2009 Gwm Hover Cuv , 2.4 , White
Am facut consumul pe GPL in diferite situatii (de care am mai scris) de la 9% mers "batraneste" cu max. 120 - 140 km/h, pana la 14% in concediu cu 4 pers., bagaje si a.c., pe drumuri in special de munte. Mai nou am scos pe E85 (dus - intors Bucuresti) + 3 ore de oras (Buc.) 11,8%, in conditiile in care am mers pe E85 cu viteza intre 140 - 160 cu varfuri de 170.
In primavara am pus si cauciucurile de vara pe jante noi cu de 17", j8, fata de j7 cele originale, asta a facut ca sa castig cam 5 cm in plus intre roti - stabilitate mai buna.
In primavara am pus si cauciucurile de vara pe jante noi cu de 17", j8, fata de j7 cele originale, asta a facut ca sa castig cam 5 cm in plus intre roti - stabilitate mai buna.
- Fişiere ataşate
-
- 22032010458.jpg (871.57 KiB) Vizualizat de 2500 ori
Ca sa castigi in distanta intre roti, probabil ai jante cu et nitel mai negativ. J-ul se refera la latimea jantei in inch, drept urmare tu ai 1 inch in plus, adica 2.5 cm. 2.5+2.5 = 5 cm, dar care este impartit si in interiorul masinii, cat si in afara. Cumva ca doar cu maxim 2.5 cm s-au deplasat mai in afara. Ce dimensiune au cauciucurile (latime) ? Daca sunt la fel cat jantele, pe langa posibilitatea de a beli mai des jantele in bordura, mai exista si riscul de a dejanta la presiune mai mica, ceea ce e cam... urat.
Cat despre masina, felicitari !! Eu am avut ca masina de servici acu vreo 2 ani, un suv chinezesc Martin Motors CEO (copia X5) , cu aceeasi motorizare Mitsu + GPL din fabrica. A mers oarecum ok pana la o dauna totala. Probleme aveam la el doar la alimentarea cu GPL, ca se bloca/infunda foarte repede si la sistemul de climatizare... Era pozitionat termometrul din interior, cam aiurea si nu dadea niciodata cum trebuie. Ca si consum, lua in oras 13-16% iar in afara pana in 13%. Legat de offroad, m-am abtinut, deoarece o singura data am vrut sa trec o apa curgatoare, iar pe la jumatea "drumului" a disparut discul de ambreiaj. In rest, piese ieftine si acceptabile ca si durabilitate, cu mult peste cele de Logan (de ex.).
Fiind aceleasi motoare, incearca sa faci rost de softul masinii si de un cablu de conexiune (intre comp si laptop). Eu ii "setam" nitel puterea din laptop, in sensul ca puteam sa ma joc pe la sistemul de injectie si admisie si mai ales la setarile timeing-ului GPL-ului. Cateodata ieseau treburi betooon, dar consumul sarea lejer de 16%.
Sa o stapanesti sanatos !!!
PS: Ai grija cum conduci si de ce te izbesti. Eu am avut ghinionul sa aflu life ca jantele sunt din aluminiu fara dur, lonjeroanele din tabla de 2.5 mm, iar airbagul sare la 1-2 secunde dupa impact....
Oricum ai lua-o, masina este foarte, foarte buna la banii ei.
Cat despre masina, felicitari !! Eu am avut ca masina de servici acu vreo 2 ani, un suv chinezesc Martin Motors CEO (copia X5) , cu aceeasi motorizare Mitsu + GPL din fabrica. A mers oarecum ok pana la o dauna totala. Probleme aveam la el doar la alimentarea cu GPL, ca se bloca/infunda foarte repede si la sistemul de climatizare... Era pozitionat termometrul din interior, cam aiurea si nu dadea niciodata cum trebuie. Ca si consum, lua in oras 13-16% iar in afara pana in 13%. Legat de offroad, m-am abtinut, deoarece o singura data am vrut sa trec o apa curgatoare, iar pe la jumatea "drumului" a disparut discul de ambreiaj. In rest, piese ieftine si acceptabile ca si durabilitate, cu mult peste cele de Logan (de ex.).
Fiind aceleasi motoare, incearca sa faci rost de softul masinii si de un cablu de conexiune (intre comp si laptop). Eu ii "setam" nitel puterea din laptop, in sensul ca puteam sa ma joc pe la sistemul de injectie si admisie si mai ales la setarile timeing-ului GPL-ului. Cateodata ieseau treburi betooon, dar consumul sarea lejer de 16%.
Sa o stapanesti sanatos !!!
PS: Ai grija cum conduci si de ce te izbesti. Eu am avut ghinionul sa aflu life ca jantele sunt din aluminiu fara dur, lonjeroanele din tabla de 2.5 mm, iar airbagul sare la 1-2 secunde dupa impact....
Oricum ai lua-o, masina este foarte, foarte buna la banii ei.
QUOTE (dan_alex @ Jun 23 2010, 07:14 PM) Nu am mai postat de ceva vreme aici. Intre timp mi-am montat si eu gpl, consum aproximativ 13-14%. User-ul meu pe softpedia este alex_man si cand am intrat aici...hopaaa. Dar mi-am dat seama repede de confuzie. Cum se numeste service-ul? Poate ne vedem.
Si pe softpedia sunt cativa utilizatori si posesori de Hovere.
Numai bine.
SALUT Dan_alex. eu asa mi-am pus user mai pe toate siturile unde am. Service-ul meu se numeste VAS AUTO GLASS , si sunt din ploiesti. iar depozitul de piese se afla la boldesti pe drumul spre cheia. va astept cu cea mai mare placere. va pot ajuta cu informati si sfaturi privind aceasta masina.
Si pe softpedia sunt cativa utilizatori si posesori de Hovere.
Numai bine.
SALUT Dan_alex. eu asa mi-am pus user mai pe toate siturile unde am. Service-ul meu se numeste VAS AUTO GLASS , si sunt din ploiesti. iar depozitul de piese se afla la boldesti pe drumul spre cheia. va astept cu cea mai mare placere. va pot ajuta cu informati si sfaturi privind aceasta masina.
QUOTE (diadi @ Jun 24 2010, 02:15 PM) Am facut consumul pe GPL in diferite situatii (de care am mai scris) de la 9% mers "batraneste" cu max. 120 - 140 km/h, pana la 14% in concediu cu 4 pers., bagaje si a.c., pe drumuri in special de munte. Mai nou am scos pe E85 (dus - intors Bucuresti) + 3 ore de oras (Buc.) 11,8%, in conditiile in care am mers pe E85 cu viteza intre 140 - 160 cu varfuri de 170.
In primavara am pus si cauciucurile de vara pe jante noi cu de 17", j8, fata de j7 cele originale, asta a facut ca sa castig cam 5 cm in plus intre roti - stabilitate mai buna.
salut diadi. consumul difera de la masina la masina si de la sofer la sofer. depinde de un mers sportiv ,sau de un mers normal, sau de un alergat nebunesc !
eu am facut consumul masini in oras... cu gaz de 1mil si fac 400 km in oras cu alergat.
am facut drumu drum de ploiesti-constanta- retur cu jumatate de rezervor de gaz, si e cel mai mare rezevor,cel de 90l dar intra cam 3sferturi,vreo 70litri, in mers normal.
am facut cu el pa benzina ploiesti-cheia inapoi...in aceasi zii cu 7 litri 140 km(total). mers sportiv ...fara franari in curbe sau accelerari bruste. intr-un timp de 40min dus .motorul dupa ce isi mai da drumul o sa consume foarte putin...am fost nevoit ..sa fac un test cu un hover care avea peste 100.000 km si care nu avea gaz, iar consumul lui in oras scazuse la 8 maxim . iar afara undeva la 6.5, 7 in conditi de mers normal...
totul depinde de cum masina merge si cum e intretinuta. eu la 5000 km scot filtru de aer si il suflu... presiunea din cauciucuri... 1 rezervor de conbustibil din 4 este mancat de cauciucuri...presiunea sa fie mereu la fel in toate 4 sau macar mai mult in cele de spate si mai putin in cele din fata...eu le tin tari.
In primavara am pus si cauciucurile de vara pe jante noi cu de 17", j8, fata de j7 cele originale, asta a facut ca sa castig cam 5 cm in plus intre roti - stabilitate mai buna.
salut diadi. consumul difera de la masina la masina si de la sofer la sofer. depinde de un mers sportiv ,sau de un mers normal, sau de un alergat nebunesc !
eu am facut consumul masini in oras... cu gaz de 1mil si fac 400 km in oras cu alergat.
am facut drumu drum de ploiesti-constanta- retur cu jumatate de rezervor de gaz, si e cel mai mare rezevor,cel de 90l dar intra cam 3sferturi,vreo 70litri, in mers normal.
am facut cu el pa benzina ploiesti-cheia inapoi...in aceasi zii cu 7 litri 140 km(total). mers sportiv ...fara franari in curbe sau accelerari bruste. intr-un timp de 40min dus .motorul dupa ce isi mai da drumul o sa consume foarte putin...am fost nevoit ..sa fac un test cu un hover care avea peste 100.000 km si care nu avea gaz, iar consumul lui in oras scazuse la 8 maxim . iar afara undeva la 6.5, 7 in conditi de mers normal...
totul depinde de cum masina merge si cum e intretinuta. eu la 5000 km scot filtru de aer si il suflu... presiunea din cauciucuri... 1 rezervor de conbustibil din 4 este mancat de cauciucuri...presiunea sa fie mereu la fel in toate 4 sau macar mai mult in cele de spate si mai putin in cele din fata...eu le tin tari.
- Fişiere ataşate
-
- P1010861.JPG (1.01 MiB) Vizualizat de 2448 ori
-
- P1010878.JPG (1 MiB) Vizualizat de 2487 ori
-
- P1010858.JPG (1021.4 KiB) Vizualizat de 2458 ori
-
- P1010860.JPG (998.68 KiB) Vizualizat de 2474 ori
ms mult cobra...nu e o proportie exacta...dar asta e adevaru...depinde de presiunea din roti si de profilul cauciucului .
@moderare:
Nu mai cita intreg postul anterior. E fara sens, se intelege ca raspunzi la ultimul postdaca nu ai citat pe altcineva mai "vechi". Plus ca e neregulamentar, am mai editat si postul tau anterior exact pe acelasi topic. Fa o facere de bine si citeste regulamentul. Data viitoare warn. Mersi.
Chacha.
@moderare:
Nu mai cita intreg postul anterior. E fara sens, se intelege ca raspunzi la ultimul postdaca nu ai citat pe altcineva mai "vechi". Plus ca e neregulamentar, am mai editat si postul tau anterior exact pe acelasi topic. Fa o facere de bine si citeste regulamentul. Data viitoare warn. Mersi.
Chacha.
Ieri am facut revizia de 10.000km.
M-am deplasat 180 km, dar merita - ardelenii isi fac traba bine!
Conform contractului si a 2-a revizie a fost gratuita.
S-au schimbat ulei (Mobil 10W 40), filtre (toate), ulei servo (cel original era pt. o clima mai calda si in iarna s-a simtit la -25), bujiile - au pus G.M. - NGK BKR6E-11.
S-a completat antigel, freon - avea cu 1/3 mai putin in instalatie - pana am luat masima a stat 1 an si jumatate si cred ca a pierdut in timp.
S-au mai verificat franele, directia, bucse, nivel ulei in cutie si grupuri si s-au mai inlocuit 2 becuri arse pe drum - un H4 Philips vision + pus de mine si o pozitie pe spate. Au pus un H4 Osram + (cu tenta albastra) care mi se pare mai puternic decat Philips.
S-au gresat usile - balamale/incuietori.
Au facut si verificarea pe calculator si totul e Ok.
In plus, am primit bonus dezinfectarea (si parfumarea) instalatiei de aer conditionat.
Cam asta a fost - fata de alti "meseriasi" au fost foarte amabili si receptivi la ce le-am semnalat ca vreau sa verifice, in plus am stat printre ei, fara sa obiecteze, chiar am avut discutii interesante.
Unul din mecanici mi-a spus, vorbind de fiabilitatea masinii, ca la masina de competitie au schimbat in 2 ani de participari doar un pivot!
Cred ca am mai spus - dealerul are echipa de competitii off-road la care au obtinut mai multe cupe si cu Hoverul, la categoria lui.
Era sa uit - ce ma mai surprins placut - cand am luat masina, au dat bonus si carligul de remorcare si au prins priza de curent pe o tabla pusa de ei langa carlig. Tabla asta a oxidat putin si au demontat priza, au curatat bine si vopsit iar.
Pot spune ca sunt mai mult decat multumit de cum au lucrat - repede, ingrijit, atentie la detalii, cooperanti!
Am facut consumul pe GPL si la drumul acesta - drum de munte, mers destul de repede, am scos 12l/100km.
Ce mofturi mai pot face la consum, cand scot in exterior (echivalent consum/costuri benzina) intre 4,5 - 7 l/100km, in functie de drum si stilul de condus?
Care nu v-ati pus inca GPL, merita sa luati serios in considerare varianta asta!
M-am deplasat 180 km, dar merita - ardelenii isi fac traba bine!
Conform contractului si a 2-a revizie a fost gratuita.
S-au schimbat ulei (Mobil 10W 40), filtre (toate), ulei servo (cel original era pt. o clima mai calda si in iarna s-a simtit la -25), bujiile - au pus G.M. - NGK BKR6E-11.
S-a completat antigel, freon - avea cu 1/3 mai putin in instalatie - pana am luat masima a stat 1 an si jumatate si cred ca a pierdut in timp.
S-au mai verificat franele, directia, bucse, nivel ulei in cutie si grupuri si s-au mai inlocuit 2 becuri arse pe drum - un H4 Philips vision + pus de mine si o pozitie pe spate. Au pus un H4 Osram + (cu tenta albastra) care mi se pare mai puternic decat Philips.
S-au gresat usile - balamale/incuietori.
Au facut si verificarea pe calculator si totul e Ok.
In plus, am primit bonus dezinfectarea (si parfumarea) instalatiei de aer conditionat.
Cam asta a fost - fata de alti "meseriasi" au fost foarte amabili si receptivi la ce le-am semnalat ca vreau sa verifice, in plus am stat printre ei, fara sa obiecteze, chiar am avut discutii interesante.
Unul din mecanici mi-a spus, vorbind de fiabilitatea masinii, ca la masina de competitie au schimbat in 2 ani de participari doar un pivot!
Cred ca am mai spus - dealerul are echipa de competitii off-road la care au obtinut mai multe cupe si cu Hoverul, la categoria lui.
Era sa uit - ce ma mai surprins placut - cand am luat masina, au dat bonus si carligul de remorcare si au prins priza de curent pe o tabla pusa de ei langa carlig. Tabla asta a oxidat putin si au demontat priza, au curatat bine si vopsit iar.
Pot spune ca sunt mai mult decat multumit de cum au lucrat - repede, ingrijit, atentie la detalii, cooperanti!
Am facut consumul pe GPL si la drumul acesta - drum de munte, mers destul de repede, am scos 12l/100km.
Ce mofturi mai pot face la consum, cand scot in exterior (echivalent consum/costuri benzina) intre 4,5 - 7 l/100km, in functie de drum si stilul de condus?
Care nu v-ati pus inca GPL, merita sa luati serios in considerare varianta asta!
Bun. Bravo. dar trebuia sa incepi cu ulei de 5W 40 , oricum cand vei simti ca motorul sa lasat si incepe sa-si dea drumu la mers calume..incearca un ulei Longlife. si sfatul meu sau parerea mea , la urmatoarea revizie cand se schimba uleiul din grupuri ,bagai un Metabond sau DuraLube in fiecare grup si vei simti diferenta la 200 km dupa ce ai facut schimbul si imi vei multumi eu din prostia mea..am spart o pompa de servo din cauza drifturilor cand sa promovat Dacia Sandero la Snagov...in rest sunt cel mai multumit de masina.
Am avut ocazia zilele trecute sa merg cu un Hover care avea 190.000 km si care mergea impecabil si tragea fantastic de bine,se simte diferenta intre un motor strans si unul lasat..e sprinten si vioi chiar daca e pe gaz.
Cei care mai au Hovere hai sa ne intalnim odata sa stam de vb la o cafeluta undeva pe la snagov ca sa fie jumatatea drumului.
Am avut ocazia zilele trecute sa merg cu un Hover care avea 190.000 km si care mergea impecabil si tragea fantastic de bine,se simte diferenta intre un motor strans si unul lasat..e sprinten si vioi chiar daca e pe gaz.
Cei care mai au Hovere hai sa ne intalnim odata sa stam de vb la o cafeluta undeva pe la snagov ca sa fie jumatatea drumului.
- Fişiere ataşate
-
- 4OPFG06001BR0008.jpg (167.78 KiB) Vizualizat de 2445 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori