Impresii Test Drive
completarei:
1) AS&G este activ implicit. O conditie obligatorie sa functioneze este centura soferului. daca e necesar mai mult vacuum (in panta de exemplu) s-ar putea sa nu se opreasca motorul.
2) sistemul 4WD este imprumutat de pe Outlander. Din punctul asta de vedere sistemul este verificat si foarte capabil, mai ales ca ASX-ul este un crossover.
1) AS&G este activ implicit. O conditie obligatorie sa functioneze este centura soferului. daca e necesar mai mult vacuum (in panta de exemplu) s-ar putea sa nu se opreasca motorul.
2) sistemul 4WD este imprumutat de pe Outlander. Din punctul asta de vedere sistemul este verificat si foarte capabil, mai ales ca ASX-ul este un crossover.
ieri am facut un drive test cu noul ASX, motorizare 1.8 diesel si echipare instyle, deci ultimul model, full option.
masina intr-adevar arata altfel fata de ce am vazut pana acum la mitsubishi. intr-adevar pare sa fiu un outlander mai mic, dar e si altfel altfel. ca spatiu interior pot sa spun ca e deajuns pentru o familie sau chiar 4 adulti. dupa ce am pozitionat scaunul soferului m-am urcat si in spate stanga sa vad daca mai e spatiu. intre genunchii mei si scaun mai era loc de inca 2 degete, deci spatiu indeajuns pentru gabaritul meu. pozitia soferului e putin sus, oricum e un crossover nu autoturism. chiar si la pozitia cea mai joasa eram cam sus pe gustul meu, dar merge. ce mi-a placut este ca se poate vedea botul masinii destul de bine, fata de cum e la colt ca nu vezi nimic. plasticele de pe bord mi s-au parut plastice normale, ca pe orice masina, dar sunt prelucrate altfel de iti da impresia de calitate si soft. ce mi-a placut ca nu sunt atat de lucioase ca la colt si nu cred ca se va reflecta pe parbriz cand vei avea soarele in fata, cum se intampla la colt. tavanul panoramic este haios pot sa spun. e ceva mai altfel. am mai condus o masina cu tavan panoramic, pana sa iau coltul, era skoda roomster. e altfel, vorba despre tavan, dar pot sa spun ca nu ma incanta la verile care le avem noi, ca am simtit cum soarele ma loveste in ceafa, chiar daca ieri a fost o zi cu ceva nori. despre interior ce sa mai spun. e bine realizat, gustul meu. ce m-ar incanta poate ca ar fi dotarea invite sau intense. diferenta intre cele 2 fiind mica tinzi spre intense.
acum sa vorbim despre modul de conducere al masinii. dupa urcarea in masina si reglarea perifericelor, oglizilor exterioare si interioara, m-am uitat sa vad unde e cheia si sa pornesc motorul. versiunea fiind una cu keyless, cheia era in suportul de pahar. am apasat pe buton si am avut o surpriza. nu am auzit motorul de motorina care are sunet normal. parca era un motor pe benzina. plecam si toarcerea motorului e chiar placuta. conform mitsubishi masina trage cel mai bine intre 2000-3000 rot/min, unde este cuplul maxim. de cateva ori am depasit 3000 rot/min cand dl. Danescu, de la Litex, imi atragea atentia sa schimb viteza. ca idee am ramas surprins ca am reusit sa ajung in viteza a 6-a si am prins numai 120 km/h. chiar si la viteza mai mica, sub 100, fiind in a 6-a masina trage, coborand sub 2000 rot/min. am verificat si AS&G. e haios pot sa spun. sa vezi cum ti se opreste motorul si porneste la apasarea ambreiajului. am facut si un mers cu spatele, vazand cum merge camera de vizualizarea in mers inapoi. obisnuit sa ma ma uit pe geamuri mi-a atras atentia ca pot sa ma uit pe ecran sa vad ce e in spatele masinii. la un moment dat am plecat de pe loc cu a 2-a, din greseala mea, uitand sa bag in prima viteza.
cam atatea deocamdata. daca imi mai vine ceva idei mai completez.
masina intr-adevar arata altfel fata de ce am vazut pana acum la mitsubishi. intr-adevar pare sa fiu un outlander mai mic, dar e si altfel altfel. ca spatiu interior pot sa spun ca e deajuns pentru o familie sau chiar 4 adulti. dupa ce am pozitionat scaunul soferului m-am urcat si in spate stanga sa vad daca mai e spatiu. intre genunchii mei si scaun mai era loc de inca 2 degete, deci spatiu indeajuns pentru gabaritul meu. pozitia soferului e putin sus, oricum e un crossover nu autoturism. chiar si la pozitia cea mai joasa eram cam sus pe gustul meu, dar merge. ce mi-a placut este ca se poate vedea botul masinii destul de bine, fata de cum e la colt ca nu vezi nimic. plasticele de pe bord mi s-au parut plastice normale, ca pe orice masina, dar sunt prelucrate altfel de iti da impresia de calitate si soft. ce mi-a placut ca nu sunt atat de lucioase ca la colt si nu cred ca se va reflecta pe parbriz cand vei avea soarele in fata, cum se intampla la colt. tavanul panoramic este haios pot sa spun. e ceva mai altfel. am mai condus o masina cu tavan panoramic, pana sa iau coltul, era skoda roomster. e altfel, vorba despre tavan, dar pot sa spun ca nu ma incanta la verile care le avem noi, ca am simtit cum soarele ma loveste in ceafa, chiar daca ieri a fost o zi cu ceva nori. despre interior ce sa mai spun. e bine realizat, gustul meu. ce m-ar incanta poate ca ar fi dotarea invite sau intense. diferenta intre cele 2 fiind mica tinzi spre intense.
acum sa vorbim despre modul de conducere al masinii. dupa urcarea in masina si reglarea perifericelor, oglizilor exterioare si interioara, m-am uitat sa vad unde e cheia si sa pornesc motorul. versiunea fiind una cu keyless, cheia era in suportul de pahar. am apasat pe buton si am avut o surpriza. nu am auzit motorul de motorina care are sunet normal. parca era un motor pe benzina. plecam si toarcerea motorului e chiar placuta. conform mitsubishi masina trage cel mai bine intre 2000-3000 rot/min, unde este cuplul maxim. de cateva ori am depasit 3000 rot/min cand dl. Danescu, de la Litex, imi atragea atentia sa schimb viteza. ca idee am ramas surprins ca am reusit sa ajung in viteza a 6-a si am prins numai 120 km/h. chiar si la viteza mai mica, sub 100, fiind in a 6-a masina trage, coborand sub 2000 rot/min. am verificat si AS&G. e haios pot sa spun. sa vezi cum ti se opreste motorul si porneste la apasarea ambreiajului. am facut si un mers cu spatele, vazand cum merge camera de vizualizarea in mers inapoi. obisnuit sa ma ma uit pe geamuri mi-a atras atentia ca pot sa ma uit pe ecran sa vad ce e in spatele masinii. la un moment dat am plecat de pe loc cu a 2-a, din greseala mea, uitand sa bag in prima viteza.
cam atatea deocamdata. daca imi mai vine ceva idei mai completez.
Hai ca m-am hotarat sa scriu si eu primul post pe forumul acesta, sper sa urmeze si altele.
In primul rand sa spun ca eu mi-am comandat ASX si probabil, daca am un pic de noroc, de azi intr-o saptamana intru in posesia lui (sau a ei, nu stiu cum sa-i zic...). Este varianta Intense 4WD, cu acoperis panoramic. P-asta ultimul nu mi-l-am dorit, dar asa era masina din stoc, asa ca ce sa-i faci... go for it, decat sa mai astept o luna-doua pana vine alt stoc. Ca idee, m-am cam ingrozit cand mi-au mai zis si cei de la Hyundai ca pentru ix35 nu au masini disponibile decat pe benzina si tractiune fata si nici nu mai prea preiau comenzi, m-am gandit ca si la mitsubishi o sa astept gramada pana vine alt lot, idee confirmata si de cel ce mi-a vandut-o. Apropos, datorita lui cred ca m-am hotarat pana la urma la Mitsubishi : mi-s-a parut cel mai profesionist salesman de masini din cati am cunoscut, si cred ca am ceva la activ. L-am felicitat de-altfel pentru impresiile lasate de dumnealui. Apoi masina s-a prezentat singura. Initial am mai avut dubii, consideram optiuni viabile Tiguan, Yeti, ix35, qashqai. Dar totul a mers natural cu ASX. A venit chiar cand trebuia, a fost disponibila exact versiunea care o doream (intense) si asta a fost !
La test mi-s-a parut un pic tractoras motorul doar de afara si cu capota sus, iar dinauntru parca se aude prea tare turbina. Ce ma contrariaza: are indicator de sugerare a schimbarii treptelor. Cred ca daca o sa le schimb cum apare acolo, ajung sa infund DPF-ul zilnic, mai ales cu motorina noastra. Asta e o mare piatra de incercare : comportamentul DPF-ului.
Am avut pana in iunie Fiat Doblo Panorama cu motor 1.3 Multijet. De aceea mi s-a parut ce de pe ASX un pic tractoras, insa acela trebuia sa regenereze DPF-ul foarte des, de asta l-am schimbat mai mult. Voi vedea ce au facut mitshubishi in sensul asta...
Cam atat deocamdata, mai multe peste o saptamana...
In primul rand sa spun ca eu mi-am comandat ASX si probabil, daca am un pic de noroc, de azi intr-o saptamana intru in posesia lui (sau a ei, nu stiu cum sa-i zic...). Este varianta Intense 4WD, cu acoperis panoramic. P-asta ultimul nu mi-l-am dorit, dar asa era masina din stoc, asa ca ce sa-i faci... go for it, decat sa mai astept o luna-doua pana vine alt stoc. Ca idee, m-am cam ingrozit cand mi-au mai zis si cei de la Hyundai ca pentru ix35 nu au masini disponibile decat pe benzina si tractiune fata si nici nu mai prea preiau comenzi, m-am gandit ca si la mitsubishi o sa astept gramada pana vine alt lot, idee confirmata si de cel ce mi-a vandut-o. Apropos, datorita lui cred ca m-am hotarat pana la urma la Mitsubishi : mi-s-a parut cel mai profesionist salesman de masini din cati am cunoscut, si cred ca am ceva la activ. L-am felicitat de-altfel pentru impresiile lasate de dumnealui. Apoi masina s-a prezentat singura. Initial am mai avut dubii, consideram optiuni viabile Tiguan, Yeti, ix35, qashqai. Dar totul a mers natural cu ASX. A venit chiar cand trebuia, a fost disponibila exact versiunea care o doream (intense) si asta a fost !
La test mi-s-a parut un pic tractoras motorul doar de afara si cu capota sus, iar dinauntru parca se aude prea tare turbina. Ce ma contrariaza: are indicator de sugerare a schimbarii treptelor. Cred ca daca o sa le schimb cum apare acolo, ajung sa infund DPF-ul zilnic, mai ales cu motorina noastra. Asta e o mare piatra de incercare : comportamentul DPF-ului.
Am avut pana in iunie Fiat Doblo Panorama cu motor 1.3 Multijet. De aceea mi s-a parut ce de pe ASX un pic tractoras, insa acela trebuia sa regenereze DPF-ul foarte des, de asta l-am schimbat mai mult. Voi vedea ce au facut mitshubishi in sensul asta...
Cam atat deocamdata, mai multe peste o saptamana...
Si eu am comandat un ASX 1.8 DI-D Intense 4WD Kawasemi blue, fara acoperis panoramic si imi vine prin noiembrie. Ma mira ca are zgomot de tractoras, in contradictie cu cei care au scris mai devreme pe aici, care au zis ca e foarte silentios. Cat te-a costat ?
Si eu am studiat mai multe variante dar le-am exclus pe rand pe celelalte. Singurul dezavantaj major al ASX-ului in raport cu concurenta directa imi pare a fi ca e ceva mai mic decat alte crossovere.
Si eu am studiat mai multe variante dar le-am exclus pe rand pe celelalte. Singurul dezavantaj major al ASX-ului in raport cu concurenta directa imi pare a fi ca e ceva mai mic decat alte crossovere.
Da, eu tocmai d-asta l-am ales, ca nu vreau sa imi comand loc special de parcare... Glumesc, dar e un avantaj prin traficul Bucurestean (unde eu circul foarte mult) sa aiba dimensiuni exterioare mici. Am zis ca are un pic de zgomot comparand cu ce am avut inainte, asa cum am scris si mai sus, adica cu 1.3 Mjet de la Fiat, motorul fiind mai mic si zgomotul era mai mic. Ca o paranteza, acel motoras este unul foarte reusit, doar ca era cam mic pentru dubita pe care era pus. Ca idee, mai sunt si altii de parerea asta, insa nu mai stiu pe unde am citit pe net exact, spre exemplu aici http://www.thefreelibrary.com/Mitsubish ... 0226676351, dar am mai vazut si in alta parte. Oricum, ma astept sa fiu multumit de el. Daca mi se parea prea tractor nu il mai luam iti dai seama...
aaa... am vazut tarziu intrebarea: m-a costat 21.200 fara TVA sau 26.300 cu TVA inclus. Euro, bineinteles...
aaa... am vazut tarziu intrebarea: m-a costat 21.200 fara TVA sau 26.300 cu TVA inclus. Euro, bineinteles...
Al meu e Intense...si atat. Tu mai ai ceva in plus pe el inafara de acoperis panoramic ? Ce culoare ?
Nu ai negociat nimic cu dealerul ?
Eu am obtinut urmatoarele:
- pret final pt. 1.8 DI-D Intense 4WD Kawasemi blue 24700 Euro (cu discount de aprox. 4% din pretul de lista)
- prima revizie gratuita plus un discount de 10% pt. piese la urmatoarele revizii
- discount de 15% la accesorii
Nu ai negociat nimic cu dealerul ?
Eu am obtinut urmatoarele:
- pret final pt. 1.8 DI-D Intense 4WD Kawasemi blue 24700 Euro (cu discount de aprox. 4% din pretul de lista)
- prima revizie gratuita plus un discount de 10% pt. piese la urmatoarele revizii
- discount de 15% la accesorii
Astept detalii despre gadgeturile masinii de la cei care au facut drive test. De exemplu:
- cum functioneaza senzorii de parcare? Sunt auditivi sau si vizuali ?
- cum se comporta Hill Assist-ul ?
- ce inseamna biXenon ? Ca are si pe faza scurta si pe faza lunga ?
- chiar are sistem de franare regenerativa (si cum functioneaza) sau e doar o eroare de prezentare ?
Daca imi mai vin in minte mai intreb.
Apropos, ar fi cineva interesat de un schimb de roti pe 16 cu unele de 17 (tot de ASX, noi, nerulate) ? Adica le-as ceda pe ale mele de 17 pt. unele de 16 fara pretentii financiare.
- cum functioneaza senzorii de parcare? Sunt auditivi sau si vizuali ?
- cum se comporta Hill Assist-ul ?
- ce inseamna biXenon ? Ca are si pe faza scurta si pe faza lunga ?
- chiar are sistem de franare regenerativa (si cum functioneaza) sau e doar o eroare de prezentare ?
Daca imi mai vin in minte mai intreb.
Apropos, ar fi cineva interesat de un schimb de roti pe 16 cu unele de 17 (tot de ASX, noi, nerulate) ? Adica le-as ceda pe ale mele de 17 pt. unele de 16 fara pretentii financiare.
Pai a fost tare dealerul tau ca a reusit sa iti dea cei 4%. Cum se numeste concesionarul, e din Bucuresti? Al meu nu a reusit, si dupa cate stiu eu la masini asa noi, nu prea dau, de aceea nici n-am prea insistat. Am obtinut doar alarma si covorasele. Culoarea e aceeasi ca si a ta.
Referitor la intrebarile, masina de test pe care am condus-o trebuia sa aiba si senzori, dar nu era dotata asa, in mod ciudat, cica din cauza ca era de teste...
Eu am primit in format electronic un manual de prezentare cu tot cu imagini, nu stiu daca il ai, dar e destul de explicit, nu stiu cum sa ti-l trimit, daca vrei da-mi o adresa de email. Citez din el, cu toate ca fara imagini e cam ambiguu :
SUPER WIDE RANGE HID HEADLAMPS
What you can?t see, can hurt you. To take more of the road out of the shadows, ASX features
Super Wide Range HID (High Intensity Discharge) headlamps. When activated, the
headlamp clusters send out broader beams of light, illuminating a much wider section
of the road ahead
HILL START ASSIST (HSA)
HSA makes it easy to start off on a steep
uphill slope by preventing the vehicle from
rolling backward. When a gradient is
detected, it automatically maintains the
braking force until the accelerator is
applied
Franarea regenerativa, dupa cate am priceput, se refera la faptul ca bateria primeste tensiune nu doar de la alternator in momentul cand facem frana de motor, ci si de la un alt motor electric ce functioneaza ca generator, e in ca neclar si pt. mine, am sa mai studiez un pic, de asemenea, nu inteleg cum poate aerul conditionat sa ramana in functiune cand se opreste motorul la semafor, adica ramane compresorul pornit... ? Eu la test nu am reusit sa o fac sa declanseze AS&G-ul, dar inca nu stiu de ce. Am sa o teste pe a mea cand imi ajunge si iti spun...
Referitor la intrebarile, masina de test pe care am condus-o trebuia sa aiba si senzori, dar nu era dotata asa, in mod ciudat, cica din cauza ca era de teste...
Eu am primit in format electronic un manual de prezentare cu tot cu imagini, nu stiu daca il ai, dar e destul de explicit, nu stiu cum sa ti-l trimit, daca vrei da-mi o adresa de email. Citez din el, cu toate ca fara imagini e cam ambiguu :
SUPER WIDE RANGE HID HEADLAMPS
What you can?t see, can hurt you. To take more of the road out of the shadows, ASX features
Super Wide Range HID (High Intensity Discharge) headlamps. When activated, the
headlamp clusters send out broader beams of light, illuminating a much wider section
of the road ahead
HILL START ASSIST (HSA)
HSA makes it easy to start off on a steep
uphill slope by preventing the vehicle from
rolling backward. When a gradient is
detected, it automatically maintains the
braking force until the accelerator is
applied
Franarea regenerativa, dupa cate am priceput, se refera la faptul ca bateria primeste tensiune nu doar de la alternator in momentul cand facem frana de motor, ci si de la un alt motor electric ce functioneaza ca generator, e in ca neclar si pt. mine, am sa mai studiez un pic, de asemenea, nu inteleg cum poate aerul conditionat sa ramana in functiune cand se opreste motorul la semafor, adica ramane compresorul pornit... ? Eu la test nu am reusit sa o fac sa declanseze AS&G-ul, dar inca nu stiu de ce. Am sa o teste pe a mea cand imi ajunge si iti spun...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori