dupa cum zice Dan Petcu, furtunul cu pricina ar fi nr. 3 din schemele tale.
numai ca la mine furtunul asta nu prea se arata dornic sa se intalneasca cu fulia de la aternator si nici cu alte piese in miscare. am tras de el, dar curburile din turnare si ghidajele de plastic il tin bine fixat pe locul lui. asa ca nu stiu nici unde sa ii aplic un soricel sa il fixez mai bine.
poate pana se opreste antigelul sa imi tot curga din motor, voi gasi furtunul ala. iti dau de stire.
PROBLEME DIN FABRICATIE
- andreiderme
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm
salutare din nou,
am vizitat iar baietii de la service MCar. foarte amabili, m-au privit un pic "parinteste", dar s-au uitat imediat la masina.
s-au convins ca nivelul antigelului scade in vas din alte motive decat fisurarea vasului de expansiune sau proasta aerisire a motorului.
e de pe la pompa de apa.
m-am bucurat, pt ca in sfarsit am vazut pe unde evadeaza antigelul si m-am intristat pt ca se demoleaza cam jumate de motor pt schimbarea ei. e montata in blocul motor, pe distributie...... si alte detalii tehnice.
daca ati mai avut careva experiente cu pompa de apa, spuneti-mi si mie ca sa stiu ce si cum se face, daca pot apare erori la reasamblarea tuturor componentelor etc. intelegeti voi despre ce vorbesc, daca ati facut vizite la vreun service.
am vizitat iar baietii de la service MCar. foarte amabili, m-au privit un pic "parinteste", dar s-au uitat imediat la masina.
s-au convins ca nivelul antigelului scade in vas din alte motive decat fisurarea vasului de expansiune sau proasta aerisire a motorului.
e de pe la pompa de apa.
m-am bucurat, pt ca in sfarsit am vazut pe unde evadeaza antigelul si m-am intristat pt ca se demoleaza cam jumate de motor pt schimbarea ei. e montata in blocul motor, pe distributie...... si alte detalii tehnice.
daca ati mai avut careva experiente cu pompa de apa, spuneti-mi si mie ca sa stiu ce si cum se face, daca pot apare erori la reasamblarea tuturor componentelor etc. intelegeti voi despre ce vorbesc, daca ati facut vizite la vreun service.
Eu am avut o problema asemanatoare dar la un aro 10, motor de dacia, oricum principiul este acelasi exista un semering spre motor care de obicei are o pozitie unica altfel tot curge, daca este antrenata prin curea aceasta trebuie sa fie bine intinsa in rest furtunele bine stanse. Eu nu mai vreu sa aud de service cu "baieti" porecliti mecanici , "las' ca merge" si alte texte "alese".
I-am mail-uit pe MCar si continui e de datoria lor sa faca o treaba de calitate.
I-am mail-uit pe MCar si continui e de datoria lor sa faca o treaba de calitate.
QUOTE (cris_tian)Urmare episod cu pompa de apa
M-au chemat la service pt ca a sosit pompa de apa. Si au schimbat-o. Era greseala de montaj: un inel de cauciuc de vreo 5-6 mm grosime prins si strivit intre corpul pompei si motor pe o lungime de 2 cm, aproape sectionat. Normal ca nu mai etansa. In rest, nu e nici o alta garnitura de etansare. Trebuia schimbata, altfel era pericolul sa pierd lichidul in mers.
Ca operatiune, a fost tare dureroasa. A trebuit demolat cam tot ce e pe partea cu alternatorul: tampon motor, curele, capace, alte furtune etc. Vreo 2 ore numai demolarea, pana s-a ajuns la distributie. Abea mai stateam pe picioare cand am vazut cum arata bunatatea mea de masina noua.
Acolo alta durere de cap, pt ca e un model mai nou de motor si nu mai are reperele pe fulii ca la toate masinile. Mi-a placut ca nu au demontat nimic la distributie pana nu au verificat in cartea de service. Au venit cu partea respectiva listata.
Nu prea ii vezi pe ai nostri mecanici sa caute in documentatii!!! Si nici sa se grupeze toti pe o problema si sa isi dea cu parerea in cunostinta de cauza bineinteles. Desi nu au avut toate dispozitivele prevazute in manualul de service, meseriasii s-au descurcat super.
Studiasem si eu cu o seara inainte manualul de service gasit pe net, dar chiar nu corespunde cu motorul meu. Plus ca acolo se explica reparatia cu motorul dat jos de pe masina si nu montat, ceea ce e cu totul altceva.
Am avut timp sa dau cu ochiul si cum s-a lucrat pe la celelalte masini care nu aveau proprietarii langa ele (vreo 4). Sincer va spun ca am doar vorbe pozitive, iar masinile s-au bucurat de toata atentia. Au lucrat bine.
Cert este ca am ajuns cu masina acasa, pe rotile si pe motorul ei.
M-au chemat la service pt ca a sosit pompa de apa. Si au schimbat-o. Era greseala de montaj: un inel de cauciuc de vreo 5-6 mm grosime prins si strivit intre corpul pompei si motor pe o lungime de 2 cm, aproape sectionat. Normal ca nu mai etansa. In rest, nu e nici o alta garnitura de etansare. Trebuia schimbata, altfel era pericolul sa pierd lichidul in mers.
Ca operatiune, a fost tare dureroasa. A trebuit demolat cam tot ce e pe partea cu alternatorul: tampon motor, curele, capace, alte furtune etc. Vreo 2 ore numai demolarea, pana s-a ajuns la distributie. Abea mai stateam pe picioare cand am vazut cum arata bunatatea mea de masina noua.
Acolo alta durere de cap, pt ca e un model mai nou de motor si nu mai are reperele pe fulii ca la toate masinile. Mi-a placut ca nu au demontat nimic la distributie pana nu au verificat in cartea de service. Au venit cu partea respectiva listata.
Nu prea ii vezi pe ai nostri mecanici sa caute in documentatii!!! Si nici sa se grupeze toti pe o problema si sa isi dea cu parerea in cunostinta de cauza bineinteles. Desi nu au avut toate dispozitivele prevazute in manualul de service, meseriasii s-au descurcat super.
Studiasem si eu cu o seara inainte manualul de service gasit pe net, dar chiar nu corespunde cu motorul meu. Plus ca acolo se explica reparatia cu motorul dat jos de pe masina si nu montat, ceea ce e cu totul altceva.
Am avut timp sa dau cu ochiul si cum s-a lucrat pe la celelalte masini care nu aveau proprietarii langa ele (vreo 4). Sincer va spun ca am doar vorbe pozitive, iar masinile s-au bucurat de toata atentia. Au lucrat bine.
Cert este ca am ajuns cu masina acasa, pe rotile si pe motorul ei.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori