2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Oct 23, 2010 9:01 am

Am ridicat ieri masina, nu am cuvinte e o masina deosebita dar din pacare deja am avariato usor(am parcato cu botul la o bordura si mi s-a agatat un plastic de sub bara fata de bordura si s-a crapat) imi pare asa de rau, trebuie sa ma obisnuiesc cu ea ca e foarte joasa. Oricum bine ca doar s-a crapat si nu s-a rupt, cand o sa mai am o dauna pe casco il schimb si pe asta.
Acum va scriu dela munte pe ruta galati sinaia am scos 6.3 consumul in conditile in care am mers noaptea si destul de lejer 100-110afara si 60-70 in localitati.
Singurele dezavantaje ale acestei masini descoperite de mine pana acum sunt:
1. masina nu e bine antifonata si aude foarte tare zgomotu lde rulare si al motorului in interior
2. masina e foarte joasa, are niste plasstice ca niste aparatori indreptul rotilor in din fata si se agata foarte usor de borduri

Jentile decare ziceam ca sunt urate, acm dupa ce le-am vazut in realitate pot sa zic ca chiar imi plac si sunt frumoase.
Masina mi se pare imensa atat la exterior cat si la interior, sub capota nu mai vorbesc mai aveau loc de inca un motor
Mai pe seara o sa pun si pozele mult asteptate.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Sâm Oct 23, 2010 11:34 am

Acuma depinde si de borduri,dar mie chiar mi se pare ca e inalta masina comparativ cu altele.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 23, 2010 3:34 pm

Ma bucur pentru tine si, mai ales, fiindca esti incantat de masinuta. Imi pare rau pentru incident, lasa... nu e ceva grav. Sa dea Dumnezeu nici sa nu mai ai parte de astfel de neplaceri.

Sa o stapanesti sanatos.

Avatar utilizator
SBQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2010 12:01 pm

Mesaj de SBQ » Sâm Oct 23, 2010 4:35 pm

Salut!

Te-am vazut la Iricad cand ai venit sa ridici masina;erai foarte fericit asa ca te-am lasat sa traiesti clipa.

Am vazut si masina;a primit presuri pentru noroi si scutul pentru motor.

Felicitari pentru achizitie si sa speram ca nu o sa mai ai incidente.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Sâm Oct 23, 2010 4:44 pm

si mie mi se pare masina joasa...sa pui poze cu ea si iti doresc sa nu mai ai incidente...atentie mai mare la borduri

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Oct 23, 2010 7:12 pm

Si cum un necaz nu vine niciodata singur astazi intimp ce masina era parcata la telecabina busteni un taran obosit a deschis portiera si mi-a infundat foarte usor aripa dreapta spate, nu se vede decat din unghi. Am lasat spatiu lateral mare fata de masinile parcate langa mine dar probabil altu so fi parcat mai aproape si... Asa ma enerveaza jegosii astia care ii doare in fund de masini si nu se uita cand deschid portierele nu e prima masina la care patesc asa desi sunt obsedat de micile infundaturi si mereu am mare grisa cum parchez dar se pare ca altii nu au. Cunosc eu pe cinva in galati care indreapta micile infundaturi am sa ma duc la el sa vad poate ma rezolva. La masina anterioara(Logan) mi-a scoso la dunga, mai dreapta ca din fabrica.
Acum si cateva poze:
Fişiere ataşate
23102010014.jpg
23102010014.jpg (1.67 MiB) Vizualizat de 2463 ori
23102010013.jpg
23102010013.jpg (1.14 MiB) Vizualizat de 2330 ori
23102010012.jpg
23102010012.jpg (1.45 MiB) Vizualizat de 2435 ori

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 23, 2010 8:09 pm

Ce bijuterie!!

Imi pare rau pentru inca un incident... asta e tara in care traim.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Oct 26, 2010 9:36 am

Intretimp masina a primit si scutul de tabla care a fost montat peste cel de plastic ca asa mi-au recomandat mecanicii de la reprezentanta.
Acum una din multele nelamuriri, am vazut in manualul masinii ca daca proiectoarele de ceata sunt aprinse cand farurile sunt pe automat si opresc motorul, farurile si proiectoarele se sting iar la repornirea motorului farurile si proiectoarele fata ar trebui sa se reaprinda automat asa zice manualul, la mine chiar daca am proiectoarele aprinse cand opresc motorul la repornire se aprind doar farurile fara proiectoare, oare pot face sa se aprinda si proiectoarele odata cu farurile cand sunt pe automat asa cum scrie in manual?
Deasemeni am vazut in manual ca daca ai MMCS pot fi regalte o multime de chestii ce tin de masina(timp iluminare interioara, nr de clipiri semnalizare la blocare deblocare usi etc) iar pt masinile fara MMCS(ca a mea) ca sa reglez aceste chestii trebuie sa apelez la service, oare fara service nu pot sa le reglez?
In computerul de bord consumul mediu se reseteaza dupa 4ore de stationare dar are si un consum manual care il resetez eu cand vreau, problema este ca daca setez sa imi afiseze consumul cu resetare manuala dupa fiecare oprire si repornire a motorului imi afiseaza automat consumul care se reseteaza automat si iar tre sa intru in meniu sa il trec pe consumul cu resetare manuala, in manualul masinii scrie ca asa se intampla cum scriu eu mai sus dar eu as vrea ca computerul de bord sa ramana mereu pe afisajul cu consumul cu resetare manuala pot face intr-un fel sa imi afiseze mereu consumul cu resetare manuala chiar daca opresc si repornesc motorul?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 26, 2010 10:04 am

N-am mai auzit de metoda asta de montaj... scut metalic peste cel de plastic. Care ar fi avantajul? Protectie dubla?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Oct 26, 2010 11:29 am

Cica daca dea scutul de palstic jos, mai erau niste aparatori de palstic pe lateralul motorului cica pt ca sa nu intre apa si miziriile aruncate de rotile fata la motor curele etc si acele plastice ramaneau in aer in partea de jos pt ca se prindeau cu niste cleme de scutul de palstic si daca il scotea nu avea cum sa le prinde scutul de metal si ca sa nu le dea jos si pe alea au preferat sa lase scutul de palstic asa cum e din fabrica montat si scutul de tabla lau montat peste sctutul de plastic, deci ordinea de la asfalt in sus e urmatoarea: scut tabla, scut plastic, baie de ulei. Oricum mi-au zis ca baia de ulei e destul de sus si daca iau vreun bolovan ceva ca sa bulesc baia de ulei ar trebui sa bulesc mai intai bara fata si radiatoarele, eu sper sa nu fie cazul dar lam montat pt mai multa siguranta. Mie nu prea imi place sa imi asum riscuri pe care stiu ca le pot evita sau diminua.
Urmeaza cand o sa am bani probabil dupa iarna eleron. Deocamdata caut niste jenti de tabla si niste cauciucuri de iarna, poate gasesc ceva sh bun si la pret bun.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori