Noutati Auto
VW prezinta noul Lupo
Volkswagen reinvie Lupo prin intermediul versiunii de serie a conceptului Up!. Prototipul anunta un nou segment in randul modelelor de mici dimensiuni printre marcile grupului: Audi, Seat si Skoda si VW.
Acestea vor juca un rol important in tinta stabilita de compania din Wolfsburg, acela de a deveni cel mai mare producator de automobile in 2018.
Dupa esecul Fox, Volkswagen va schimba strategie. Noul model, care va fi lansat pe piata in vara anului 2011, va fi produs in Slovacia, si nu in Brazilia, si mai presus de toate va fi o citadina mai atractiva din care vor deriva alte modele din viitoarea New Small Family.
Lupo va masura 345 cm in lungime, 163 latime si va avea o inaltime de 150 cm, adica cu 52 cm mai scurta, 6 cm mai putin in latime, dar cu 3 cm mai mare in inaltime decat actuala VW Polo. Noua citadina va avea un pret estimativ pentru versiunea entry-level de 10.000 euro.
Oferta de motorizare va fi initial limitata la o unitate pe benzina de 1,0 litri cu o putere de 65 cai si un turbodiesel de 1,2 litri ce dezvolta 75 CP. Acesta din urma va emite numai 80 g/km CO2 in varianta Bluemotion.
Odata cu lansarea versiunii cu cinci usi programata pentru primavara anului 2012, va debuta si propulsorul turbo de 1,0 litri cu injectie directa care va produce 85 CP.
In 2013 va fi propusa si versiunea electrica care va fi dezvoltata impreuna cu Audi.
Sursa
Volkswagen reinvie Lupo prin intermediul versiunii de serie a conceptului Up!. Prototipul anunta un nou segment in randul modelelor de mici dimensiuni printre marcile grupului: Audi, Seat si Skoda si VW.
Acestea vor juca un rol important in tinta stabilita de compania din Wolfsburg, acela de a deveni cel mai mare producator de automobile in 2018.
Dupa esecul Fox, Volkswagen va schimba strategie. Noul model, care va fi lansat pe piata in vara anului 2011, va fi produs in Slovacia, si nu in Brazilia, si mai presus de toate va fi o citadina mai atractiva din care vor deriva alte modele din viitoarea New Small Family.
Lupo va masura 345 cm in lungime, 163 latime si va avea o inaltime de 150 cm, adica cu 52 cm mai scurta, 6 cm mai putin in latime, dar cu 3 cm mai mare in inaltime decat actuala VW Polo. Noua citadina va avea un pret estimativ pentru versiunea entry-level de 10.000 euro.
Oferta de motorizare va fi initial limitata la o unitate pe benzina de 1,0 litri cu o putere de 65 cai si un turbodiesel de 1,2 litri ce dezvolta 75 CP. Acesta din urma va emite numai 80 g/km CO2 in varianta Bluemotion.
Odata cu lansarea versiunii cu cinci usi programata pentru primavara anului 2012, va debuta si propulsorul turbo de 1,0 litri cu injectie directa care va produce 85 CP.
In 2013 va fi propusa si versiunea electrica care va fi dezvoltata impreuna cu Audi.
Sursa
Lexus IS - facelift
Toyota şi implicit Lexus au trecut printr-o perioadă foarte dificilă, ?n care se pare că nu prea a fost vina constructorului, ci unii şoferi s-au cam hazardat ?n reclamaţii. Viaţa merge ?nsă ?nainte, ca şi designul lui Lexus IS, care primeşte un facelift uşor pentru a ?l face mai atractiv celor care se ?ndoiau de capabilităţile Lexus. Nu este vorba de schimbări mari, dar dacă ne raportăm la ultimele tendinţe adoptate de concurenţă, sunt absolut necesare pentru a ţine pasul cu vremurile. Astfel, Lexus IS primeşte blocuri optice frontale redesenate, delimitate ?n partea inferioară de LED-uri şi, de asemenea, blocurile optice spate beneficiază integral de tehnologia Light Emitting Diode pentru vizibilitate şi aspect sporit.
La nivel stilistic, bara faţă este redesenată mai agresiv, iar proiectoarele de ceaţă au acum o formă rotundă mai bine individualizată. Grila se prezintă stilizată, av?nd acum o imagine ceva mai dinamică, potrivită cu noile retuşuri operate la spoiler. ?n spate, pe l?ngă LED-urile de care am pomenit anterior, şi evacuările au o formă mai regulată pentru a crea parcă o simetrie cu proiectoarele. Jante noi sunt oferite ?n standard, şi acum clienţii pot opta şi pentru cele de 18 inchi.
?n interior, modificările sunt la fel de subtile, cea mai evidentă noutate, fiind volanul, uşor redesenat şi cu noi inserţii satinate ?n zona comenzilor audio. Pasagerii se pot ?nsă bucura de un nou sistem audio de ?naltă fidelitate Mark Levinson ?n configuraţia 7.1 şi un amplificator pe 10 canale de 300 Watt. ?n materie de motorizări nu se anunţă modificări substanţiale, dar Lexus oferă acum o versiune care chiar dacă nu merge mai repede, arată de parcă ar face-o.
Este vorba de Pack F Sport, un pachet care nu este nou ?n Europa, dar care a fost reg?ndit radical şi aduce acum la nivel vizual orice IS foarte aproape de un IS F. Chiar văz?nd maşina ?n culoarea albastră, tradiţională pentru IS F, am fost puţin tentaţi să credem că este un IS F, ştiind că pachetul F Sport era mult mai subtil ?n trecut. ?i lipsesc neobişnuitele evacuări cvadruple şi chiar dacă nici kitul nu este identic, agresivitatea pe care o afişează şi jantele pe 18 fumurii te fac să crezi că este o versiune de top.
Sursa
Toyota şi implicit Lexus au trecut printr-o perioadă foarte dificilă, ?n care se pare că nu prea a fost vina constructorului, ci unii şoferi s-au cam hazardat ?n reclamaţii. Viaţa merge ?nsă ?nainte, ca şi designul lui Lexus IS, care primeşte un facelift uşor pentru a ?l face mai atractiv celor care se ?ndoiau de capabilităţile Lexus. Nu este vorba de schimbări mari, dar dacă ne raportăm la ultimele tendinţe adoptate de concurenţă, sunt absolut necesare pentru a ţine pasul cu vremurile. Astfel, Lexus IS primeşte blocuri optice frontale redesenate, delimitate ?n partea inferioară de LED-uri şi, de asemenea, blocurile optice spate beneficiază integral de tehnologia Light Emitting Diode pentru vizibilitate şi aspect sporit.
La nivel stilistic, bara faţă este redesenată mai agresiv, iar proiectoarele de ceaţă au acum o formă rotundă mai bine individualizată. Grila se prezintă stilizată, av?nd acum o imagine ceva mai dinamică, potrivită cu noile retuşuri operate la spoiler. ?n spate, pe l?ngă LED-urile de care am pomenit anterior, şi evacuările au o formă mai regulată pentru a crea parcă o simetrie cu proiectoarele. Jante noi sunt oferite ?n standard, şi acum clienţii pot opta şi pentru cele de 18 inchi.
?n interior, modificările sunt la fel de subtile, cea mai evidentă noutate, fiind volanul, uşor redesenat şi cu noi inserţii satinate ?n zona comenzilor audio. Pasagerii se pot ?nsă bucura de un nou sistem audio de ?naltă fidelitate Mark Levinson ?n configuraţia 7.1 şi un amplificator pe 10 canale de 300 Watt. ?n materie de motorizări nu se anunţă modificări substanţiale, dar Lexus oferă acum o versiune care chiar dacă nu merge mai repede, arată de parcă ar face-o.
Este vorba de Pack F Sport, un pachet care nu este nou ?n Europa, dar care a fost reg?ndit radical şi aduce acum la nivel vizual orice IS foarte aproape de un IS F. Chiar văz?nd maşina ?n culoarea albastră, tradiţională pentru IS F, am fost puţin tentaţi să credem că este un IS F, ştiind că pachetul F Sport era mult mai subtil ?n trecut. ?i lipsesc neobişnuitele evacuări cvadruple şi chiar dacă nici kitul nu este identic, agresivitatea pe care o afişează şi jantele pe 18 fumurii te fac să crezi că este o versiune de top.
Sursa
BMW X6 G-Power
Tunerii de la G-Power au montat un motor V10 sub capota lui X6 M, dezvolt?nd astfel un SUV care ajunge ?n 4.2 secunde de la 0 la 100 km/h.
Deşi BMW X6 M ar putea părea deja mult prea mult pentru mulţi dintre cei care consideră că e bine să conştientizezi limitele segmentul SUV, tunerii de la G-Power au atacat frontal această idee prin construirea unei versiuni speciale X6 M care devine cel mai rapid SUV existent la ora actuală ?n lume.
Cei 555 de CP dezvoltaţi de motorul original V8 de 4.4 litri twin-turbo sunt istorie. SUV-ul dezvoltat de G-Power are plantat sub capotă un propulsor V10 cu două compresoare care dezvoltă 900CP şi ?i permit modelului german să atingă 0-100 km/h ?n 4.2 secunde, 0-200 km/h ?n 13 secunde şi să ajungă la o viteză maximă de 330km/h. Toate acestea cu ajutorul unei transmisii manuale cu şase rapoarte.
Pentru a putea struni exploziile de putere ale modelului german, G-Power a montat discuri de fr?nă ceramice de 410 mm cu şase pistoane per etrier, jantele cresc?nd şi ele p?nă la 23 de inch pentru a asigura o ţinută de drum cu adevărat sportivă.
Denumirea oficială a celui mai rapid SUV din lume este X6 Typhoon Ultimate V10 RS, G-Power urm?nd să ?l producă ?ntr-o ediţie limitată la doar 5 exemplare!!
Sursa
Tunerii de la G-Power au montat un motor V10 sub capota lui X6 M, dezvolt?nd astfel un SUV care ajunge ?n 4.2 secunde de la 0 la 100 km/h.
Deşi BMW X6 M ar putea părea deja mult prea mult pentru mulţi dintre cei care consideră că e bine să conştientizezi limitele segmentul SUV, tunerii de la G-Power au atacat frontal această idee prin construirea unei versiuni speciale X6 M care devine cel mai rapid SUV existent la ora actuală ?n lume.
Cei 555 de CP dezvoltaţi de motorul original V8 de 4.4 litri twin-turbo sunt istorie. SUV-ul dezvoltat de G-Power are plantat sub capotă un propulsor V10 cu două compresoare care dezvoltă 900CP şi ?i permit modelului german să atingă 0-100 km/h ?n 4.2 secunde, 0-200 km/h ?n 13 secunde şi să ajungă la o viteză maximă de 330km/h. Toate acestea cu ajutorul unei transmisii manuale cu şase rapoarte.
Pentru a putea struni exploziile de putere ale modelului german, G-Power a montat discuri de fr?nă ceramice de 410 mm cu şase pistoane per etrier, jantele cresc?nd şi ele p?nă la 23 de inch pentru a asigura o ţinută de drum cu adevărat sportivă.
Denumirea oficială a celui mai rapid SUV din lume este X6 Typhoon Ultimate V10 RS, G-Power urm?nd să ?l producă ?ntr-o ediţie limitată la doar 5 exemplare!!
Sursa
PARIS 2010 - Lista celor mai importante premiere
Salonul Auto de la Paris se apropie cu paşi mari, iar constructorii auto asează pe linia de start cele mai noi modele sau cele mai fascinante concepte. Anul acesta salonul parizian va avea loc ?n perioada 2-17 octombrie, iar standurile constructorilor vor fi amenajate ?n Porte de Versailles. Ţin?nd cont că vor juca pe teren propriu, constructorii auto francezi vor veni cu cele mai multe dar si spectaculoase premiere.
Aston Martin - standul celor de la Aston Martin nu va fi unul plin de noutăţi. Cel mai probabil constructorul britanic va veni la Paris ?nsoţit de modelul DB9. Supercar-ul din Gazydon a primit cu puţin timp ?n urmă un facelift foarte discret.
Audi - in cadrul standului celor de la Audi publicul prezent la Salonul Auto de la Paris va putea admira noul A7. Sedanul coupe al constructorului din Ingolstadt va deveni primul rival al lui Mercedes CLS.
BMW - va veni la Paris cu noua generaţie a lui X3. După şase ani de la lansarea pe piaţa auto, SUV-ul compact al bavarezilor se bucură de un design nou, mult mai atrăgător. De asemenea, ?n dreptul standului constructorului german este posibil să facem cunoştintă cu mult aşteptatul concept Megacity.
Bugatti - vor veni ?nsoţiţi de noul Veyron Super Sport. Noua versiune a lui Veyron a reuşit să intre ?n Cartea Recordurilor, ating?nd viteza de 431 km/h. Maşina care a reuşit această performanţă este echipată cu un motor de 1.200CP şi 1.500 Nm.
Chevrolet - in cadrul Salonului Auto de la Geneva de anul acesta au prezentat lumii ?ntregi conceptul Aveo RS, iar acum, la Paris, ?şi va face apariţia modelul de serie al americanilor. Viitorul Chevrolet Aveo va rivaliza cu Sandero ?n versiune hatchback şi cu Logan ?n versiune sedan.
Citroen - va prezenta ?n faţa publicului propriu noua generaţie a lui C4. Cei prezenţi vor putea admira ?nsă numai varianta cu cinci uşi, francezii av?nd alte planuri pentru fanii coupe-ului. De asemenea, producătorul francez ne va face cunoştinţă şi cu DS4.
Ford - vor aduce cu ei la Paris noul Mondeo facelift. Versiunea retuşată a lui Mondeo oferă clienţilor o serie de elemente tehnologice care p?nă acum lipseau din dotarea reprezentantului mărcii ?n segmentul mediu.
Land Rover - va aduce noul Range Rover Evoque. Noul model al britanicilor este cel mai mic, cel mai ecologic şi cel mai uşor automobil creat de Land Rover p?nă acum, şi va fi lansat pe piaţă odată cu aniversarea a 40 de ani de existenţă a companiei.
Lotus - constructorul britanic se va număra printre vedetele salonului parizian, standul acestora urm?nd să găzduiască conceptul care prefigurează viitorul supercar Esprit. Alături de acesta este posibil să vedem un roadster şi două concepte GT.
Mercedes - vor prezenta la Paris noul CL facelift dar şi noul CLS. Noul CL-Klasse vine cu un look frontal mult mai agresiv dar şi cu un propulsor nou. Unitatea V8 bi-turbo produce 429CP şi dezvoltă un cuplu motor de 699 Nm.
Mini - standul constructorului britanic va găzdui noul facelift operat ?n gama modelului său iconic. Primele informaţii şi imagini au fost prezentate ?n luna iunie, iar modificările aduse sunt minore, at?t la exterior, c?t şi la interior.
Opel - cea de-a zecea generaţie a lui Astra a primit şi o versiune pentru familişti, iar Salonul Auto de la Paris este locul perfect pentru prezentarea ei. Pentru prima dată versiunea break a lui Astra renunţă la denumirea Caravan ?n favoarea numelui Sports Tourer.
Peugeot - va prezenta publicului noul 508, sedanul de clasă medie care va ?nlocui vechiul 407. Fanii brandului francez vor avea parte şi de o surpriză, oficialii Peugeot dorind să prezinte si mult aşteptatul 308 GTI.
Renault - va prezenta conceptul DeZir, un prototip electric care dispune de un design fascinant şi de un propulsor de 150 de cai putere cu o autonomie de 160 de kilometri. De asemenea, francezii vor veni ?nsoţiţi şi de versiunea electrică a lui Fluence.
Smart - va prezenta versiunea restilizată a lui Fortwo. Actualul Smart Fortwo va părăsi piaţa auto abia ?n 2013, c?nd va fi ?nlocuit de noua generaţie dezvoltată ?n colaborare cu Renault, iar acest facelift are ca scop ?mprospătarea acestei generaţii.
Suzuki - vor prezenta noua generaţie a modelului urban Swift. Cea de-a treia generaţie a lui Swift vine cu un design uşor retuşat, cu propulsoare noi şi cu dimensiuni ceva mai mari.
Volvo - dacă Geneva a făcut cunoştinţă cu Volvo S60, Parisul va fi martorul dezvelirii lui V60. Versiunea break a lui S60 a primit titulatura de Sports Wagon pentru a sublinia alura sportivă a familistului din Gothenburg.
Salonul Auto de la Paris se apropie cu paşi mari, iar constructorii auto asează pe linia de start cele mai noi modele sau cele mai fascinante concepte. Anul acesta salonul parizian va avea loc ?n perioada 2-17 octombrie, iar standurile constructorilor vor fi amenajate ?n Porte de Versailles. Ţin?nd cont că vor juca pe teren propriu, constructorii auto francezi vor veni cu cele mai multe dar si spectaculoase premiere.
Aston Martin - standul celor de la Aston Martin nu va fi unul plin de noutăţi. Cel mai probabil constructorul britanic va veni la Paris ?nsoţit de modelul DB9. Supercar-ul din Gazydon a primit cu puţin timp ?n urmă un facelift foarte discret.
Audi - in cadrul standului celor de la Audi publicul prezent la Salonul Auto de la Paris va putea admira noul A7. Sedanul coupe al constructorului din Ingolstadt va deveni primul rival al lui Mercedes CLS.
BMW - va veni la Paris cu noua generaţie a lui X3. După şase ani de la lansarea pe piaţa auto, SUV-ul compact al bavarezilor se bucură de un design nou, mult mai atrăgător. De asemenea, ?n dreptul standului constructorului german este posibil să facem cunoştintă cu mult aşteptatul concept Megacity.
Bugatti - vor veni ?nsoţiţi de noul Veyron Super Sport. Noua versiune a lui Veyron a reuşit să intre ?n Cartea Recordurilor, ating?nd viteza de 431 km/h. Maşina care a reuşit această performanţă este echipată cu un motor de 1.200CP şi 1.500 Nm.
Chevrolet - in cadrul Salonului Auto de la Geneva de anul acesta au prezentat lumii ?ntregi conceptul Aveo RS, iar acum, la Paris, ?şi va face apariţia modelul de serie al americanilor. Viitorul Chevrolet Aveo va rivaliza cu Sandero ?n versiune hatchback şi cu Logan ?n versiune sedan.
Citroen - va prezenta ?n faţa publicului propriu noua generaţie a lui C4. Cei prezenţi vor putea admira ?nsă numai varianta cu cinci uşi, francezii av?nd alte planuri pentru fanii coupe-ului. De asemenea, producătorul francez ne va face cunoştinţă şi cu DS4.
Ford - vor aduce cu ei la Paris noul Mondeo facelift. Versiunea retuşată a lui Mondeo oferă clienţilor o serie de elemente tehnologice care p?nă acum lipseau din dotarea reprezentantului mărcii ?n segmentul mediu.
Land Rover - va aduce noul Range Rover Evoque. Noul model al britanicilor este cel mai mic, cel mai ecologic şi cel mai uşor automobil creat de Land Rover p?nă acum, şi va fi lansat pe piaţă odată cu aniversarea a 40 de ani de existenţă a companiei.
Lotus - constructorul britanic se va număra printre vedetele salonului parizian, standul acestora urm?nd să găzduiască conceptul care prefigurează viitorul supercar Esprit. Alături de acesta este posibil să vedem un roadster şi două concepte GT.
Mercedes - vor prezenta la Paris noul CL facelift dar şi noul CLS. Noul CL-Klasse vine cu un look frontal mult mai agresiv dar şi cu un propulsor nou. Unitatea V8 bi-turbo produce 429CP şi dezvoltă un cuplu motor de 699 Nm.
Mini - standul constructorului britanic va găzdui noul facelift operat ?n gama modelului său iconic. Primele informaţii şi imagini au fost prezentate ?n luna iunie, iar modificările aduse sunt minore, at?t la exterior, c?t şi la interior.
Opel - cea de-a zecea generaţie a lui Astra a primit şi o versiune pentru familişti, iar Salonul Auto de la Paris este locul perfect pentru prezentarea ei. Pentru prima dată versiunea break a lui Astra renunţă la denumirea Caravan ?n favoarea numelui Sports Tourer.
Peugeot - va prezenta publicului noul 508, sedanul de clasă medie care va ?nlocui vechiul 407. Fanii brandului francez vor avea parte şi de o surpriză, oficialii Peugeot dorind să prezinte si mult aşteptatul 308 GTI.
Renault - va prezenta conceptul DeZir, un prototip electric care dispune de un design fascinant şi de un propulsor de 150 de cai putere cu o autonomie de 160 de kilometri. De asemenea, francezii vor veni ?nsoţiţi şi de versiunea electrică a lui Fluence.
Smart - va prezenta versiunea restilizată a lui Fortwo. Actualul Smart Fortwo va părăsi piaţa auto abia ?n 2013, c?nd va fi ?nlocuit de noua generaţie dezvoltată ?n colaborare cu Renault, iar acest facelift are ca scop ?mprospătarea acestei generaţii.
Suzuki - vor prezenta noua generaţie a modelului urban Swift. Cea de-a treia generaţie a lui Swift vine cu un design uşor retuşat, cu propulsoare noi şi cu dimensiuni ceva mai mari.
Volvo - dacă Geneva a făcut cunoştinţă cu Volvo S60, Parisul va fi martorul dezvelirii lui V60. Versiunea break a lui S60 a primit titulatura de Sports Wagon pentru a sublinia alura sportivă a familistului din Gothenburg.
Primele modele Chery - vin ?n Rom?nia
Primele modele Chery care vor rula ?n Rom?nia vor fi testate pentru c?teva luni de compania de ?nchirieri auto Sixt. Această mişcare prefaţează şlansarea oficială a mărcii din China ?n ţara noastră.
China Car Import, divizie a New Kopel Group, a importat ?n Rom?nia 25 de unităţi Chery M11 Sedan, Chery M11 Hatchback şi Chery Tiggo SUV. Acestea prefaţează lansarea oficială a mărcii chineze ?n ţara noastră, care va avea loc la sfărşitul acestui an.
Cele 25 de unităţi aduse ?n Rom?nia de New Kopel Group vor fi utilizate de compania de ?nchirieri auto Sixt, care pentru c?teva luni va testa potenţialul celor trei modele Chery pe şoselele din Rom?nia.
Producatorul Chery Automobile a fost fondat in 1997 si este controlat de statul chinez. Prima masina Chery a fost fabricata in 1999. De atunci, Chery produce mai multe modele, precum A, QQ3, QQ6, A3 Hatchback, A3, A5, Eastar, Eastar Cross, Cowin, Tiggo, Karry si Riich.
Sursa
Primele modele Chery care vor rula ?n Rom?nia vor fi testate pentru c?teva luni de compania de ?nchirieri auto Sixt. Această mişcare prefaţează şlansarea oficială a mărcii din China ?n ţara noastră.
China Car Import, divizie a New Kopel Group, a importat ?n Rom?nia 25 de unităţi Chery M11 Sedan, Chery M11 Hatchback şi Chery Tiggo SUV. Acestea prefaţează lansarea oficială a mărcii chineze ?n ţara noastră, care va avea loc la sfărşitul acestui an.
Cele 25 de unităţi aduse ?n Rom?nia de New Kopel Group vor fi utilizate de compania de ?nchirieri auto Sixt, care pentru c?teva luni va testa potenţialul celor trei modele Chery pe şoselele din Rom?nia.
Producatorul Chery Automobile a fost fondat in 1997 si este controlat de statul chinez. Prima masina Chery a fost fabricata in 1999. De atunci, Chery produce mai multe modele, precum A, QQ3, QQ6, A3 Hatchback, A3, A5, Eastar, Eastar Cross, Cowin, Tiggo, Karry si Riich.
Sursa
Masina anului 2011 - nominalizari oficiale
Organizatorii celei mai importante competiţii europene rezervate maşinilor de serie, European Car of the Year, au anunţat lista celor 35 de modele care vor intra ?n lupta pentru marele premiu ?n toamna acestui an.
Pentru a putea fi eligibilă ?n lista Car of the Year, o maşină trebuie să fie lansată ?n Europa ?n cursul anului 2010 şi să apară pe cel puţin două continente p?nă la jumătatea lui 2011.
?n lista din acest an, mărcile cel mai bine reprezentate sunt Citroen şi Nissan, cu c?te trei modele fiecare (C3, C4 şi DS3, respectiv Juke, Leaf şi Micra. Dacia Duster a prins lista celor 35 de nominalizaţi, modelul rom?nesc alătur?ndu-se "fratelui" Renault Wind, singurul model al mărcii franceze prezent ?n listă.
LISTA MASINILOR NOMINALIZATE LA CAR OF THE YEAR 2011
Alfa Romeo Giulietta
Audi A1
Audi A8
BMW Seria 5
BMW X3
Chevrolet Spark
Citro?n C3
Citro?n C4
Citro?n DS3
Dacia Duster
Fiat Doblo
Ford C-Max/Grand C-Max
Honda CR-Z
Hyundai ix35
Jaguar XJ
Kia Sportage
Kia Venga
Lexus CT200h
Mazda 5
Mini Countryman
Mitsubishi ASX
Nissan Juke
Nissan Leaf
Nissan Micra
Opel Meriva
Opel Agila
Renault Wind
Saab 9-5
Seat Alhambra
Suzuki Kizashi
Suzuki Swift
Volkswagen Sharan
Volkswagen Touareg
Volvo S60
Volvo V60
Organizatorii celei mai importante competiţii europene rezervate maşinilor de serie, European Car of the Year, au anunţat lista celor 35 de modele care vor intra ?n lupta pentru marele premiu ?n toamna acestui an.
Pentru a putea fi eligibilă ?n lista Car of the Year, o maşină trebuie să fie lansată ?n Europa ?n cursul anului 2010 şi să apară pe cel puţin două continente p?nă la jumătatea lui 2011.
?n lista din acest an, mărcile cel mai bine reprezentate sunt Citroen şi Nissan, cu c?te trei modele fiecare (C3, C4 şi DS3, respectiv Juke, Leaf şi Micra. Dacia Duster a prins lista celor 35 de nominalizaţi, modelul rom?nesc alătur?ndu-se "fratelui" Renault Wind, singurul model al mărcii franceze prezent ?n listă.
LISTA MASINILOR NOMINALIZATE LA CAR OF THE YEAR 2011
Alfa Romeo Giulietta
Audi A1
Audi A8
BMW Seria 5
BMW X3
Chevrolet Spark
Citro?n C3
Citro?n C4
Citro?n DS3
Dacia Duster
Fiat Doblo
Ford C-Max/Grand C-Max
Honda CR-Z
Hyundai ix35
Jaguar XJ
Kia Sportage
Kia Venga
Lexus CT200h
Mazda 5
Mini Countryman
Mitsubishi ASX
Nissan Juke
Nissan Leaf
Nissan Micra
Opel Meriva
Opel Agila
Renault Wind
Saab 9-5
Seat Alhambra
Suzuki Kizashi
Suzuki Swift
Volkswagen Sharan
Volkswagen Touareg
Volvo S60
Volvo V60
Audi A7 - va debuta oficial la Munchen
Audi a lansat pe internet un clip in care anunta ca debutul mondial al noului model A7 Sportback va avea loc la "Pinakothek der Moderne Munich", un muzeu din centrul Munchen-ului, la data de 26 aprilie.
Audi a anuntat ca viitorul A7 va beneficia de aceleasi materiale si finisaje de calitate care se regasesc si pe noul A8, insa la un pret mai mic si ca noul model va fi pozitionat in gama de la Ingolstadt deasupra actualului A6, acoperind astfel golul dintre acesta si nava amiral A8.
Sursa
Audi a lansat pe internet un clip in care anunta ca debutul mondial al noului model A7 Sportback va avea loc la "Pinakothek der Moderne Munich", un muzeu din centrul Munchen-ului, la data de 26 aprilie.
Audi a anuntat ca viitorul A7 va beneficia de aceleasi materiale si finisaje de calitate care se regasesc si pe noul A8, insa la un pret mai mic si ca noul model va fi pozitionat in gama de la Ingolstadt deasupra actualului A6, acoperind astfel golul dintre acesta si nava amiral A8.
Sursa
Noul Ford Focus ST - expus la Salonul Auto de la Paris
Ford nu vrea să iasă prea mult timp din vizorul cumpărătorilor de hot hatch-uri adresate publicului larg şi se pare la Salonul de la Paris vom vedea deja noul Ford Focus ST.
Interesul pentru actuala generaţie ST s-a diluat foarte mult, o dată din cauza apariţiei lui Ford Focus RS şi apoi din cauză că nou generaţie a lui Ford Focus a fost arătată. Astfel pentru a nu acutiza acest fenomen Ford se pare că va lansa noua versiune foarte cur?nd adică la Salonul de la Paris, alături de o posibilă versiune ?n trei uşi, nearătată ?ncă p?nă acum. Astfel se zvoneşte că noul Focus ST va fi servit at?t ?n versiunea ?n trei uşi, c?t şi ?n cinci, ca p?nă acum de altfel.
Marea noutate a lui Focus ST va fi motorizarea. ?n locul motorului ?n 5 cilindri, noul ST va apela la tehnologia EcoBoost şi la motorul de 2.0 litri ?n patru cilindri. Acesta a fost introdus pe Mondeo ?n versiunile de 203 CP şi 240 CP. Ultima versiune de putere va fi foarte aproape de ce va oferi noul Focus ST, zvonindu-se că puterea v?rfului de gamă Mk III va tinde spre 250 CP. Cu acest model Ford speră să ?i sufle ?n ceafă lui Renault Megane RS, care ?i suflă la r?ndul său ameninţător ?n ceafă supremului Focus RS, deşi este considerabil mai ieftin. Astfel Ford ar avea răgazul să se replieze şi să lovească cu viitorul Focus RS, care va aduce ceva revoluţionar pentru un hot hatch european, adică un sistem hibrid construit ?n jurul tot al motorului EcoBoost şi tracţiune integrală.
Acest model va fi probabil adresat doar clienţilor europeni, exist?nd puţine şanse să ajungă peste Ocean, ştiind că americanii au altfel de percepţii asupra ce ?nseamnă un automobil sport.
Sursa
Ford nu vrea să iasă prea mult timp din vizorul cumpărătorilor de hot hatch-uri adresate publicului larg şi se pare la Salonul de la Paris vom vedea deja noul Ford Focus ST.
Interesul pentru actuala generaţie ST s-a diluat foarte mult, o dată din cauza apariţiei lui Ford Focus RS şi apoi din cauză că nou generaţie a lui Ford Focus a fost arătată. Astfel pentru a nu acutiza acest fenomen Ford se pare că va lansa noua versiune foarte cur?nd adică la Salonul de la Paris, alături de o posibilă versiune ?n trei uşi, nearătată ?ncă p?nă acum. Astfel se zvoneşte că noul Focus ST va fi servit at?t ?n versiunea ?n trei uşi, c?t şi ?n cinci, ca p?nă acum de altfel.
Marea noutate a lui Focus ST va fi motorizarea. ?n locul motorului ?n 5 cilindri, noul ST va apela la tehnologia EcoBoost şi la motorul de 2.0 litri ?n patru cilindri. Acesta a fost introdus pe Mondeo ?n versiunile de 203 CP şi 240 CP. Ultima versiune de putere va fi foarte aproape de ce va oferi noul Focus ST, zvonindu-se că puterea v?rfului de gamă Mk III va tinde spre 250 CP. Cu acest model Ford speră să ?i sufle ?n ceafă lui Renault Megane RS, care ?i suflă la r?ndul său ameninţător ?n ceafă supremului Focus RS, deşi este considerabil mai ieftin. Astfel Ford ar avea răgazul să se replieze şi să lovească cu viitorul Focus RS, care va aduce ceva revoluţionar pentru un hot hatch european, adică un sistem hibrid construit ?n jurul tot al motorului EcoBoost şi tracţiune integrală.
Acest model va fi probabil adresat doar clienţilor europeni, exist?nd puţine şanse să ajungă peste Ocean, ştiind că americanii au altfel de percepţii asupra ce ?nseamnă un automobil sport.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori