Impresii Test Drive

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Aug 16, 2010 2:20 pm

Felicitari pentru alegere. Oricum, un drive-test inainte ar fi bun. Intr-adevar, versiunea InviteA13 mi se pare si mie suficienta... Si eu prefer acoperis normal..

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Lun Aug 16, 2010 10:51 pm

Se pare ca ASX-ul sta cam nasol cu franele, apropiat de Duster.

http://www.automarket.ro/stiri/dacia-du ... 32511.html

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Aug 17, 2010 12:22 am

Ei sa fie sanatosi cu testele lor care promoveaza VW. Eu am testat ASX pe un drum virajat, destul de pretentios unde am folosit acceleratia si frana destul de mult si functioneaza bine. Va promit . Se poate ca in anumite situatii aia cativa metri sa faca diferenta intre viata si moarte, dar asx-ul castiga la rezistenta la impact. Eu unul nu dau doi bani pe testele astea in care castiga cine plateste mai mult. Eu am avut Dacia 1310 si frana de la 100 in 100m si nu am murit niciodata

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Aug 17, 2010 1:03 pm

Am o incredere in testele astea de .... mai bine nu ma exprim. Pe de alta parte am condus si ASX si Duster (teste facute pe aceleasi zone din oras...) si la capitolul franare mie personal mi s-a parut ca diferenta este destul de semnificativa... Nu prea mi s-a intamplat sa ma insel in aprecieri din astea.

Avatar utilizator
Colty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 12, 2008 4:07 pm

Mesaj de Colty » Mar Aug 17, 2010 3:49 pm

@PaulT
Diferenta este semnificativa in favoarea carei masini? Si, pina la urma, ce inseamna ca sta prost cu frinele? E vorba despre fractiuni de secunda, secunde, minute...?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Aug 17, 2010 7:29 pm

In favoarea lui ASX. Distanta de franare se masoara in metri... Un articol in promotor care cam infirma faptul ca la test s-au folosit cauciucuri identice... De aici pot apare diferente foarte mari in distanta de franare..

http://www.promotor.ro/noutati-auto-edi ... st-6912375

Avatar utilizator
adrian_c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 03, 2010 3:05 pm

Mesaj de adrian_c » Mar Aug 17, 2010 9:24 pm

Salutare, sunt nou pe forum si acesta este primul meu mesaj. Am urmarit cu interes acest topic pentru ca vreau sa achizitionez anul viitor un ASX daca preturile se vor mentine, eventual scadea. As fi vrut ca prima mea postare sa fie in cadrul unui alt topic, insa nu ma pot abtine de la aberatiile astora care fac teste.

Ca sa compari ASX cu Duster este o adevarata jignire pentru Mitsubishi. Testele de franare nu sunt concludente din mai multe puncte de vedere:
- depinde de pneuri cum spunea cineva aici;
- depinde de cel care franeaza (daca are piciorul mare sau mic, poate dupa 5 franari bruste oboseste si el, si daca il pune pe altul deja este altceva);
- si cel mai important, acest test nu este standardizat, nu este precum cel de impact care poate fi caracterizat prin niste parametrii independeti de latura umana.

Daca imi dau astia un BMW Seria 1 si o Dacie 1310 le demonstrez ca Dacia franeaza mai bine !

Deci nu va mai luati dupa tot felul de semidocti in domeniu si tratati problema inginereste. ASX este o super masinuta, simpla, placuta si mai ales japoneza !

Astept cat mai multe impresii, poate si un jurnal de bord detaliat de la colegul care a achizitionat-o si de la viitorii proprietari !

Toate cele bune, imi pare bine ca am intrat si eu cumva in lumea Mitsu (chiar daca pe forum prima data) si mult succes !

Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Mie Aug 18, 2010 10:01 pm

Ca tot ziceai, astazi m-am intors din concediu, destul de lung din puctul de vedere al kilometrilor, toti prin tara si foarte multi pe drumuri neasfaltate, de deal si munte, asa ca ASX-ul a trecut si testul iesirii de pe sosea...
Voi scrie cand am timp si dupa ce "developez" pozele, mai multe despre traseu la sectiunea de calatorii, aici pot sa spun doar ca masina s-a comportat exemplar cu toate ca am dat cu burta de 2 ori de jos.
Ce m-a surprins este ca am mers pe drumuri de macadam, in care urcam, eventual si pietre umede si nu a fost nevoie sa comut 4x4. De fapt, o singura data pe drumul de la Hotelul Rusu pana la Vila Parang, pentru cei ce stiu traseul, s-a pus cred ca de curand pietris si masina se cam infunda in pietris, iar eu pentru siguranta , spre final am cuplat 4x4 si.... surpriza neplcuta. In loc sa traga mai bine, s-a oprit. Am constatat apoi ca pentru a opera cu 4x4, trebuie sa o turez un pic, fiindca are nevoie (banuiesc eu) de alt cuplu sa miste ambele punti. Prima oara am turat-o ca un incepator chiar, incat imi mirosea ambreiajul, apoi m-am obisnuit. Oricum am mers doar cativa zeci de metri asa, fiindca apoi am ajuns la destinatie si la coborare nu am mai folosit 4x4. Totusi acolo am vazut si masini 4x2, printre care, bineinteles, nu lipsea Loganul

Totusi sunt dator cu unele raspunsuri celor care daca au facut doua, trei sau noua drive-teste imi contrazic parerile ce le am dupa aproape 3000 de km parcusi. Poate am avut eu ghinionul unei cutii de viteze defecte, altminteri nu inteleg de ce daca turez mai mult in a 2-a nu mai intra a 3-a. Nu schimb lent, cum spunea cineva pe-aici. Asta se intampla totusi rar si nu este un capat de tara. Am avut pana acum cinci masini, cu unele am trecut de 100.000 de km, ce-i drept una singur diesel si am mai condus ceva km si Renault Laguna 1.9 dci al parintilor mei, insa nici una nu avea un asa comportament dinamic precum aceasta. Lagul sunt convins ca apare nu doar de la turbina, ci si de la tehnologia mivec. Inca nu pot spune ca ii conosc 100% comportamentul si de aceea inca mai ezit in depasiri. Nu o simt si nu simt ca ar fi constant comportamentul chiar si pe aceeasi plaja de turatii. Totusi, repet, este un motor extraordinar, cu un consum foarte bun, chiar daca cei 150 CP nu se simt asa cum ma asteptam. Aici este o discutie lunga, se da cuplul maxim intre 2si 3 mii de rmp, de 300 Nm, dar nu se simte exact asa in masina. Uneori parca trage mai bine inaintea cuplului maxim, este inca ciudat pentru mine.

Cineva zicea pe-aici ca ar vrea roata de rezerva. Este o alegere buna, din fericire nu am avut nevoie de kitul de reparatie pana acum, dar si daca ma nimeream sa fac pana prin pustietate... nu stiu cum o rezolvam cu kitul ala... Roata se pune sub portbagaj, astfel ca se pierd ceva litri din vol portbagajului. Spatiul acela este extraordinar pentru mine, am diverse acareturi pe care la tin acolo, asta datorita muncii mele, daca nu era asa, comandam si eu cu roata.

Comparatiile cu celelalte marci le-am facut si eu, Dusterul era bun doar daca nu aveam bani si mergeam mult pe coclauri, altfel la 16 000 de euro sau cat o costa se poate lua ceva decent din clasa compacta. Nu ca as fi un mare admirator al climatizarii dar, ca idee, pe Duster nu puteam avea asa ceva. Qasqai e prea batran, chiar daca a suferit o operatie estetica, iar Tiguanul prea scump daca ii pui optionale ca lumea ( ca la ASX). Restul nu conteaza in clasa asta, sau sunt alta clasa.

Avatar utilizator
Colty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 12, 2008 4:07 pm

Mesaj de Colty » Mie Aug 18, 2010 11:41 pm

@gica
Iti apreciez sinceritatea. Cred ca e bine sa scrie si oameni care au masina despre care vorbim, nu doar cei care o doresc sau cei care o vind. Reiau si eu o intrebare pe care am vazut-o mai inainte, ca poate a fost uitata sau nu am vazut eu raspunsul: a testat cineva ASX pe benzina?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Aug 19, 2010 11:20 am

http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=68954

Raspunsul este chiar sub intrebarea ta. Si eu eram interesat exact de modelul pe benzina dar inca nu e disponibil. Asa ca a trebuit sa fac drive test cu dieselul. La dealer spuneau ca prin toamna...

@gica - Nu datorita 4x4 trebuia accelerat mai tare ca sa plece ci datorita faptului ca erai in rampa destul de accentuata si masina era afundata in pietris. Tehnologia MIVEC nu are cum sa induca lag-uri.. este o simpla distributie variabila... la fel ca a oricarei alte masini dotata cu asa ceva. Asta permite un raspuns bun in orice regim de turatie. Cei 150cp sunt disponibili la turatia de putere maxima(4000rpm).

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori