Impresii Test Drive

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Sep 16, 2010 12:50 pm

La ANCAP a luat 5 stele... Si este echivalent cu EURONCAP(care nu l-a testat inca si avand in vedere ca e testat ancap nici nu cred ca se vor grabi sa o faca). Am pus mai de mult link-ul in sectiunea aceasta la topicul dedicat "stelelor" . Pasul la clima si mie mi s-a parut a avea 0,5 grade C. Asa a iesit la numaratoare. Nu cred ca e o problema cu pozitionarea radiatorului a/c. Practic la orice masina in cazul unei lovituri frontale cat de cat puternice se gaseste o componenta care sa vina peste el, chiar daca e la o distanta mai mare de bara.

Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Joi Sep 16, 2010 2:16 pm

Confirm ca se poate regla din jumate in jumatate de grad temperatura in interior, mie insa mai folositor decat afisarea temperaturii setate pe un display, mi-ar fi placut afisarea temperaturii reale din habitaclu, asta pentru a o putea compara cu cea de-afara... ma rog un moft de-al meu...

Uitati mai jos un link care mi s-a parut destul de plin de informatii , unde precizeaza ca motorul are tubina cu geometrie variabila (altminteri de unde Doamne sa scoata 150 CP ?) si unde arata si o mica diagrama a sistemului electric pentru a putea cat de cat intelege franarea regenerativa. Sincer, nu vreau sa imi dau aere, dar am banuit din capul locului, cand am observat cum se comporta masina ca asa ceva trebuie sa fie, adica un alternator care livreaza curent electric (cu toate ca ei zic tensiune) in mod diferit, in functie de starea sistemului electric al masinii, informatiim ce le primeste de la ECU.

http://www.money.ro/auto/mitsubishi-a-l ... avara.html

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Sep 16, 2010 3:26 pm

Eram sigur ca turbina e cu geometrie variabila. Probabil ca datorita faptului ca aproape tot ce se comercializeaza pe piata (cu motoare turbo diesel) este cu geometrie variabila nici nu mai este mentionata...

Avatar utilizator
redbyst
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 12, 2009 6:32 pm
Contact:

Mesaj de redbyst » Vin Sep 17, 2010 6:30 pm

a aparut reclama pe tv la ASX

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Sâm Sep 18, 2010 6:44 pm

Sistemul GPS are harta romaniei? Actualizare harti cum si cat costa?
Mai intreb dupa ce mai citesc pareri ale utilizatorilor, sper sa nu dezamageasca, pt ca eu sunt indragostit de "mitu" dupa ce de 5 ani chinui un pajero sport, fara nici o problema de fiabilitate (170.000 km). Sper sa reusesc un drive, da mai in spre iarna ca acum agricultura nu ma lasa! Ceva stiri despre transmisia automata, ca pe Outlander, se aude?.

Avatar utilizator
redbyst
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 12, 2009 6:32 pm
Contact:

Mesaj de redbyst » Sâm Sep 18, 2010 8:31 pm

am vazut astazi la promotor prima prezentare a noului ASX, cam scurta insa, au laudat motorul, scaunele si cateva gageturi.
au spus ca transmisia automata va aparea mult mai tarziu.
am omis sa vreific ceva cand am examinat-o la "masina de presa" si anume grosimea tablei de pe ia, am citit pe alte forumuri ca tabla e foarte foarte subtire, unii concluzionau chiar ca si-au batut joc de masina cei de la mitsu.
Despre aripile fata care sunt de plastic vad ca nu a discutat inca nimeni.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Sep 19, 2010 6:26 pm

QUOTE (redbyst @ Sep 18 2010, 08:31 PM) Despre aripile fata care sunt de plastic vad ca nu a discutat inca nimeni.
Ce ar fi de discutat despre asta?

Avatar utilizator
redbyst
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 12, 2009 6:32 pm
Contact:

Mesaj de redbyst » Dum Sep 19, 2010 7:11 pm

ai dreptate asa e, nu e nimik de discutat despre asta, toate masinile au aripile fata de plastic iar tabla la toate e ff subtire, ce dobi... sunt!

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Sep 19, 2010 9:45 pm

Chestia cu aripile de plastic (ma rog, fibra probabil) nu mi se pare ceva deranjant. E si la alte marci si mai reduce costurile + am impresia ca are ceva avantaje la impact + nu rugineste . Pentru mine nu e relevannt deloc asta, insa asta depinde de la persoana la persoana.

Legat de tabla subtire, da te rog niste surse sa vedem. Oricum, cred ca mai importanta e antifonarea decat subtirimea ei. Adica nu stiu ce alte efecte negative poate avea (nu sunt sigur ca 1 mm de grosime face diferenta la impact, oricum alte elemente de caroserie preiau/retin socul de impact, tabla e mai mult "haina", si nu oasele masinii).

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Dum Sep 19, 2010 9:50 pm

Avand in vedere rezultatul ANCAP eu zic ca sta excelent la capitolul siguranta.... Are 5 stele, mai bine nu putea iesi. Aripile de plastic/ fibra sunt deja comune la foarte multe masini. Si mie mi se pare ca asta e un avantaj(greutate, oarecare elasticitate la socuri mai slabe, nu rugineste) si nu o problema. Nu se sparg la un impact mai mic decat cel care sifoneaza serios si aripa de tabla...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator