2010 Lancer Sportback Ralliart
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
Daca vrei sa scoti consum incearca sa nu mai calci acceleratia foarte tare accelereaza gradat si o sa vezi ca schimba la 1500-1700 evo X in Brasov consum 11,5%
Daca vrei ajunge si la 45% fara sa te chinui prea mult.
Asta nu are super sport ca la evo? Daca are fai o proba dupa 1000 km si vezi diferenta fata de Cupra.
Daca vrei ajunge si la 45% fara sa te chinui prea mult.
Asta nu are super sport ca la evo? Daca are fai o proba dupa 1000 km si vezi diferenta fata de Cupra.
QUOTE (Devik aka Alex @ Sep 3 2010, 04:29 PM) Adica trage cupra R de 265 de cai mai bine ?
Nu pot sa cred ...
Am mers cu ralliart la test si am un tovaras ce detine o Cupra R , iar masinile ca "tras" sunt apropriate, dar Lancer e superioara.
Poate te-a furat faptul ca Seat-ul e mai brutala
exact, seatul e mai brutal, senzatia in masina e diferita.
mai e ceva, seat-ul la care ma refer eu are si admisia si evacuarea schimbata, si remapare... proprietarul zice ceva de 310cp, deci se poate ca senzatia sa fie in concordanta cu realitatea.
nu le-am testat una langa alta ca sa imi dau seama in mod real care e diferenta...
QUOTE (speed29 @ Sep 3 2010, 05:28 PM) Daca vrei sa scoti consum incearca sa nu mai calci acceleratia foarte tare accelereaza gradat si o sa vezi ca schimba la 1500-1700 evo X in Brasov consum 11,5%
Daca vrei ajunge si la 45% fara sa te chinui prea mult.
Asta nu are super sport ca la evo? Daca are fai o proba dupa 1000 km si vezi diferenta fata de Cupra.
nu are nici super sport, nici launch control
eu calc usor acceleratia si intr-adevar schimba la 1500-1700, dar ma deranjeaza cand merge la 40 la ora in treapta 6. cred ca nici pentru ea nu e sanatos.
Nu pot sa cred ...
Am mers cu ralliart la test si am un tovaras ce detine o Cupra R , iar masinile ca "tras" sunt apropriate, dar Lancer e superioara.
Poate te-a furat faptul ca Seat-ul e mai brutala
exact, seatul e mai brutal, senzatia in masina e diferita.
mai e ceva, seat-ul la care ma refer eu are si admisia si evacuarea schimbata, si remapare... proprietarul zice ceva de 310cp, deci se poate ca senzatia sa fie in concordanta cu realitatea.
nu le-am testat una langa alta ca sa imi dau seama in mod real care e diferenta...
QUOTE (speed29 @ Sep 3 2010, 05:28 PM) Daca vrei sa scoti consum incearca sa nu mai calci acceleratia foarte tare accelereaza gradat si o sa vezi ca schimba la 1500-1700 evo X in Brasov consum 11,5%
Daca vrei ajunge si la 45% fara sa te chinui prea mult.
Asta nu are super sport ca la evo? Daca are fai o proba dupa 1000 km si vezi diferenta fata de Cupra.
nu are nici super sport, nici launch control
eu calc usor acceleratia si intr-adevar schimba la 1500-1700, dar ma deranjeaza cand merge la 40 la ora in treapta 6. cred ca nici pentru ea nu e sanatos.
despre consumuri si mirosuri, eu zic ca sa vorbim dupa 5 - 10.000km.
ambreiaj incins nu are cum sa miroasa pentru simplu motiv ca are ambreiaj umed (adica in ulei), ca la motociclete. cum a zis si un coleg mai sus, sunt mirosuri de masina noua, o sa dispara cu timpul. pe de alta parte e posibil mirosul sa iti vina si de pe la frane daca le-ai incins un pic (fiind si noi)
cupra parca are integrala si aia. dar daca vorbesti de tractiune fata si 265 cai, e normal cel putin sa para ca trage mai bine. adica 25 cp in plus, plus ca nu are multe piese de rotit care le ai tu (dif central, cardan, dif spate, planetare spate). daca mai zici ca e si remapat si alte cele pe la vreo 310...e foarte normal sa traga mai bine. si daca ar avea integrala. nu stiu de ce te-ai astepta sa traga 240CP mai bine ca 310.
butonul ACC RES, are doua functii, prima este de a accelera (daca il tii apasat obtii o acceleratie liniara, dar mai slaba decat cea din pedala, daca il apesi repetat, accelereaza masina in incrementi de 2km/h), a doua este resume adica esti setat pe pilot automat, mergi cu 70km/h pe DN1, iese pietonu in fata, apesi frana, pilotul automat se dezectiveaza automat, pietonul trece, ridici de pe frana, apesi resume si reia programul initial (adica mersul la 70km/h). la cele cu cutie manuala, puteti sa si retrogradati sau urcati in trepte, pilotul automat va incerca sa ajunga la valoarea prestabilita.....daca poate.
sa o stapanesti sanatos, multi km, fara incidente. si zic eu sa stai linistit, ca daca o remapezi si tu, o sa fii peste amicul cu leonul
ambreiaj incins nu are cum sa miroasa pentru simplu motiv ca are ambreiaj umed (adica in ulei), ca la motociclete. cum a zis si un coleg mai sus, sunt mirosuri de masina noua, o sa dispara cu timpul. pe de alta parte e posibil mirosul sa iti vina si de pe la frane daca le-ai incins un pic (fiind si noi)
cupra parca are integrala si aia. dar daca vorbesti de tractiune fata si 265 cai, e normal cel putin sa para ca trage mai bine. adica 25 cp in plus, plus ca nu are multe piese de rotit care le ai tu (dif central, cardan, dif spate, planetare spate). daca mai zici ca e si remapat si alte cele pe la vreo 310...e foarte normal sa traga mai bine. si daca ar avea integrala. nu stiu de ce te-ai astepta sa traga 240CP mai bine ca 310.
butonul ACC RES, are doua functii, prima este de a accelera (daca il tii apasat obtii o acceleratie liniara, dar mai slaba decat cea din pedala, daca il apesi repetat, accelereaza masina in incrementi de 2km/h), a doua este resume adica esti setat pe pilot automat, mergi cu 70km/h pe DN1, iese pietonu in fata, apesi frana, pilotul automat se dezectiveaza automat, pietonul trece, ridici de pe frana, apesi resume si reia programul initial (adica mersul la 70km/h). la cele cu cutie manuala, puteti sa si retrogradati sau urcati in trepte, pilotul automat va incerca sa ajunga la valoarea prestabilita.....daca poate.
sa o stapanesti sanatos, multi km, fara incidente. si zic eu sa stai linistit, ca daca o remapezi si tu, o sa fii peste amicul cu leonul
QUOTE (SBQ @ Sep 3 2010, 07:11 PM) S-o stapanesti sanatos!
Nu inteleg de ce are ceasurile vechi.Ce an de fabricatie are?
e fabricatie 2010, ce vrei sa spui cu ceasurile? exista si altfel?
am revenit la bucuresti.
mers pe croaziera la 130 pe 4 benzi, si pe "sport"pe serpentine.
consum mediu brasov-bucuresti 11.7%.
mirosurile de incins nu au mai fost prezente.
timp din brasov de la ceasu' rau pana la bucuresti la cismigiu: 2 ore.
imi place masina asta
Nu inteleg de ce are ceasurile vechi.Ce an de fabricatie are?
e fabricatie 2010, ce vrei sa spui cu ceasurile? exista si altfel?
am revenit la bucuresti.
mers pe croaziera la 130 pe 4 benzi, si pe "sport"pe serpentine.
consum mediu brasov-bucuresti 11.7%.
mirosurile de incins nu au mai fost prezente.
timp din brasov de la ceasu' rau pana la bucuresti la cismigiu: 2 ore.
imi place masina asta
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori