Variatie Turatie
Salutare. Sunt posesorul unui Outlander 2.0 Diesel, 6200 km la bord. Am observat ca se intampla ceva ce nu stiu daca este normal sau nu si sunt curios daca cineva ma poate lamuri.
La relanti, de obicei turatia sta pe la 1000 si un pic. Daca am aerul conditionat pornit si stau la stop, uneori scade foarte putin sub 1000 si dupa aceea singura revine la pozitia initiala, la care sta de obicei.
E normal sa se intample asa?
La relanti, de obicei turatia sta pe la 1000 si un pic. Daca am aerul conditionat pornit si stau la stop, uneori scade foarte putin sub 1000 si dupa aceea singura revine la pozitia initiala, la care sta de obicei.
E normal sa se intample asa?
QUOTE (driverx @ Sep 15 2009, 12:40 PM) ralanti de 1000 si un pic?
Da, cam 1100-1200 RPM, asa sta.
QUOTE (andrei @ Sep 15 2009, 12:36 PM) Este normal, variatia este datorata cuplarii/decuplarii anumitor consumatori (compresorul AC in cazul de fatza).
Multumesc, exact acelasi raspuns mi s-a dat si de la service.
Da, cam 1100-1200 RPM, asa sta.
QUOTE (andrei @ Sep 15 2009, 12:36 PM) Este normal, variatia este datorata cuplarii/decuplarii anumitor consumatori (compresorul AC in cazul de fatza).
Multumesc, exact acelasi raspuns mi s-a dat si de la service.
- haican1985
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iun 20, 2010 6:31 pm
da e foarte nolal...chiar azi am intrebat si eu...la rep.. si in momentul cand merge ac...creste turatia...iar cand ac e oprit sta pe 900 iar cand creste inseamna ca ti-a plecat vre-un ventilator sau itzi creste consumul de energie electrica( s-a cuplat vre-un consumator) si e nevoie de o tuartie mai mare...ok???
- andreiderme
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori