2010 Lancer Sportback Ralliart
59. Cititi cartea sau talonul...
Ca idee, pentru protejarea catalizatorului, becul de rezervor se aprinde mai repede. La prima avertizarea, in principiu mai sunt cam 12-13 litri in rezervor.
La a doua avertizare, mai sunt cam 6-7 litri. Nu e valabila chestia aratata de computerul de bord, cand se aprinde prima avertizare inseamna ca faci mai putin de 50 km cu benzina din rezervor.Mai faci cel putin 100.
Ca idee, pentru protejarea catalizatorului, becul de rezervor se aprinde mai repede. La prima avertizarea, in principiu mai sunt cam 12-13 litri in rezervor.
La a doua avertizare, mai sunt cam 6-7 litri. Nu e valabila chestia aratata de computerul de bord, cand se aprinde prima avertizare inseamna ca faci mai putin de 50 km cu benzina din rezervor.Mai faci cel putin 100.
Adica sa inteleg ca,ralliart-ul are cel mai mare rezervor din gama lancer,nu vreau sa intru in polemici dar de multe ori cretinii aia de la rar bat campii.Un scurt exemplu:acum trei ani am avut o masina portocalie si un prieten aceeasi masina identica si culoare si tot la omologarea individuala ghici masina lui era portocalie si a mea maro.
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Da, cred ca 55 de litri are la toate, si la a mea tot atat e capacitatea rezervorului.
Nu cred ca are sens sa risti sa mergi 50 km dupa a 2-a avertizare, dar 20-25 sa zicem cred ca faci fara probleme. Oricum, nu abuza de chestia asta, obosesti fara sens si pompa de benzina si mai multe dar nu intram in detalii acum.
Nu cred ca are sens sa risti sa mergi 50 km dupa a 2-a avertizare, dar 20-25 sa zicem cred ca faci fara probleme. Oricum, nu abuza de chestia asta, obosesti fara sens si pompa de benzina si mai multe dar nu intram in detalii acum.
nu are doar 55, nu cred ca producatorul/importatorul e nebun sa dea date false. Din contra, in principiu, rezervorul are cu 3 pana la 5 litri mai mult decat capacitatea declarata, cam asta este regula.
Am reusit la un moment dat sa merg pe rosu mai mult si cand am alimentat mi-au intrat 56 litri. Mersesem 45 km dupa ultima avertizare, adica 95 km dupa prima. Si alimentez in permanenta de la pompa respectiva, n-am avut pana acum surprize sa intre mai mult decat indica pompa si stiam ca ar putea intra in rezervor.
Am reusit la un moment dat sa merg pe rosu mai mult si cand am alimentat mi-au intrat 56 litri. Mersesem 45 km dupa ultima avertizare, adica 95 km dupa prima. Si alimentez in permanenta de la pompa respectiva, n-am avut pana acum surprize sa intre mai mult decat indica pompa si stiam ca ar putea intra in rezervor.
Nu cred ca este foarte important cat are rezervorul si sa facem tevatura pe tema asta important este sa nu se mearga cu el gol sa traga toata mizeria in filtru si injectoare sau sa ramai in pana prostului.
Sincer nu as vrea sa cred ca sunt proprietari de mitsube in general care alimenteaza de 20-30 lei la pompa mai ales evo si ralliart
Sincer nu as vrea sa cred ca sunt proprietari de mitsube in general care alimenteaza de 20-30 lei la pompa mai ales evo si ralliart
eu zic ca-s diferite rezervoarele de evo/ralliart fata de celelalte lancere, pentru simplu motiv ca nu alt spatiu sub masina. adica evo/raliart au si diferential/cardan/planetare si e posibil sa fie mai strans o idee rezervorul la integrale.
dar pentru cine doreste cu adevarat.....e sfanta o sticla de 2 litrii de benzina si mergi pana la golire. dupa care faci plinul si vezi cat intra cu adevarat.
dar pentru cine doreste cu adevarat.....e sfanta o sticla de 2 litrii de benzina si mergi pana la golire. dupa care faci plinul si vezi cat intra cu adevarat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori