Salut, am vazut aici pe forum o descriere foarte precisa a problemei pe care o am eu, la Pajero Pininul meu, din 2001, motor 2.0 GDi:
"in timpul mersului are perioade cand motorul are intreruperi cam la 2000 turatii si atunci face aproximativ cum facea dacia cu motor cu carburator cand avea jiglerul de relanti infundat.Atunci motorul nu mai dezvolta puterea normala si daca calc pedala de acceleratie pana la fund parca se sugruma iar daca las pedala la jumatate din acceleratie revine si merge mai bine"
Am fost la tester neautorizat, mi-au scos eroarea, care a revenit la prima acceleratie mai puternica.
Am fost la reprezentanta Mitsubishi, au pus-o pe tester, dar au ridicat din umeri. mai precis, pentru a-mi repara masina, si a-mi da garantie pe reparatie(nu ca mi-ar trebui), au sugerat sa schimb pompa de benzina, rampa de injectie si calculatorul de injectie. Bine ca nu trebuie sa schimbe si freonul in clima...
Asadar, care ati avut problema asta si ati rezolvat-o, nu imi spuneti si mie cum, cat mai detaliat?
Multumesc!
Problema Pajero Pinin
Salut!
Nu am mai intrat de ceva timp pe forum,asa ca acum am obsevat mesajul tau.Sper ca s-a rezolvat problema pe care o aveai.Daca nu,incearca curatarea clapetei de admisie a aerului.Am avut aceleasi simptome acum cateva zile.Am fost la reprezentanta Mitsu din Galati ,,IRICAD",si am pus testerul dar nu indica decat o eroare veche pe care ei nu sunt in stare sa o remedieze.Mi-am exprimat o parere ca ar putea fi o defectiune la EGR,dar m-au luat in ras ,spunand ca masinile pe benzina nu au asa ceva.Le-am aratat unde este supapa Egr si au spus sa las masina la ei pentru investigatii.A doua zi m-au sunat spunand ca ,,tehnicienii "lor au gasit defectiunea.Mi-au aratat clapeta demontata spunand ca nu se repara si ca ma costa 1400euro.Am luat piesa m-am dus la alt service anonim,si am curatat-o cu 50 RON,am adus-o inapoi unde ei foarte mirati au montat-o,apoi mi-au facut devizul de reparatie inclusiv a piesei respective,prin ,,indreptarea axului".Factura: 400 RON!!!Pentru ce? Concluzia:Iricad nu are nici o legatura cu service Mitsubishi.
Nu am mai intrat de ceva timp pe forum,asa ca acum am obsevat mesajul tau.Sper ca s-a rezolvat problema pe care o aveai.Daca nu,incearca curatarea clapetei de admisie a aerului.Am avut aceleasi simptome acum cateva zile.Am fost la reprezentanta Mitsu din Galati ,,IRICAD",si am pus testerul dar nu indica decat o eroare veche pe care ei nu sunt in stare sa o remedieze.Mi-am exprimat o parere ca ar putea fi o defectiune la EGR,dar m-au luat in ras ,spunand ca masinile pe benzina nu au asa ceva.Le-am aratat unde este supapa Egr si au spus sa las masina la ei pentru investigatii.A doua zi m-au sunat spunand ca ,,tehnicienii "lor au gasit defectiunea.Mi-au aratat clapeta demontata spunand ca nu se repara si ca ma costa 1400euro.Am luat piesa m-am dus la alt service anonim,si am curatat-o cu 50 RON,am adus-o inapoi unde ei foarte mirati au montat-o,apoi mi-au facut devizul de reparatie inclusiv a piesei respective,prin ,,indreptarea axului".Factura: 400 RON!!!Pentru ce? Concluzia:Iricad nu are nici o legatura cu service Mitsubishi.
- boier4ever
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm
In principiu sunt doua posibilitati:
a. proasta functionare a clapetei de acceleratie (curatare si - daca e necesar - readaptare);
b. presiunea scazuta de combustibil (de aceea isi mai revine cand ii mai inchizi aerul, adica daca mai iei piciorul de pe acceleratie), care pote fi cauzata de o pompa "obosita" (mai rar la Mitsu) sau de murdarie acumulata in regulatorul de presiune de combustibil.
a. proasta functionare a clapetei de acceleratie (curatare si - daca e necesar - readaptare);
b. presiunea scazuta de combustibil (de aceea isi mai revine cand ii mai inchizi aerul, adica daca mai iei piciorul de pe acceleratie), care pote fi cauzata de o pompa "obosita" (mai rar la Mitsu) sau de murdarie acumulata in regulatorul de presiune de combustibil.
- mayer_maryus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm
pe langa ce s-a scris mai sant bujii obosite sau depunere de calamina pe ele, benzina proasta , filtru de benzina infundat... la mitsubishi pompa de benzina in proportie de 90% e on/off adica ori baga , ori moare definitiv )
vezi pe carisma ca e acelasi motor si ai mai multe explicatii ...
numai bine
vezi pe carisma ca e acelasi motor si ai mai multe explicatii ...
numai bine
- cristian moldovanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 01, 2011 4:34 pm
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori