Noutati Auto
Noua Volkswagen Jetta
După lansarea ?n premieră la New York, Volkswagen a anunţat lansarea noii generaţii Jetta şi pe pieţele europene. Clienţii vor putea comanda noul sedan compact cu şase motorizări şi trei versiuni de echipare, la preţuri ce pornesc de la 20.900 euro.
Volkswagen Jetta nu a avut niciodată un aspect at?t de sportiv ca acum, motoare at?t de eficiente sau dimensiuni at?t de mari. Timpurile c?nd sedan-ul Jetta era doar un simplu derivat al modelului Golf sunt demult apuse. De acum, cele două modele de succes merg fiecare pe drumul său. Noua Jetta, acum semnificativ mai lungă (4,64 m lungime faţă de 4,55 m la modelul anterior), este foarte atractivă, oferind un spaţiu interior amplu şi performanţe maxime ?n condus.
Noua Volkswagen Jetta pentru Europa, disponibilă ?n versiunile de echipare Trendline, Comfortline şi Highline, face un pas important ?n ceea ce priveşte conceptul şi stilul. Designul său nu mai are legătură cu Golf-ul şi ?n schimb are propria linie de stil. Acest lucru face din Jetta un model independent, precum EOS şi Tiguan. Designerii şi inginerii au creat de asemenea şi un interior complet nou. Sedan-ul cu cinci locuri oferă mai mult spaţiu (6,7 cm mai mult pentru picioarele pasagerilor din spate) graţie ampatamentului mărit. Astfel, Jetta umple perfect golul dintre compactul Golf (4,2 metri lungime) şi berlina de clasă medie Passat (4,77 metri lungime).
Noua Volkswagen Jetta vine pe piaţa europeană cu motorizări eficiente dar puternice. Unitatea 1.6 TDI cu 77 kW / 105 CP: ?n versiunea BlueMotion, acest turbodiesel common-rail consumă doar 4,2 litri/100 km, echivalentul a 109 g/km CO2. ?n gama motoarelor pe benzină, unitatea 1.2 TSI are de asemenea o putere de 77 kW /105 CP şi consumă doar 5,3 litri/100 km (123 g/km CO2). Cu aceste motoare de bază, noua Volkswagen Jetta poate fi achiziţionată de clienţii europeni ?ncep?nd de la 20.900 Euro (1.2 TSI Trendline), respectiv 23.475 euro (1.6 TDI Trendline) - preţuri valabile ?n Germania.
Unităţile 1.4 TSI de 122 CP, 1.4 TSI de 160 CP, 2.0 TSI de 200 CP şi 2.0 TDI de 140 CP completează gama de motoare ale noului Volkswagen Jetta ?n Europa. Toate motorizările, cu excepţia unităţii TSI de 105 CP, pot fi combinate cu o transmisie cu dublu ambreiaj DSG.
Sursa
După lansarea ?n premieră la New York, Volkswagen a anunţat lansarea noii generaţii Jetta şi pe pieţele europene. Clienţii vor putea comanda noul sedan compact cu şase motorizări şi trei versiuni de echipare, la preţuri ce pornesc de la 20.900 euro.
Volkswagen Jetta nu a avut niciodată un aspect at?t de sportiv ca acum, motoare at?t de eficiente sau dimensiuni at?t de mari. Timpurile c?nd sedan-ul Jetta era doar un simplu derivat al modelului Golf sunt demult apuse. De acum, cele două modele de succes merg fiecare pe drumul său. Noua Jetta, acum semnificativ mai lungă (4,64 m lungime faţă de 4,55 m la modelul anterior), este foarte atractivă, oferind un spaţiu interior amplu şi performanţe maxime ?n condus.
Noua Volkswagen Jetta pentru Europa, disponibilă ?n versiunile de echipare Trendline, Comfortline şi Highline, face un pas important ?n ceea ce priveşte conceptul şi stilul. Designul său nu mai are legătură cu Golf-ul şi ?n schimb are propria linie de stil. Acest lucru face din Jetta un model independent, precum EOS şi Tiguan. Designerii şi inginerii au creat de asemenea şi un interior complet nou. Sedan-ul cu cinci locuri oferă mai mult spaţiu (6,7 cm mai mult pentru picioarele pasagerilor din spate) graţie ampatamentului mărit. Astfel, Jetta umple perfect golul dintre compactul Golf (4,2 metri lungime) şi berlina de clasă medie Passat (4,77 metri lungime).
Noua Volkswagen Jetta vine pe piaţa europeană cu motorizări eficiente dar puternice. Unitatea 1.6 TDI cu 77 kW / 105 CP: ?n versiunea BlueMotion, acest turbodiesel common-rail consumă doar 4,2 litri/100 km, echivalentul a 109 g/km CO2. ?n gama motoarelor pe benzină, unitatea 1.2 TSI are de asemenea o putere de 77 kW /105 CP şi consumă doar 5,3 litri/100 km (123 g/km CO2). Cu aceste motoare de bază, noua Volkswagen Jetta poate fi achiziţionată de clienţii europeni ?ncep?nd de la 20.900 Euro (1.2 TSI Trendline), respectiv 23.475 euro (1.6 TDI Trendline) - preţuri valabile ?n Germania.
Unităţile 1.4 TSI de 122 CP, 1.4 TSI de 160 CP, 2.0 TSI de 200 CP şi 2.0 TDI de 140 CP completează gama de motoare ale noului Volkswagen Jetta ?n Europa. Toate motorizările, cu excepţia unităţii TSI de 105 CP, pot fi combinate cu o transmisie cu dublu ambreiaj DSG.
Sursa
Porsche Panamera Turbo by TechArt
Noul TechArt GrandGT va fi prezentat luna viitoare la show-ul auto Auto Zurich din Elvetia. Acesta va debuta impreuna cu modelul Porsche Cayenne Magnum, model realizat pe baza noului Porsche Cayenne. Modelul TechArt Grand GT a primit atat imbunatiri estetice, cat si imbunatatiri ale performantei.
Pachetul aerodinamic este compus dintr-o bara frontala redesenata cu lumini de zi LED, o capota din fibra de carbon, praguri sportive, eleron si un difuzor montat in spate. Panourile frontale si cele spate sunt mai late cu 21 mm, respectiv 42 mm fata de modelul standard. Pachetul estetic este completat de sistemul de evacuare sportiv si jantele de 20,21 si 22 inch.
Interiorul poate fi modificat in functie de preferintele clientilor. TechArt ofera un pachet de entertainment, acesta este format dintr-un sistem audio performant si doua monitoare de 7 inch montate in spatele scaunelor din fata. Interiorul este dominat de fibra de carbon si piele cu diferite tipuri de cusaturi.
Imbunatatirile mecanice ridica puterea deja puternicului V8 de 4.8 litri de la 493 CP la 571 CP, iar cuplul creste de la 700 Nm la 830 Nm. Sistemul de evacuare ofera sunetul caracteristic tuturor modelelor TechArt. Tunerul german va prezenta in detaliu noul model la Zurich.
Sursa
Noul TechArt GrandGT va fi prezentat luna viitoare la show-ul auto Auto Zurich din Elvetia. Acesta va debuta impreuna cu modelul Porsche Cayenne Magnum, model realizat pe baza noului Porsche Cayenne. Modelul TechArt Grand GT a primit atat imbunatiri estetice, cat si imbunatatiri ale performantei.
Pachetul aerodinamic este compus dintr-o bara frontala redesenata cu lumini de zi LED, o capota din fibra de carbon, praguri sportive, eleron si un difuzor montat in spate. Panourile frontale si cele spate sunt mai late cu 21 mm, respectiv 42 mm fata de modelul standard. Pachetul estetic este completat de sistemul de evacuare sportiv si jantele de 20,21 si 22 inch.
Interiorul poate fi modificat in functie de preferintele clientilor. TechArt ofera un pachet de entertainment, acesta este format dintr-un sistem audio performant si doua monitoare de 7 inch montate in spatele scaunelor din fata. Interiorul este dominat de fibra de carbon si piele cu diferite tipuri de cusaturi.
Imbunatatirile mecanice ridica puterea deja puternicului V8 de 4.8 litri de la 493 CP la 571 CP, iar cuplul creste de la 700 Nm la 830 Nm. Sistemul de evacuare ofera sunetul caracteristic tuturor modelelor TechArt. Tunerul german va prezenta in detaliu noul model la Zurich.
Sursa
Subaru Forester - facelift
Subaru a prezentat primele imagini oficiale cu noul Forester facelift. Noul model va primi un nou propulsor si mici modificari estetice, atat la interior, cat si la exterior.
Subaru nu a oferit momentan nici o imagine cu noua consola centrala, dar a prezentat noua grila si noul propulsor boxer de 2.5 litri.
Din punct de vedere estetic, noul Forester a primit o grila frontala redesenata, mici modificari la blocurile optice, o noua consola centrala si cadrane noi. Cea mai importanta imbunatatire ramane propulsorul natural aspirat cu patru cilindri. Acesta a fost marit de la 2.457 la 2.498 cc si este dotat cu distributie pe lant.
Puterea dezvoltata este de 170 CP, iar cuplul de 230 Nm. Subaru a declarat ca noul consum urban este de 11 litri/100, iar cel extra-urban de 8.7 litri/100 km. Noul Subaru Forester va fi disponibil cu transmisie manuala si automata.
Sursa
Subaru a prezentat primele imagini oficiale cu noul Forester facelift. Noul model va primi un nou propulsor si mici modificari estetice, atat la interior, cat si la exterior.
Subaru nu a oferit momentan nici o imagine cu noua consola centrala, dar a prezentat noua grila si noul propulsor boxer de 2.5 litri.
Din punct de vedere estetic, noul Forester a primit o grila frontala redesenata, mici modificari la blocurile optice, o noua consola centrala si cadrane noi. Cea mai importanta imbunatatire ramane propulsorul natural aspirat cu patru cilindri. Acesta a fost marit de la 2.457 la 2.498 cc si este dotat cu distributie pe lant.
Puterea dezvoltata este de 170 CP, iar cuplul de 230 Nm. Subaru a declarat ca noul consum urban este de 11 litri/100, iar cel extra-urban de 8.7 litri/100 km. Noul Subaru Forester va fi disponibil cu transmisie manuala si automata.
Sursa
PREVIEW: Noul Audi A6
Fotografii spion au reusit sa surprinda pentru prima data un prototip complet necamuflat al noii generatii A6.
Noul Audi A6 preia elemente de design de la noile A7 si A5 Sportback, atat profilul dinamic, apropiat de cel al unui coupe, cat si stilul partii posterioare fiind ?mostenite? fara moficari notabile de la nava amiral A8.
La baza noului Audi A6 va sta platforma modulara MLB, platforma pe care sunt bazate A4, A5 si Q5 in varianta sa din otel si A8 in varianta din aluminiu. In cazul lui A6 si A7 sasiul este realizat in proportie de 20% din aluminiu pentru a reduce greutatea, dar fara a creste semnificativ costurile. Astfel noua generatie promite sa fie cea mai dinamica de pana acum, propulsoarele putand fi montate mai aproape de centrul masinii.
La lansare, paleta de motorizari a noului sedan de clasa mare Audi va cuprinde propulsoare pe benzina V6 si V8, printre care noul 3.0 TDI, dar si V8-ul pe benzina de 4.2 litri. Viitorul RS6 va avea sub capota acelasi V10 FSI de 5.0 litri, prezent si pe R8.
Lansarea oficiala a noului Audi A6 va avea loc la Salonul Auto de la Geneva din luna martie a anului viitor, ulterior fiind asteptate versiunea break si S6.
Sursa
MINI A8?
Fotografii spion au reusit sa surprinda pentru prima data un prototip complet necamuflat al noii generatii A6.
Noul Audi A6 preia elemente de design de la noile A7 si A5 Sportback, atat profilul dinamic, apropiat de cel al unui coupe, cat si stilul partii posterioare fiind ?mostenite? fara moficari notabile de la nava amiral A8.
La baza noului Audi A6 va sta platforma modulara MLB, platforma pe care sunt bazate A4, A5 si Q5 in varianta sa din otel si A8 in varianta din aluminiu. In cazul lui A6 si A7 sasiul este realizat in proportie de 20% din aluminiu pentru a reduce greutatea, dar fara a creste semnificativ costurile. Astfel noua generatie promite sa fie cea mai dinamica de pana acum, propulsoarele putand fi montate mai aproape de centrul masinii.
La lansare, paleta de motorizari a noului sedan de clasa mare Audi va cuprinde propulsoare pe benzina V6 si V8, printre care noul 3.0 TDI, dar si V8-ul pe benzina de 4.2 litri. Viitorul RS6 va avea sub capota acelasi V10 FSI de 5.0 litri, prezent si pe R8.
Lansarea oficiala a noului Audi A6 va avea loc la Salonul Auto de la Geneva din luna martie a anului viitor, ulterior fiind asteptate versiunea break si S6.
Sursa
MINI A8?
Volkswagen Golf Cabrio - din primăvară
Volkswagen va demara ?n primăvara anului viitor procesul de producţie al viitorului Golf Cabrio, la uzina fostului carosier Karmann.
Faptul că Volkswagen pregăteşte deja un derivat cabrio al actualului Golf nu mai este o surpriză pentru nimeni. Publicul aşteaptă doar lansarea oficială şi punere ?n producţie. Se pare că nu mai e mult p?nă acolo, Martin Winterkorn, omul numărul unu din cadrul VW, anunţ?nd recent că producţia va debuta ?n cur?nd la fosta uzină a carosierului Karmann, amplasată la Osnabruck.
Modelul decapotabil ar putea intra pe linia de asamblare chiar ?n primăvara lui 2011, după un debut live ?n cadrul unui salon auto european, cel mai probabil Geneva. Winterkorn a afirmat că uzina germană va fi capabilă să ofere un număr de 1800 noi locuri de muncă, fabrica oper?nd ?n prezent cu 1000 de angajaţi.
Noul Golf Cabrio se va naşte cu un acoperiş rabatabil din p?nză, asemănător celui care va fi instalat pe viitorul Beetle. Modelul compact va lua astfel locul lui Eos, care va răm?ne ?nsă ?n gama VW ca singura decapotabilă cu acoperiş din tablă. Odată cu noua generaţie ?nsă, Eos se va repoziţiona ?n gamă, urm?nd să fie privit ca o alternativă decapotabilă a modelului de clasă medie Passat, al cărui nume ?l va şi prelua.
Sursa
Volkswagen va demara ?n primăvara anului viitor procesul de producţie al viitorului Golf Cabrio, la uzina fostului carosier Karmann.
Faptul că Volkswagen pregăteşte deja un derivat cabrio al actualului Golf nu mai este o surpriză pentru nimeni. Publicul aşteaptă doar lansarea oficială şi punere ?n producţie. Se pare că nu mai e mult p?nă acolo, Martin Winterkorn, omul numărul unu din cadrul VW, anunţ?nd recent că producţia va debuta ?n cur?nd la fosta uzină a carosierului Karmann, amplasată la Osnabruck.
Modelul decapotabil ar putea intra pe linia de asamblare chiar ?n primăvara lui 2011, după un debut live ?n cadrul unui salon auto european, cel mai probabil Geneva. Winterkorn a afirmat că uzina germană va fi capabilă să ofere un număr de 1800 noi locuri de muncă, fabrica oper?nd ?n prezent cu 1000 de angajaţi.
Noul Golf Cabrio se va naşte cu un acoperiş rabatabil din p?nză, asemănător celui care va fi instalat pe viitorul Beetle. Modelul compact va lua astfel locul lui Eos, care va răm?ne ?nsă ?n gama VW ca singura decapotabilă cu acoperiş din tablă. Odată cu noua generaţie ?nsă, Eos se va repoziţiona ?n gamă, urm?nd să fie privit ca o alternativă decapotabilă a modelului de clasă medie Passat, al cărui nume ?l va şi prelua.
Sursa
Aston Martin Lagonda - va intra ?n producţie
?n cadrul unui eveniment la Amsterdam, Ulrich Bez a spus că modelul Lagonda, prezent sub formă de concept ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, ?n 2009,
va intra ?n producţia de serie.
Bez a spus că Lagonda va fi un SUV cu tracţiune integrală şi că ?planurile privind producţia sunt aproape complete?. Conform oficialului companiei, modelul va atrage clienţii de pe pieţele emergente precum China, Rusia şi Orientul Mijlociu, unde SUV-urile de lux sunt la mare căutare.
Aston Martin Lagonda a debutat ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva, dar a fost foarte prost primit. Lagonda a fost considerat ur?t, fiind criticat at?t de public c?t şi de presa auto de specialitate, astfel ?nc?t directorul Aston Martin, David Richards a spus stop proiectul imediat.
Acum, se pare că Lagonda are undă verde, dar modelul de serie ar putea avea un design complet diferit faţă de concept.
Bez a mai spus că vehiculul ar putea fi construit cu un partener. Av?nd ?n vedere că Lagonda concept a fost bazat pe Mercedes-Benz GL,
Aston Martin ar putea construi noul model ?n colaborare cu Daimler.
Sursa
?n cadrul unui eveniment la Amsterdam, Ulrich Bez a spus că modelul Lagonda, prezent sub formă de concept ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, ?n 2009,
va intra ?n producţia de serie.
Bez a spus că Lagonda va fi un SUV cu tracţiune integrală şi că ?planurile privind producţia sunt aproape complete?. Conform oficialului companiei, modelul va atrage clienţii de pe pieţele emergente precum China, Rusia şi Orientul Mijlociu, unde SUV-urile de lux sunt la mare căutare.
Aston Martin Lagonda a debutat ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva, dar a fost foarte prost primit. Lagonda a fost considerat ur?t, fiind criticat at?t de public c?t şi de presa auto de specialitate, astfel ?nc?t directorul Aston Martin, David Richards a spus stop proiectul imediat.
Acum, se pare că Lagonda are undă verde, dar modelul de serie ar putea avea un design complet diferit faţă de concept.
Bez a mai spus că vehiculul ar putea fi construit cu un partener. Av?nd ?n vedere că Lagonda concept a fost bazat pe Mercedes-Benz GL,
Aston Martin ar putea construi noul model ?n colaborare cu Daimler.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori