Outlander Vs Santa Fe, Modele Noi
salutare,
1. vreau sa-mi iau un SUV si nu ma pot decide intre Santa Fe 2,2 CRDi si Outlander 2,2 DI-D, noile modele.
acum conduc un A6 de 1,9 cu 131 de cai, cu tiptronic, dar vreau sa schimb gama cu o masina de familie, cu ceva calitati offroad/allroad, fiabila si cam cu acelasi confort ca dotari.
2. vreau sa stiu ce parere aveti, ca am tot citit pe forumuri ca exista probleme ba cu ambreiajul, ba cu rezervorul de etyol sau ceva de genul.
Nu stiu daca sa optez pentru motorul nou de la mitsubishi cu cutie manuala sau pentru cel de peugeot cu cutie automata.
astept opinii si sfaturi cu mare interes
1. vreau sa-mi iau un SUV si nu ma pot decide intre Santa Fe 2,2 CRDi si Outlander 2,2 DI-D, noile modele.
acum conduc un A6 de 1,9 cu 131 de cai, cu tiptronic, dar vreau sa schimb gama cu o masina de familie, cu ceva calitati offroad/allroad, fiabila si cam cu acelasi confort ca dotari.
2. vreau sa stiu ce parere aveti, ca am tot citit pe forumuri ca exista probleme ba cu ambreiajul, ba cu rezervorul de etyol sau ceva de genul.
Nu stiu daca sa optez pentru motorul nou de la mitsubishi cu cutie manuala sau pentru cel de peugeot cu cutie automata.
astept opinii si sfaturi cu mare interes
Salut!
Am condus motorul de 2.2 PSA pe Outlander (eu am 2.0) si pot spune ca e chiar agreabil. Masina se misca destul de agil, in sensul ca nu isi tradeaza gabaritul, precum cu batranelul 2.0TDi.
Din cate stiu eu, motorul 1.8 vine si el cu o cutie automata (pe asx este, iar prin brosurile pt Outlanderul nou era si cutia automata prezentata; aici iti pot da detalii mai multe alti colegi de pe forum).
Rezervorul de eolys il spargi probabil doar daca il lovesti (stiu, captain obvious). Cred ca se poate pune un scut pt el, preventiv, si gata. Intre motorul de 1.8 si 2.2 vor fi si diferente considerabile de taxe si impozite (1.8 sigur e euro5, 2.2 nu stiu). Pe langa consumul usor mai mare, motorul de 2.2 va avea un cuplu mai bun la turatii joase.
In alta ordine de idei, pana nu faci niste test-drive-uri atat cu Santa Fe cat si cu Outie/C-Crosser/4007 degeaba discutam. Vezi si pe forumul Hyundai ce probleme sunt pe la SantaFe (eu as avea o mica strangere de inima, recunosc) si verifica si promotiile de la Citroen si Peugeot daca te hotarasti pe 2.2 (stiu ca suntem pe forum Mitsubishi, dar C-Crosser si 4007 sunt de fapt Mitsu si pt niste mii de euro bune, daca mai sunt promotiile, cred ca e mai putin important de la ce dealer il cumperi).
Succes la testat!
Am condus motorul de 2.2 PSA pe Outlander (eu am 2.0) si pot spune ca e chiar agreabil. Masina se misca destul de agil, in sensul ca nu isi tradeaza gabaritul, precum cu batranelul 2.0TDi.
Din cate stiu eu, motorul 1.8 vine si el cu o cutie automata (pe asx este, iar prin brosurile pt Outlanderul nou era si cutia automata prezentata; aici iti pot da detalii mai multe alti colegi de pe forum).
Rezervorul de eolys il spargi probabil doar daca il lovesti (stiu, captain obvious). Cred ca se poate pune un scut pt el, preventiv, si gata. Intre motorul de 1.8 si 2.2 vor fi si diferente considerabile de taxe si impozite (1.8 sigur e euro5, 2.2 nu stiu). Pe langa consumul usor mai mare, motorul de 2.2 va avea un cuplu mai bun la turatii joase.
In alta ordine de idei, pana nu faci niste test-drive-uri atat cu Santa Fe cat si cu Outie/C-Crosser/4007 degeaba discutam. Vezi si pe forumul Hyundai ce probleme sunt pe la SantaFe (eu as avea o mica strangere de inima, recunosc) si verifica si promotiile de la Citroen si Peugeot daca te hotarasti pe 2.2 (stiu ca suntem pe forum Mitsubishi, dar C-Crosser si 4007 sunt de fapt Mitsu si pt niste mii de euro bune, daca mai sunt promotiile, cred ca e mai putin important de la ce dealer il cumperi).
Succes la testat!
As avea o corestie de facut... Motorul de 1.8 diesel de pe ASX nu se regaseste pe Outlander, cel putin asta era situatia acum cateva saptamani. Pentru asta au scos 2.2 diesel MIVEC de 176 CP, chiar daca are acelasi cuplu maxim 380Nm ca si 2.2-ul de la Peugeot, dezvolta cu 20CP mai mult, banuiesc ca doar la turatii mari se vor simti...
gradu, cred ca depinde foarte mult daca iti doresti cutie automata sau manuala, avand in vedere ca ai avut triptonic...hmm s-ar putea sa te orientezi catre automata si in felul acesta ai facut si selectia de motor
gradu, cred ca depinde foarte mult daca iti doresti cutie automata sau manuala, avand in vedere ca ai avut triptonic...hmm s-ar putea sa te orientezi catre automata si in felul acesta ai facut si selectia de motor
Daca nu te deranjeaza cutia manuala, alege noul motor de la Mitsu. Daca nu, 2.2-ul PSA este un motor excelent, iar problema ambreiajului se rezolva automat, fiindca tu vei alege cutia automata... Adevarul e ca odata ce te obisnuiesti cu confortul cutiei automate in haosul tipic oraselor aglomerate nu prea iti vine sa mai revii la manuala.
Imi cer scuze daca am dat informatii gresite. Citisem o brosura la mitsubishi acum cateva luni in care era prezentat motorul de 1.8 si se spunea si de motorul de 2.2, dar nu vazusem detalii depre el. Era clar prezentata si cutia SST. Dupa cum spuneam, sigur sunt colegi mai la curent ca mine. Multumesc pentru corectare!
Diferenta e ca acum nu se mai pune problema de diferenta de taxe si impozite.
Diferenta e ca acum nu se mai pune problema de diferenta de taxe si impozite.
Sincer, Santa FE nu prea mai merita luata in considerare acum. Modelul e pe cale sa fie inlocuit in curand si nici preturile nu mi se par foarte atractive in perioada asta. Decat daca ai prins tu o reducere foarte buna. Anul trecut, de exemplu, puteai lua un Santa Fe 2.2 automat cu multe optiuni la 19mii euro cu TVA inclus. Acum vad ca e peste 25 mii. Si nu uita ca e Euro4, deci taxa de prima inmatriculare va fi consistenta.
http://www.hyundai-motor.ro/showroom/?id=81
http://www.hyundai-motor.ro/showroom/?id=81
- Costin_dsm12
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 04, 2011 11:28 am
Nu stiu daca mai este de actualitate dilema colegului, dar as vrea sa raspund poate se mai afla si altii in aceasta situatie.
La Santa Fe, facelift-ul e ceva mai complex decat descrie colegul mai sus. S-a introdus motorizarea de 2.0 CRDI de 150CP si motorizarea de 2.2 CRDI a trecut de la 150CP la 200CP si 436Nm. In ceea ce priveste cutia automata este una noua cu 6 rapoarte "autoadaptiva" de provenienta Porsche. Din cate am citit in review-uri(din afara tarii, ca la noi nu te poti baza pe ele) modificari majore s-au facut si la sistemul 4X4, fiind un sistem care isi face treaba singur si doar daca esti in namol cuplezi 4WLock, 4X4 permanent care se decupleaza automat la ~40km/h(daca retin bine).
Outlander-ul este o masina de luat in calcul mai ales datorita pretului. Mie, personal, nu-mi place interiorul care este cam sumbru, in rest masina este foarte OK, totusi ia in considerare alta motorizare. De la PSA cauta motorizarile de 1.4 si 2.0 CommonRail(au foarte multe denumiri pt ca le folosesc si cei de la Ford si Citroen si Peugeot si mai nou si Mitsubishi), cele de 1.6 si 2.2 nu sunt stralucite.
Sfatul meu este sa cauti review-uri in afara tarii, cele mai ok fiind cele din UK(exceptand marcile lor)
Asfalt lin!
La Santa Fe, facelift-ul e ceva mai complex decat descrie colegul mai sus. S-a introdus motorizarea de 2.0 CRDI de 150CP si motorizarea de 2.2 CRDI a trecut de la 150CP la 200CP si 436Nm. In ceea ce priveste cutia automata este una noua cu 6 rapoarte "autoadaptiva" de provenienta Porsche. Din cate am citit in review-uri(din afara tarii, ca la noi nu te poti baza pe ele) modificari majore s-au facut si la sistemul 4X4, fiind un sistem care isi face treaba singur si doar daca esti in namol cuplezi 4WLock, 4X4 permanent care se decupleaza automat la ~40km/h(daca retin bine).
Outlander-ul este o masina de luat in calcul mai ales datorita pretului. Mie, personal, nu-mi place interiorul care este cam sumbru, in rest masina este foarte OK, totusi ia in considerare alta motorizare. De la PSA cauta motorizarile de 1.4 si 2.0 CommonRail(au foarte multe denumiri pt ca le folosesc si cei de la Ford si Citroen si Peugeot si mai nou si Mitsubishi), cele de 1.6 si 2.2 nu sunt stralucite.
Sfatul meu este sa cauti review-uri in afara tarii, cele mai ok fiind cele din UK(exceptand marcile lor)
Asfalt lin!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori