Diferential Blocabil Mitshubisi L200
In primul rand vreau sa salut toti membrii acestui forum sunt proaspat venit aici.
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat, vreau sa cumpar si sa montez pe un L200 facut pentru tarile arabe din 2007 acest produs ARB Airlocker
http://www.pakistan.tv/videos-instal...MHpDsSI%5D.cfm
Orice sfat de la cunsocatori este binevenit, multumesc.
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat, vreau sa cumpar si sa montez pe un L200 facut pentru tarile arabe din 2007 acest produs ARB Airlocker
http://www.pakistan.tv/videos-instal...MHpDsSI%5D.cfm
Orice sfat de la cunsocatori este binevenit, multumesc.
Parerea mea este ca un autoblocant este mai bun ca un Airlocker. Sau mai sunt si blocante cu comanda electrica (dar mai scumpe - pe la 800 USD). La astea ai avantajul ca nu cumperi si montezi un compresor si le poti folosi din mers. La airlocker trebuie sa te opresti, sa d-ai drumul la compresor apoi la blocant. In plus autoblocantul e mai ieftin(de la 300 la 500 USD). L200-le ce l-am avut, avea blocant spate din fabrica si pot spune ca m-a ajutat de cateva ori. E mai usor sa blochezi spatele (poate chiar si fata) decat sa tragi cablu de la troliu si sa te troliezi 10 minute. Dar e bine sa le ai pe amandoua.
Autoblocant 100 % ? Sau autoblocant 20-40%, mai pe rom-angleza LSD ?
Autoblocantul 100% nu e recomandat deloc pt "road use". De exemplu pe zapada pe asfalt, la cel mai mic viraj cu putina acceleratie, faci opt-uri fara nici o jena.
Legat de blocantul electric, am retineri. Totusi, prefer ceva pneumatic decat electric. Cu cat mai simplu si mai spartan, cu atat mai rezistent de-a lungul timpului.
Autoblocantul 100% nu e recomandat deloc pt "road use". De exemplu pe zapada pe asfalt, la cel mai mic viraj cu putina acceleratie, faci opt-uri fara nici o jena.
Legat de blocantul electric, am retineri. Totusi, prefer ceva pneumatic decat electric. Cu cat mai simplu si mai spartan, cu atat mai rezistent de-a lungul timpului.
Sincer si mie mi se pare cam scump: ARB Air Locker pentru spate, compresor si motaj am primit o oferta pe la 1250 Euro plus TVA.
Daca m-ati putea ajuta cu alte ideei mai putin costisitoare, eventual in privat daca nu se poate pe forum direct, eu sunt cam pe langa subiect din punct de vedere tehnic.
Intre timp am luat un troliu, trebuie sa soseasca saptamana viitoare.
Multumesc.
Daca m-ati putea ajuta cu alte ideei mai putin costisitoare, eventual in privat daca nu se poate pe forum direct, eu sunt cam pe langa subiect din punct de vedere tehnic.
Intre timp am luat un troliu, trebuie sa soseasca saptamana viitoare.
Multumesc.
Pai cu orice blocant care e blocat (ON), in viraj scurt pe asfalt (aderenta maxima), ai aproape toate sansele sa rupi o planetara, difful, cardanul si alte minuni...
Dezavantaj la autoblocante 100% e ca nu e nevoie sa uiti tu butonul ON pornit, in momentul cand i-ai dat gaz in viraj pe asfalt, ori derapeaza in drift, ori pica ce pica mai sus.
@ Bamboo, acuma ai LSD sau e chel ?
Dezavantaj la autoblocante 100% e ca nu e nevoie sa uiti tu butonul ON pornit, in momentul cand i-ai dat gaz in viraj pe asfalt, ori derapeaza in drift, ori pica ce pica mai sus.
@ Bamboo, acuma ai LSD sau e chel ?
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (Bamboo @ Oct 24 2010, 11:31 AM) In primul rand vreau sa salut toti membrii acestui forum sunt proaspat venit aici.
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat, vreau sa cumpar si sa montez pe un L200 facut pentru tarile arabe din 2007 acest produs ARB Airlocker
http://www.pakistan.tv/videos-instal...MHpDsSI%5D.cfm
Orice sfat de la cunsocatori este binevenit, multumesc.
Daca nu vrei si diferential blocabil fata nu iti recomand airlocker.
Exista solutii asa cum ti-au recomandat altii sa cauti unul electric ca cel din fabrica.
Oricum daca nu esti pe sleau ai toate sansele sa te arunce un diferential blocat chiar si pe zapada sau noroi
si sa ajungi in pozitii mai ciudate decat inainte de folosirea blocarii.
Asa ca daca vrei sa dai bani cauta unul electric si de restul i-ati un troliu si iti spun din experienta ca
esti mult mai pregatit de evenimente
Ceea ce vezi pe unele reclame de la ARB iti prezinta comportarea unui dif blocabil un LSD care e mult mai
scump. Deasemenea e de retinut ca dif blocabile cu LSD au consumabil sistemul de alunecare limitata
adica alti bani alta distractie daca e forjat.
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat, vreau sa cumpar si sa montez pe un L200 facut pentru tarile arabe din 2007 acest produs ARB Airlocker
http://www.pakistan.tv/videos-instal...MHpDsSI%5D.cfm
Orice sfat de la cunsocatori este binevenit, multumesc.
Daca nu vrei si diferential blocabil fata nu iti recomand airlocker.
Exista solutii asa cum ti-au recomandat altii sa cauti unul electric ca cel din fabrica.
Oricum daca nu esti pe sleau ai toate sansele sa te arunce un diferential blocat chiar si pe zapada sau noroi
si sa ajungi in pozitii mai ciudate decat inainte de folosirea blocarii.
Asa ca daca vrei sa dai bani cauta unul electric si de restul i-ati un troliu si iti spun din experienta ca
esti mult mai pregatit de evenimente
Ceea ce vezi pe unele reclame de la ARB iti prezinta comportarea unui dif blocabil un LSD care e mult mai
scump. Deasemenea e de retinut ca dif blocabile cu LSD au consumabil sistemul de alunecare limitata
adica alti bani alta distractie daca e forjat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori