2010 Mitsubishi Lancer 1.5 Invite - 109cp Frost White
QUOTE (BUGHY @ Jun 30 2010, 07:17 PM) 730 de euro pentru ce ?
Nu zic autobuze, rabe vechi etc, , ci vorbim de masinii "normale" , care te afuma de te ineci in propria masina daca stai in spatele lor , si aia nu platesc un leu , pentru ca au inmatriculat-o pana acum 3 ani ?!?
Cum sa platesti atat , cand pui gura la teava de esapament la masina asta ? Cate masini noi dupa zeci de mii de km au teava curata fara pic de negreala ? Cate ?
De ce tu care iti iei o masina noua , cu tehnologie noua si nivel de poluare euro 4 , sa platesti atat , iar un cocalar cu o petarda de dacie sa circule fara niciun fel de taxa ?
Asa se sustine vanzarea de masini noi ?
Ce as bate unul de la mediu .... mama , mama , cu teoria lor cu tot .
Si eu am platit 1200 ron la vremea aceea in 2008 , si nu-mi venea sa cred ca stau la rand si dau banii ca prostu .
Unde s-au dus banii din aceasta taxa ? Ca nu vorbeste nimeni .
Ca si pana acum , nu are rost sa te agiti , baga mana-n buzunar si da-i drumul inainte . Asta e ...
rationamentul ministerului mediului este urmatorul: cumperi o masina veche de 7 ani de ex. din germanica, te mai folosesti de ea inca 5 ani - pana la o varsta medie de utilizare de 12 ani- deci mai poluezi cu ea aerul romaniei 5 ani.
cumperi o masina noua o utilizezi in medie 12 ani, deci poluezi aerul romaniei 12 ani.
deci daca o masina noua polueaza mai mult-ca unitate de timp- hai sa le taxam mai mult!
dar, ei nu au pus la socoteala cantitatea de co2&co eliminat de o masina veche si una noua.
eu in ianuarie 2008 am platit taxa cca 540 lei, o suma acceptabila pt un motor de 1,5, dar cca 3000 lei mi se pare enorm pt o masina noua.
tara de doi bani.
Nu zic autobuze, rabe vechi etc, , ci vorbim de masinii "normale" , care te afuma de te ineci in propria masina daca stai in spatele lor , si aia nu platesc un leu , pentru ca au inmatriculat-o pana acum 3 ani ?!?
Cum sa platesti atat , cand pui gura la teava de esapament la masina asta ? Cate masini noi dupa zeci de mii de km au teava curata fara pic de negreala ? Cate ?
De ce tu care iti iei o masina noua , cu tehnologie noua si nivel de poluare euro 4 , sa platesti atat , iar un cocalar cu o petarda de dacie sa circule fara niciun fel de taxa ?
Asa se sustine vanzarea de masini noi ?
Ce as bate unul de la mediu .... mama , mama , cu teoria lor cu tot .
Si eu am platit 1200 ron la vremea aceea in 2008 , si nu-mi venea sa cred ca stau la rand si dau banii ca prostu .
Unde s-au dus banii din aceasta taxa ? Ca nu vorbeste nimeni .
Ca si pana acum , nu are rost sa te agiti , baga mana-n buzunar si da-i drumul inainte . Asta e ...
rationamentul ministerului mediului este urmatorul: cumperi o masina veche de 7 ani de ex. din germanica, te mai folosesti de ea inca 5 ani - pana la o varsta medie de utilizare de 12 ani- deci mai poluezi cu ea aerul romaniei 5 ani.
cumperi o masina noua o utilizezi in medie 12 ani, deci poluezi aerul romaniei 12 ani.
deci daca o masina noua polueaza mai mult-ca unitate de timp- hai sa le taxam mai mult!
dar, ei nu au pus la socoteala cantitatea de co2&co eliminat de o masina veche si una noua.
eu in ianuarie 2008 am platit taxa cca 540 lei, o suma acceptabila pt un motor de 1,5, dar cca 3000 lei mi se pare enorm pt o masina noua.
tara de doi bani.
Asta am zis , ca o masina veche polueaza mult mai mult intr-un interval de timp , fata de una noua . ( una non euro fata de una euro 4 , de ex )
Nu te poti gandi la termene lungi de 15 -20 ani , pentru ca masina aceea poate sa si dispara , intr-o dauna totala .
Eu ce am zis ca fac ceva pe teoria lor , si merita batuti cu teava de esapament in cap .
Astia cu masini luate pana la aceasta teorie nu polueaza ?
Decat astia din 2008 incoa , sau de cand e in vigorae aceasta taxa de poluare, au emisii de CO2 ?
Nu te poti gandi la termene lungi de 15 -20 ani , pentru ca masina aceea poate sa si dispara , intr-o dauna totala .
Eu ce am zis ca fac ceva pe teoria lor , si merita batuti cu teava de esapament in cap .
Astia cu masini luate pana la aceasta teorie nu polueaza ?
Decat astia din 2008 incoa , sau de cand e in vigorae aceasta taxa de poluare, au emisii de CO2 ?
Am avut si vom avea in permanenta foarte multe lipsuri pe partea de birocratie, logistica, guvernare, drepturi, samd. Din pacate avem 2 solutii : sa ne conformam sau sa plecam. De data asta insa, dupa cum v-am zis, dupa ce o platesc chiar vreau sa merg mai departe pentru ca pe un motor de 1.5 sa dau aproape 37 de milioane mi se pare enorm.
@ doza : ia zi, acum mai e stramb numaru' ?
@ doza : ia zi, acum mai e stramb numaru' ?
- Fişiere ataşate
-
- DSC02895.JPG (2.28 MiB) Vizualizat de 2008 ori
Procesul de fabricatie al unei masini polueaza mai mult decat benzina pe care o sa o ardem cat timp o sa ne tina pe noi masinile astea euro 4 (am 2, am platit 2 taxe, deci suntem in aceeasi tabara).
Deci este mai ecologic sa mergi cu dacia non-euro decat sa iti cumperi un Prius, un Lancer E5, sau un Polo Bluemotion sau orice alta masinuta noua si curata.
Parerea mea e ca aceasta taxa este pusa gresit...ar trebui o taxa de timbru verde, cum e cam pe orice lucru nou cumparat. Eventual statul sa-ti mai dea din bani inapoi daca iti iei pe GPL sau altceva mai ECO.
Deci este mai ecologic sa mergi cu dacia non-euro decat sa iti cumperi un Prius, un Lancer E5, sau un Polo Bluemotion sau orice alta masinuta noua si curata.
Parerea mea e ca aceasta taxa este pusa gresit...ar trebui o taxa de timbru verde, cum e cam pe orice lucru nou cumparat. Eventual statul sa-ti mai dea din bani inapoi daca iti iei pe GPL sau altceva mai ECO.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori