MITSUBISHI L200
- zeus_anoxia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm
QUOTE (spartan)Cineva spunea ca acum stie cum se pot posta fotografii. E chiar secret militar lucrul acesta??
Intri frumos pe http://imageshack.us/ dai click pe "choose", selectezi poza pe care vrei sa o bagi, click pe "host it", astepti sa urce poza, dupa care iti da mai multe linkuri, il copiezi pe cel de la "Thumbnail for forums (1)" in corpul mesajului (unde scrii mesajul dorit.
Succes.
Intri frumos pe http://imageshack.us/ dai click pe "choose", selectezi poza pe care vrei sa o bagi, click pe "host it", astepti sa urce poza, dupa care iti da mai multe linkuri, il copiezi pe cel de la "Thumbnail for forums (1)" in corpul mesajului (unde scrii mesajul dorit.
Succes.
QUOTE (Oroles)Nu ne-am nascut toti invatati. Scuze daca v-am ofensat dl. spartan. Prima data cand am incercat sa pun o poza mi-a zis ca e prea mare. A trebuit sa fac rost de adobe photoshop sa invat sa transform o poza pentru a o micsora, oricum nu voiam sa plictisesc pe nimeni, doar constatam...
Sorry! Nu m-ati ofensat cu absolut nimic. Si eu am incercat sa pun poze...pana la urma mi le-a pus Andrei. Pe alte forumuri am reusit, dar aici, nu, desi am micsorat poza. Scrie ca un jpg de 200 k poate fi urcat, dar...Asta e, mai am poate de invatat!
QUOTE (zeus_anoxia)Intri frumos pe http://imageshack.us/ dai click pe "choose", selectezi poza pe care vrei sa o bagi, click pe "host it", astepti sa urce poza, dupa care iti da mai multe linkuri, il copiezi pe cel de la "Thumbnail for forums (1)" in corpul mesajului (unde scrii mesajul dorit.
Succes.
Lamuriti-ma si pe mine! jos scrie Adauga un atasament...urmat de instructiuni...Nume fisier...Comentarii! Functioneaza sau nu procedura asta de a posta poze pe forum?!?
Sorry! Nu m-ati ofensat cu absolut nimic. Si eu am incercat sa pun poze...pana la urma mi le-a pus Andrei. Pe alte forumuri am reusit, dar aici, nu, desi am micsorat poza. Scrie ca un jpg de 200 k poate fi urcat, dar...Asta e, mai am poate de invatat!
QUOTE (zeus_anoxia)Intri frumos pe http://imageshack.us/ dai click pe "choose", selectezi poza pe care vrei sa o bagi, click pe "host it", astepti sa urce poza, dupa care iti da mai multe linkuri, il copiezi pe cel de la "Thumbnail for forums (1)" in corpul mesajului (unde scrii mesajul dorit.
Succes.
Lamuriti-ma si pe mine! jos scrie Adauga un atasament...urmat de instructiuni...Nume fisier...Comentarii! Functioneaza sau nu procedura asta de a posta poze pe forum?!?
QUOTE (Oroles)Intrebari pt. spartan : s-a rezolvat cu masina in service? cum s-au purtat baietii? la Iasi sunt cam ciudati.....
Sa va povestesc: Vineri am fost cu masina la service. Amabili, serviabili...dar in final cred ca doar atat. Imi aduc masina dupa o ora jumate ( nu poti sta langa masina) cu o lista de constatari. Cele mai multe, maruntisuri de care stiam sau nu. Ce ma frigea era motorul, care nu tragea bine. Imi spune tipul: turbina nu merge, trebuie inlocuita, ma rog, sunt unii care repara, noi nu reparam, asta e, buna ziua! Cost revizie motor si tren de rulare: 92,8 RON.
Duminica, ma echipez si ridic capota. Scot furtunul gros din turbina, accelerez, se simte presiune la turatii mari. Deci, turbina MERGE. Demontez bratul care vine de la actuatorul de turbo ( cred ca asa se numeste, e o capsula vacuumatica cu rol de a inchide partial intrarea gazelor arse in turbina, si deci, regleaza presiunea. Verific dispozitivul de obturare, functioneaza. Fac o proba de presiune cu maneta dispozitivului in sens contrar de cum era si...surpriza! PRESIUNEA DIN GALERIE CRESTE SEMNIFICATIV, turbina incepe sa zumzaie frumos, iar pe strada...minune mare:TRAGE MASINA DE RUPE, O INCANTARE!
In final imi dau seama ca nici turbina nu era defecta, nici dispozitivul cu pricina, ci o piesa de 5 cm. care nu a fost reglata cum trebuie de cine stie cine sau s-a uzat mai mult, care in loc sa tina la ralanti "usita" deschisa, o tinea aproape inchisa. Am refacut piesa dintr-o tabla groasa si totul e ok. De la 1700 de ture in sus, masina are un cuplu bestial, practic nu trebuie sa i-o dau pe a patra decat daca dau de vreo caruta. Astept acum sa vad daca se modifica si consumul...in minus, sper. O sa va tin la curent. In rest, no comment, doar suntem in Romania.
P.S. E posibil sa le fac o vizita si sa le duc o copie dupa CD-ul cu manualul de service al masinii. Sunt curios ce or sa comenteze la faza de mai sus!
Sa va povestesc: Vineri am fost cu masina la service. Amabili, serviabili...dar in final cred ca doar atat. Imi aduc masina dupa o ora jumate ( nu poti sta langa masina) cu o lista de constatari. Cele mai multe, maruntisuri de care stiam sau nu. Ce ma frigea era motorul, care nu tragea bine. Imi spune tipul: turbina nu merge, trebuie inlocuita, ma rog, sunt unii care repara, noi nu reparam, asta e, buna ziua! Cost revizie motor si tren de rulare: 92,8 RON.
Duminica, ma echipez si ridic capota. Scot furtunul gros din turbina, accelerez, se simte presiune la turatii mari. Deci, turbina MERGE. Demontez bratul care vine de la actuatorul de turbo ( cred ca asa se numeste, e o capsula vacuumatica cu rol de a inchide partial intrarea gazelor arse in turbina, si deci, regleaza presiunea. Verific dispozitivul de obturare, functioneaza. Fac o proba de presiune cu maneta dispozitivului in sens contrar de cum era si...surpriza! PRESIUNEA DIN GALERIE CRESTE SEMNIFICATIV, turbina incepe sa zumzaie frumos, iar pe strada...minune mare:TRAGE MASINA DE RUPE, O INCANTARE!
In final imi dau seama ca nici turbina nu era defecta, nici dispozitivul cu pricina, ci o piesa de 5 cm. care nu a fost reglata cum trebuie de cine stie cine sau s-a uzat mai mult, care in loc sa tina la ralanti "usita" deschisa, o tinea aproape inchisa. Am refacut piesa dintr-o tabla groasa si totul e ok. De la 1700 de ture in sus, masina are un cuplu bestial, practic nu trebuie sa i-o dau pe a patra decat daca dau de vreo caruta. Astept acum sa vad daca se modifica si consumul...in minus, sper. O sa va tin la curent. In rest, no comment, doar suntem in Romania.
P.S. E posibil sa le fac o vizita si sa le duc o copie dupa CD-ul cu manualul de service al masinii. Sunt curios ce or sa comenteze la faza de mai sus!
Misto, cu turbina, si la iasi sunt cam cu capul in traista, nu merge se schimba nu se se repara, daca e pe banii tai, daca e garantie "sa mai vedem , sa ne mai gandim...." Un manual de service pt L200 m-ar interesa si pe mine. La poze are doua cerinte fisierul sub 200k si rezolutia sub 150 pixeli, parca, se poate regla cu adobe, numai ca eu nu am mai lucrat cu adobe photoshop de prin '97.
QUOTE (Oroles)Misto, cu turbina, si la iasi sunt cam cu capul in traista, nu merge se schimba nu se se repara, daca e pe banii tai, daca e garantie "sa mai vedem , sa ne mai gandim...." Un manual de service pt L200 m-ar interesa si pe mine. La poze are doua cerinte fisierul sub 200k si rezolutia sub 150 pixeli, parca, se poate regla cu adobe, numai ca eu nu am mai lucrat cu adobe photoshop de prin '97.
Cu programul IRFAN VIEW se poate modifica rezolutia unei fotografii super rapid si simplu. Merita incercat...e free si are DOAR cativa Mb.
OROLES, ai L200 model nou sau vechi? Eu am manualul de service editat in 1997 pentru modelul de pana in 2005. Cu cat e mai nou modelul, cu atat e mai putin folositor manualul, deoarece s-a mai schimbat tehnologia. Totusi, unele lucruri inca raman valabile si cel putin ai un punct de plecare pentru a rezolva o problema fara desteptii de la service.
Cu programul IRFAN VIEW se poate modifica rezolutia unei fotografii super rapid si simplu. Merita incercat...e free si are DOAR cativa Mb.
OROLES, ai L200 model nou sau vechi? Eu am manualul de service editat in 1997 pentru modelul de pana in 2005. Cu cat e mai nou modelul, cu atat e mai putin folositor manualul, deoarece s-a mai schimbat tehnologia. Totusi, unele lucruri inca raman valabile si cel putin ai un punct de plecare pentru a rezolva o problema fara desteptii de la service.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori