2010 Mitsubishi Asx 1.6 117cp 2wd Invite Polar White
QUOTE (andrei @ Oct 8 2010, 02:10 AM) Frumoasa masina, multi km fara incidente!
Sunt curios care sunt primele impresii vis-a-vis de dinamica comparativ cu dieselul de 1.8, presupun ca ai facut test-drive cu el.
Nu am facut test drive cu diesel.....am mers din prima pe ideea de benzina.Pentru cine isi permite ,banuiesc ca cei 35 de cai in plus isi spun cuvintul in favoarea dieselului....
QUOTE (Flipper @ Oct 8 2010, 08:56 AM) Frumoasa masina, sa ostapanesti sanatos si fara incidente. Eu astept sa imi vina un lancer 1.6(acelasi motor ca al tau) invite rosu. Si eu o sa am indicator de schimbarea vitezelor pt economie de carburant te rog sa imi zici cam la ce turatie se aprinde acel indicator?
Referitor la indicatorul de schimbare a vitezei....turatia e doar unul din parametri......dar conteaza si sarcina.De ex esti la vale in frana de motor...se tureaza bine...dar nu iti semnalizeaza schimbarea treptei
Cred ca la lancer...avand o alta masa....plaja de turatii va fi usor diferita,chiar daca e acelasi motor.
QUOTE (the1 @ Oct 8 2010, 10:01 AM) Interesanta lipsa pachetului legislativ. Apropo, ai roata de rezerva sau kit de reparatie?
Am kit de reparatii.Din cite am discutat cu dealerul ,roata de rezerva a devenit optionala,daca chiar vrei se cumpara separat sau o comanzi din prima cind iti alegi masina,dar asta dureaza.
Eu am cumparat ce era deja in tara,altfel ar fi trebuit sa astept mult si pierdeam vaucherele.
Dar nu trebe sa ne sperie....exista MSP(mitsubishi service program)si te scoate inclusiv din beleaua unei pene de cauciuc...si e gratis transportul pina la prima vulcanizare.
Sunt curios care sunt primele impresii vis-a-vis de dinamica comparativ cu dieselul de 1.8, presupun ca ai facut test-drive cu el.
Nu am facut test drive cu diesel.....am mers din prima pe ideea de benzina.Pentru cine isi permite ,banuiesc ca cei 35 de cai in plus isi spun cuvintul in favoarea dieselului....
QUOTE (Flipper @ Oct 8 2010, 08:56 AM) Frumoasa masina, sa ostapanesti sanatos si fara incidente. Eu astept sa imi vina un lancer 1.6(acelasi motor ca al tau) invite rosu. Si eu o sa am indicator de schimbarea vitezelor pt economie de carburant te rog sa imi zici cam la ce turatie se aprinde acel indicator?
Referitor la indicatorul de schimbare a vitezei....turatia e doar unul din parametri......dar conteaza si sarcina.De ex esti la vale in frana de motor...se tureaza bine...dar nu iti semnalizeaza schimbarea treptei
Cred ca la lancer...avand o alta masa....plaja de turatii va fi usor diferita,chiar daca e acelasi motor.
QUOTE (the1 @ Oct 8 2010, 10:01 AM) Interesanta lipsa pachetului legislativ. Apropo, ai roata de rezerva sau kit de reparatie?
Am kit de reparatii.Din cite am discutat cu dealerul ,roata de rezerva a devenit optionala,daca chiar vrei se cumpara separat sau o comanzi din prima cind iti alegi masina,dar asta dureaza.
Eu am cumparat ce era deja in tara,altfel ar fi trebuit sa astept mult si pierdeam vaucherele.
Dar nu trebe sa ne sperie....exista MSP(mitsubishi service program)si te scoate inclusiv din beleaua unei pene de cauciuc...si e gratis transportul pina la prima vulcanizare.
QUOTE (palatin @ Oct 8 2010, 12:42 PM) Am kit de reparatii...
Dar nu trebe sa ne sperie....exista MSP(mitsubishi service program)si te scoate inclusiv din beleaua unei pene de cauciuc...
Eu iti recomand sa iti iei o roata de rezerva. Nu trebuie sa fie mare gaura in cauciuc ca sa faca acel kit complet inutil. Sa nu mai zic ca te si murdaresti de substanta din-aia din kitul de reparatii.
Eu nu vreau sa imi imaginez cum e sa stai cel putin 30 min ca sa vina o platforma si sa te ia sa te duca la vulcanizare cand ai putea sa pui rezerva si sa iti continui drumul. Eu am patit la colt, dar am umflat roata si am avut timp sa ajung pana la vulcanizare.
Dar nu trebe sa ne sperie....exista MSP(mitsubishi service program)si te scoate inclusiv din beleaua unei pene de cauciuc...
Eu iti recomand sa iti iei o roata de rezerva. Nu trebuie sa fie mare gaura in cauciuc ca sa faca acel kit complet inutil. Sa nu mai zic ca te si murdaresti de substanta din-aia din kitul de reparatii.
Eu nu vreau sa imi imaginez cum e sa stai cel putin 30 min ca sa vina o platforma si sa te ia sa te duca la vulcanizare cand ai putea sa pui rezerva si sa iti continui drumul. Eu am patit la colt, dar am umflat roata si am avut timp sa ajung pana la vulcanizare.
QUOTE (Tanaka @ Oct 8 2010, 02:47 PM) ...care de fapt este MAP
sa o stapanesti sanatos si din partea mea, multi km fara probleme
Ai dreptate.....MAP.....
Am totusi o mare nelamurire...pe saitul Mitsubishi Romania zice despre ASX ca ar avea frane regenerative........Eu am trimis un email la ei prin care i-am rugat sa ma lamureasca ce-i cu franele astea si raspuns inca nu am primit....
Stie careva ceva despre acest subiect(nu ma refer la definitia franelor regenerative...ci efectiv daca ASX are asa ceva si cum functioneaza....) ?
sa o stapanesti sanatos si din partea mea, multi km fara probleme
Ai dreptate.....MAP.....
Am totusi o mare nelamurire...pe saitul Mitsubishi Romania zice despre ASX ca ar avea frane regenerative........Eu am trimis un email la ei prin care i-am rugat sa ma lamureasca ce-i cu franele astea si raspuns inca nu am primit....
Stie careva ceva despre acest subiect(nu ma refer la definitia franelor regenerative...ci efectiv daca ASX are asa ceva si cum functioneaza....) ?
Acum depinde si ce inseamna acea posibilitate: ca daca cere 2000 euro + inca alti euro pe un motor diesel, desja vorbim de alta liga financiara. Pentru maxim 1000 de euro as pune si eu 4*4 pe aceeasi masina, pentru mai multi bani, doar daca nu iti incurca bugetul.
Plus ca a fost cumparata o varianta "de pe stoc", deci nu era chiar pe configurate treaba...
Plus ca a fost cumparata o varianta "de pe stoc", deci nu era chiar pe configurate treaba...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori