2010 Mitsubishi Asx 1.6 117cp 2wd Invite Polar White

Prezinta-ti ASX-ul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Joi Oct 14, 2010 9:13 pm

Da,pe aceeasi caroserie este pus si motorul de 1.8 diesel cat si cel de 2.0 benzina,care nu este disponibil pentru piata romaneasca.
Pentru 1.6 pare risipa de spatiu,dar asta e........Mai bag ce nu incape in portbagaj

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Oct 14, 2010 11:59 pm

Pardon, motorul pe benzina de 1.8 litri, nu cel de 2.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Oct 15, 2010 7:05 am

the1, palatin spune de motorul 4B11 de 2 litri care va echipa ASX pe piata din America de Nord, Singapore, China, Filipine si Australia.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Oct 15, 2010 9:43 am

Scuze, credeam ca la cel de 1.8, care exista in Japonia.

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... WD/247805/

European-spec cars will get a choice of either a 1.6-litre petrol engine or an all-new 1.8-litre, Euro5-compliant turbodiesel mated to a six-speed manual gearbox with ?Auto-Stop-and-Go?. Two and four-wheel-drive options will be offered on the diesel but the petrol variant will be front-drive only.

Our test car was a four-wheel-drive, Japan-only model (called the RVR), powered by a 136bhp 1.8-litre petrol engine with a CVT auto ?box.

What's it like?

The five-seat RVR reaches 60mph from rest in 9.0sec, so it?s no bullet, but it goes about its business quietly thanks to clever noise and vibration isolation and a ride quality that is superior to that of the Qashqai.

Its direct steering is well weighted, while the body doesn?t roll as much as the Outlander?s. This is partly due to the RVR?s reasonable 1350kg kerb weight and a revised front strut and rear multi-link suspension set-up.

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Vin Oct 15, 2010 7:13 pm

sunt curios cat de mare e bateria, ca din poze pare minuscula...cat se zareste din ea

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Oct 15, 2010 7:42 pm

Avand in vedere cilindreea motorului, amperajul nu cred ca depaseste 65Ah..

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Lun Oct 18, 2010 9:39 pm

Salut
Azi am sosit dintr-un "minitur de forta" care s-a desfasurat pe perioada weekendului.Am facut 1500 km in etape,pe drumuri si cu incarcaturi diferite.Am plecat vineri din Cluj pe traseul Reghin-Toplita-Borsec spre Moldova.Eram nerabdator sa vad cum se comporta la drum de noapte,cum e vizibilitatea,cum merg farurile.....In primul rand am fost surprins neplacut de zgomotul de la rulare pe soseaua pina la limita judetului Cluj....Asfalt peste care s-a aruncat criblura in vara si care este foarte zgomotos.A cam trebuit sa strigam pentru a acoperi acel zgomot.......Poate caroseria,poate antifonarea,poate cauciucurile....cine stie?
Motorasul isi face datoria pe curbele in panta de pe traseu,fara a avea pretentii foarte sportive.Fiind la primul drum de noapte mai lung si pe un traseu destulo de virajat,nu am fortat prea tare.Am incercat sa fac un compromis intre forta si economie......Pina acum nu am condus masina cu asa garda la sol mare.....si mi s-a parut ca in curbe cam "da din fund",in sensul ca daca asfaltul nu e 100% plat,masina are tendinta sa sara ca o capra in loc sa se aseze pe curba......Uneori are tendinte subviratorii......
Una peste alta masina s-a comportat bine pe prima portiune a traseului,facind 280 km in 4 ore,fara sa fortez,rezultand o viteza medie de 70km/h si un consum de 6,6 l/100km.Incarcatura:doua persoane plus bagaj.
A doua zi am plecat catre Galati pe E85 pina la Marasesti.Alt tip de drum,alta incarcatura:drum fara viraje mari,lat si de buna calitate.Incarcatura:4 adulti plus bagaj aferent.Pentru ca drumul mi-a permis am atins un pic acceleratia si am mers bucati bune in mod constant cu 130-140.E alta masina!Sta alftel pe sosea,iar regimul un pic mai turat ii da si forta necesara.......e placut sa vezi cum ajungi la 140 fara sa te bage in scaun .....Pentru prima oara m-am intalnit cu ploaia....si am lucrat cu senzorul de ploaie.Am descoperit cum se regleaza frecventa la stergatoare...si m-am bucurat de inca un gadget de care pina acum doar auzisem.....nota 10!
Am trecut Dunarea cu bacul si dupa 5 ore de la start am ajuns la destinatie.....350km pe ploaie nonstop.Din nou foarte multumit de masina.Deja incep sa ma obisnuiesc cu ea...sa invat ce poate si sa ma folosesc de ea asa cum trebuie.
Duminica la pranz am pornit pe drumul de intoarcere si am avut prilejul sa testez "cruise control"....nota 10 din nou!Mai simplu nu cred ca se poate, inveti intuitiv sa lucrezi cu el.......super tare jucaria.Si merita toti banii.....ca mi-am dezmortit piciorul si nu a trebuit sa ma opresc pt asta
Tot 5 ore pe 350km consum 7.3l/100km.....foarte bun tinind cont ca am luat un sac de cartofi si alte legume incat portbagajul era plin bine,iar noi eram 4 adulti......plus ca i-am dat 120-140 destul de constant.
Azi dimineata am folosit compresorul din trusa pe o masina cu pana de cauciuc ,si l-a umflat fara probleme la 2 bari in mai putin de 10 min....deci merge!
La pranz am plecat catre casa si deja eram invatat cu "gheisha".
Concluzie:e o masina care merita toti banii,avind dotari,comportament si aspect peste concurenta la un pret decent!

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 19, 2010 10:40 am

Foarte detaliat ''turul''. Ma bucur ca esti incantat de masinuta si sper ca vei fi la fel de entuziasmat de gheisa si peste cativa ani.

Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Mar Oct 19, 2010 8:40 pm

Da, nimic de zis din punctul meu de vedere in ceea ce priveste dinamica sau consumirile, fiindca la capitolul asta avem masini diferite. Insa in ceea ce priveste senzorul de ploaie de exemplu, pe mine inca ma deruteaza acesta. In primul rand am observat ca are legatura cu viteza, adica daca stau pe loc (chiar si AS&G) am surpriza sa nu stearga, chiar daca e apa cacalau pe parbriz si daca plec cu apa asa, incepe si sterge dupa ce prind un pic viteza, iar apoi sterge ca lumea, aproape ca nu mai lasa sa se acumuleze de loc apa. Asta pana ma opresc din nou si atunci inca vreo jumatate de minut mai sterge des, apoi se "pleosteste" si nu mai sterge si iar plec de la semafor cu apa pe mine.... Ce spun eu aici am observat strict doar prin oras si pe ploie slaba, asa ca prefer sa iil las pe OFF si sa dau eu in sus de maneta cand e cazul pana incepe ploaia mai tare daca ma frec pe la semafoare. E adevarat ca tot vreau sa ma uit in carte si sa vad ce regleaza +si - : sensibilitatea senzorului de ploaie sau viteza ori frecvanta de stergere. Am sa ma uit chiar acum sa vad daca scrie ceva...
Iar cruise controlul e dragut foc, insa o chestiune mi se pare periculoasa : daca mergi cu viteza de croaziera "V" sa zicem si apoi accelerezi peste viteza de croaziera "V" iar dupa aceea iei piciorul de pe acceleratie fara alte manevre, masina decelereaza in frana de motor pana la viteza "V" si se mentine din nou acolo. Ori un sofer ce nu e obisnuit cu treaba asta sau chiar si eu daca uit, am probleme. E ca si cand cineva ar apasa acceleratia cand eu ma astept sa decelereze in frana de motor in continuare. Nu stiu daca m-am facut inteles...

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Mar Oct 19, 2010 10:10 pm

Chestia cu cruise controlul este la toate marcile. Mai fac cate o depasire cu cruise-ul activat si in aceeasi treapta de viteza si dupa ce am terminat manevra nu trebuie sa mai decelerez eu, ci doar iau piciorul de pe acceleratie si masina isi revine la viteza setata.
Senzorii de lumina si de ploaie nu m-au ajutat cu nimic. Pt. mine sunt niste accesorii inutile, chiar enervante uneori. Mi se mai intampla sa uit maneta stergatoarelor pe senzorul de ploaie si ma trezesc ca, atunci cand pun contactul sau cand se stropseste vreo musca de parbriz, imi pornesc stergatoarele pe uscat.

Scrie răspuns

Înapoi la “ASX-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori