Probleme Motor Sau Caseta De Directie Lancer 1.6
- alex_evo_viii
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 28, 2009 10:08 pm
- alex_evo_viii
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 28, 2009 10:08 pm
Salut! Sunt nou pe forum si habar nu aveam ca 1 litru de ulei ce trebuie completat cam la 2500 km s-ar putea datora faptului ca mi-au gresit baietii de la m car ceva la montatul distibutiei. Probabil ca asa este intrucat acum imi dau seama ca lancerul meu 1.3 a inceput sa consume ulei dupa 100000 km, moment la care am schimbat distributia. Multumesc pt informatie!
In prezent am 150000 km si distributia ar mai merge inca vreo 50000 de km. Stie cineva daca exista vreun alt risc daca o mai duc asa inca 50000 km? Se poate strica ceva? Sau este recomandat sa rezolv problema cat mai repede?
Mai mult, in prezent circul cu lampa "check engine" aprinsa, iar la verificarea care am facut-o in service la Ploiesti (Litex) a reiesit faptul ca eroarea se datoreaza bujiilor (le-am schimbat pe loc si nu a disparut) sau unor sonde (senzori - habar n-am ce sunt) de dinainte si de dupa sonda lambda. Este posibil sa fie o legatura intre cele 2 probleme descrise?
De care dintre service-uri sunteti multumiti? Eu am fost la Iasi si Cluj si am fost total nemultumit, la Bucuresti oarecum multumit, iar la Ploiesti nu am fost decat pentru o simpla verificare pe calculator.
In prezent am 150000 km si distributia ar mai merge inca vreo 50000 de km. Stie cineva daca exista vreun alt risc daca o mai duc asa inca 50000 km? Se poate strica ceva? Sau este recomandat sa rezolv problema cat mai repede?
Mai mult, in prezent circul cu lampa "check engine" aprinsa, iar la verificarea care am facut-o in service la Ploiesti (Litex) a reiesit faptul ca eroarea se datoreaza bujiilor (le-am schimbat pe loc si nu a disparut) sau unor sonde (senzori - habar n-am ce sunt) de dinainte si de dupa sonda lambda. Este posibil sa fie o legatura intre cele 2 probleme descrise?
De care dintre service-uri sunteti multumiti? Eu am fost la Iasi si Cluj si am fost total nemultumit, la Bucuresti oarecum multumit, iar la Ploiesti nu am fost decat pentru o simpla verificare pe calculator.
In principiu cei de aici de la Ploiesti sunt ok ... Daca nu ti se par adreseaza-te cuiva superior ierarhic de la ei si te va ajuta cu "placere"
Gluma deoparte .. cu ceva mici exceptii eu am fost multumit . Sper insa sa nu patesc ceva de genul asta cu distributia cand va veni vremea pt ca nu le va fi prea bine nici lor
Daca nu mai esti in garantie iti pot recomanda si automar in ploiesti.
Toate bune!
Gluma deoparte .. cu ceva mici exceptii eu am fost multumit . Sper insa sa nu patesc ceva de genul asta cu distributia cand va veni vremea pt ca nu le va fi prea bine nici lor
Daca nu mai esti in garantie iti pot recomanda si automar in ploiesti.
Toate bune!
Salut,
Nu vreau sa comentez f mult aparitia consumul de ulei datorat montarii gresite a distributiei, dar este posibil ca in cazul in care aprinderea sa nu se faca corect (adica sa fie intarziata) sa apara un consum suplimentar de ulei, dar astfel de valori de 1-2 litrii la 2000 km mi se par exagerate. In plus dc distributia nu e ok, ar trebui sa se simta o cat de mica functionare neregulata a motorului.
Sa nu uitam ca totusi trebuie luata in considerare si uzura motorului si tipul de ulei folosit.
Am avut ocazia sa fac un experiment : mai multe (zeci) motoare de Cielo 1.5 la care schimbul de ulei s-a facut cu uleiuri semisintetice (din gama 10W40) la fiecare 10K si un motor -tot Cielo- care a mers doar cu 5W40- Aral. Majoritatea celor care au folosit semisintetice au prezentat uzura la axa cu came pana in 100k si consum de ulei. La motorul care a mers cu 5W nu s-a inlocuit axa cu came pana la 185 000 km si consuma pana la 1L de ulei la 10 000 km
Acesta e motivul pt care folosesc pt Mitsu la revizii Mobil 5W40, iar diferenta de pret nu este f mare
Nu vreau sa comentez f mult aparitia consumul de ulei datorat montarii gresite a distributiei, dar este posibil ca in cazul in care aprinderea sa nu se faca corect (adica sa fie intarziata) sa apara un consum suplimentar de ulei, dar astfel de valori de 1-2 litrii la 2000 km mi se par exagerate. In plus dc distributia nu e ok, ar trebui sa se simta o cat de mica functionare neregulata a motorului.
Sa nu uitam ca totusi trebuie luata in considerare si uzura motorului si tipul de ulei folosit.
Am avut ocazia sa fac un experiment : mai multe (zeci) motoare de Cielo 1.5 la care schimbul de ulei s-a facut cu uleiuri semisintetice (din gama 10W40) la fiecare 10K si un motor -tot Cielo- care a mers doar cu 5W40- Aral. Majoritatea celor care au folosit semisintetice au prezentat uzura la axa cu came pana in 100k si consum de ulei. La motorul care a mers cu 5W nu s-a inlocuit axa cu came pana la 185 000 km si consuma pana la 1L de ulei la 10 000 km
Acesta e motivul pt care folosesc pt Mitsu la revizii Mobil 5W40, iar diferenta de pret nu este f mare
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
Si la mine a mancat mult ulei in ultimii 12000 km, desi nu mi-am schimbat stilul de mers, adica tot haotic.
Nu stiu exact cat a mancat, cert e ca am bagat 1 l ulei ca sa ajung cu cativa mm peste nivelul minim.
Si totusi, 70000 nu mai e ca nou.... Poate ne dumireste cineva, ca eu nu am schimbat distributia:)
Nu stiu exact cat a mancat, cert e ca am bagat 1 l ulei ca sa ajung cu cativa mm peste nivelul minim.
Si totusi, 70000 nu mai e ca nou.... Poate ne dumireste cineva, ca eu nu am schimbat distributia:)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori