Impresii Test Drive
Nu te speria... Impresiile sunt subiective. Eu am facut drive-test cu ASX si am fost foarte placut impresionat si de dinamica masinii si de felul in care sta pe drum si de nivelul insonorizarii... Timoneria cutiei mi s-a parut impecabila si nici nu am ramas in urma la nici un semafor(dimpotriva, nu aveam nici o problema in a fi primul fara efort..totusi, e o masina cu 150cp..). Avand in vedere faptul ca ASX este totusi un SUV este absolut normal sa nu aiba primele doua trepte la fel de lungi ca o rutiera. Dar nu sunt scurte in nici un caz. Turbo lag-ul se obtine numai schimband prea devreme sau prea lent, dand motorului o pauza prea mare si lasandu-l sa scada in ture foarte mult intre schimbari de viteza(asta e efectul la orice turbo). Coroborat cu afirmatia referitoare la "cutia nerodata" care intra greu pentru mine e clar ca asta e problema(schimbare lenta). De stat pe sosea chiar sta foarte bine. Aproape ca nu zici ca e suv.. Ca un Lancer nu va sta niciodata, totusi vorbim de o masina mai inalta si care trebuie sa faca fata si in soft offroad. Nu poate avea suspensiile ca o rutiera. In drive test l-am bagat rapid in viraje si s-a comportat foarte bine... Fa un drive test si asa vei avea impresii la prima mana despre masina. Nu te baza pe modul in care altii o simt si sunt sau nu satisfacuti de anumite aspecte. Succes.
Subscriu la cele zise de PaulT, avand la baza doua drive teste consecutive a cate 15 km fiecare, pe un drum judetean cu asfalt denivelat, pe care am prins si 100 km/h intr-a 5-a si pe care am luat si cateva viraje cu ceva viteza. Iar in privinta plecarii de pe loc mie mi s-a parut destul de nervoasa cand, necunoscand suficient masina, am cam scapat ambreiajul (care cupleaza destul de jos, repede). E vorba de diesel.
QUOTE (PaulT @ Aug 13 2010, 08:19 PM) Nu te speria... Impresiile sunt subiective. Eu am facut drive-test cu ASX si am fost foarte placut impresionat si de dinamica masinii si de felul in care sta pe drum si de nivelul insonorizarii... Timoneria cutiei mi s-a parut impecabila si nici nu am ramas in urma la nici un semafor(dimpotriva, nu aveam nici o problema in a fi primul fara efort..totusi, e o masina cu 150cp..). Avand in vedere faptul ca ASX este totusi un SUV este absolut normal sa nu aiba primele doua trepte la fel de lungi ca o rutiera. Dar nu sunt scurte in nici un caz. Turbo lag-ul se obtine numai schimband prea devreme sau prea lent, dand motorului o pauza prea mare si lasandu-l sa scada in ture foarte mult intre schimbari de viteza(asta e efectul la orice turbo). Coroborat cu afirmatia referitoare la "cutia nerodata" care intra greu pentru mine e clar ca asta e problema(schimbare lenta). De stat pe sosea chiar sta foarte bine. Aproape ca nu zici ca e suv.. Ca un Lancer nu va sta niciodata, totusi vorbim de o masina mai inalta si care trebuie sa faca fata si in soft offroad. Nu poate avea suspensiile ca o rutiera. In drive test l-am bagat rapid in viraje si s-a comportat foarte bine... Fa un drive test si asa vei avea impresii la prima mana despre masina. Nu te baza pe modul in care altii o simt si sunt sau nu satisfacuti de anumite aspecte. Succes.
Multumesc pentru incurajare! Saptamana viitoare o voi proba si poate ma voi lamuri, inclusiv in privinta acelui filtru (sunt la a sasea masina, dar n-am avut niciodata diesel, iar acum sunt decis sa trec la asa ceva...).
Sper sa nu trebuiasca sa fii inginer de motoare pentru a o putea folosi, dupa cum sper sa am, ca si pana acum, o masina pe care sa o folosesc fara sa ma intereseze altceva, care sa nu-mi puna mereu probleme ori sa ma oblige la tot felul de chestii (cum ar fi acel mers la 40 km/h timp de 20 de minute!! - o manevra care, daca e obligatorie, ar fi suficienta pentru a ma indrepta spre un alt model). De aici si provin dilemele mele, de aici si intrebarile pentru cei care o au deja, fiindca sper sa aflu mai multe decat de la un simplu drive test. E destul ca despre service-ul de la noi (Iasi) se aud doar vorbe rele, ca sa ma mai pricopsesc si cu o masina prea pretentioasa!
Multumesc pentru incurajare! Saptamana viitoare o voi proba si poate ma voi lamuri, inclusiv in privinta acelui filtru (sunt la a sasea masina, dar n-am avut niciodata diesel, iar acum sunt decis sa trec la asa ceva...).
Sper sa nu trebuiasca sa fii inginer de motoare pentru a o putea folosi, dupa cum sper sa am, ca si pana acum, o masina pe care sa o folosesc fara sa ma intereseze altceva, care sa nu-mi puna mereu probleme ori sa ma oblige la tot felul de chestii (cum ar fi acel mers la 40 km/h timp de 20 de minute!! - o manevra care, daca e obligatorie, ar fi suficienta pentru a ma indrepta spre un alt model). De aici si provin dilemele mele, de aici si intrebarile pentru cei care o au deja, fiindca sper sa aflu mai multe decat de la un simplu drive test. E destul ca despre service-ul de la noi (Iasi) se aud doar vorbe rele, ca sa ma mai pricopsesc si cu o masina prea pretentioasa!
Uite un link pentru lamuriri in ceea ce priveste DPF http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter . Procedurile pentru regenerare sunt destul de similare la orice masina echipata cu asa ceva. Dar daca nu ai avut diesel(probabil iti place mai mult benzina... ca si mie de altfel ) de ce nu te orientezi catre versiunea pe benzina? Daca nu vrei neaparat 4x4 ar fi o versiune foarte convenabila si ca pret si ca performante si consum.
QUOTE (PaulT @ Aug 14 2010, 10:20 AM) Uite un link pentru lamuriri in ceea ce priveste DPF http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter . Procedurile pentru regenerare sunt destul de similare la orice masina echipata cu asa ceva. Dar daca nu ai avut diesel(probabil iti place mai mult benzina... ca si mie de altfel ) de ce nu te orientezi catre versiunea pe benzina? Daca nu vrei neaparat 4x4 ar fi o versiune foarte convenabila si ca pret si ca performante si consum.
Multumesc pt link (fusesem deja acolo ca sa incerc sa ma lamuresc), dar pe mine ma pune pe ganduri descrierea "manevrelor" pe care trebuie sa le faca posesorul - in cazul meu, un om care are de regula alte preocupari decat urmarirea unor asemenea chestii (cum spuneam, am facut aproape un milion de km dand o cheie si mergand, pur si simplu, chiar destul de tare, singura grija fiind sa am benzina!). Da, varianta pe benzina este excelenta si as alege-o fara ezitare, daca nu mi s-ar fi insurubat in cap doua fixuri: 1. sa incerc si eu un motor Diesel; 2. sa incerc un 4x4, fiindca posed "o casuta in padure" si m-am saturat sa parcurg pe jos, de cate ori ploua ori ninge, ultimii cca 3-400 m in rampa, pe care un amic cu Freelander ii "fluiera" fara grija de fiecare data! Cam putin pentru o argumentatie solida, recunosc, dar... iaca, imi doresc un 4x4 Diesel, fara mari pretentii de off road, si ASX ar fi taman asa ceva! Sigur, mai sunt Suzuki Sx4, Fiat, Toyota Urban Cruiser etc, dar am auzit ca si Mitsu face masini fiabile. ASX a aparut exact cand ma framantau gandurile astea si-l luam fara ezitare, daca... nu citeam unele insemnari de pe acest forum, pe care am considerat ca este obligatoriu sa-l consult inainte de a hotari! Deci raman in dilema mea si daca nu pot alege..., iau un Duster si gata! Sau vand casuta respectiva!!
Multumesc pt link (fusesem deja acolo ca sa incerc sa ma lamuresc), dar pe mine ma pune pe ganduri descrierea "manevrelor" pe care trebuie sa le faca posesorul - in cazul meu, un om care are de regula alte preocupari decat urmarirea unor asemenea chestii (cum spuneam, am facut aproape un milion de km dand o cheie si mergand, pur si simplu, chiar destul de tare, singura grija fiind sa am benzina!). Da, varianta pe benzina este excelenta si as alege-o fara ezitare, daca nu mi s-ar fi insurubat in cap doua fixuri: 1. sa incerc si eu un motor Diesel; 2. sa incerc un 4x4, fiindca posed "o casuta in padure" si m-am saturat sa parcurg pe jos, de cate ori ploua ori ninge, ultimii cca 3-400 m in rampa, pe care un amic cu Freelander ii "fluiera" fara grija de fiecare data! Cam putin pentru o argumentatie solida, recunosc, dar... iaca, imi doresc un 4x4 Diesel, fara mari pretentii de off road, si ASX ar fi taman asa ceva! Sigur, mai sunt Suzuki Sx4, Fiat, Toyota Urban Cruiser etc, dar am auzit ca si Mitsu face masini fiabile. ASX a aparut exact cand ma framantau gandurile astea si-l luam fara ezitare, daca... nu citeam unele insemnari de pe acest forum, pe care am considerat ca este obligatoriu sa-l consult inainte de a hotari! Deci raman in dilema mea si daca nu pot alege..., iau un Duster si gata! Sau vand casuta respectiva!!
Te-as sfatui sa te linistesti cu Duster-ul.... Pe cat de mult a fost Loganul un hit dpdv pret/calitate in momentul lansarii si cativa ani dupa, pe atat Duster nu isi merita banii. Parerea mea(si am si o Dacia Logan, deci nu sunt anti-Dacia..). Referitor la urcare s-ar putea ca si 4x2 sa se descurce perfect. Restul masinilor mentionate sunt mai mici decat ASX(mai ales Toyota). O alta optiune daca mentionam alte marci ar fi Nissan Qasqai. Dar mie mi-a placut mai mult ASX. Nu trebuie sa te sperii de regenerarea dpf. Repet, orice masina dotata cu asa ceva se comporta la fel. Pentru lamuriri clare solicita si manualul masinii la reprezentanta. Asa te vei convinge ca nu e o problema. Sau ia benzina 4x2, ca urca si ea daca e incaltata corespunzator .
Dar tine cont ca Nissan Qashqai e Euro 4, deci mai scoti niste bani din buzunar. Mai este si Hyundai ix35, care e Euro 5 si cu dimensiuni destul de mari fata de ASX si Qashqai, dar in aceeasi categorie de pret. Dezavantajul e ca e 4x4 permanent (bine, controlat de computer). In privinta lui Duster ma bate si pe mine gandul sa-mi iau una pt. drumuri forestiere si de tara si sa nu-mi para rau de ea. Are garda la sol cea mai mare dintre SUV-uri si unghiuri de atac si degajare foarte bune. Ma gandesc acum ca, cu banii pe care i-am dat pe ASX, imi luam aproape doua Dustere si parca nu-mi vine sa-l bag pe drumurile pe care as baga Dusterul.
Scuza-ma, dar ce spui nu are logica... De ce ti-ai luat SUV 4x4 daca nu vrei sa il bagi pe forestiere(unde sa fim sinceri merge perfect orice rutiera..)? Baga-l linistit, ca pentru asta e facut. De Duster sa nu iti para rau nu ai luat ca nu are de ce . Mai ales comparat cu ASX. La Nissan stai linistit ca primesti reducere mai mare decat costul taxei.. Am fost la drive-test si au si sarit cu oferta. . La Hyundai inca se gaseste si Tucson, la preturi de lichidare stoc..
QUOTE (PaulT @ Aug 15 2010, 01:15 PM) Te-as sfatui sa te linistesti cu Duster-ul.... Pe cat de mult a fost Loganul un hit dpdv pret/calitate in momentul lansarii si cativa ani dupa, pe atat Duster nu isi merita banii. Parerea mea(si am si o Dacia Logan, deci nu sunt anti-Dacia..). Referitor la urcare s-ar putea ca si 4x2 sa se descurce perfect. Restul masinilor mentionate sunt mai mici decat ASX(mai ales Toyota). O alta optiune daca mentionam alte marci ar fi Nissan Qasqai. Dar mie mi-a placut mai mult ASX. Nu trebuie sa te sperii de regenerarea dpf. Repet, orice masina dotata cu asa ceva se comporta la fel. Pentru lamuriri clare solicita si manualul masinii la reprezentanta. Asa te vei convinge ca nu e o problema. Sau ia benzina 4x2, ca urca si ea daca e incaltata corespunzator .
Da, Suzuki e prea mica, la fel ca si Urban Cruiser (care e si Euro 4), Nissan Q. nu-mi place, Duster imi place doar pe dinafara si de la distanta (!), Vitara imi place dar e 4x4 permanent etc, asa ca m-am linistit si m-am convins: Mitsubishi, fiindca nu am prea gasit remarci negative despre aceasta marca (ba am indraznit si am oprit un tip cu Pajero in trafic, pentru a-l intreba, iar omul a laudat-o fara rezerve, insa mi-a atras atentia asupra comportamentului celor din service, numai ca asta nu ma mai sperie - asa-i peste tot...). Deci noua mea masina va fi un ASX, 4x4 (ca am eu "fixa" asta costisitoare!) si Diesel (idem), culoare - granite brown (cred!), varianta fara cupola aia discutabila. Din pacate sunt prea ocupat zilele astea pentru a merge s-o vad (mai ales sa aflu daca pot "dosi" undeva roata de rezerva pe care o au in oferta...), s-o probez si s-o comand, dar cum oricum vine peste vreo doua luni, asa ca nu mai conteaza!
Da, Suzuki e prea mica, la fel ca si Urban Cruiser (care e si Euro 4), Nissan Q. nu-mi place, Duster imi place doar pe dinafara si de la distanta (!), Vitara imi place dar e 4x4 permanent etc, asa ca m-am linistit si m-am convins: Mitsubishi, fiindca nu am prea gasit remarci negative despre aceasta marca (ba am indraznit si am oprit un tip cu Pajero in trafic, pentru a-l intreba, iar omul a laudat-o fara rezerve, insa mi-a atras atentia asupra comportamentului celor din service, numai ca asta nu ma mai sperie - asa-i peste tot...). Deci noua mea masina va fi un ASX, 4x4 (ca am eu "fixa" asta costisitoare!) si Diesel (idem), culoare - granite brown (cred!), varianta fara cupola aia discutabila. Din pacate sunt prea ocupat zilele astea pentru a merge s-o vad (mai ales sa aflu daca pot "dosi" undeva roata de rezerva pe care o au in oferta...), s-o probez si s-o comand, dar cum oricum vine peste vreo doua luni, asa ca nu mai conteaza!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori