Ce Becuri Are Lancerul?
- ciprian_dobretrifan
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm
Pai hai ca va zic eu.
Am pus si o poza. Din pacate era singura poza cu farul de lancer pozat din spate si nu e cea mai buna pozitie. Totusi se poate vedea de unde se regleaza. In partea de sus a farului e un surub (cel care se vede numai pe jumatate) si se strange/desface cu o tubulara de 10. Ala e reglajul principal si ar trebui sa fie suficient. Mai este si in spatele motorasului un reglaj dar ala e indicat sa il reglati numai daca surubul de sus e strans la maxim si totusi farurile bat prea jos. Ca si reper pentru gasirea surubului puteti sa luati mufa cea mare. Este exact deasupra. Indicat e sa faceti asta cand e intuneric, iar masina sa fie cu fata catre un zid si sa reglati ambele faruri la aceeasi inaltime.
Am pus si o poza. Din pacate era singura poza cu farul de lancer pozat din spate si nu e cea mai buna pozitie. Totusi se poate vedea de unde se regleaza. In partea de sus a farului e un surub (cel care se vede numai pe jumatate) si se strange/desface cu o tubulara de 10. Ala e reglajul principal si ar trebui sa fie suficient. Mai este si in spatele motorasului un reglaj dar ala e indicat sa il reglati numai daca surubul de sus e strans la maxim si totusi farurile bat prea jos. Ca si reper pentru gasirea surubului puteti sa luati mufa cea mare. Este exact deasupra. Indicat e sa faceti asta cand e intuneric, iar masina sa fie cu fata catre un zid si sa reglati ambele faruri la aceeasi inaltime.
iti trebuie o mana foarte subtire si "simtul gaurii" foarte dezvoltat.
cred ca in manual scrie sa desfaci gatul rezedrvorului de lichid de parbriz, eu l-am schimbat fara aceasta operatiune.
bagi mana pe langa aripa, gasesti soclul becului, invarti - nu mai stiu sensul, dar incerci in ambele sensuri - si scoti soclul si becul.
la montare se face operatiunea inversa, dar iti trebuie mai multa indemanare, spatiul foarte ingust si trebuie sa te ghidezi doar dupa ce " vezi" cu degetele.
succes!
cred ca in manual scrie sa desfaci gatul rezedrvorului de lichid de parbriz, eu l-am schimbat fara aceasta operatiune.
bagi mana pe langa aripa, gasesti soclul becului, invarti - nu mai stiu sensul, dar incerci in ambele sensuri - si scoti soclul si becul.
la montare se face operatiunea inversa, dar iti trebuie mai multa indemanare, spatiul foarte ingust si trebuie sa te ghidezi doar dupa ce " vezi" cu degetele.
succes!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori