Fiabilitate Lancer Nou Did 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Vin Iul 02, 2010 4:10 pm

QUOTE (speed29 @ Jul 2 2010, 03:27 PM) Sa inteleg ca exista doar 4 Lancer DID pe forum.

Sunt mai multe dar al meu de ex e mai la inceput de drum. Am 22.000km pana acum, confirm ca motorul mananca ulei serios, aproape ca nu mai aveam deloc ulei pe sonda la prima revizie. In schimb nu mi-a consumat niciun fel de alte lichide in afara de motorina (am vazut ca mai mentionati lichid de racire, etc)

In ciuda a ceea ce am mai citit pe forum, mie imi pare ca placutele de frana sunt f ok. Mai aveam 60% la prima revizie.

Greierasii de care vb toata lumea apar doar iarna cu siguranta datorita plasticelor si legilor fizicii.

Nivelul de zgomot mi se pare foarte ok pentru un diesel plus ca motorul are un sunet chiar placut urechii mele, asa ca nu sunt de acord nici cu cei care tot acuza probleme cu antifonarea.

Vopseaua este intr-adevar infecta si imi pare rau ca nu am pus folie protectoare inca de cand am cumparat-o. Nu e nevoie decat sa o atingi cu un obiect contondent, nu neaparat ascutit pentru a aparea o zgarietura fina si e sarita dintr-o mie de locuri pe capota.

Am vazut ca mai mentionati ceva de directie electrica si vreau sa spun din privinta omului patit ca nu sunt de acord cu voi. Directia raspunde foarte bine si se adapteaza in fct de viteza iar la capitolul belele, daca se strica servo electrica nu ma poti circula pe cand cu acest sistem trebuie doar sa a ceva mai multi muschi pe tine, dar se poate macar circula

Preturile la service-uri sunt acceptabile (eu am platit 870 RON) pt prima revizie. Accesoriile in schimb sunt exagerat de scumpe.



Per total: pana acum o masina foarte fiabila, cu un cost de intretinere acceptabil, spatioasa si care ofera o placere deosebita de a conduce.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Iul 02, 2010 4:13 pm

Cu siguranta exista mai multe
Din pacate producatorul acestui motor diesel, care e VW a hotarat sa il lase sa consume ulei. Si credeti-ma ca asa consuma la toate motoarele 2.0TDI din 2005 incoace indiferent ca sunt pe VW, Audi, Seat .. etc. Din partea mea nu este o problema pentru ca nu trebuie sa stau mereu cu bidonul in masina si nici cu grija ca raman fara ulei. Stiu ca dupa 10k km de la revizie, deschid busonul si ii torn pana ajunge la maxim. Intre min si max, e chiar 1l.

Acum am 56000km si masina merge ca in prima zi. De zgomotul din interior am scapat prin insonorizare si prin schimbarea cauciucurilor.
Pe la 20k km am schimbat rulmentul de presiune, iar de inca 3 ori am schimbat MMCS-ul. In aceste cazuri am facut uz de garantie.

In afara de reviziile periodice am mai schimbat:
- la 22k placute de frana Textar (bad choice)
- la 40k discuri de frana si placute (zimmermann + EBC GreenStuff) - discurile dupa 10k km s-au ovalizat foarte tare si au aparut chiar fisuri
- la 50k am rectificat discurile originale si le am si acum

Nu stiu daca 56k km si doi ani e suficient sa zici ca o masina este fiabila. Dupa parerea mea daca te apropii de 300k km si masina inca mai e zdravana poti sa zici ca e fiabila.

In orice caz, ma bucur ca directia este foarte simpla si nu are multe bucsi, pivoti, etc. Sper ca atunci cand va veni momentul sa le schimb sa nu ma usture la buzunar.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Iul 02, 2010 6:29 pm

QUOTE (n.vasiliu @ Jul 1 2010, 10:54 AM) - mi s-a ars LED-ul sau becul de la butonul ASC off.
cred ca au venit cu ele arse din fabrica, si la astc si la reglajul pe inaltime al farurilor

Avatar utilizator
Lancerro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2008 11:20 pm

Mesaj de Lancerro » Vin Iul 02, 2010 7:16 pm

Eu sunt printre primii proprietari de Lancer DiD din Ro (cred - februarie 2008) si am in prezent 35000 km. Ca si consum de ulei, a consumat 1 litru pana la 15000 km, cand am si cumparat 2 litri de rezerva. Din care nu am completat nici un gram. Poate a fost si coincidenta ca am trecut de la Castrol la Mobil 1. nu a pierdut alte lichide. Ce ma dispera este nivelul de zgomot (cred ca Dacia 1300 avea mai multa antifonare), vopseaua asta pe apa (zici ca e acuarela), calitatea unor plastice si faptul ca nesimtitii astia de la Mitsu nu scot un update la harti. In rest numai de bine, masina imi place f mult, nu am avut nici o defectiune mecanica. poate trebuia sa-mi iau benzinar raportat la nr. de km facuti pe an. Salutari

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Vin Iul 02, 2010 7:50 pm

presupun ca sunt singurul dar am schimbat lancerul. prea multi bani de dat ca sa fac masina sa nu-mi mai provoace diverse neplaceri, cum ar fi interiorul (plasticele alea, totul suna a gol implicit zgomotul de rulare e groaznic). am ciuda pe faptul ca s-au zgarcit la un lucru care face de rusine denumirea, in cazul meu, instyle. cum dracu instyle cand am nevoie, dupa cum a zis cix, sa schimb cauciucuri, sa umplu masina de spuma sa nu-mi mai sparga urechile?! zgarciti si la beculetele de pe usa soferului, stau sa bajbai sa deschid geamurile din spate, la fel pozitie tampita pt butoanele de incalzire - scaune, scaunul care pe mine nu ma tine sub nicio forma fix, sistemul audio (prea scump pt ce stie) si binenteles, restul argumentelor negative mentionate de voi pana acum. recunosc totusi ca nu am avut nici un fel de problema tehnica/ mecanica.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Vin Iul 02, 2010 10:25 pm

De curiozitate, cu ce l-ai schimbat ?

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Vin Iul 02, 2010 11:06 pm

Nu ai testat masina inainte sa-o cumperi?

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Sâm Iul 03, 2010 9:52 am

doi ani si 22K de km.
fara probleme tehnice
vopseaua zgariata in mai multe locuri
cam zgomotoasa pe asfalt mai zgrunturos
astept sa schimb cauciucurile originale si sa pun altele mai moi pentru a mai reduce zgomotul
directia foarte buna
indiferent de alte nemultumiri nu cred ca m-as vedea in alta masina

era sa uit
in legatura cu franele: am observat in ultima perioada un mic tremurat la franare la viteza foarte mica, dar nu intotdeauna
are cineva idee de unde provine?
discurile si placutele sunt cele originale

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Sâm Iul 03, 2010 11:00 am

tyty: discurile de frana ovalizate (tremuratul o sa se accentueze si o sa faca asa de fiecare data cand franezi)...asa a inceput si la mine...

Avatar utilizator
shocs
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2009 6:57 pm

Mesaj de shocs » Sâm Iul 03, 2010 1:48 pm

Eu am cam 12.000km la japoneza mea. Sincer eu am descoperit forumul dupa ce am cumparat masina si primul ochi l-am aruncat pe "probleme lancer" sau ceva de genul. M-am speriat de ce am gasit pe acolo. Sincer unii se plang de orice piulita. Este adevarat, masina putea sa fie imbunatatita dar altele erau si costurile de cumparare. Producatorul s-a gandit sa scoata o masina buna, fiabila, care arata superb dar si IEFTINA. Asadar a taiat cat a putut din costurile de fabricatie.
Ce-mi place:
- E foarte sprintena.
- Cutia de viteze e superba. Scurta si la obiect, nu elastica cum am intalnit pe alte masini de nici nu stiai ce viteza ai nimerit.
- Mult spatiu in masina, atat in fata cat si in spate. Multi colegi mi-au zis ca e foarte spatioasa chiar si in spate, mai spatioasa chiar si decat noul treiar de la BMW.
- Design absolut superb. Agresiva, barbateasca, exact cum imi place.
- Scaunele mi se par comode, nu au cine stie ce sustinere laterala dar sunt comode cel putin pentru constitutia mea.
- Super siguranta! Multe airbag-uri, ASC... tot ce vrei!

Ce nu-mi place la fel de mult:
- Calitatea interiorului. Nu te face sa te simti ca intr-o masina premium. Dar nici nu este una premium .
- Hai sa zic vopseaua nu e cine stie ce dar asta e boala japonezelor. Vezi si Honda care sta la fel la capitolul vopsea. Insa daca ai grija de ea si nu o speli in fata blocului cu perie si apa chioara va straluci pentru mult timp. Eventual un polish dupa 2-3 ani si aia e.

Moro, cum ajung discurile sa se ovalizeze? Din cauza placutelor de frana care sunt pe duca si nu se schimba sau cum? Sa stiu sa evit si eu pe cat posibil

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori