Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Oct 08, 2010 3:37 pm

Bentley Continental GT Supersports Edition by Anderson Germany

Tunerul Anderson Germany a modificat noul Bentley Continental GT Supersports, iar rezultatul este unul spectaculos: pe l?ngă aspectul exterior agresiv, dat de kitul aerodinamic, inginerii au reuşit să extragă 695 CP din motorul W12.

Anderson Germany a reuşit să extragă mai mulţi capi putere din propulsorul W12 twin-turbo, modelul modelul Bentley GT Supersports, finisat ?n gri mat, oferind acum 695 CP (511 kW) faţă de 630 CP / 463 kW ?n versiunea standard. Inginerii germani au optimizat soft-ulu, au instalat un filtru de aer sport şi un sistem de evacuare sport, reuşind astfel şi micşorarea greutăţii cu 17 kg.

Kitul aerodinamic vine ?n completarea modificărilor efectuate de Anderson Germany, oferind modelului Bentley GT Supersports un aspect mai agresiv. Pachetul cu kit aerodinamic este produs ?n serie limitată, fiind disponibil doar ?n 300 unităţi. Acesta poate fi montat şi la restul gamei Continentat: GT, GT Cabriolet şi GT Speed.

Anderson Germany oferă şi jante speciale din aliaj, finisate ?n negru briliant, cu dimensiunile 10x22 şi ?ncălţate cu pneuri de 283/30 R22.
Interiorul este garnisit cu fibră de carbon şi tapiţerie din piele neagră şi Alcantara.
Sursa


Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Vin Oct 08, 2010 3:49 pm

Arata bine... bine de tot!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Oct 09, 2010 3:55 pm

Barile alea par sa fie facute la nea Ghita de la colt.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 09, 2010 5:05 pm

Asa mi se pare si mie. Plus ca n-am fost niciodata adeptul tuningului extrem aplicat unor masini de lux. Mi se pare de prost gust.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Sâm Oct 09, 2010 8:21 pm

Abia acum am vazut acel Dodge. M-am indragostit!

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 09, 2010 8:39 pm

PREVIEW: Noua generatie KIA Picanto



Fotografii spion au reusit sa imortalizeze un nou protototip necamuflat al viitoarei generatii Kia Picanto. Din pacate singura fotografie disponibila ne dezvaluie doar spatele prototipului.

Viitorul model de clasa mini va avea un design mult mai dinamic si masculin, simplitatea estetica specifica generatiei actuale fiind abandonata.

Interiorul noului Picanto va beneficia de o finisare semnificativ imbunatatita, in timp ce de pe lista dotarilor standard sau optionale nu vor lipsi aerul conditionat automat sau un sistem de navigatie cu touchscreen de 7inch.

Sub capota mezinului coreean se va afla un nou propulsor pe benzina cu trei cilindri, motor ce a fost lansat odata cu Hyundai i10 facelift, la Paris. Noua motorizare de 1.0 litri va emite doar 99g/km de dioxid de carbon si va fi oferita in trei versiuni de putere. Astfel, Picanto va avea 69 sau 80 de cai putere, in timp ce varful de gama va utiliza o versiune turbo, de 110cp.

Noua Kia Picanto este asteptata sa isi faca debutul oficial ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, in luna martie a anului viitor.

Sursa: http://www.garajul.ro/blog/2010/10/09/p ... a-picanto/

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Oct 11, 2010 9:25 pm

http://suzukiauto.com/kizashi/tour/?r=left

Am vazut unpa prin bucuresti. Mi se pare ca arata foarte bine.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Oct 11, 2010 11:50 pm

In Bucuresti? Cu numere de ro?

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Oct 12, 2010 7:48 pm

Aston Martin Cygnet - va fi disponibil din 2011

Cel mai mic şi cel mai ieftin Aston Martin creat vreodată va fi disponibil din 2011. Modelul va fi construit la fabrica Aston Martin din Gaydon şi va utiliza caroserii şi propulsoare importate din Japonia. Practic, pe l?ngă elementele de la exterior şi interiorul acestui model, avem de a face cu o Toyota iQ ?n haine de Aston Martin. Cu toate acestea, cei de la Aston Martin pretind că modelul a fost realizat fără niciun compromis.

Ulrich Bez, şeful Aston Martin, şi-a apărat noul produs spun?nd că a fost creat pentru a reduce emisiile de CO2 la nivel de flotă. Practic, părintele lui Cygnet s-a scuzat pentru creaţia acestui model prin faptul că nu vrea să facă niciun compromis ?n gama Aston Martin şi refuză să aplice o politică de downsizing pentru supercar-urile sale. Aşadar, introducerea unui model extrem de economic ar trebui să mute balanţa emisiilor la norme respectabile pentru cei de la Aston Martin.

Marek Reichmann, şeful de design de la Aston Martin, a declarat că experienţa de deţinere a unui Cygnet va fi identică cu posesia unui supercar din Gaydon. Calitatea interiorului nu va fi compromisă ?n niciun fel, iar materialele folosite pe celelalte modele Aston Martin vor fi utilizate şi pentru construcţia lui Cygnet. ?n primă fază, doar proprietarii actuali de Aston Martin vor putea comanda un Cygnet. Ulterior, există posibilitatea ca acesta să fie oferit ?n serie redusă celor care nu deţin un asemenea supercar dar ?şi doresc un Aston Martin.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Oct 13, 2010 10:22 am

Noua Mazda5 - lansata in Europa

Noua Mazda5 a fost lansata oficial in Europa dupa ce generatia anterioara a fost vanduta in 500.000 de unitati la nivel mondial. Monovolumul va fi disponibil si in Romania la inceputul anului viitor.

Noua Mazda5 dispune de doua variante de motorizare, ambele pe benzina. Motorul nou MZR, 2.0l DISI echipat cu sistemul i-STOP si o cutie manuala cu 6 trepte dezvolta 150CP si un cuplu maxim de 191 Nm. Ca rezultat al tehnologiei Mazda de oprire/repornire automata a motorului, cosumul combinat a fost redus cu 13% fata de vechea motorizare la 6,9l/100km, in acelasi timp fiind reduse cu 15% si emisiile de CO2. Al doilea propulsor disponibil este MZR 1.8l, care dezvolta 115CP si un cuplu maxim de 165 Nm. Consumul de combustibil a fost redus cu 4% la 7,2l/100 km in timp ce emisiile de CO2 au fost reduse cu 6,1%. Ambele motorizari respecta normele Euro 5.

La exterior, noua Mazda5 integreaza grila frontala in 5 puncte a gamei, bara de protectie mai joasa, sculptata si noi faruri mai pronuntate. Aspectul sportiv este evidentiat de limbajul de design Mazda Nagare, unic pentru segmentul C-MAV (Compact Multi Activity Vehicle). Pentru a evidentia designul proaspat si unic al Mazda5 farurile si lampile au fost redesenate intensificand astfel efectul de liniaritate de-a lungul caroseriei. In plus, noile jante de 16 si 17 inch au un aspect tridimensional. Gama de culori include 10 nuante, cea mai noua fiind Clear Water Blue.

La interior accentul este pus pe confort si pe functionalitatea spatiului. Noua Mazda5 cu usile din spate glisante si sistemul Karakuri permite transportarea a pana la sapte persoane, oferind in acelasi timp cel mai generos spatiu pentru picioare din segment pentru al doilea si al treilea rand de scaune.

Pentru a spori stabilitatea si pentru o mai buna manevrabilitate, noua Mazda5 prezinta un sasiu imbunatatit si noi suspensii. In ceea ce priveste siguranta, noua Mazda5 este primul model ce include sistemul de frana automata Brake Override System care gestioneaza automat pedalele de frana si acceleratie in cazul in care sunt actionate simultan. Pasagerii sunt protejati de elementele de siguranta pasive ce includ printre altele si 6 airbaguri frontale, laterale si cortina, centuri in trei puncte, pedalier deformabil si scaune si tetiere care reduc impactul asupra capului in cazul unui accident.

Noua Mazda5 este echipata cu o gama complexa de elemente de siguranta activa printre care ABS, distributia electrica a franarii (EBD), controlul dinamic al stabilitatii (DSC), controlul electronic al tractiunii (TCS), asistenta la franare, sistemul de semnalizare in caz de urgenta (ESS) si senzori de monitorizare a presiunii in pneuri.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator