Philips Xtreme Power Vs. Osram Night Breaker
Art.101. - (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta ?n clasa a III-a de sanctiuni urmatoarele fapte sav?rsite de persoane fizice:
...
10. montarea la autovehicul, remorca sau tramvai a luminilor de alta culoare sau intensitate, a altor lumini ori dispozitive de avertizare sonora sau accesorii ori modificari neomologate;
...
10. montarea la autovehicul, remorca sau tramvai a luminilor de alta culoare sau intensitate, a altor lumini ori dispozitive de avertizare sonora sau accesorii ori modificari neomologate;
Am pus pe masina Phillips (nu mai stiu de care) cu +50% (spun ei) si chiar cand am ajuns la revizie, s-a ars cel din din stanga, si mi-au pus un Osram.
Ulterior am constatat ca lumina de la Osram e mai puternic/intensa decat la Phillips.
La fel am observat - se ard mult mai repede becurile cu +..%.
Tin minte ca am avut o Skoda 120 (luata de tatal meu), venita din fabrica cu Halogen (1979 - dotare "revolutionara") si nu stiu daca in 20 si ceva de ani am schimbat 2 becuri - Tesla!!! - iar ca lumina erau super OK.
Ulterior am constatat ca lumina de la Osram e mai puternic/intensa decat la Phillips.
La fel am observat - se ard mult mai repede becurile cu +..%.
Tin minte ca am avut o Skoda 120 (luata de tatal meu), venita din fabrica cu Halogen (1979 - dotare "revolutionara") si nu stiu daca in 20 si ceva de ani am schimbat 2 becuri - Tesla!!! - iar ca lumina erau super OK.
OK, hai sa mai contribui si eu.
In iunie am avut aceeasi problema si am rezolvat-o altfel:
Am pus narva Range power +50% pentru faza scurta si Osram NightBraker pentru faza lunga.
Am reglat pozitia becurilor (in service) si pot sa spun ca acum sunt multumit.
Am 5000 km multi noaptea si sta mai bine la lumini. Osram NB pe faza lunga face curatenie pe sosea iar narva de pe scurta este o solutie decenta dar mai ales onesta. Nu promit multe dar fata de ce becuri am avut initial sunt mult mai bune.
Pana acum nu am mai schimbat niciun bec si faza scurta este automatism la plecare se aprinde indiferent de distanta, deci si narva este destul de fiabil.
In iunie am avut aceeasi problema si am rezolvat-o altfel:
Am pus narva Range power +50% pentru faza scurta si Osram NightBraker pentru faza lunga.
Am reglat pozitia becurilor (in service) si pot sa spun ca acum sunt multumit.
Am 5000 km multi noaptea si sta mai bine la lumini. Osram NB pe faza lunga face curatenie pe sosea iar narva de pe scurta este o solutie decenta dar mai ales onesta. Nu promit multe dar fata de ce becuri am avut initial sunt mult mai bune.
Pana acum nu am mai schimbat niciun bec si faza scurta este automatism la plecare se aprinde indiferent de distanta, deci si narva este destul de fiabil.
- merralvinci
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Iul 07, 2011 2:10 pm
QUOTE (balanel @ Sep 29 2010, 11:13 PM) Se regleaza farurile dupa fiecare schimbare de becuri, sau la maxim 2 ani.
Becurile se schimba set, nu doar unul.
am o veste trista pt.tine;nu am reglat farurile niciodata,deoarece nu ai voie sa umbli la ele decit daca ai lovit masina.un far se deregleaza daca schimbi becul cu unul "no name".daca folosesti becuri de la firme consacrate(philips,bosch,osram,narva)nu trebuiesc reglate farurile.
ca sa nu te superi,iti dau exemple:skoda superb 2.8=280.000km-nu am umblat la faruri
nubira=210.000km-nu am umblat la faruri
opel vectra 1.9cdti=140.000km-nu am umblat la faruri
opel corsa 1.7 dti =110.000km-nu am umblat la faruri
la toate masinile(exceptind nubira)am avut H7 philips NUSTIUCUM(+50%mai multa luminozitate)iar cind au aparut x-treme power am pus doar pe faza lunga.philips dadea detalii despre fiecare bec in parte si anume daca vrei premium+30% te tine minim 2 ani,daca vrei 50% scade durata de viata(max.2 ani) si daca vrei 100%(x-treme power)durata de viata e la jumatatea unui bec premium
din punctul meu de vedere,becurile 50% sau 100% isi merita banii fara discutii.la opel am un bec ars,l-am schimbat cu unul premium si senzatia este ca...e ars un bec(pe cel premium nu il vad din masina)
Becurile se schimba set, nu doar unul.
am o veste trista pt.tine;nu am reglat farurile niciodata,deoarece nu ai voie sa umbli la ele decit daca ai lovit masina.un far se deregleaza daca schimbi becul cu unul "no name".daca folosesti becuri de la firme consacrate(philips,bosch,osram,narva)nu trebuiesc reglate farurile.
ca sa nu te superi,iti dau exemple:skoda superb 2.8=280.000km-nu am umblat la faruri
nubira=210.000km-nu am umblat la faruri
opel vectra 1.9cdti=140.000km-nu am umblat la faruri
opel corsa 1.7 dti =110.000km-nu am umblat la faruri
la toate masinile(exceptind nubira)am avut H7 philips NUSTIUCUM(+50%mai multa luminozitate)iar cind au aparut x-treme power am pus doar pe faza lunga.philips dadea detalii despre fiecare bec in parte si anume daca vrei premium+30% te tine minim 2 ani,daca vrei 50% scade durata de viata(max.2 ani) si daca vrei 100%(x-treme power)durata de viata e la jumatatea unui bec premium
din punctul meu de vedere,becurile 50% sau 100% isi merita banii fara discutii.la opel am un bec ars,l-am schimbat cu unul premium si senzatia este ca...e ars un bec(pe cel premium nu il vad din masina)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori