Noutati Auto
Land Rover Freelander - facelift
Land Rover a prezentat primele imagini şi informaţii oficiale ale lui Freelander facelift. Modelul va putea fi comandat ?n Europa ?ncă din luna septembrie şi va debuta public la Salonul Auto de la Paris. Cei de la Land Rover anunţă că performanţele lui Freelander au crescut, iar modelul a primit un plus de rafinament şi interioare mai bune. O altă noutate ?n gama Freelander este reprezentată de versiunea cu tracţiune faţă a acestui model, care va debuta ?n ianuarie 2011 şi se va denumi eD4.
Modificările de ordin estetic include o nouă bară de protecţie faţă cu proiectoare revizuite, o nouă grilă faţă şi un set de blocuri optice noi. Posteriorul modelului a primit un set de stopuri noi, o aplică pe toată lăţimea uşii hayonului şi modele noi de jante ? oferite at?t pe 18 inch, c?t şi pe 19 inch. Interiorul a primit cadrane noi, patru modele noi de tapiţerie şi un nou Pachet Premium care oferă tapiţerie Windsor, scaune ajustabile pe mai multe direcţii şi alte echipamente opţionale suplimentare.
Gama de motorizări a lui Freelander facelift este compusă din două versiuni ale motorizării diesel de 2.2 litri de provenienţă PSA. Unitatea este oferită ?ntr-o versiune de 150 CP şi o versiunie de 190 CP. Ambele unităţi oferă un cuplu motor cu 20 Nm mai mare dec?t actuala unitate diesel de 160 CP oferită ?n gama Freelander. Graţie unui turbocompresor cu gemoetrie variabilă şi a unei unităţi ECU reprogramate, motorul de 2.2 litri respectă normele Euro 5 şi oferă un nivel redus al emisiilor de carbon ? 165 de grame CO2 per kilometru pentru versiunea de 150 CP.
Versiunea de 150 CP a acestui motor este oferită ?n standard cu o transmisie manuală, ?n timp ce versiunea SD4 de 190 CP este oferită doar ?n compania unei transmisii automate. ?n timp ce versiunea entry-level a acestui motor egalează performanţele unităţii de 160 CP, unitatea de 190 CP accelerează de la 0 la 100 km/h ?n 8.7 secunde şi atinge o viteză maximă de 190 km/h. Spre deosebire de unitatea TD4, versiunea de 190 CP a acestui motor emite 185 grame de CO2 per kilometru.
Freelander eD4(tracţiune faţă) va fi disponibil doar ?n compania motorului de 150 CP şi cu o transmisie manuală cu şase rapoarte. Versiunea eD4 a acestui model beneficiază şi de un sistem stop-start automat, care ajută la reducerea consumului de carburant şi a emisiilor de CO2. Emisiile de CO2 ale acestei versiuni sunt de 158 grame per kilometru, ?n condiţiile ?n care versiunea cu tracţiune integrală emite 165 grame CO2 per kilometru( fară aportul unui sistem stop-start).
Sursa
Land Rover a prezentat primele imagini şi informaţii oficiale ale lui Freelander facelift. Modelul va putea fi comandat ?n Europa ?ncă din luna septembrie şi va debuta public la Salonul Auto de la Paris. Cei de la Land Rover anunţă că performanţele lui Freelander au crescut, iar modelul a primit un plus de rafinament şi interioare mai bune. O altă noutate ?n gama Freelander este reprezentată de versiunea cu tracţiune faţă a acestui model, care va debuta ?n ianuarie 2011 şi se va denumi eD4.
Modificările de ordin estetic include o nouă bară de protecţie faţă cu proiectoare revizuite, o nouă grilă faţă şi un set de blocuri optice noi. Posteriorul modelului a primit un set de stopuri noi, o aplică pe toată lăţimea uşii hayonului şi modele noi de jante ? oferite at?t pe 18 inch, c?t şi pe 19 inch. Interiorul a primit cadrane noi, patru modele noi de tapiţerie şi un nou Pachet Premium care oferă tapiţerie Windsor, scaune ajustabile pe mai multe direcţii şi alte echipamente opţionale suplimentare.
Gama de motorizări a lui Freelander facelift este compusă din două versiuni ale motorizării diesel de 2.2 litri de provenienţă PSA. Unitatea este oferită ?ntr-o versiune de 150 CP şi o versiunie de 190 CP. Ambele unităţi oferă un cuplu motor cu 20 Nm mai mare dec?t actuala unitate diesel de 160 CP oferită ?n gama Freelander. Graţie unui turbocompresor cu gemoetrie variabilă şi a unei unităţi ECU reprogramate, motorul de 2.2 litri respectă normele Euro 5 şi oferă un nivel redus al emisiilor de carbon ? 165 de grame CO2 per kilometru pentru versiunea de 150 CP.
Versiunea de 150 CP a acestui motor este oferită ?n standard cu o transmisie manuală, ?n timp ce versiunea SD4 de 190 CP este oferită doar ?n compania unei transmisii automate. ?n timp ce versiunea entry-level a acestui motor egalează performanţele unităţii de 160 CP, unitatea de 190 CP accelerează de la 0 la 100 km/h ?n 8.7 secunde şi atinge o viteză maximă de 190 km/h. Spre deosebire de unitatea TD4, versiunea de 190 CP a acestui motor emite 185 grame de CO2 per kilometru.
Freelander eD4(tracţiune faţă) va fi disponibil doar ?n compania motorului de 150 CP şi cu o transmisie manuală cu şase rapoarte. Versiunea eD4 a acestui model beneficiază şi de un sistem stop-start automat, care ajută la reducerea consumului de carburant şi a emisiilor de CO2. Emisiile de CO2 ale acestei versiuni sunt de 158 grame per kilometru, ?n condiţiile ?n care versiunea cu tracţiune integrală emite 165 grame CO2 per kilometru( fară aportul unui sistem stop-start).
Sursa
Lamborghini Gallardo Balboni by Anderson
Tunerul Anderson a creat un pachet de performanţă pentru Gallardo Balboni. Mulţumită modificărilor aduse de german, puterea supercar-ului italian a crescut la 590CP.
Tunerul din Dusseldorf a creat special pentru supercar-ul italian un pachet de performanţă şi a operat c?teva modificări ale exeteriorului şi interiorului. Blocurile optice din spate au fost ?nlocuite cu unele fumurii, iar tunerul german a optat pentru jante de 20 de inch pe care le-a ?ncălţat cu pneuri de ?naltă performanţă.
Tunerul germanul a ?nlocuit sistemul de evacuare cu unul echipat cu o supapa controlată electronic, care poate fi setată ?n trei poziţii prin intermediul unei telecomenzi. La interior, Gallardo Balboni a primit o serie de accesorii din fibră de carbon şi un nou sistem audio de ?naltă performanţă.
Supercar-ul italian dispune de unitatea V10 de 5.2 litri care produce ?n mod normal 550 de cai putere şi care, mulţumită tunerului german, dezvoltă acum 590 de cai. Performanţele creaţiei lui Anderson nu au fost ?ncă anunţate, ?nsă cu siguranţă va sprinta de la 0 la 100 km/h ?n mai puţin de 4 secunde!!
Sursa
Tunerul Anderson a creat un pachet de performanţă pentru Gallardo Balboni. Mulţumită modificărilor aduse de german, puterea supercar-ului italian a crescut la 590CP.
Tunerul din Dusseldorf a creat special pentru supercar-ul italian un pachet de performanţă şi a operat c?teva modificări ale exeteriorului şi interiorului. Blocurile optice din spate au fost ?nlocuite cu unele fumurii, iar tunerul german a optat pentru jante de 20 de inch pe care le-a ?ncălţat cu pneuri de ?naltă performanţă.
Tunerul germanul a ?nlocuit sistemul de evacuare cu unul echipat cu o supapa controlată electronic, care poate fi setată ?n trei poziţii prin intermediul unei telecomenzi. La interior, Gallardo Balboni a primit o serie de accesorii din fibră de carbon şi un nou sistem audio de ?naltă performanţă.
Supercar-ul italian dispune de unitatea V10 de 5.2 litri care produce ?n mod normal 550 de cai putere şi care, mulţumită tunerului german, dezvoltă acum 590 de cai. Performanţele creaţiei lui Anderson nu au fost ?ncă anunţate, ?nsă cu siguranţă va sprinta de la 0 la 100 km/h ?n mai puţin de 4 secunde!!
Sursa
SsangYong Super Rexton - lansat la Salonul Auto de la Paris
Creat ca reinterpretare a modelului de succes Rexton, Super Rexton aduce ?nsă doar modificări minore la prima vedere, av?nd o nouă grilă a radiatorului, ce seamănă cu cea folosită de Mercedes-Benz la maşinile sale, cu un logo mai pronunţat. ?n interior, SUV-ul coreean va avea de asemenea c?teva modificări subtile şi materiale de mai bună calitate.
Sub capotă, SsangYong Super Rexton va avea cu siguranţă un motor de 2,7 litri de provenienţă Mercedes-Benz, ce dezvoltă 165 CP la versiunea XDi şi 186 CP la XVT turbo.
Pe l?ngă Super Rexton, SsangYong va prezenta la Paris şi modelul Korando C, propulsat de un motor 2.0 litri turbo ce dezvoltă 178 CP. Bazat pe conceptul C200, prezentat ?n 2008, noul Korando C va intra ?n producţie imediat după lansarea de la Salonul Auto de la Paris.
Sursa
Creat ca reinterpretare a modelului de succes Rexton, Super Rexton aduce ?nsă doar modificări minore la prima vedere, av?nd o nouă grilă a radiatorului, ce seamănă cu cea folosită de Mercedes-Benz la maşinile sale, cu un logo mai pronunţat. ?n interior, SUV-ul coreean va avea de asemenea c?teva modificări subtile şi materiale de mai bună calitate.
Sub capotă, SsangYong Super Rexton va avea cu siguranţă un motor de 2,7 litri de provenienţă Mercedes-Benz, ce dezvoltă 165 CP la versiunea XDi şi 186 CP la XVT turbo.
Pe l?ngă Super Rexton, SsangYong va prezenta la Paris şi modelul Korando C, propulsat de un motor 2.0 litri turbo ce dezvoltă 178 CP. Bazat pe conceptul C200, prezentat ?n 2008, noul Korando C va intra ?n producţie imediat după lansarea de la Salonul Auto de la Paris.
Sursa
Audi RS3 - lansat la Salonul Auto de la Paris
Conform ultimelor rapoarte, cea mai rapida versiune de productie a lui A3 este aproape gata si sursele confirma un debut in septembrie, la Salonul Auto de la Paris 2010.
In ceea ce priveste motorul, noua masina va primi acelasi motor gasit si pe TT RS, un propulsor turbo de 2,5 litri cu cinci cilindri ce livreaza 340 CP şi un cuplu de 450 Nm. Aceasta unitate care echipeaza TT RS-ul poate accelera de la 0 la 100 km / h in doar 4,6 secunde si atinge o viteza maxima de 250 km / h.
RS3 este de asteptat sa sprinteze de la 0 la 100 km / h in mai putin de 5 secunde,
in timp viteza de top va fi limitata electronic la 250 km/h.
Sursa
Conform ultimelor rapoarte, cea mai rapida versiune de productie a lui A3 este aproape gata si sursele confirma un debut in septembrie, la Salonul Auto de la Paris 2010.
In ceea ce priveste motorul, noua masina va primi acelasi motor gasit si pe TT RS, un propulsor turbo de 2,5 litri cu cinci cilindri ce livreaza 340 CP şi un cuplu de 450 Nm. Aceasta unitate care echipeaza TT RS-ul poate accelera de la 0 la 100 km / h in doar 4,6 secunde si atinge o viteza maxima de 250 km / h.
RS3 este de asteptat sa sprinteze de la 0 la 100 km / h in mai putin de 5 secunde,
in timp viteza de top va fi limitata electronic la 250 km/h.
Sursa
Renault Laguna - facelift
Următoarea lună va fi foarte importantă pentru destinul a două modele Renault, contestate de-a lungul timpului pentru designul controversat şi rezultatele financiare. Este vorba despre modelul de clasă medie Laguna şi despre SUV-ul Koleos. Dacă pentru Laguna este luat ?n calcul un facelift, ?n cazul lui Koleos se doreşte deja oprirea producţiei.
Revizuirea actualului Laguna este programată pentru această toamnă, versiunea ?mbunătăţită urm?nd să fie expusă ?n cadrul Salonului Auto de la Paris. Identificat cu titulatura "Phase II", faceliftul pregătit pentru Laguna va aduce, at?t variantei cu cinci uşi c?t şi break-ului, faţa deja prezentatului Latitude. Pentru cei care nu s-au familiarizat cu numele celui mai nou model Renault, Latitude este varianta cu portbagaj a modelului de clasă medie, bazat pe omologul său coreean, Samsung SM5.
Faceliftul va afecta ?n mare măsura şi interiorul, care va primi noi instrumente de bord, materiale de calitate şi un nivel de echipare ceva mai bogat. Sub capotă nu vor fi surprize. Francezii vor pune ?n v?nzare faceliftul abia ?n 2011.
?n ceea ce priveşte SUV-ul Koleos, viitorul acestuia pluteşte ?n incertitudine din cauza v?nzărilor slabe, ?nregistrate p?nă ?n prezent. Surse neoficiale susţin că actualul Koleos nu va mai fi ?n v?ndut ?n Olanda şi Marea Britanie, dar va continua să existe pe celelalte pieţe ale Europei.
Sursa
Următoarea lună va fi foarte importantă pentru destinul a două modele Renault, contestate de-a lungul timpului pentru designul controversat şi rezultatele financiare. Este vorba despre modelul de clasă medie Laguna şi despre SUV-ul Koleos. Dacă pentru Laguna este luat ?n calcul un facelift, ?n cazul lui Koleos se doreşte deja oprirea producţiei.
Revizuirea actualului Laguna este programată pentru această toamnă, versiunea ?mbunătăţită urm?nd să fie expusă ?n cadrul Salonului Auto de la Paris. Identificat cu titulatura "Phase II", faceliftul pregătit pentru Laguna va aduce, at?t variantei cu cinci uşi c?t şi break-ului, faţa deja prezentatului Latitude. Pentru cei care nu s-au familiarizat cu numele celui mai nou model Renault, Latitude este varianta cu portbagaj a modelului de clasă medie, bazat pe omologul său coreean, Samsung SM5.
Faceliftul va afecta ?n mare măsura şi interiorul, care va primi noi instrumente de bord, materiale de calitate şi un nivel de echipare ceva mai bogat. Sub capotă nu vor fi surprize. Francezii vor pune ?n v?nzare faceliftul abia ?n 2011.
?n ceea ce priveşte SUV-ul Koleos, viitorul acestuia pluteşte ?n incertitudine din cauza v?nzărilor slabe, ?nregistrate p?nă ?n prezent. Surse neoficiale susţin că actualul Koleos nu va mai fi ?n v?ndut ?n Olanda şi Marea Britanie, dar va continua să existe pe celelalte pieţe ale Europei.
Sursa
Volkswagen CrossTouran ? detalii oficiale
Toate modelele care ?ncep cu Cross de la Volkswagen sunt sinonime cu o imagine mult mai robustă care cere parcă aventura, dar capacităţi care nu ?ţi permit mult mai multă aventură dec?t cu versiunile din care se trag. Acelaşi lucru este valabil şi pentru Volkswagen CrossTouran, primul monovolum VW care este asociat cu gama Cross.
Kitul pentru teren accidentat şi protecţiile de pe bosaje chiar ?l prind foarte bine pe Touran şi sunt ?ndeajuns de robuste fără să pară ?nsă exagerate, oferindu-i la prima vedere un aer de vacanţă. Iar jantele pe 17 inch şi suporţii de plafon contribuie la nota estetică a noului derivat din Touran. Singura mică ?mbunătăţire care, teoretic, ar putea da mai multă ?ncredere şoferului pe teren mai denivelat (nu accidentat) este garda mai ?naltă cu 20 mm.
CrossTouran este ?nsă un nivel de top foarte interesant, av?nd ca moto ce are un Touran bine echipat, plus o tapiţerie foarte simpatică şi un plafon de sticlă uriaş care va face călătoriile la munte mult mai interesante. Preţul este ?nsă pe măsură şi ?n Germania lista ?ncepe de la 27.700 euro şi creşte ?n funcţie de alte opţionale şi motorizări.
Sursa
Toate modelele care ?ncep cu Cross de la Volkswagen sunt sinonime cu o imagine mult mai robustă care cere parcă aventura, dar capacităţi care nu ?ţi permit mult mai multă aventură dec?t cu versiunile din care se trag. Acelaşi lucru este valabil şi pentru Volkswagen CrossTouran, primul monovolum VW care este asociat cu gama Cross.
Kitul pentru teren accidentat şi protecţiile de pe bosaje chiar ?l prind foarte bine pe Touran şi sunt ?ndeajuns de robuste fără să pară ?nsă exagerate, oferindu-i la prima vedere un aer de vacanţă. Iar jantele pe 17 inch şi suporţii de plafon contribuie la nota estetică a noului derivat din Touran. Singura mică ?mbunătăţire care, teoretic, ar putea da mai multă ?ncredere şoferului pe teren mai denivelat (nu accidentat) este garda mai ?naltă cu 20 mm.
CrossTouran este ?nsă un nivel de top foarte interesant, av?nd ca moto ce are un Touran bine echipat, plus o tapiţerie foarte simpatică şi un plafon de sticlă uriaş care va face călătoriile la munte mult mai interesante. Preţul este ?nsă pe măsură şi ?n Germania lista ?ncepe de la 27.700 euro şi creşte ?n funcţie de alte opţionale şi motorizări.
Sursa
Audi A6 - noua generaţie pentru 2012
Fotografii spioni au reuşit să ofere primele detalii ale noului Audi A6 ce va ajunge pe piaţă ?n 2012. Aceste prime fotografii prezintă un prototip camuflat, la care se pot vedea farurile inspirate de modelul A1.
Prototipul noului Audi A6 este de asemenea similar modelului A8, ceea ce nu este foarte surprinzător. Următoarea generaţie Audi A6 este aşteptată să adopte o variantă a caroseriei (spaceframe) din aluminiu a modelului A8, dar cu o proporţie mai mare din oţel. ?n ciuda structurii unitare uşoare, aceasta este mai rigidă dec?t versiunile construite doar din oţel.
Conform primelor speculaţii, noul Audi A6 va fi disponibil cu motoarele de 2,8 V6 şi 4,2 V8 pe benzină, precum şi cu unităţile turbodiesel de 2.7 şi 3.0 litri V6. Acestea vor oferi puteri ?ntre 185 şi 350 CP. Deocamdată nu se ştie dacă producătorul german va ?nlocui unitatea V10 de 430 CP de pe modelul S6, dar nu ar fi surprinzător dacă ?n locul acestui motor să ajungă un V8 twin-turbo mai eficient.
Noua generaţie Audi A6 ar putea fi prezentată oficial ?n primăvara sau toamna lui 2011, urm?nd ca din 2012 să ajungă pe piaţă.
Sursa
Fotografii spioni au reuşit să ofere primele detalii ale noului Audi A6 ce va ajunge pe piaţă ?n 2012. Aceste prime fotografii prezintă un prototip camuflat, la care se pot vedea farurile inspirate de modelul A1.
Prototipul noului Audi A6 este de asemenea similar modelului A8, ceea ce nu este foarte surprinzător. Următoarea generaţie Audi A6 este aşteptată să adopte o variantă a caroseriei (spaceframe) din aluminiu a modelului A8, dar cu o proporţie mai mare din oţel. ?n ciuda structurii unitare uşoare, aceasta este mai rigidă dec?t versiunile construite doar din oţel.
Conform primelor speculaţii, noul Audi A6 va fi disponibil cu motoarele de 2,8 V6 şi 4,2 V8 pe benzină, precum şi cu unităţile turbodiesel de 2.7 şi 3.0 litri V6. Acestea vor oferi puteri ?ntre 185 şi 350 CP. Deocamdată nu se ştie dacă producătorul german va ?nlocui unitatea V10 de 430 CP de pe modelul S6, dar nu ar fi surprinzător dacă ?n locul acestui motor să ajungă un V8 twin-turbo mai eficient.
Noua generaţie Audi A6 ar putea fi prezentată oficial ?n primăvara sau toamna lui 2011, urm?nd ca din 2012 să ajungă pe piaţă.
Sursa
BMW Grand Coupe concept - confirmat pentru producţie
BMW va construi o versiune de serie a conceptului Grand Coupe, prezentat ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Beijing, ?n aprilie.
Modelul va fi lansat ?n 2012.
Construit după conceptul BMW Grand Coupe, modelul de serie va concura pe piaţă Mercedes CLS, Audi A7 şi Porsche Panamera - toate fiind maşini construite ?n stil coupe, dar cu patru uşi.
BMW Grand Coupe va fi poziţionat aproape de Seria 6. Tehnologia, motorizările şi preţurile vor fi aliniate cu Seria 6 Coupe.
BMW Seria 6 porneşte de la aproximativ 70.000 Euro, ?n Germania.
Răm?ne de hotăr?t dacă noul Grand Coupe va primi şi o versiune hibridă.
Versiunea de serie a conceptului BMW Grand Coupe va fi lansată ?n 2012, după debutul noii generaţii BWM Seria 6 Coupe de anul viitor.
Sursa
BMW va construi o versiune de serie a conceptului Grand Coupe, prezentat ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Beijing, ?n aprilie.
Modelul va fi lansat ?n 2012.
Construit după conceptul BMW Grand Coupe, modelul de serie va concura pe piaţă Mercedes CLS, Audi A7 şi Porsche Panamera - toate fiind maşini construite ?n stil coupe, dar cu patru uşi.
BMW Grand Coupe va fi poziţionat aproape de Seria 6. Tehnologia, motorizările şi preţurile vor fi aliniate cu Seria 6 Coupe.
BMW Seria 6 porneşte de la aproximativ 70.000 Euro, ?n Germania.
Răm?ne de hotăr?t dacă noul Grand Coupe va primi şi o versiune hibridă.
Versiunea de serie a conceptului BMW Grand Coupe va fi lansată ?n 2012, după debutul noii generaţii BWM Seria 6 Coupe de anul viitor.
Sursa
Noua Skoda Felicia - prezentata la Salonul Auto de la Moscova
Skoda a ?ncheiat recent producţia primei generaţii a modelului Octavia, numit Octavia Tour, iar spaţiul liber rămas, destul de mare, ar putea fi ocupat de modelul low-cost pe care producătorul ceh ?l are programat şi care ar putea re?nvia numele Felicia.
Conform unor surse apropiate companiei, la Salonul Auto de la Moscova (25 august - 5 septembrie 2010) va avea loc premiera noului Octavia Tour, ce ?nsă ar putea readuce ?n lumină numele Skoda Felicia. Noul model sedan, derivat din Volkswagen Polo Sedan, este unul low-cost, strategic pentru brandul ceh ce vrea să intre ?n forţă pe pieţele emergente, Rusia fiind cea mai mare dintre acestea.
Noua Skoda Felicia ar putea fi totodată şi un rival mai competitiv pentru Dacia Logan, ce p?nă acum nu a putut fi combătut la nici un capitol, pe nicio piaţă externă.
Debut?nd prima oară pe piaţa din Rusia, noul model Skoda va fi lansat cu un motor pe benzină de 1.6 litri cu 75 kW/102 CP, urm?nd ca apoi să fie oferit clienţilor şi cu motoare diesel TDI.
Va avea echipamente de siguranţă şi dotări minime pentru ca preţul să fie unul c?t mai competitiv. Punctele forte vor răm?ne fiabilitatea şi spaţiul, garantat de lungimea de 4,5 metri.
Sursa
Skoda a ?ncheiat recent producţia primei generaţii a modelului Octavia, numit Octavia Tour, iar spaţiul liber rămas, destul de mare, ar putea fi ocupat de modelul low-cost pe care producătorul ceh ?l are programat şi care ar putea re?nvia numele Felicia.
Conform unor surse apropiate companiei, la Salonul Auto de la Moscova (25 august - 5 septembrie 2010) va avea loc premiera noului Octavia Tour, ce ?nsă ar putea readuce ?n lumină numele Skoda Felicia. Noul model sedan, derivat din Volkswagen Polo Sedan, este unul low-cost, strategic pentru brandul ceh ce vrea să intre ?n forţă pe pieţele emergente, Rusia fiind cea mai mare dintre acestea.
Noua Skoda Felicia ar putea fi totodată şi un rival mai competitiv pentru Dacia Logan, ce p?nă acum nu a putut fi combătut la nici un capitol, pe nicio piaţă externă.
Debut?nd prima oară pe piaţa din Rusia, noul model Skoda va fi lansat cu un motor pe benzină de 1.6 litri cu 75 kW/102 CP, urm?nd ca apoi să fie oferit clienţilor şi cu motoare diesel TDI.
Va avea echipamente de siguranţă şi dotări minime pentru ca preţul să fie unul c?t mai competitiv. Punctele forte vor răm?ne fiabilitatea şi spaţiul, garantat de lungimea de 4,5 metri.
Sursa
QUOTE Toyota Avensis - in dotarea Politiei Rutiere
Toyota Rom?nia a pus la dispoziţia secţiei de Poliţie Autostrăzi din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Rom?ne, pe perioada verii, două maşini Toyota Avensis, ce vor veghea la siguranţa traficului rutier pe autostrada A2.
Toyota Rom?nia, ?mpreună cu Inspectoratul General al Poliţiei Rom?ne, desfăşoară un parteneriat privind siguranţa traficului rutier pe autostrada A2.
"Această colaborare nu poate dec?t să ne bucure. Traficul pe Autostrada Soarelui este unul extrem de intens ?n perioada de vară, iar noi facem eforturi considerabile pentru a asigura un trafic civilizat şi sigur. Cele două maşini constituie un sprijin real ?n ?ndeplinirea obiectivelor noastre?, a declarat reprezentantul Inspectoratului General al Poliţiei Rom?ne, Direcţia Rutieră, comisarul şef Cristian Călin.
?Toyota este o marcă responsabilă, care pune mare preţ pe siguranţă. Avensis este o maşină care fixează standardele ?n clasa sa ?n materie de siguranţă activă şi pasivă. Preocuparea comună pentru siguranţă ?n trafic a determinat această colaborare cu Poliţia Rutieră. Prin punerea la dispoziţie a celor două maşini, dorim să contribuim şi noi la un trafic civilizat şi la scăderea numărului de accidente pe Autostrada Soarelui ?n această vară", a menţionat Anca Dumitrescu, Senior Brand Manager la Toyota.
Toyota Avensis este nava amiral a gamei europene a mărcii Toyota, produsă ?n Marea Britanie. Cele două limuzine, cu echipări de v?rf pentru modelul Avensis, au motorizări diesel de 2.2 D-CAT 177 CP, respectiv 2.2 D-4D 150 CP. Acestea beneficiază de revoluţionara tehnologie Toyota Optimal Drive ce asigură un consum redus de combustibil, emisii scăzute de CO2, fără a face compromisuri ?n ceea ce priveşte puterea motorului şi performanţele de ansamblu.
Poliţiştii de la secţia Autostrăzi au primit anul trecut, ?n aprilie, un Seat Leon Cupra de 240 CP, iar ?n august, un Mitsubishi EVO X, cu 295 CP.
Sursa
Toyota Rom?nia a pus la dispoziţia secţiei de Poliţie Autostrăzi din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Rom?ne, pe perioada verii, două maşini Toyota Avensis, ce vor veghea la siguranţa traficului rutier pe autostrada A2.
Toyota Rom?nia, ?mpreună cu Inspectoratul General al Poliţiei Rom?ne, desfăşoară un parteneriat privind siguranţa traficului rutier pe autostrada A2.
"Această colaborare nu poate dec?t să ne bucure. Traficul pe Autostrada Soarelui este unul extrem de intens ?n perioada de vară, iar noi facem eforturi considerabile pentru a asigura un trafic civilizat şi sigur. Cele două maşini constituie un sprijin real ?n ?ndeplinirea obiectivelor noastre?, a declarat reprezentantul Inspectoratului General al Poliţiei Rom?ne, Direcţia Rutieră, comisarul şef Cristian Călin.
?Toyota este o marcă responsabilă, care pune mare preţ pe siguranţă. Avensis este o maşină care fixează standardele ?n clasa sa ?n materie de siguranţă activă şi pasivă. Preocuparea comună pentru siguranţă ?n trafic a determinat această colaborare cu Poliţia Rutieră. Prin punerea la dispoziţie a celor două maşini, dorim să contribuim şi noi la un trafic civilizat şi la scăderea numărului de accidente pe Autostrada Soarelui ?n această vară", a menţionat Anca Dumitrescu, Senior Brand Manager la Toyota.
Toyota Avensis este nava amiral a gamei europene a mărcii Toyota, produsă ?n Marea Britanie. Cele două limuzine, cu echipări de v?rf pentru modelul Avensis, au motorizări diesel de 2.2 D-CAT 177 CP, respectiv 2.2 D-4D 150 CP. Acestea beneficiază de revoluţionara tehnologie Toyota Optimal Drive ce asigură un consum redus de combustibil, emisii scăzute de CO2, fără a face compromisuri ?n ceea ce priveşte puterea motorului şi performanţele de ansamblu.
Poliţiştii de la secţia Autostrăzi au primit anul trecut, ?n aprilie, un Seat Leon Cupra de 240 CP, iar ?n august, un Mitsubishi EVO X, cu 295 CP.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator