Impresii Test Drive
Ieri la Mitsubishi Drive Day am testat noul ASX cu motor 1.8 DID.
Mi-a placut foarte mult aceasta masina si cred ca e foarte buna ca masina de famile. In nici un caz nu este pentru figuri (gen Q5) si pot sa spun ca arata chiar bine.
Am ramas un pic impresionat ca s-au ocupat ceva mai bine de detalii la acesata masina:
- Scaunele sunt foarte bine profilate
- Bordul este dintr-un material ceva mai bun decat plasticul de la Lancer
- Luminile ceasurilor de bord si a CB-ului sunt foarte faine
- Zgomotul in masina este foarte redus - nu se aude nici zgomot de rulare, nici zgomotul motorului diesel
- Char daca anvelopele sunt cu talon destul de mare si suspensia ceva mai moale, masina se aseaza foarte bine pe drum
Personal, consider aceasta masina peste concurenta. Pana acum nu e nici un model mitsu care sa nu imi placa si daca as avea bani mi-as face o colectie completa.
Uitati si 3 poze:
Mi-a placut foarte mult aceasta masina si cred ca e foarte buna ca masina de famile. In nici un caz nu este pentru figuri (gen Q5) si pot sa spun ca arata chiar bine.
Am ramas un pic impresionat ca s-au ocupat ceva mai bine de detalii la acesata masina:
- Scaunele sunt foarte bine profilate
- Bordul este dintr-un material ceva mai bun decat plasticul de la Lancer
- Luminile ceasurilor de bord si a CB-ului sunt foarte faine
- Zgomotul in masina este foarte redus - nu se aude nici zgomot de rulare, nici zgomotul motorului diesel
- Char daca anvelopele sunt cu talon destul de mare si suspensia ceva mai moale, masina se aseaza foarte bine pe drum
Personal, consider aceasta masina peste concurenta. Pana acum nu e nici un model mitsu care sa nu imi placa si daca as avea bani mi-as face o colectie completa.
Uitati si 3 poze:
ca si completare, ce m-a impresionat pe mine, in urma drive-testului:
- servodirectia foarte buna. mai usor de invartit covrigul.se simte mai usor de condus, cel putin fata de Outlander. normal, ajuta si diferenta de gabarit, dar totusi, e mai placuta senzatia
- nu stiu cum se numeste sistemul exact, dar face urmatorul lucru: la relanti (la semafor de exemplu), scos din viteza, trasa frana de mana, si luat picioarele de pe pedale, se opreste motorul, muzica si aerul conditionat merg in continuare. la apasarea ambreiajului, se porneste motorul. concluzie: economie de carburant. cel putin. am inteles ca toata acesta smecherie se realizeaza din baterie. nu stiu daca acest lucru duca la un consum mai mare pe baterie sau nu
- portbagajul e suficient, datorita lipsei rotii de rezerva
- in sfarsit, au introdus cotiera care ofera gaura in bancheta (skiurile vor fi fericite)
- ce mi s-a parut putin deranjant: mi s-a parut cam lunga cursa de schimbare a vitezelor. cred ca mai lunga decat la Outlander. poate de vina a fost pozitia pe scaun, dar nu cred . nu stiu cum sa ma exprim exact ca sa fiu inteles, dar ideea e ca mi s-a parut ca parcurg "o distanta mai lunga" de la punctul mort pana la capatul vitezei 1, a 2-a, etc.
- servodirectia foarte buna. mai usor de invartit covrigul.se simte mai usor de condus, cel putin fata de Outlander. normal, ajuta si diferenta de gabarit, dar totusi, e mai placuta senzatia
- nu stiu cum se numeste sistemul exact, dar face urmatorul lucru: la relanti (la semafor de exemplu), scos din viteza, trasa frana de mana, si luat picioarele de pe pedale, se opreste motorul, muzica si aerul conditionat merg in continuare. la apasarea ambreiajului, se porneste motorul. concluzie: economie de carburant. cel putin. am inteles ca toata acesta smecherie se realizeaza din baterie. nu stiu daca acest lucru duca la un consum mai mare pe baterie sau nu
- portbagajul e suficient, datorita lipsei rotii de rezerva
- in sfarsit, au introdus cotiera care ofera gaura in bancheta (skiurile vor fi fericite)
- ce mi s-a parut putin deranjant: mi s-a parut cam lunga cursa de schimbare a vitezelor. cred ca mai lunga decat la Outlander. poate de vina a fost pozitia pe scaun, dar nu cred . nu stiu cum sa ma exprim exact ca sa fiu inteles, dar ideea e ca mi s-a parut ca parcurg "o distanta mai lunga" de la punctul mort pana la capatul vitezei 1, a 2-a, etc.
Si eu am fost la un drive test cu ASX 1.8 DiD 4x4 sambata la MCar Expozitiei. Si mie mi-a placut foarte mult masina. Si parerea mea e ca se preteaza foarte bine la a fi masina de familie, iar de fite nici nu poate fi vorba. E o prezenta placuta si destul de discreta, nu ostentativa.
Confirm ce spune cix, si anume ca materialele sunt mai de calitate decat la Lancer. Scaunele sunt excelent profilate, cu sprijin lateral bun. Bordul este foarte reusit, iar comenzile sunt pozitionate bine. Izolarea fonica a habitaclului este foarte buna, motorul auzindu-se cam cu aceeasi intensitate cu a celui de la Clasicul meu de 1,6. Zgomotul suspensiilor "la lucru" este aproape inexistent. Motorul este foarte reusit, intr-adevar. Raspunde foarte bine incepand cu 1400-1500rpmsi trage liniar pana pe la 4500rpm(mai sus nu m-am dus, oricum nu cred ca mai era mult pana in limitare..). Ca feeling mi-a adus aminte de 320d de la BMW(mai slab ca putere decat 320d dar cu acelasi gen de raspuns si comportament in ture). Zgomotul in habitaclu seamana mai mult cu al unui benzinar(lipsesc si vibratiile caracteristice in general unui diesel), auzindu-se foarte placut si un usor suierat de la turbina. O surpriza placuta am avut-o din partea tinutei de drum... Fiind vorba de o masina cu cg ceva mai inalt ma asteptam la un comportament ceva mai slab in viraje, manevre mai rapide..etc . Am constatat ca se comporta exceptional pe viraje, fara inclinari sau senzatii de pierdere a trasei, directia e foarte precisa in acelasi stil cu a Lancerului. Motorasul se comporta foarte bine si la mers constant cu 65-70km/h in tr 6. La 70km/h are cam 1150rpm, ceea ce inseamna ca la 3000rpm ar avea in jur de 180km/h, ceea ce inseamna o etajare lunga a cutiei pentru ultimele trepte, benefica pentru consum mic la viteze de autostrada. Per ansamblu pot spune ca mi-a placut foarte mult, desi ... sunt fan benzina . Iar pretul versiunii echipate cu motorul pe benzina de 1,6l 4x2 chiar nu are concurent. Nu are concurent nici la consumul anuntat...Asta ar fi modelul care m-ar atrage cel mai mult.
@lgp Sitemul se numeste as&g(auto stop and go) si e prezent pe mai multe marci. Se activeaza cand ai masina e oprita, ai scos din viteza si ai luat piciorul de pe ambreiaj. Atunci opreste motorul, urmand ca la urmatoarea apasare de ambreiaj sa il reporneasca. Intr-un oras cu circulatie normala este ok dar intr-un trafic bara la bara unde mergi cativa metri si te opresti si tot asa la intervale de 5-10 secunde, mai bine ii dai off. Eu asa am facut cu orice masina pe care am condus-o si avea sistem de genul asta.
Confirm ce spune cix, si anume ca materialele sunt mai de calitate decat la Lancer. Scaunele sunt excelent profilate, cu sprijin lateral bun. Bordul este foarte reusit, iar comenzile sunt pozitionate bine. Izolarea fonica a habitaclului este foarte buna, motorul auzindu-se cam cu aceeasi intensitate cu a celui de la Clasicul meu de 1,6. Zgomotul suspensiilor "la lucru" este aproape inexistent. Motorul este foarte reusit, intr-adevar. Raspunde foarte bine incepand cu 1400-1500rpmsi trage liniar pana pe la 4500rpm(mai sus nu m-am dus, oricum nu cred ca mai era mult pana in limitare..). Ca feeling mi-a adus aminte de 320d de la BMW(mai slab ca putere decat 320d dar cu acelasi gen de raspuns si comportament in ture). Zgomotul in habitaclu seamana mai mult cu al unui benzinar(lipsesc si vibratiile caracteristice in general unui diesel), auzindu-se foarte placut si un usor suierat de la turbina. O surpriza placuta am avut-o din partea tinutei de drum... Fiind vorba de o masina cu cg ceva mai inalt ma asteptam la un comportament ceva mai slab in viraje, manevre mai rapide..etc . Am constatat ca se comporta exceptional pe viraje, fara inclinari sau senzatii de pierdere a trasei, directia e foarte precisa in acelasi stil cu a Lancerului. Motorasul se comporta foarte bine si la mers constant cu 65-70km/h in tr 6. La 70km/h are cam 1150rpm, ceea ce inseamna ca la 3000rpm ar avea in jur de 180km/h, ceea ce inseamna o etajare lunga a cutiei pentru ultimele trepte, benefica pentru consum mic la viteze de autostrada. Per ansamblu pot spune ca mi-a placut foarte mult, desi ... sunt fan benzina . Iar pretul versiunii echipate cu motorul pe benzina de 1,6l 4x2 chiar nu are concurent. Nu are concurent nici la consumul anuntat...Asta ar fi modelul care m-ar atrage cel mai mult.
@lgp Sitemul se numeste as&g(auto stop and go) si e prezent pe mai multe marci. Se activeaza cand ai masina e oprita, ai scos din viteza si ai luat piciorul de pe ambreiaj. Atunci opreste motorul, urmand ca la urmatoarea apasare de ambreiaj sa il reporneasca. Intr-un oras cu circulatie normala este ok dar intr-un trafic bara la bara unde mergi cativa metri si te opresti si tot asa la intervale de 5-10 secunde, mai bine ii dai off. Eu asa am facut cu orice masina pe care am condus-o si avea sistem de genul asta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori