Impresii Test Drive
Chiar am stat sa ma gandesc ce sa aleg intre Insignia si ASX. M-am gandit ca Insignia e totusi un autoturism prea luxos pt. drumurile noastre si pt. comunitatea in care traiesc (nu pt. ca vecinii ar avea autoturisme sub Insignia ci pt. ca, cu siguranta, asa cum s-a intamplat cu masina mea precedenta, un hatchback micut, as gasi-o zgariata in parcare deja din a 2-a zi).
Da, fiecare are prioritatile lui in functie de modul cum utilizeaza masina, unde locuieste, daca are loc de parcare sau nu etc ... nu intram acum in polemici.
Cel putin pentru mine, daca mecanica masinii este ok (motor, cutie viteze, tren de rulare etc etc), cu interiorul te obisnuiesti. Interiorul de la ASX este unul simplu si placut. Din cate am auzit, Mitsubishi face masini solide, bune, si de aceea as vrea sa incerc si un ASX.
Acum am un C4, insa dupa 1 an si 4 luni si 40k km am niste zgomotete pe puntea fata care ma deranjeaza, dar nu atat de mult pe cat ma deranjeaza incompetenta celor din service care nu reusesc sa imi spuna de unde provin. Pe ASX il tin sub observatie pana la anul, mai citesc pareri, vad ce feedback-uri sunt de la utilizatori si iau deciza in consecinta.
Totusi este destul de trist sa il vad pe colegul nostru gica putin nemultumit ! Poate ne mai da ceva explicatii despre masina !
Cel putin pentru mine, daca mecanica masinii este ok (motor, cutie viteze, tren de rulare etc etc), cu interiorul te obisnuiesti. Interiorul de la ASX este unul simplu si placut. Din cate am auzit, Mitsubishi face masini solide, bune, si de aceea as vrea sa incerc si un ASX.
Acum am un C4, insa dupa 1 an si 4 luni si 40k km am niste zgomotete pe puntea fata care ma deranjeaza, dar nu atat de mult pe cat ma deranjeaza incompetenta celor din service care nu reusesc sa imi spuna de unde provin. Pe ASX il tin sub observatie pana la anul, mai citesc pareri, vad ce feedback-uri sunt de la utilizatori si iau deciza in consecinta.
Totusi este destul de trist sa il vad pe colegul nostru gica putin nemultumit ! Poate ne mai da ceva explicatii despre masina !
Imi pare rau ca las impresia asta : de nemultumit. Probabil este greseala mea ca la fiecare chestiune deranjanta sau interesanta descoperita am si postat repede aici si probabil ca nu am avut atitudinea corespunzatoare starii mele de spirit si am parut suparat. Cred ca am mai spus : nu regret nici o clipa alegera facuta, nu cred sa existe masina fara minusuri sau care sa satisfaca toate gusturile. Daca ati observat am scris si despre partile ei bune : stabilitatea, lumina farurilor, confortul interior, consumul... etc.
Si ca tot veni vorba, pot sa mai spun un aspect interesant. Consumul mediu indicat de computerul de bord are o eroare de cel putin 1 litru. Exemplu concret. Am facut plinul saptamana trecuta si am mers cateva zile prin oras, iar luni am plecat la Constanta. Tot luni m-am si intors. Marti, adica ieri i-am facut din nou plinul fiindca deja eram "pe rosu". Mi-a rezultat un consum de fix 7 l/ 100 km. In timp ce afisajul imi arata 5.8. Astfel ca incantarea mea s-a mai domolit legata de consum. Totusi aerul conditionat a functionat probabil cam 75% din timp, m-am obisnuit sa pun climatizarea la 26-27 grade si AC-ul intra in functiune cand e cazul, insa soarele a batut pe masina si s-a incins destul de bine. Pe autostrada am mers in principiu cu 140-150 km/h, adica in treapta a 6-a, la aprox. 3000 rpm. Foarte folositor Cruise Control-ul ! Insa intre Cernavoda si Constanta a fost aglomerat si a trebuit sa depasesc foarte mult, mai ales la intoarcere cand a fost ceva mai liber pe sensul celalalt. Toate acestea au dus la consumul acesta, insa cum spuneam un sfert din rezervorul de 60 l il consumasem prin Bucuresti. Nu imi dau seama daca e bine sau rau, eu zic ca e acceptabil, cred ca si cu masina anterioara tot cam atat as fi scos sau putin mai mult chiar, dar cu viteza medie un pic mai mica.
As vrea sa spun si eu doua vorbe despre ramarcile legate de bordul masinii : acel plastic mai dur este practic "nefolosit", sau foarte rar folosit, daca pot spune asa. Adica el este acolo, insa atat timp cat nu scoate greierasi sau alte sunete, e in regula. Comenzile audio sunt pe volan, foarte rar ajung sa ating acel plastic, doar daca schimb posturile la radio de pe consola centrala. Dupa parerea mea, la privire este frumos, iar mai mult nu am de a face cu el si chiar nu ma deranjeaza. Pana acum cel putin.
Legat de scaune, e adevarat ca ar fi putut pune un reglaj lombar, cel care mi-a vandut-o imi spunea ca ar avea scaunele prea multa sustinere laterala si din cauza asta n-au si reglaj lombar, nu cred ca are de-a face una cu alta. Am avut in trecut Nubira din 2004, model lansat in 2001 daca nu ma insel si aveam reglaj lombar la sofer si la asta nu am... Insa nu ma doare spatele la drum lung, asta ma intereseaza cel mai mult.
PS. am atins 180km/h maxim pana acum pe autostrada cand veneam de la C-ta. Sincer nu prea simteam viteza, doar ca se cam aude aerul s-ar putea de la barele longitudinale de pe masina. Eu la toate celelalte masini am avut si bare transversale, la alea se aude suerat si mai tare, ma intreb daca or merge puse si pe asta.
Si ca tot veni vorba, pot sa mai spun un aspect interesant. Consumul mediu indicat de computerul de bord are o eroare de cel putin 1 litru. Exemplu concret. Am facut plinul saptamana trecuta si am mers cateva zile prin oras, iar luni am plecat la Constanta. Tot luni m-am si intors. Marti, adica ieri i-am facut din nou plinul fiindca deja eram "pe rosu". Mi-a rezultat un consum de fix 7 l/ 100 km. In timp ce afisajul imi arata 5.8. Astfel ca incantarea mea s-a mai domolit legata de consum. Totusi aerul conditionat a functionat probabil cam 75% din timp, m-am obisnuit sa pun climatizarea la 26-27 grade si AC-ul intra in functiune cand e cazul, insa soarele a batut pe masina si s-a incins destul de bine. Pe autostrada am mers in principiu cu 140-150 km/h, adica in treapta a 6-a, la aprox. 3000 rpm. Foarte folositor Cruise Control-ul ! Insa intre Cernavoda si Constanta a fost aglomerat si a trebuit sa depasesc foarte mult, mai ales la intoarcere cand a fost ceva mai liber pe sensul celalalt. Toate acestea au dus la consumul acesta, insa cum spuneam un sfert din rezervorul de 60 l il consumasem prin Bucuresti. Nu imi dau seama daca e bine sau rau, eu zic ca e acceptabil, cred ca si cu masina anterioara tot cam atat as fi scos sau putin mai mult chiar, dar cu viteza medie un pic mai mica.
As vrea sa spun si eu doua vorbe despre ramarcile legate de bordul masinii : acel plastic mai dur este practic "nefolosit", sau foarte rar folosit, daca pot spune asa. Adica el este acolo, insa atat timp cat nu scoate greierasi sau alte sunete, e in regula. Comenzile audio sunt pe volan, foarte rar ajung sa ating acel plastic, doar daca schimb posturile la radio de pe consola centrala. Dupa parerea mea, la privire este frumos, iar mai mult nu am de a face cu el si chiar nu ma deranjeaza. Pana acum cel putin.
Legat de scaune, e adevarat ca ar fi putut pune un reglaj lombar, cel care mi-a vandut-o imi spunea ca ar avea scaunele prea multa sustinere laterala si din cauza asta n-au si reglaj lombar, nu cred ca are de-a face una cu alta. Am avut in trecut Nubira din 2004, model lansat in 2001 daca nu ma insel si aveam reglaj lombar la sofer si la asta nu am... Insa nu ma doare spatele la drum lung, asta ma intereseaza cel mai mult.
PS. am atins 180km/h maxim pana acum pe autostrada cand veneam de la C-ta. Sincer nu prea simteam viteza, doar ca se cam aude aerul s-ar putea de la barele longitudinale de pe masina. Eu la toate celelalte masini am avut si bare transversale, la alea se aude suerat si mai tare, ma intreb daca or merge puse si pe asta.
Salut Gica,
Consumul este unul foarte OK, avand in vedere conditiile in care ai mers. Este totusi un motor de 1.8 16v si la 140-150 km/h consumul creste foarte mult fata de 110-120 km/h.
Ca sa rectific ceva din postul meu : plasticul dur de pe bord (acolo unde sunt butoanele de la radio este OK) mi-a placut, insa cel dur care este sub parbriz si butoanele de pe usi mi-au placut mai putin. Culoarea masinii tale este una dintre cele mai frumoase (kawasemi blue parca), iar in Europa de Vest este disponibila numai pe ultimul nivel de echiparea Instyle.
Am si eu cateva intrebari daca ai timp si daca ai observat :
1. dupa cum stiti, la orice motor cu turbina, dupa un mers pe autostrada cu viteza mare, este bine sa nu opresti motorul imediat din considerente de protectie a turbinei care trebuie sa ajunga la o turatie minima astefel incat la oprirea motorului sa se opreasa si ea si sa nu se invarta fara ungere. Functia AS&G tine cont de acest aspect ? Adica merg pe autostrada 1 ora, intru intr-o parcare la toaleta si cum am oprit masina motorul merge in continuare putin si nu intra AS&G-ul. Sau trebuie sa fiu atent si sa il decuplez ?
2. la cruisecontrol - cand il activezi si il setezi la o anumita viteza, viteza asta este afisata in cifre pe ecranul ala mic ? Sau stii la cat ai setat numai de pe vitezometru ?
3. cate RPM ai in treapta a 6-a la 120 km/h ? ai in jur de 2000 rpm sau in jur de 2500 rpm ?
Multumesc anticipat si toate cele bune !
Consumul este unul foarte OK, avand in vedere conditiile in care ai mers. Este totusi un motor de 1.8 16v si la 140-150 km/h consumul creste foarte mult fata de 110-120 km/h.
Ca sa rectific ceva din postul meu : plasticul dur de pe bord (acolo unde sunt butoanele de la radio este OK) mi-a placut, insa cel dur care este sub parbriz si butoanele de pe usi mi-au placut mai putin. Culoarea masinii tale este una dintre cele mai frumoase (kawasemi blue parca), iar in Europa de Vest este disponibila numai pe ultimul nivel de echiparea Instyle.
Am si eu cateva intrebari daca ai timp si daca ai observat :
1. dupa cum stiti, la orice motor cu turbina, dupa un mers pe autostrada cu viteza mare, este bine sa nu opresti motorul imediat din considerente de protectie a turbinei care trebuie sa ajunga la o turatie minima astefel incat la oprirea motorului sa se opreasa si ea si sa nu se invarta fara ungere. Functia AS&G tine cont de acest aspect ? Adica merg pe autostrada 1 ora, intru intr-o parcare la toaleta si cum am oprit masina motorul merge in continuare putin si nu intra AS&G-ul. Sau trebuie sa fiu atent si sa il decuplez ?
2. la cruisecontrol - cand il activezi si il setezi la o anumita viteza, viteza asta este afisata in cifre pe ecranul ala mic ? Sau stii la cat ai setat numai de pe vitezometru ?
3. cate RPM ai in treapta a 6-a la 120 km/h ? ai in jur de 2000 rpm sau in jur de 2500 rpm ?
Multumesc anticipat si toate cele bune !
Nu imi imaginez in momentul asta plasticul de sub parbriz, insa se poate sa ai dreptate, asa cum ziceam, pe mine nu ma deranjeaza. Butoanele intr-adevar sufera la capitolul iluminare, dar altminteri pentru mine sunt in regula, nu m-au deranjat cu nimic pana acum.
1. ASG ul tine cont de multe aspecte, insa am senzatia (nu sunt 100% sigur) ca nu tine cont de acest aspect. Tin minte ca mi s-a oprit motorul chiar si dupa ce am mers la drum intins si chiar am observat treaba asta si m-am gandit tot la ce ai scris si tu. Insa eu nu mi-as face prea multe probleme. Cu Fiatul avut inainte am parcurs nenumarate drumuri pana la Constanta si la intoarcere, eu locuiesc chiar la intrarea in Bucuresti de pe autostrada, nu am avut niciodata grja sa il las la relanti. E adevarat ca pana intram pe straduta, pana parcam, trecea un pic de timp, dar ca idee nu am avut nici o problema cu turbina in 100.000 de km. Acum s-ar putea ca sistemul sa tina seama de acest aspect, dar poate nu a fost cazul la mine fiindca nu am facut nici o oprire pe autostrada de la viteza mare. Totusi tind sa cred ca nu tine cont, in manual scrie despre alti factori, da nu si de acesta.
2. Singurul lucru afisat la Cruise Control este faptul ca acesta este activat. Nu iti apare nici ce viteza ai setat, nici altceva. Nu stiu cum functioneaza altele, dar acesta are buton de on/off (atunci apare "CRUISE" sau dispare, dar nu face nimic altceva), iar apoi trebuie sa apesi alt buton "coast set" pentru a mentine o viteza, Poti acelera apoi din alt buton "Acc" sau anulezi temporar cu Cancel. Daca ai apasat cancel si apoi vrei sa revii la viteza stabilita initial, apesi Acc. Ce mi se pare un pic pereiculos este faptul ca daca accelerezi si apoi o lasi in frana de motor incetineste doar pana la viteza setata si incepe sa pompeze din nou combustibil pentru a o mentine si nu scade sub ea daca nu ai dat in prealabil cancel sau apasat frana. Sper ca nu am explicat prea complicat....
3. La 120 km/h nu am observat cat am in a 6-a, stiu ca am facut o mica compartie cu Fiatul Doblo si in a 5-a sunt cam 2700 rpm (in loc de 3000 cat aveam la cealalta), iar a sasea demultiplica doar inca in pic (nu e prea mare diferenta intre ultimele 2 trepte). Cred ca undeva intre 2000 si 2500 rpm, mai aproape de 2500.
1. ASG ul tine cont de multe aspecte, insa am senzatia (nu sunt 100% sigur) ca nu tine cont de acest aspect. Tin minte ca mi s-a oprit motorul chiar si dupa ce am mers la drum intins si chiar am observat treaba asta si m-am gandit tot la ce ai scris si tu. Insa eu nu mi-as face prea multe probleme. Cu Fiatul avut inainte am parcurs nenumarate drumuri pana la Constanta si la intoarcere, eu locuiesc chiar la intrarea in Bucuresti de pe autostrada, nu am avut niciodata grja sa il las la relanti. E adevarat ca pana intram pe straduta, pana parcam, trecea un pic de timp, dar ca idee nu am avut nici o problema cu turbina in 100.000 de km. Acum s-ar putea ca sistemul sa tina seama de acest aspect, dar poate nu a fost cazul la mine fiindca nu am facut nici o oprire pe autostrada de la viteza mare. Totusi tind sa cred ca nu tine cont, in manual scrie despre alti factori, da nu si de acesta.
2. Singurul lucru afisat la Cruise Control este faptul ca acesta este activat. Nu iti apare nici ce viteza ai setat, nici altceva. Nu stiu cum functioneaza altele, dar acesta are buton de on/off (atunci apare "CRUISE" sau dispare, dar nu face nimic altceva), iar apoi trebuie sa apesi alt buton "coast set" pentru a mentine o viteza, Poti acelera apoi din alt buton "Acc" sau anulezi temporar cu Cancel. Daca ai apasat cancel si apoi vrei sa revii la viteza stabilita initial, apesi Acc. Ce mi se pare un pic pereiculos este faptul ca daca accelerezi si apoi o lasi in frana de motor incetineste doar pana la viteza setata si incepe sa pompeze din nou combustibil pentru a o mentine si nu scade sub ea daca nu ai dat in prealabil cancel sau apasat frana. Sper ca nu am explicat prea complicat....
3. La 120 km/h nu am observat cat am in a 6-a, stiu ca am facut o mica compartie cu Fiatul Doblo si in a 5-a sunt cam 2700 rpm (in loc de 3000 cat aveam la cealalta), iar a sasea demultiplica doar inca in pic (nu e prea mare diferenta intre ultimele 2 trepte). Cred ca undeva intre 2000 si 2500 rpm, mai aproape de 2500.
Multumesc pentru raspunsuri.
Partea de plastic dur din bord este cea dintre partea hasurata si baza parbrizului, vezi foto atasata la postul meu de pe pagina anterioara. In fine, este un moft de-al meu, daca nu genereaza greieri este ok.
Si cum ti se pare motorul ? Este puternic, ai curaj sa intri in depasiri scurte ? Spuneai intr-un post precedent ca avea un fel de zvac peste 2000 rpm dupa ce luai piciorul de pe acceleratie.
Cutia de viteze este bine etajata ?
Ti se pare zgomotoasa pe autostrada ?
Partea de plastic dur din bord este cea dintre partea hasurata si baza parbrizului, vezi foto atasata la postul meu de pe pagina anterioara. In fine, este un moft de-al meu, daca nu genereaza greieri este ok.
Si cum ti se pare motorul ? Este puternic, ai curaj sa intri in depasiri scurte ? Spuneai intr-un post precedent ca avea un fel de zvac peste 2000 rpm dupa ce luai piciorul de pe acceleratie.
Cutia de viteze este bine etajata ?
Ti se pare zgomotoasa pe autostrada ?
Asa cum ziceam, la viteze mari incepe sa se auda aerul suierand, dar nu e ceva teribil, macar e un sunet clar de aer... motorul nu se prea aude. Daca tin motorul pe partea de turbina adica intre 2si 3 mii de ture, pot intra lejer in depasiri, sunt inca in perioada de acomodare, acel zvac nu mai imi prea apare, fiindca m-am obisnuit sa nu mai accelerez brusc sub 2000 de ture. Problema mea este ca la Fiat simteam cand nu avea macar 2000 de ture, acceleratia era moale si nu se prea misca, pe cand la asta, nu prea imi dau seama daca nu ma uit la turometru, fiindca are viata si la 1200 de rmp, insa nu raspunde la accelari rapide si cand apuca sa raspunda este prea tarziu si apare acel zvac.
Nu stiu de unde esti, dar daca esti din Bucuresti sau pe-aproape, ne putem vedea sa te las sa mergi cu ea un pic, in cazul in care timpul ne permite amandoura, daca nu cumva ai facut deja un drive test..., sau daca vrei sa mai faci unul...
Nu stiu de unde esti, dar daca esti din Bucuresti sau pe-aproape, ne putem vedea sa te las sa mergi cu ea un pic, in cazul in care timpul ne permite amandoura, daca nu cumva ai facut deja un drive test..., sau daca vrei sa mai faci unul...
Salut Gica,
Acum am inteles care era treaba cu zvacul ala (initial crezusem ca apare dupa 2000 rpm). Pai in cazul asta este absolut normal, pentru ca apasarea brusca pe acceleratie spune calculatorului sa forteze turbina si probabil cand ai luat piciorul ea tocmai isi intra in actiune. Nu este nimic anormal. Acum nu stiu daca turbina are geometrie variabila sau nu (adica daca isi inclina palele).
Totusi este foarte recomandat ca sa nu se apese brusc pe acceleratie sub turatia de activare a turbinei (la ASX 2000 rpm) pentru ca apare fenomenul de lag care are numai dezavantaje :
- diferenta mare de presiune (intre partea actionata de gazele de evacure si partea care baga aer fortat in cilindrii) si care se traduce prin eforturi mari de torsiune a axului si a palelor = oboseala in timp -> fisuri si rupere
- consum mai mare pentru ca injectorul baga mai multa motorina.
Plus ca acum este si in rodaj si nu este bine sa o fortezi. Acum isi formeaza si consumul bun si tot ce trebuie.
Multumesc pentru invitatie, insa nu locuiesc in tara, dar ma voi duce peste 2-3 saptamani la un drive-test si va voi spune parerile.
Insa in Franta si Belgia motorul este foarte laudat. Spun ca este un motor foarte reusit, silentios, cu un consum mic. Eu momentan nu am bani si nici timp sa iau, insa la anul cred ca asta va fi masina aleasa.
Bafta si toate cele bune !
Si in final vreau sa iti spun ca si C4 meu (1.6HDI 110 CP) are un comportament similar, in sensul ca sub 1750 rpm (turatia de cuplu maxim) nu se misca prea repede trebuie sa o iau usor, insa dupa 1750 rpm zbarnaie. Si o tin mereu peste 2000-2200 rpm, iar pana in prezent consumul meu este de 5.07 l/100 km (calculat de la 0 Km, eu notez de fiecare data cand bag motorina si stiu cati litri a consumat pana in prezent la 40 de mii de km).
Acum am inteles care era treaba cu zvacul ala (initial crezusem ca apare dupa 2000 rpm). Pai in cazul asta este absolut normal, pentru ca apasarea brusca pe acceleratie spune calculatorului sa forteze turbina si probabil cand ai luat piciorul ea tocmai isi intra in actiune. Nu este nimic anormal. Acum nu stiu daca turbina are geometrie variabila sau nu (adica daca isi inclina palele).
Totusi este foarte recomandat ca sa nu se apese brusc pe acceleratie sub turatia de activare a turbinei (la ASX 2000 rpm) pentru ca apare fenomenul de lag care are numai dezavantaje :
- diferenta mare de presiune (intre partea actionata de gazele de evacure si partea care baga aer fortat in cilindrii) si care se traduce prin eforturi mari de torsiune a axului si a palelor = oboseala in timp -> fisuri si rupere
- consum mai mare pentru ca injectorul baga mai multa motorina.
Plus ca acum este si in rodaj si nu este bine sa o fortezi. Acum isi formeaza si consumul bun si tot ce trebuie.
Multumesc pentru invitatie, insa nu locuiesc in tara, dar ma voi duce peste 2-3 saptamani la un drive-test si va voi spune parerile.
Insa in Franta si Belgia motorul este foarte laudat. Spun ca este un motor foarte reusit, silentios, cu un consum mic. Eu momentan nu am bani si nici timp sa iau, insa la anul cred ca asta va fi masina aleasa.
Bafta si toate cele bune !
Si in final vreau sa iti spun ca si C4 meu (1.6HDI 110 CP) are un comportament similar, in sensul ca sub 1750 rpm (turatia de cuplu maxim) nu se misca prea repede trebuie sa o iau usor, insa dupa 1750 rpm zbarnaie. Si o tin mereu peste 2000-2200 rpm, iar pana in prezent consumul meu este de 5.07 l/100 km (calculat de la 0 Km, eu notez de fiecare data cand bag motorina si stiu cati litri a consumat pana in prezent la 40 de mii de km).
N-am avut timp decat azi sa merg, sa o vad si sa o probez (Intense, 1,8 D). De acord cu tot ce s-a scris mai sus. As adauga zgomotul (suieratul) exterior, care m-a surprins complet prin amploare, si faptul ca in cutiuta aia din portbagaj nu incape nici pe departe o roata de rezerva (care, in cazul achizitionarii, n-am habar unde poate fi "dosita"!). La "plus", as adauga faptul ca are oglinzile pliabile (chestie care nu figureaza pe oferta firmei), ceea ce ma va ajuta mult in parcarile dificile de la domiciliu (of!, am uitat sa probez sistemul de avertizare la mersul inapoi...). Cat despre "start&go", tipul de la showroom era ujn poet, mi-a zis atatea prostii ca nici nu l-am mai ascultat.
Mi-am acordat totusi timp pana saptamana viitoare, sa ma gandesc daca o iau sau nu. O sa ma mai interesez daca intr-adevar Mitsubishi este recunoscuta pentru fiabilitate asa cum mi-au spus unii. Si daca da, asta e, o iau si-o sa vad dupa aia daca o sa regret sau nu!
Mi-am acordat totusi timp pana saptamana viitoare, sa ma gandesc daca o iau sau nu. O sa ma mai interesez daca intr-adevar Mitsubishi este recunoscuta pentru fiabilitate asa cum mi-au spus unii. Si daca da, asta e, o iau si-o sa vad dupa aia daca o sa regret sau nu!
QUOTE (gheisha @ Aug 26 2010, 04:01 PM) ... faptul ca in cutiuta aia din portbagaj nu incape nici pe departe o roata de rezerva (care, in cazul achizitionarii, n-am habar unde poate fi "dosita"!). La "plus", as adauga faptul ca are oglinzile pliabile (chestie care nu figureaza pe oferta firmei), ceea ce ma va ajuta mult in parcarile dificile de la domiciliu
... tipul de la showroom era ujn poet, mi-a zis atatea prostii ca nici nu l-am mai ascultat.
Salut gheisha,
Eu cred ca intra o roata de rezerva acolo in golul ala.
Pai la orice masina oglinzile laterale sunt pliabile, numai ca la unele le pliezi cu mana si la altele se pliaza automat. Oglinzile mi-au placut si mie, erau mari si vedeam omul intreg in ele.
La showroom-ul unde am fost, cel care vindea nici nu stia ce este aia "MIVEC", adica nici nu stia ca exista asa ceva !
Cat despre fiabilitate, eu cred ca sunt fiabile, vezi la sectiunea Outlander daca baietii au avut ceva probleme.
Bafta
... tipul de la showroom era ujn poet, mi-a zis atatea prostii ca nici nu l-am mai ascultat.
Salut gheisha,
Eu cred ca intra o roata de rezerva acolo in golul ala.
Pai la orice masina oglinzile laterale sunt pliabile, numai ca la unele le pliezi cu mana si la altele se pliaza automat. Oglinzile mi-au placut si mie, erau mari si vedeam omul intreg in ele.
La showroom-ul unde am fost, cel care vindea nici nu stia ce este aia "MIVEC", adica nici nu stia ca exista asa ceva !
Cat despre fiabilitate, eu cred ca sunt fiabile, vezi la sectiunea Outlander daca baietii au avut ceva probleme.
Bafta
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori