Aditivi
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Si mie mi se pare cam mare diferenta de consum,dar tu stii cel mai bine.....de ieri am bagat si eu Metabond-ul si am simtit o inviorare a motorului,nu foarte mare,...e si normal ca am aditivat motorina.....astept sa vad cum se comporta la drum lung,saptamina viitoare am un drum de tgv-buc-piatra neamt,....pina atunci trafic urban din greu. Am ezitat si eu la inceput,de teama sa nu patesc ce a patit prietenul dlui.KLEZ,dar asta e....l-ul are trei ani si motorina am bagat numai din peco...cum o fi norocul....va tin la curent...vds.
Chiar sunt curios si daca tu vei avea aceleasi scaderi de consum ca si mine, sincer si eu sunt uluit! Metabondul nu poate fi categorizat ca 100% aditiv intrucat din cate am inteles nu creste cifra cetanica dar ajuta la lubrifiere & ardere mai completa, de aici dand si putina putere in plus.
Ai grija sa respecti intocmai dilutia recomandata de producator. Nu pune peste ca nu ii faci mai bine. Este foarte posibil ca prietenul lui Klez sa fi pus un "fake" in loc de Metabondul original.
Ai grija sa respecti intocmai dilutia recomandata de producator. Nu pune peste ca nu ii faci mai bine. Este foarte posibil ca prietenul lui Klez sa fi pus un "fake" in loc de Metabondul original.
am folosit eu, diesel...flaconul verde. se pare ca i-au incercat si cei de la promotor in ultimul lor numar.
pentru mine - un drum pana la constanta, du-intors...la dus cu carflux, la intors fara...diferente - motorul toarce mai lin, o scadere a consumului cam cu 10% (am folosit pilotul automat) si un pic de putere in depasiri/accelerari bruste..
pentru mine - un drum pana la constanta, du-intors...la dus cu carflux, la intors fara...diferente - motorul toarce mai lin, o scadere a consumului cam cu 10% (am folosit pilotul automat) si un pic de putere in depasiri/accelerari bruste..
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Pentru a nu gresi reteta, am tot timpul un bidonas de 0,5l in masina,cu putina motorina si cantitatea de aditiv necesara pentru 40l carburant.Asa nu pot sa gresesc si elimin eventualul disconfort cu privire la dozaj si statii peco pline de clienti grabiti ,nervosi.Va recomand si voua metoda ca da randament.....multumesc pentru recomandari..vds
Am luat Liqui Moly Diesel Spulung - pret 41 lei la Al Padrino.
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _5170.html
Sa vedem daca imi rezolva problema, anume, la motorul DCI al masinii mele Renault, se infunda un fitru foarte fin din jurul senzorului de presiune din pompa de injectie, datorita motorinei proaste din Romania.
Acest lucru determina o intarziere in "citirea" presiunii produse de pompa si am o oscilatie la relanti, in special cand am o usoara sarcina aplicata, adica aerul conditionat pornit sau mers in treptele 1-2 in coloana, cu ambreiajul complet cuplat, si fara a atinge acceleratia, si de asemenea in aceleasi conditii, in relanti accelerat, adica pana la 1500 rpm.
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _5170.html
Sa vedem daca imi rezolva problema, anume, la motorul DCI al masinii mele Renault, se infunda un fitru foarte fin din jurul senzorului de presiune din pompa de injectie, datorita motorinei proaste din Romania.
Acest lucru determina o intarziere in "citirea" presiunii produse de pompa si am o oscilatie la relanti, in special cand am o usoara sarcina aplicata, adica aerul conditionat pornit sau mers in treptele 1-2 in coloana, cu ambreiajul complet cuplat, si fara a atinge acceleratia, si de asemenea in aceleasi conditii, in relanti accelerat, adica pana la 1500 rpm.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
astazi sint in Targoviste si pe maine ma pregatesc sa ma intorc acasa.Diferente mari nu am observat,acum voi reveni gol si poate are timp si aditivul sa-si faca efectul.Am facut abia 500km si nu e mare diferenta,poate dupa 1000km vor aparea ceva rezultate......cu consumul stau cam asa - 9,4% cu accelerari si decelerari agresive,turatii de 3000-3200 pe o distanta de 400km,.....la intoarcere voi cauta o portiune de drum unde sa pot rula constant,fara frina de motor,10min cu 3000 de ture in treapta a treia.......stiu......tin aproape....vds.
- crisstiann
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm
salutare tuturor,
recomand cu incredere gama METABOND, fara nici o urma de indoiala, incepand cu aditivul de combustibil si ulei. Personal am testat pe 3masini personale, iar de cand vand as aceva, nu a fost nici o persoana care sa spuna contrariul.Totul depinde dak respecti sau nu indrumarile producatorului. E drept ca se afla pe piata tot felul de produse similare facute pe 'te miri unde' insa puteti lua ca reper chiar pretul...... stima
recomand cu incredere gama METABOND, fara nici o urma de indoiala, incepand cu aditivul de combustibil si ulei. Personal am testat pe 3masini personale, iar de cand vand as aceva, nu a fost nici o persoana care sa spuna contrariul.Totul depinde dak respecti sau nu indrumarile producatorului. E drept ca se afla pe piata tot felul de produse similare facute pe 'te miri unde' insa puteti lua ca reper chiar pretul...... stima
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori