Scut Protectie Motor
Am montat si eu scut de otel la lancerul meu. Dar mi lau montat peste cel de palstic.
Cica daca dea scutul de palstic jos, mai erau niste aparatori de palstic pe lateralul motorului cica pt ca sa nu intre apa si miziriile aruncate de rotile fata la motor curele etc si acele plastice ramaneau in aer in partea de jos pt ca se prindeau cu niste cleme de scutul de palstic si daca il scotea nu avea cum sa le prinda de scutul de metal si ca sa nu le dea jos si pe alea au preferat sa lase scutul de palstic asa cum e din fabrica montat si scutul de tabla lau montat peste sctutul de plastic, deci ordinea de la asfalt in sus e urmatoarea: scut tabla, scut plastic, baie de ulei. Oricum mi-au zis ca baia de ulei e destul de sus si daca iau vreun bolovan ceva ca sa bulesc baia de ulei ar trebui sa bulesc mai intai bara fata si radiatoarele, eu sper sa nu fie cazul dar lam montat pt mai multa siguranta. Mie nu prea imi place sa imi asum riscuri pe care stiu ca le pot evita sau diminua.
Cei care si-au mai montat acest scut de otel cum vi lau montat, tot la fel peste cel de palstic sau au scos scutul de palstic? Si daca lau scos, au scos si protectiile laterale de pastic?
Cica daca dea scutul de palstic jos, mai erau niste aparatori de palstic pe lateralul motorului cica pt ca sa nu intre apa si miziriile aruncate de rotile fata la motor curele etc si acele plastice ramaneau in aer in partea de jos pt ca se prindeau cu niste cleme de scutul de palstic si daca il scotea nu avea cum sa le prinda de scutul de metal si ca sa nu le dea jos si pe alea au preferat sa lase scutul de palstic asa cum e din fabrica montat si scutul de tabla lau montat peste sctutul de plastic, deci ordinea de la asfalt in sus e urmatoarea: scut tabla, scut plastic, baie de ulei. Oricum mi-au zis ca baia de ulei e destul de sus si daca iau vreun bolovan ceva ca sa bulesc baia de ulei ar trebui sa bulesc mai intai bara fata si radiatoarele, eu sper sa nu fie cazul dar lam montat pt mai multa siguranta. Mie nu prea imi place sa imi asum riscuri pe care stiu ca le pot evita sau diminua.
Cei care si-au mai montat acest scut de otel cum vi lau montat, tot la fel peste cel de palstic sau au scos scutul de palstic? Si daca lau scos, au scos si protectiile laterale de pastic?
Nu vad ce probleme sa fie. Eu am mers o vara cu el asa, si aici si in Grecia, si nu am avut nicio problema. Cand am cumparat masina, si la cateva saptamani dupa, cand mi-au fost montate pragurile, am intrat sub masina(era pe elevator) si nu am vazut gauri obturate, sau cel putin mie nu mi s-a parut nimic in neregula....si ma-m uitat destul de atent pe sub ea.
Am impresia ca scutul de platic original nici nu e scut...sunt doar cateva bucatele de plastic puse strategic.
Am impresia ca scutul de platic original nici nu e scut...sunt doar cateva bucatele de plastic puse strategic.
- mitsubishi2008
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iul 22, 2008 4:11 pm
Eu am luat scutul de la reprezentata, a fost cadou din partea lor pt masina noua.
Mi s-a mai luat o piatra de pe suflet vazand ca si altii au scutul montat peste cel de plastic.
In privinta racirii motorului nu prea vad ce probleme ar putea aparea intrucat racirea se face prin fata prin intermediul radiatorului prin care trece aerul iar scutul nu optureaza trecerea aerului prin radiator.
Mi s-a mai luat o piatra de pe suflet vazand ca si altii au scutul montat peste cel de plastic.
In privinta racirii motorului nu prea vad ce probleme ar putea aparea intrucat racirea se face prin fata prin intermediul radiatorului prin care trece aerul iar scutul nu optureaza trecerea aerului prin radiator.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori