Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Sep 25, 2010 2:33 pm

Iar EcoBoost-ul Turbo 2.0 de 240cp nu suna rau deloc. Va fi un mini SUV de lux foarte reusit IMO.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Sep 25, 2010 7:31 pm

Rolls Royce Ghost - a fost lansat oficial şi ?n Rom?nia

Peste 100 de invitaţi, oameni de afaceri, vedete, designeri şi clienţi fideli ai mărcii britanice s-au bucurat de atmosfera rafinată creată ?n jurul celui mai nou model din gama Rolls-Royce şi au putut admira ?n detaliu caracteristicile remarcabile ale limuzinei.

Prezentat ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Frankfurt, ?n septembrie 2009, noul Rolls-Royce Ghost are un nou motor turbo de 6.6 litri V12, unic ?n gama producătorului. Acest motor dezvoltă 570CP la 5250 rpm şi 780 Nm la 1500 rpm. Acceleraţia de la 0-100 km/h se realizează ?n 4,9secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250km/h. Transmisia este asigurată de o cutie de viteze automată ZF cu 8 trepte.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Sep 25, 2010 8:30 pm

Superb!

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Sep 26, 2010 2:53 pm

Noul Renault Megane RS - costa 23600euro in Romania

Cu peste 20.000 exemplare vandute la nivel global de la lansare, in 2004, Megane RS este unul dintre cele mai de succes modele sportive de pe piata. Primul din segmentul sau in Franta, si votat ?Sporting Car of the Year? in 2007 si 2008 (inclusiv Megane F1 Team R26 si Megane R26), acest model a reusit sa impresioneze prin motoare extrem de performante, design sportiv si stilat si prin calitate.

De anul acesta, cel mai recent model din gama Renault Sport, Megane RS, este comercializat si in Romania. Noul model se distinge prin stil si calitati sportive care raspund tuturor asteptarilor. Astfel, pentru a se adapta la cererile clientilor, noul Megane RS este disponibil in doua variante de sasiu: Sport, pentru placerea de a conduce cotidiana si Cup, pentru performante sportive, in special pe circuit. Noul Megane RS dispune de un motor turbo pe benzina de 2.0litri, cu o putere de 250CP, si este echipat cu tehnologii de ultima generatie, incluzand RS Dynamic Management (un sistem care permite trei moduri ESP) si RS Monitor (telemetrie integrata), pentru un pret de lansare de 23.600euro (TVA inclus).

Megane RS pastreaza ?genele stilistice? ale noului Megane Coupe, adaugand un plus de sportivitate, pentru un design seducator si performante dinamice de top. Designul exterior este completat de calitatea deosebita a materialelor si a finisajelor la interior, si de atentia acordata detaliilor care permit o utilizare cat mai usoara si un confort cat mai ridicat. Astfel, noul Megane RS dispune de o gama larga de tehnologii care fac viata la bord mai usoara si mai confortabila: aer conditionat automat bi-zona, card ?maini libere? cu inchidere la distanta, sistem audio ?3D sound by Arkamys?? si solutii de conectivitate cu ajutorul prizei RCA sau al optiunii ?Plug & music? (USB, Jack).

O noutate pe Megane RS, sistemul Renault Sport Dynamic Management este un instrument care permite soferului sa-si aleaga nivelul de asistenta electronica la condus, cu trei moduri: ?On?, modul automat care intra in functiune la pornirea motorului, si care implica ESP, ASR si AFU activate, ?Sport?, cu un ESP mai putin invaziv si ?Off?, pentru condus fara asistenta, in special pe circuit.

Un alt element inedit pentru aceasta categorie de vehicule este Renault Sport Monitor, un instrument util si eficient pentru cei care vor sa beneficieze de performantele sportive ale masinii. Inspirat direct din tehnologia de competitie, acesta permite transmiterea in timp real a informatiilor, cu ajutorul unor senzori. Informatiile sunt afisate pe ecranul central: indicatori ai nivelului de solicitare pentru principalele organe motrice: presiunea turbo, temperatura uleiului, nivelul de solicitare a franelor; indicatori de performanta a motorului: cuplu, putere; indicatori ai aceleratiilor laterale si longitudinale; cronometru; performanta vehiculului, cu memorare automata a celor mai bune performante.

Renault Megane RS beneficiaza si de intreaga expertiza Renault in materie de siguranta activa si pasiva, numeroase echipamente ajutand soferul sa anticipeze riscurile: martori pentru centurile de siguranta ale celor 5 locuri, sistem de supraveghere a presiunii pneumatice, proiectoare directionale bi-xenon, senzor de lumina si ploaie, tempomat-limitator de viteza, ESP, AFU (Asistenta la Franarea de Urgenta). In ceea ce priveste siguranta pasiva, noul Megane RS dispune de toate tehnologiile care au permis berlinei sa obtina punctajul maxim la testele EuroNCAP (5 stele si 37 puncte din 37): structura cu deformare programata pentru absorbtia energiei in caz de soc, materiale cu elasticitate extrem de mare si sistemul SPR3 (Renault Protection a treia generatie).
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Sep 27, 2010 6:25 pm

Porsche Cajun - crossover de lux

Martin Winterkorn a recunoscut oficial că Porsche lucrează ?n prezent la un frate mai mic al lui Cayenne. Crossover-ul ar putea să se numească Cajun şi să debuteze la finele lui 2014.

Lansarea noii generaţii a modelului Cayenne şi debutul lui Panamera au alimentat ?n trecut zvonurile privind extinderea gamei Porsche cu un nou model, un crossover de lux. Oficialii din Stuttgart au infirmat ?nsă zvonurile de mai multe ori. Atunci c?nd speculaţiile fuseseră ?ngropate şi nimeni nu se mai aştepta la o răsturnare de situaţie, Martin Winterkorn, preşedintele executiv Volkswagen, revine cu o declaraţie spectaculoasă. Winterkorn a recunoscut oficial că Porsche lucrează ?n prezent la un frate mai mic al lui Cayenne, aşteptat pe piaţă la finele lui 2014 sau ?nceputul lui 2015.

Modelul Porsche va folosi platforma şi mai multe componente ale viitoarei generaţii Audi Q5, costurile dezvoltării şi producţiei urm?nd să fie astfel ?mpărţite. Viitorul Cajun va ajuta constructorul din Stuttgart să ?şi atingă obiectivul ambiţios de a vinde 150.000 de exemplare pe an, la nivel global.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Sep 27, 2010 6:32 pm

Noul Nissan Tiida - rival pt VW Golf

Nissan vrea să facă din viitoarea generaţie a lui Tiida un competitor de top al segmentului compact, care se va lupta cot la cot cu Volkswagen Golf. Tiida se va lupta cu ajutorul lui Qashqai, iar una dintre cerinţele esenţiale ale dezvoltării noului produs este legată de protejarea vănzărilor de Qashqai, fără a pierde din caracterul viitorului Tiida. Japonezii de la Nissan vor avea de lucru ?n dezvoltarea lui Tiida, deoarece modelul se luptă pe segmentul cel mai disputat din Europa, unde nume precum Golf, Focus, Megane şi Astra sunt jucători importanţi pe piaţă, iar producătorii de nişă introduc ocazional un model cu un plus de caracter, cum este Alfa Romeo Giulietta.

Segmentul compact reprezintă o sursă bună de venit pentru producătorii care activează pe piaţa din Europa, cel mai bine v?ndut model din Europa fiind VW Golf, care a fost surclasat la v?nzări o singură lună ?n ultima perioadă, iar excepţia care a confirmat regula a fost Ford Fiesta. Cei de la Nissan nu au specificat dacă intenţionează să devină liderii segmentului compact ?n următorii ani sau dacă vor doar să prindă o bucată din cota de piaţă a segmentului compact. Nu este clar modul ?n care va fi realizat modelul Tiida pentru a nu fura din v?nzările lui Megane, model construit de partenerii de la Renault.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Sep 27, 2010 6:38 pm

SsangYong Korando

Constructorul coreean SsangYong va prezenta la Salonul Auto de la Paris modelul Korando. Pentru ?nceput, crossover-ul va dispune de un propulsor diesel de 178CP.

?n anul 2008, coreenii de la SsangYong au prezentat ?n cadrul Salonului Auto de la Paris conceptul C200. De această dată, publicul prezent la evenimentul parizian va putea admira versiunea de serie a lui C200, care a fost botezată Korando. ?n linii mari, crossover-ul coreean a preluat elementele conceptului C200, la care se adaugă şi inspiraţia casei de design Giugiaro.

SsangYong Korando măsoară 4.4 metri ?n lungime, 1.83 metri lăţime, iar ?nălţimea acestuia este de 1.7 metri. Crossover-ul coreean dispune de o suspenie MacPherson pe puntea faţă, ?n timp ce pe puntea spate, inginerii SsangYong au optat pentru o suspensie multilink. Versiunea de serie Korando va intra pe piaţă cu un propulsor turbodiesel de 2.0litri si 178CP.

Puterea va fi transmisă punţii faţă sau ambelor axe, atunci c?nd se optează pentru tracţiune integrală. Crossover-ul coreean va dispune de o cutie de viteze manuală cu şase trepte şi de o transmisie automată, cu acelaşi număr de rapoarte. Pe parcursul anului 2011, coreenii promit un motor pe benzină de 1.8litri si 115CP şi un agregat turbodiesel de 149CP.
Sursa


Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Lun Sep 27, 2010 9:55 pm

Interesant acel Porsche Cajun!
La cealalta extrema se afla SsangYong Korando...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Sep 28, 2010 12:01 am

Interesant spatele, partea frontala nu-mi place de nici o culoare.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Sep 29, 2010 3:54 pm

Lamborghini Gallardo LP570-4 Blancpain Edition

Lamborghini şi Blancpain şi-au unit forţele şi cunoştinţele şi au onorat imensul succes al seriei de curse Lamborghini Blancpain Super Trofeo cu o foarte specială maşină sport: noul Lamborghini Gallardo LP570-4 Blancpain Edition.

Această maşină extraordinară se alătură spiritului competiţiei Super Trofeo cu un design exclusiv şi posibilitate de utilizare 100% pe şosea. Primul Gallardo din producţia exclusivă şi limitată Blancpain Edition a fost prezentat de Stephan Winkelmann, preşedintele şi CEO al Automobili Lamborghini, şi A. Hayek, preşedintele şi CEO al Blancpain pe circuitul Vallelunga.

Automobili Lamborghini, producătorul maşinilor sport italiene, şi Blancpain, cel mai vechi producător de ceasuri de lux din lume, se află printre cele mai bune branduri ?n sectoarele lor. Cele două branduri au dezvoltat o maşină ce combină tehnologia şi designul, aduc?nd puterea din cea mai rapidă serie de curse mono-marcă ?ntr-un vehicul omologat pentru stradă.

Noul Lamborghini Gallardo LP570-4 Blancpain Edition are o greutate de doar 1.340 kg, fiind cel mai uşor vehicul din gama pentru stradă a Lamborghini. Acest lucru se datorează fibrei de carbon, utilizată at?t la exterior c?t şi ?n interior.

Motorul V10 de 5.2 litri generează 419kW / 570 CP, oferind performanţe dinamice ce-şi taie respiraţia. Acest super bolid accelerează de la 0-100 km/h ?n 3,4 secunde, iar viteza maximă depăşeşte 320km/h.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator