Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Sep 03, 2010 3:32 pm

Noul Renault Laguna

Renault a prezentat primele detalii şi fotografii cu Laguna, liftback şi Estate, ce vor suferi un mic facelift pentru 2011, modelele primind şi noi motorizări, mai ecologice. După debutul de la Paris, noile Laguna vor ajunge pe piaţă ?n noiembrie.

Din primele fotografii se remarcă redesignul farurilor şi a spoilerului frontal, ce ?ncorporează o grilă mai proeminentă.

Pentru 2011, gama Renault Laguna va primi şi un nou motor 1.5 dCI de 110 CP cu emisii de doar 120 g CO2/km, iar sistemul de direcţie integrală 4Control va fi disponibil şi pe versiunile dCI 130 şi dCI 150.

De asemenea gama de dotări pentru Laguna va cuprinde şi sistemul de navigaţie Carminat Tom Tom Live şi sistemul de sunet premium Bose.

Noua gamă Renault Laguna va fi disponibilă pentru clienţi ?ncep?nd cu luna noiembrie.
Sursa


Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Sep 03, 2010 3:37 pm

Noul renault laguna! Acum cu bord de BMW .

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Vin Sep 03, 2010 4:48 pm

Si tu acum.Au ramas designerii fara inspiratie

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Sep 04, 2010 6:12 pm

Bordul de BMW a fost inca de la lansarea initiala. Oricum, si cu facelift si fara, tot urata ramane.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Sep 07, 2010 1:31 pm




Volkswagen Amarok va putea fi testat si in Romania


http://www.garajul.ro/blog/2010/08/29/v ... a-midocar/


Ne dam cu el ca-n poza sa vedem ce poate?

Totusi, doar 2,0? hmm. nu stiu daca e bine. desi 163cp cu 400nm nu suna rau deloc. ma asteptam sa bage 2.5TDI-ul R5 de pe Touareg si Transporter/Caravelle. un 3,0 4L de 160-170cp si pana in 350nm va fi in totdeauna de preferat in opinia mea decat un 2,0 L4 tras ( nu neaparat ca putere ci ca si cuplu ) la 170cp si 400nm. e mult cuplu ptr un motor asa mic. cred ca era PREA TARE sa ofera dihania asta cu 1,6 TDI de 105 kai si consum de 4%.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Sep 07, 2010 7:18 pm

Peugeot iOn - geamanul lui Mitsu i-MiEV

Primul vehicul electric de la Peugeot s-a arătat ?n versiunea de producţie şi va debuta public la Salonul Auto de la Paris. Peugeot iOn va costa 29.950euro ?n Franţa şi are o autonomie de 150 de kilometri cu o ?ncărcare de 6 ore.
Modelul va fi echipat cu un motor electric ce va dezvolta 64 CP şi 180 Nm şi va atinge o viteză maximă de 130 km/h. Motorul respectiv este alimentat de o baterie litiu-ion de 16kWh, care poate fi ?ncărcată ?n 6 ore de la o priză de 220 volţi sau la 80% din capacitate ?n 30 de minute cu ajutorul unui ?ncărcător special.

Modelul are o masă de 1.120 kilograme şi o autonomie de 150 kilometri (cu 10 kilometri mai mică dec?t cea a lui i-MiEV). Potrivit oficialilor Peugeot, iOn va fi oferit doar cu un contract de leasing pe cinci ani, cu o rată lunară de 499euro. Modelul va debuta la Salonul Auto de la Paris din această toamnă şi va fi oferit alături de o garanţie de cinci ani pentru acumulatori şi trenul de propulsie. Debutul ?n v?nzări va avea loc ?n 2011, dar francezii nu au anunţat pe ce pieţe va fi comercializat acest model.

Modelul electric de la Peugeot oferă patru locuri, iar lungimea efectivă a banchetei din spate este de 1.625 milimetri. Parbrizul are o suprafaţă de 1.16 metri pătraţi, iar sarcina utilă maximă a modelului este de 330 kilograme. Aşadar, masa totală maxim autorizată a lui Peugeot iOn este de 1.450 kilograme. Modelul franţuzesc este echipat cu jante din aliaj de 15 inch ?mbrăcate cu anvelope Dulop cu rezistenţă scăzută la rulare.

Peugeot iOn este frate de platformă cu Mitsubishi i-MiEV şi cu Citroen C-Zero. Dintre cei trei, modelul din Sochaux va fi cel mai ieftin. Tot la Salonul Auto de la Paris va debuta şi versiunea europeană a lui i-MiEV. Acesta nu este primul parteneriat dintre Mitsubishi, Peugeot şi Citroen, primele contracte de colaborare fiind modelele Outlander, 4007 şi C-Crosser.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Sep 08, 2010 2:27 pm

Bentley Continental GT - facelift

Bentley a dezvăluit ?n premieră noul Continental GT pentru 2011, av?nd acum un nou design exterior, sculptat, o cabină mai rafinată şi un motor W12 mai puternic. Pentru 2011, Bentley a anunţat şi o versiune cu motor V8, mai economic.

Noul coupe cu patru locuri Continental GT se remarcă la nivel exterior prin farurile cu lumini LED, grila radiatorului mai mare şi noul profil spate, văzut prima oară pe v?rful gamei, Bentley Mulsane.

Interiorul noului Continental GT a fost de asemenea ?mbunătăţit, păstr?nd ?nsă aspectul şi calitatea premium. Scaunele distinctive cu design ?cobra? oferă mai mult confort şi ?mbunătăţesc spaţiul pentru pasagerii din spate. Şoferul are la dispoziţie un nou sistem infotainment cu touchscreen, spaţiu de stocare de 30 GB, sistem de navigaţie cu ghidare dinamică şi compatibilitate Google Map. Sistemul audio este dotat standard cu noile difuzoare de frecvenţă largă ?Balance Mode Radiator?, iar procesorul Dirac Dimensions DSP garantează reproducerea excepţională a sunetelor.

Sub capotă, noul Bentley Continental GT are un motor W12 de 6.0 litri twin-turbo ce produce 423 kW / 575 CP (+15 CP) şi 700 Nm (+50 Nm faţă de modelul anterior), put?nd şi alimentat şi cu carburant E85. Acesta permite vehiculului să atingă 100 km/h cu plecare de pe loc ?n 4,6 secunde şi o viteză maximă de 318 km/h. Transmisia este asigurată de o cutie de viteze ZF cu 8 trepte, iar repartizarea cuplului 40:60 de către sistemul de tracţiune integrală reduce subvirarea şi oferă o mai bună stabilitate ?n orice condiţii (faţă de modelul precedent, unde repartizarea era 50:50). Conform fişei tehnice, consumul motorului W12 ?n mediul urban ?nregistrează valoarea de 25,4 litri/100, ?n mediul extraurban 11,4 litri/100, iar ?n ciclul combinat este de 16,5 litri/100 km, echivalentul a 384 grame de CO2/km.

Pentru 2011, Bentley a anunţat şi o nouă motorizare V8, de 4.0 litri, ultra eficientă (emisii mai scăzute cu 40% faţă de motorul W12), ce va lărgi gama clienţilor de Continental GT.

Noul Bentley Continental GT va fi prezentat, alături de Mulsane, la Salonul Auto de la Paris (2-17 octombrie 2010).
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Sep 08, 2010 3:57 pm

Mercedes CL - facelift



După ce a debutat oficial ?n cadrul festivalului de la Goodwood, noul Mercedes CL va fi expus pentru prima oară ?n faţa publicului larg la sf?rşitul lui septembrie, cu ocazia Salonului de la Paris.

Faceliftul operat de inginerii germani, ia adus noului CL o serie de modificări discrete la nivel de design exterior, dar şi o gamă de motorizări care a adoptat turbocompresia şi injecţia directă, pentru a ?mbunătăţi performanţele ?n medie cu 12.5% şi pentru a reduce drastic consumul şi emisiile, ?n medie cu 24%.

Responsabile pentru aceste ?mbunătăţiri sunt transmisia automată 7G-Tronic Plus, un sistem start-stop şi bine?nţeles a treia generaţie a sistemului de injecţie directă, botezat BlueDirect. Motorizarea V8 bi-turbo de 4.7 litri dezvoltă acum 435 de cai putere, cu 12% mai mult dec?t vechea versiune V8 de 5.5 litri, normal aspirat.

Cuplul motor creşte şi el cu 32 de procente, de la 530 la 700 de Nm. Chiar şi aşa, valorile consumului se reduc cu 22%, p?nă la 9.5 litri/100 de kilometri in ciclu mediu. Situaţie similară şi ?n cazul emisiilor, care scad de la 288 la 224 de g/km.

Mercedes CL s-a maturizat şi din punct de vedere tehnologic, ?mprumut?nd o serie de gadget-uri precum Active Blind Spot Assist, Active Lane Keeping Assist, Adaptive High-Beam Assist, Distronic Plus, Brake Assist Plus, afişaj Split View, NightView Plus şi o cameră cu infraroşu pentru detectarea pietonilor.

Dinamica noului CL a fost şi ea ?mbunătăţită cu ajutorul unor noi sisteme, incluz?nd aici direcţia Direct Steer, suspensiile active Active Body Control şi Torque Vectoring Brake.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Sep 08, 2010 7:19 pm

Noul Opel Astra GTC

Venind imediat după noua generaţie Astra Sports Tourer care are debutul tot la salonul auto de la Paris2010, Opel Astra GTC este următorul pas curajos al unei game Opel redesenate.

Av?nd 4,46 metri, Opel Astra GTC are dimensiunea ideală pentru o maşină compactă, sportivă care ?nsă oferă şi loc pentru cinci pasageri.

Partea frontală este curată, dar plină de personalitate şi include elemente caracteristice pentru Opel. Este şi mai mult accentuată de intensa formă a farurilor: aceasta este foarte suplă şi aduce cu un ochi de vultur, funcţion?nd ca o paranteză ?ntre rafinata emblemă cromată şi grila trapezoidală a radiatorului, ce ?i indică caracterul sportiv. Luminile de zi cu LED reprezintă deja o semnătură a mărcii şi sunt subliniate de fine inserţii cromate realizate cu măiestrie, care reprezintă ele ?nsele o sculptură.

Tot ce este mai bun ?n tehnologia Opel pentru maşinile compacte este dus acum la cel mai sportiv nivel cu GTC Paris. Şasiul are un design special cu prestanţă deosebită: un arbore compus şi soluţia Opel pentru puntea spate, braţul Watts, ca şi o nouă execuţie, adusă la zi, pentru suspensia adaptivă mecatronică FlexRide şi un diferenţial faţă limitat electronic. Contactul cu păm?ntul este asigurat pentru GTC Paris de roţi dinamice de 21 inch.

Propulsorul GTC Paris are patru cilindri 2.0 litri Turbo cu injecţie directă, oferind maximum de cai putere şi cuplu. Modelul este dotat cu tehnologia Start/Stop, dovedind că şoferii pot combina performanţă de top cu eficienţă maximă de combustibil ?n condiţii de condus ?n oraş. Transmisia este manuală, cu şase viteze.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Sep 08, 2010 7:51 pm

Noul Chevrolet Aveo va fi lansat la Paris






Dupa ce conceptul ce prefigura noua generatie Aveo a fost expus la saloanele auto de la Detroit si Geneva in prima parte a acestui an, premiera mondiala a modelului de serie va avea loc la Paris, peste doar cateva saptamani.

Aveo va juca un rol extrem de important in atragerea de noi clienti si in cresterea cifrelor de vanzari ale grupului la nivel mondial. Astfel, GM a investit multa grija in dezvoltarea noii familii de modele de clasa mica, un segment din ce in ce mai atractiv chiar si pentru clientii americani.

Cu un design dinamic si tineresc, care aminteste de recent lansatul Spark, Chevrolet Aveo patrunde in competitivul segment al clasei mici.

Partea frontala are un aspect agresiv, ce se inscrie in noua linie de design a marcii. Astfel, farurile proeminente si grila dubla de dimensiuni generoase accentueaza prestanta dramatica a noului Aveo, in timp ce liniile fine, curate, dar pline de personalitate, consolele spate scurte sau manerele portierelor spate ?mascate?, situate in montantii C, sunt detalii ce desavarsesc proportiile ideale pentru o masina compacta, dar sportiva.

Noul Aveo este mai lung si mai lat decat modelul actual, ceea ce ii asigura un interior spatios si un volum de incarcare care se numara printre cele mai competitive din clasa sa.

Designul interior aduce si el o serie de surprize extrem de placute, in special panoul de instrumente inspirat de motociclete, care include un tahometru analog combinat cu un vitezometru digital si lampi de avertizare.

Consola centrala beneficiaza de iluminarea de fundal de culoare albastra, iar partea superioara a plansei de bord este disponibila in culori asortate. Clientii Aveo vor beneficia de calitatea mult imbunatatita a materialelor, precum si de numeroasele spatii de depozitare din consola centrala sau de modernul sistem audio mp3 cu port USB, mufa aux-in si Bluetooth.

Reflectand personalitatea sportiva a unui model Chevrolet de mici dimensiuni, Aveo a fost conceput sa ofere o manevrabilitate antrenanta, o caracteristica datorata si rigiditatii torsionale inalte.

Inlocuitorul actualului model de clasa mica al constructorului american va fi dezvoltat pe o noua platforma a grupului General Motors, denumita Gamma 2, aceeasi platforma de baza ce urmeaza sa fie utilizata si de urmatoarea generatie Opel Corsa.

Sasiul noului Aveo a fost adaptat pentru a satisface gusturile exigente ale europenilor prin atingerea unui raport ideal intre confort si manevrabilitate. Sistemul de servodirectie electronica (EPS), controlul electronic al stabilitatii (ESC) si franele ABS vor fi dotari standard.

Pentru noul Chevrolet Aveo va fi disponibila o gama cuprinzatoare de motorizari care incorporeaza cele mai recente tehnologii precum sincronizarea variabila a supapelor, dublu sistem de distributie variabila continua a camelor si sistemul de injectie de carburant common rail pentru unitatile diesel.

Gama motoarelor pe benzina este alcatuita din doua versiuni de 1,2 litri (de 70 CP si de 86 CP), o unitate de 1,4 litri (100 CP) si una de 1,6 litri (115 CP). Pentru prima data, Aveo va fi disponibil cu doua versiuni ale unui motor diesel de 1,3 litri (de 75 CP si 95 CP ) care beneficiaza si de tehnologia Start/Stop.

Prima transmisie automata cu 6 trepte de viteza marca Chevrolet disponibila pentru un autovehicul de mici dimensiuni va fi oferita pe majoritatea pietelor ca dotare optionala pentru Aveo 1.4 si 1.6. Transmisiile manuale au 5 sau 6 trepte de viteza, in functie de motorul ales.

Noul Chevrolet Aveo a beneficiat de un amplu program de dezvoltare, care a avut drept rezultat un autovehicul de mici dimensiuni pe gustul tuturor soferilor europeni, atat in privinta design-ului, cat si a dinamicii, noul model de clasa mica urmand sa fie disponibil din vara anului 2011.

Sursa:
http://www.garajul.ro/blog/2010/09/08/n ... -la-paris/

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori