2010 Lancer Sportback Ralliart

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
sicae2k
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 22, 2010 9:47 am

Mesaj de sicae2k » Dum Oct 17, 2010 11:43 pm

am revenit in bucuresti. din pacate, problema cu caderea de tensiune persista, mi-a facut-o de 3 ori pe drum. la care service din bucuresti ma sfatuiti sa ma duc?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Oct 18, 2010 11:22 am

Sa ne ti si pe noi la curent cu rezolvarea problemei. Eu cred ca problema e din alta parte, la computerul masini sau alta piesa, ca nu are cu msa iti pice curentul in toata masina de la un contatct imperfect pt daca cade alternatorul rmane bateria pt cateva secunde, daca cade bateria ramne alternatorul in mers, daca scoti bateria cu motoru lpornit masina continua sa functioneze pe curentul debitat de alternator.

Avatar utilizator
sicae2k
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 22, 2010 9:47 am

Mesaj de sicae2k » Lun Oct 18, 2010 3:37 pm

mdeah, maine la 4pm am programare pe expozitiei. emotii maxime...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Oct 18, 2010 8:33 pm

Mult succes!

Avatar utilizator
sicae2k
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 22, 2010 9:47 am

Mesaj de sicae2k » Mie Oct 20, 2010 12:47 am

dupa 2 ore de asteptari concluzia celor de la service a fost simpla: nu reusesc sa gaseasca nimic neinregula cu masina. macar au verificat sigurantele, releele, au mai strans firele la masa... poate s-a rezolvat buba.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 20, 2010 10:46 am

Iti doresc sa fi scapat de problema. Poate s-a manifestat doar temporar sau au eliminat-o ieri baietii umbland pe ici pe colo.

Avatar utilizator
sicae2k
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 22, 2010 9:47 am

Mesaj de sicae2k » Dum Oct 24, 2010 12:30 pm

am o dilema cu rotile de iarna/vara.
dupa foarte multe cautari si calcule si variante, am ajuns la urmatoarea solutie:
pirelli sottozero 215/45R18 iarna asta pe jantele OEM, si la primavara vreau sa cumpar un set de jante 18x8J (de exemplu wolfrace kochi race) pe care sa le incalt cu niste gume noi, si sa incerc sa vand yokohamele stoc cu care am facut pana acum 2300km.
am vazut la MCar ca vand pentru lancer set de gume de vara 245/40R18, dimensiune ca de evo. pe site-urile specializate de anvelope aceasta dimensiune (245/40R18) are pret mult mai bun decat 215/45R18.
a montat cineva gume asa late pe lancer? atinge in aripi? pentru vara ma gandesc la pirelli p-zero rosso 245/40R18 daca nu ating, sau 235/40R18, daca nu ating....

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Dum Oct 24, 2010 3:13 pm

Ai scapat de problema cu caderile de tensiune?

Avatar utilizator
sicae2k
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 22, 2010 9:47 am

Mesaj de sicae2k » Dum Oct 24, 2010 5:48 pm

nu stiu daca am scapat, la service au zis ca nu au ce sa ii faca si de atunci nu am mers prea mult cu ea. weekendul urmator voi face un drum buc-bv si inapoi, vad atunci. pana atunci am de gand sa o incalt cu rotile de iarna, astept sfaturi daca aveti idei mai bune decat ce am scris eu mai sus in legatura cu rotile...

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Dum Oct 24, 2010 7:10 pm

am incercat 235 si 245, ating ambele in contraaripa si aparatoarea de noroi. 235 atinge in viraj peste 1 rotatie jumatate de volan. 245 atinge rau de tot de la 3 sferturi de tura. si asta pe jante cu 8j cat am eu. pana la urma am pus totusi 215/45/18 cum au venit rotile din fabrica. eu am optat pentru continental sport contact 3. pirelli pzero rosso sunt foarte bune dar se duc foarte repede. eu am ajuns cu ele la uzura 50% in aproximativ 20.000 km. in general la dimensiuni mari si taloane mici se duc cam repede cauciucurile. Dupa cateva teste, am ajuns ca dintre michelin, bridgestone si continental sa aleg continentalurile care ma multumesc pana acum. In aproape 15.000 km nu prea s-au uzat, cred ca s-a dus cam 1 mm dintr-un 7-8 mm cat aveau de noi. Iar din punct de vedere aderenta, zgomot si franare sunt bune. Chiar n-am de ce sa ma plang.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori