineva masoare distanta dintre partea interioara a barii si acest radiator, eventual sa faca o foto de aproape (putin din lateral) ? Am atasat si o foto.
Am incercat sa ajung acolo pe sus, adicama deschis capota si... nimic. Este captusit accesul de sus cu tot felul de masti si plastice, deci nic o sansa. Poate de dedesupt, ar merge sa fac o masuratoare sau sa vad detalii insa nu am gasit momentul prielnic sa ma bag un pic sub masina...
Nu stiu ce sa zic referitor la aceste riscuri. Eu zic ca exista multe sanse sa se buleasca ceva pe-acolo, asa cum sunt si la alte masini in alte feluri.
Eu de exemplu patru ani an avut un Cielo ce avea o bara foarte mare si frumoasa in fata, pe care l-am tamponat frontal la imensa viteza de 20 km/h fiindca mergeam in coloana si am fost neatent in fata. Masina arata de parca as fi rulat cu cine stie ce viteza in momentul impactului. Asta din cauza ca in momentul in care am pus frana, masina s-a aplecat un pic in fata si am luat cu capota tot impactul, iar in masina din fata era un papuc neincarcat, deci cu spatele un pic mai sus. Capota s-a indoit si umflat in sus de nu mai vedeam ca lumea prin parbriz, radiatorul s-a indoit...etc. Ce vreau sa zic este ca atunci cand e cazul sa se intample un impact este greu sa anticipezi cum o sa fie, ce fel de masina ai in fata, unghiul, carligul..etc.
Din alt punct de vedere, oricum ASX-ul iti da senzatia ca barile de protectie sunt puse la misto, a mai spus parca cineva pe-aici, daca tragi un pic de ele sau le ciocanesti, parca nici nu sunt prinse bine, sunt moi... banuiesc ca s-ar puea sa fie unul din motivele pentru care disipeaza energia la impact.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Noi 10, 2010 7:16 am

Barile sunt de plastic (ABS), ca de altfel la toate masinile mai noi. Crede-ma ca sunt f rezistente, bara mea fata are la activ 2 caini luati la aprox 40 km/h si o bordura de acum 2 ierni, cand am mers cu anvelope de vara. Iar cea spate daca n-ar fi fost de plastic ar fi trebuit schimbata/indreptata dupa ce i-am facut onorurile cu un stalpisor de blocare acces.

Avatar utilizator
tomde
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 24, 2010 3:34 pm

Mesaj de tomde » Mie Noi 10, 2010 10:28 pm

QUOTE (adrian_c @ Nov 7 2010, 10:40 PM) Salutare,

Fac un apel ne-umanitar catre posesorii de ASX de pe forum (Gica, Gheisa si altii). Despre ce este vorba : de cand am facut drive-test am observat distanta prea mica dintre bara fata (mai bine spus partea de jos a barii) si primul radiator (care poate fi cel de AC sau intercoolerul).

Am observat ca la modelele Inform nu apare acel radiator. Dar nu ma intrebati de ce.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Noi 10, 2010 11:29 pm

Acel radiator este intercoolerul si este folosit doar pentru motoarele turbo (in cazul nostru 1.8 DID). Aerul care urmeaza sa intre in motor trece prin acel radiator si este racit inainte.

Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Joi Noi 11, 2010 7:26 am

Da exact si nu ar trebui sa apara la cele pe benzina, unde nu exista intercooler, insa la diesel ar trebui sa fie indiferent de echipare.

Avatar utilizator
toni n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 11, 2010 12:49 pm

Mesaj de toni n » Joi Noi 11, 2010 1:12 pm

QUOTE (adrian_c @ Nov 7 2010, 10:40 PM) Salutare,

Fac un apel ne-umanitar catre posesorii de ASX de pe forum (Gica, Gheisa si altii). Despre ce este vorba : de cand am facut drive-test am observat distanta prea mica dintre bara fata (mai bine spus partea de jos a barii) si primul radiator (care poate fi cel de AC sau intercoolerul). Poate cineva masoare distanta dintre partea interioara a barii si acest radiator, eventual sa faca o foto de aproape (putin din lateral) ? Am atasat si o foto.

[attachment=11051:mitsu_fata.JPG]

Exista oare o ranforsare in zona aceea a barii ? Ati observat cand va parcati daca bara de la ASX este la aceeasi inaltime cu cea a celorlalte masini non-SUV ?

Chestia asta ma da cel mai mult inapoi de la cumpararea acestui model. Si sa va spun si de ce :

1. radiator poate fi atins daca cineva loveste mai tare bare cand se parcheaza, mai ales daca are si carlig de remorcare;
2. in cazul unui accident frontal usor (se mai intampla ) radiatorul asta este imediat afectat.

Multumesc anticipat !

Salut,

Acum vine si comentariul.

Sunt posesor de lancer 2 DI-D de cca 3 ani. Lancerul are radiatorul (atat cel cu racirea motorului, cat si cel de AC) la fel de expuse ca si ASX.
La inceputul acestui an, prin ianuarie, accident frontal cu logan.
Rezultatul la lancer - bara zob, far stanga lipsa, capota un pic indoita dar de nedeschis, plus etc. pana la vreo 70 de repere in total 23.000 lei deviz (multumesc casco!). Rezultan logan - platforma (sorry!!! dar ii curgeau toate fluidele).
Ceea ce ma suprins a fost ca radiatorul (desi a fost schimbat ca de doar platea casco) avea o doar o zgarietura.
Astfel ca pana aproape de service m-am putut deplasa. Spun aproape pentru ca la un moment dat un martor din bord indica check engine si am apelat la serviciul MAP (apropo, felicitari MITSU, la mine chiar a functionat rapid si gratis). Era vorba de o fisura la un furtun ce avea legatura cu turbina. In fine, bad memories.

In concluzie, o spune un patit, stai linistit in privinta asta, mitsele sunt rezistente frontal. Cel putin lancerul la EURONCAP luase putine puncte pentru ca nu ofera protectie pietonilor la impact frontal.

P.S. chiar daca a avut de suferit, nu am renuntat si nu am de gand sa renunt la mitsu meu, merge super (poate as schimba-o cu un evo).
P.P.S. daca azi mi-as permite, as lua ASX diesel ca a doua masina.

Avatar utilizator
adrian_c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 03, 2010 3:05 pm

Mesaj de adrian_c » Vin Noi 12, 2010 3:52 pm

Salutare,

Haideti ca m-ati convins cat de cat. As vrea totusi sa vad niste poze cu un Mitsu ASX fara bara fata.

Cat despre Lancer, este posibil ca solutia tehnica adoptata sa fie diferita pentru ca este o berlina si nu un SUV.

As vrea sa va dau exemplu Citroen C4. Am atasat doua poze. In prima se poate vedea ca toate radiatoarele sunt pozitionata dupa bara aceea de rezistenta (care este super groasa). Practic, in caz de accident este aproape imposibil sa se ajunga la radiatoare, pentru ca, asa cum se vede din foto 2, distanta dintre traversa de rezistenta si radiatoare este de aprox. 25 cm. Astfel se ajunge la o distanta de 40-50 cm intre bara fata si radiatoare.

[attachment=11127:Mitsu_1.JPG] [attachment=11128:Mitsu_2.JPG]

Toate cele bune !
Fişiere ataşate
Mitsu_2.JPG
Mitsu_2.JPG (840.48 KiB) Vizualizat de 3039 ori
Mitsu_1.JPG
Mitsu_1.JPG (781.38 KiB) Vizualizat de 3065 ori

Avatar utilizator
gheisha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 13, 2010 4:05 pm

Mesaj de gheisha » Sâm Noi 13, 2010 9:20 am

M-am uitat acum in parcare si, din cate am vazut, ASX se "pupa" cam cu orice bara din jur, deci nu sunt probleme. Oricum, nu cred ca o parcare mai neglijenta ar putea pune probleme legate de amplasarea acelui radiator! In plus, pentru cine vrea, se poate deja achizitiona un bullbar special pentru ASX - se gaseste pe net (WWW.BULLBAR-PRAGURI.RO) si nu e foarte scump (dar e urat!). Sunt alte chestii care pot deranja, cum ar fi torpedoul prea mic, spatiile de depozitare cam putine si cam mici, si mai ales portbagajul, care nu are carlige sau posibilitati de fixare a unor benzi elastice de amarare (cum am avut eu pe toate masinile de pana acum). O sa gasesc pana la urma solutii... Apoi, pentru gustul meu, are scaunele cam tari!
Dar dincolo de asta, nu pot sa spun decat lucruri bune despre masina, ca si despre consum.
Am o intrebare: stie cineva de unde se pot lua niste jante de tabla mai ieftine? La reprezentanta costa aproape 700 de lei/bucata, ceea ce face echiparea de iarna o misiune imposibila!...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Noi 13, 2010 2:08 pm

In principiu se gasesc cam pe orice site ce vinde si anvelope, undeva la aproximativ 60 euro pentru 15inch.

Avatar utilizator
gheisha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 13, 2010 4:05 pm

Mesaj de gheisha » Lun Noi 15, 2010 4:59 pm

Da, am vazut si eu, insa nu stiu daca se potrivesc la gaurile pt prezoane! Dupa carte, pentru iarna cred ca trebuie jante de 16x6,5 J (sau JJ). Pe la magazine n-am gasit, dar am vazut asa ceva pe net, pt alte tipuri de Mitsubishi; am intrebat daca sunt bune pt ASX si mi s-a raspuns ca... trebuie incercat
De aia am intrebat... Dar cred ca o sa incerc la un sec hand, fiindca acolo se poate si proba!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator