Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Oct 27, 2010 12:44 pm

Cu benzina de 101 o sa porneasca si mai greu dimineata pe racoare.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Oct 27, 2010 6:47 pm

nu cred ca ar exista o explicatie logica pt care ar porni mai greu cu benzina mai buna, dar revin si cu info. . din pacate se pare ca am dat banii degeaba pe curatare de injectoare pt ca azi dimineata a pornit foarte bine dar dupa ce a stat parcata vreo 7 ore, in jurul orei 17 cand sa plec erau tot 7 grade afara si iarasi a pornit foarte prost. . . offf simt ca ma roade deja problema asta. . maine o bag in service pt accidentul despre care am pomenit acum cateva zile si oricum nu voi mai avea noutati pana sapt viitoare deoarece mi s-a spus de la mcar ca o vor tine cam o saptamana "internata", dar pana atunci mai asteptam vesti, opinii privind rezolvarea si de la alti colegi coforumisti

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Oct 27, 2010 6:55 pm

Pai se aprinde un pic mai greu benzina cu CO mai mare.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Oct 27, 2010 7:11 pm

confirm si eu, azi la 17.30, 6 grade, pornit prost. mai am de verificat cate ceva eu singur, din discutiile cu colegii, dar asta o pot face doar sambata, dupa care urmeaza (cand o sa pot), demontarea pompei de benzina cu tot ce contine ea - adica si filtru si regulator de presiune.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 27, 2010 7:15 pm

Interesant... imi pare rau ca nu ai scapat de problema, mistyque.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Oct 27, 2010 10:04 pm

astept cu interes rezultatul lui coobra. . .pana atunci oricum am masina la "terapie intensiva" la mcar (

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Joi Oct 28, 2010 8:16 am

Azi, ora 7:50 si 2 grade afara, masinuta mea mai mai sa moara daca nu bagam pedala ca sa o tin turata. E posibil sai fie vina unui senzor sau a computerului de bord??? Este ca si cum nu citeste temperatura si nu mai face socul automat.... WTF??

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Oct 28, 2010 9:18 am

Pai senzorul de temperatura de la lichidul de racire, senzorul de temperatura care am impresia ca e integrat in MAP, acolo pe clapeta, clapeta insasi se mai murdareste si poate sa iti faca figuri la pornire, etc. Dar pe un tester dedicat sigur se pot citi toti parametrii si vedea daca sunt ok. De fapt cred ca si cu unul ordinar poti citi temperatura lichidului de racire si cea a aerului de pe admisie. Iar de curatat clapeta de acceleratie e chiar f usor. Macar mai elimini din variabile

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Vin Oct 29, 2010 8:07 am

Ei bine, azi ora 07:51 si -3 grade afara, masinuta mea n-a mai pornit la prima cheie (masina de 2 ani jumate si 23000 Km).

mistyque , coobra daca ati descoperit ce are... sau macar va mai venit vreo idee despre ce ar putea fi.... eh..

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Oct 29, 2010 8:37 am

eu incerc diverse. cum stiu ceva, dau de stire.
ce ma intriga cel mai tare e ca face a ta la 23.000 km, nu ale noastre la peste 50.000

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori