Taxa: 95 RON
Masina a trecut probele fara probleme.
La franare, forte si eficiente foarte bune, disimetrii minuscule, ovalizare discuri 0, forte parazite 0.
Pe fata chiar mi s-au parut niste forte de franare maricele pentru masa ei...2000 N pe stanga si 1957 N pe dreapta. 8)
Pe spate se cunoaste ca are discuri....
La gaze, am avut ceva emotii pentru ca nu scadea monoxidul de carbon, dar dupa ce i-am dat 6000 de ture a inceput sa scada pana a ajuns sub 0.3 si tot continua sa scada.
Probabil sonda trebuia "suflata" putin.
Directie ok, electric la fel.
Cel mai amuzat a fost ca m-am dus intr-un service unde erau softurile lucrate de mine acum 4-5 ani (analizor si banc de franare) si imi revedeam "operele" la lucru.
Abia mi-am stapanit lacrimile.
Ce vremuri!
Acum nu mai misca baietii, totul se trimite la RAR...eheehe
In concluzie, posesori de Colt, mergeti linistiti la ITP ca masinile sunt OK si dupa 2 ani de RO.
Mai naspa de astia cu turbo dizel ca trebuie sa fie accelerate la o turatie, de multe ori mai mare decat limita multor modele. )
Posesorul da cu subsemnatul ca statia ITP nu raspunde pentru nici un defect aparut ca urmare a efectuarii probelor. )
Se mai sparge cate o turbina...
Asta-i viata!
Bafta!