Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Noi 02, 2010 10:31 am

atentie, eu am zis regulatorul.
ca piesa respectiva e parte comuna cu pompa, nu inseamna ca e stricata pompa in sine.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 02, 2010 1:13 pm

Corect, doar ca, la nevoie, se schimba cu TOTUL.

Poate e altceva... asteptam update-uri. Multumim, Coobra!

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Noi 03, 2010 7:36 am

stiu ca exista firme care repara pompe/rampe de injectie (ceea ce cred ca presupune ceva mai complicat decat un simplu arc, care si-a pierdut elasticitea)...ma gadesc poate gasim si noi o firma de genu...revin cand am info...

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Mie Noi 03, 2010 8:05 am

Coobra tu nu aveai ceas AFR? cat iti indica la pornire?
se poate monta alt regulator , de sine statator, in capul rampei de injectie. este 70-80 euro unul si se poate vinde in caz ca nu da roade.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Noi 03, 2010 9:10 am

nu am ceas de afr si nici nu am avut. poate altcineva.
am desfacut o pompa azi...se pare ca regulatorul e ok.
e greu de vazut ce si cum si din cauza ca-s toate in aceeasi constructie.
cred ca eu imi voi cumpara o supapa de sens.

Avatar utilizator
L | v | u
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 8:32 am

Mesaj de L | v | u » Mie Noi 03, 2010 11:56 am

am fodt si eu la alt service de dimi in legatura cu nepornirea de dimi si afumatul unei buji . am verificat injectoarele (o k ) am verificat compresia si a iersit 10-10-10-10.1. au zis ca e ok si asta. verdict a fost capacu de delcou si fisele .o sa le schimb da nu vad ce legatura au cu nepornirea. m`am saturat de "mecanici" . bine ca uni au consultanta gratuita ce e moca e cel mai bun

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Mie Noi 03, 2010 12:10 pm

Sa-mi bag picioarele, a trebuit sa citesc de 3 ori ultimul post ca sa inteleg ce-a scris Liviu...

Oricum, io n-am de-astea (delco si fise)...

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Noi 03, 2010 2:52 pm

eu din cate stiu nu avem clasice dar fise bujii si "delco" avem, doar ca arata altfel...ma rog tot ce pot spune eu este ca sunt in discutii/cautari si pana acum am gasit ca se poate aduce doar regulatorul de presiune... deci piesa intreaga, piesa intreaga dar oare de ce l-am gasit si ca piesa desinestatatoare ???revin cand am mai multe info

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Noi 03, 2010 3:43 pm

Si cat costa?

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Noi 03, 2010 6:36 pm

aprox 200 ron si pompa la dezmembrari 100 euro. . dar parca nu imi vine sa o iau cu 100 euro si poate cade iar peste o luna. . .

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori