Un eventual tuning la motor
Tuning la motor va recomand la LVB. Eu sunt dealer oficial si nu am avut probleme.
Softurile sunt cu licenta, garantie etc. Nu e eftina da se merita, decat sa-ti strici motorul.
Pentru detalii ma puteti contacta.
In rest, va recomanf filtre sport K&N, evacuare SUPERSPRINT sau MAGNAFLOW.
Suspensii sport de la D2 sau KW, frane BREMBO sau D2.
Jante, pneuri, eleroane, accesorii daca doriti va pot ajuta.
Eu inca nu m-am apucat de al meu da in primavara il rezolv ;-)
Softurile sunt cu licenta, garantie etc. Nu e eftina da se merita, decat sa-ti strici motorul.
Pentru detalii ma puteti contacta.
In rest, va recomanf filtre sport K&N, evacuare SUPERSPRINT sau MAGNAFLOW.
Suspensii sport de la D2 sau KW, frane BREMBO sau D2.
Jante, pneuri, eleroane, accesorii daca doriti va pot ajuta.
Eu inca nu m-am apucat de al meu da in primavara il rezolv ;-)
QUOTE (altuning)Tuning la motor va recomand la LVB. Eu sunt dealer oficial si nu am avut probleme.
Softurile sunt cu licenta, garantie etc. Nu e eftina da se merita, decat sa-ti strici motorul.
Pentru detalii ma puteti contacta.
In rest, va recomanf filtre sport K&N, evacuare SUPERSPRINT sau MAGNAFLOW.
Suspensii sport de la D2 sau KW, frane BREMBO sau D2.
Jante, pneuri, eleroane, accesorii daca doriti va pot ajuta.
Eu inca nu m-am apucat de al meu da in primavara il rezolv ;-)
Exista chip LVB pentru motorul de 1.5?
Care sunt caracteristicile?
Softurile sunt cu licenta, garantie etc. Nu e eftina da se merita, decat sa-ti strici motorul.
Pentru detalii ma puteti contacta.
In rest, va recomanf filtre sport K&N, evacuare SUPERSPRINT sau MAGNAFLOW.
Suspensii sport de la D2 sau KW, frane BREMBO sau D2.
Jante, pneuri, eleroane, accesorii daca doriti va pot ajuta.
Eu inca nu m-am apucat de al meu da in primavara il rezolv ;-)
Exista chip LVB pentru motorul de 1.5?
Care sunt caracteristicile?
- bogdan_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm
salutare in primu raand.....
ma baieti hai sa va spun si eu cate cava despre un lancer de 2.0 litri.....
in primu raand am si eu una...a fost a 3-a adusa in tara si prima vanduta la client.....mai exact am fost primu din romania care si-a luat "cazan" dinasta de asta zic sa va mai spun cate una alta....
1. nu-i schimbati filtru de aer la asta de 2.0 k nu castigati nimik eu am masurat-o pe dyno si cu filtru stock si fara....si diferenta e de 0.8 cai....adika frectie....
2. daca vreti sa o faceti putin mai nervoasa si sa raspunda mai bine cand calca-ti acceleratia umblati la evacuare...asta tine motoru asta pe loc nu filtru de aer...
si asta inseamna sa-i da-ti jos tot ce are pe evacuare (catalizator, detenta, toba finala) nu este nevoie de diametru mai mare la teava....complectati cu o toba finala sport dar directa fara site sau alte alea eventual cu una de carbon....si pentru cei care au mai multi bani pot sa-si faca si serpisori dar mare atentie....trebuiesc ffff bine calculati k sa nu se strice toata treaba....si din cate am experimentat eu nu prea avem pe plaiurile noastre oameni destul de talentati la treaba asta....nu va bazati pe cei de la borla,,, sunt varza,,, stiu decat sa le faca sa urle....nu sa fuga....
3. pt si mai multa putere apelati la modificarea electronicii sau alte treburi mai serioase.(instalatie de azot, sau convertirea la turbo)
din experienta va spun k tuningul la machetutza asta nu e tocmai ieftin...eu am luat-o pe etape...adika intai evacuare, soft, nitro si in final am facut-o turbo....nu ma laud dar conform informatiilor mele e cel mai puternic lancer de 2.0 din tara....
nu va spun cati cai are da va zic ca in linie dreapta bat destul de rau un evo 9 stock....
restu apreciati voi....asa ca daca cineva e interesat de tuning la 2.0 nu ezitati sa ma cautati...am si multe piese pt motoru asta si va pot ajuta cu multe...asta asa ca aveti si voi tot lancer de 2.0.....)))
0723 56 24 45 BoGdAn
ma baieti hai sa va spun si eu cate cava despre un lancer de 2.0 litri.....
in primu raand am si eu una...a fost a 3-a adusa in tara si prima vanduta la client.....mai exact am fost primu din romania care si-a luat "cazan" dinasta de asta zic sa va mai spun cate una alta....
1. nu-i schimbati filtru de aer la asta de 2.0 k nu castigati nimik eu am masurat-o pe dyno si cu filtru stock si fara....si diferenta e de 0.8 cai....adika frectie....
2. daca vreti sa o faceti putin mai nervoasa si sa raspunda mai bine cand calca-ti acceleratia umblati la evacuare...asta tine motoru asta pe loc nu filtru de aer...
si asta inseamna sa-i da-ti jos tot ce are pe evacuare (catalizator, detenta, toba finala) nu este nevoie de diametru mai mare la teava....complectati cu o toba finala sport dar directa fara site sau alte alea eventual cu una de carbon....si pentru cei care au mai multi bani pot sa-si faca si serpisori dar mare atentie....trebuiesc ffff bine calculati k sa nu se strice toata treaba....si din cate am experimentat eu nu prea avem pe plaiurile noastre oameni destul de talentati la treaba asta....nu va bazati pe cei de la borla,,, sunt varza,,, stiu decat sa le faca sa urle....nu sa fuga....
3. pt si mai multa putere apelati la modificarea electronicii sau alte treburi mai serioase.(instalatie de azot, sau convertirea la turbo)
din experienta va spun k tuningul la machetutza asta nu e tocmai ieftin...eu am luat-o pe etape...adika intai evacuare, soft, nitro si in final am facut-o turbo....nu ma laud dar conform informatiilor mele e cel mai puternic lancer de 2.0 din tara....
nu va spun cati cai are da va zic ca in linie dreapta bat destul de rau un evo 9 stock....
restu apreciati voi....asa ca daca cineva e interesat de tuning la 2.0 nu ezitati sa ma cautati...am si multe piese pt motoru asta si va pot ajuta cu multe...asta asa ca aveti si voi tot lancer de 2.0.....)))
0723 56 24 45 BoGdAn
- bogdan_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm
ma...ce sa zic....plecarea nu e tocmai punctul forte al masinii mele dar apoi incep neste treburi.....
asa..daca ma dau din lansare bat pe multi....eu deocamdata nu am nici roti mai mari nici blocant....am facut pana acum motoru si transmisia....mai urmeaza...poze nu va pun cu ea k nu prea e fotogenica...v-o arat live...
asa..daca ma dau din lansare bat pe multi....eu deocamdata nu am nici roti mai mari nici blocant....am facut pana acum motoru si transmisia....mai urmeaza...poze nu va pun cu ea k nu prea e fotogenica...v-o arat live...
Ok. Ce toba finala ai pe ea? Ai scos si catalizatorul si intermediara? Daca e doar teava goala cum suna? Eu vreau sa las catalizatorul ca nu am chef sa pierd garantia. Dar dupa catalizator ma gandesc sa pun teava dreapta pana la finala. Iar ca finala ori un Megan din state sau o Mganaflow de la noi.
- bogdan_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori