Noutati Auto
- ciprian_dobretrifan
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm
QUOTE Peugeot 508 - va ?nlocui actualele 407 şi 607
QUOTE Peugeot 508 Concept - primele imagini
Peugeot 508 - primele detalii
Peugeot 508 va păstra o bună parte din design-ul conceptului 5 şi va răm?ne şi cu dimensiunile exterioare ale acestuia. Totodată, modelul va primi şi o versiune hibridă echipată cu motor diesel.
Noul Peugeot 508 va debuta la Salonul Auto de la Paris din această toamnă. Modelul va fi disponibil şi ?ntr-o versiune hibridă care va fi echipată cu un motor diesel. Versiunea hibridă a lui 508 va beneficia de un model diesel de 2.0 litri care va dezvolta 160 CP, care va fi asistat de un motor electric amplasat ?n partea din spate. Cele două unităţi vor oferi o economie de carburant la nivelul unui Prius ?n condiţiile ?n care modelul are o dimensiuni similare cu BMW Seria 5. Hibridul bazat pe 508 este aşteptat să debuteze undeva la jumătatea anului 2012 şi va beneficia de acumulatori litiu-ion.
Pe l?ngă beneficiile unui sistem hibrid, modelul va beneficia de un sistem de tracţiune integrală la nevoie, graţie intevenţiei motorului electric ?n timp ce propulsorul cu combustie internă va angrena roţile din faţă. Toate motorizările acestui model vor respecta normele Euro5, ceea ce ?nseamnă că inginerii Peugeot nu vor folosi motoarele lui 407 fără modificări importante ?n prealabil. Unitatea diesel de 2.2 litri va fi eliminată din gamă, dar ?nlocuitorul acesteia nu a fost anunţat. ?n gama de motorizări pe benzină, modelul va beneficia at?t de o unitate V6 de 3.0 litri care va dezvolta 240 CP, c?t şi de o unitate turbo de 1.6 litri care va furniza 156 CP.
Design-ul noului model va fi inspirat puternic din cel al conceptului, incluz?nd grila faţă pătrată, blocurile optice cu un aspect deosebit şi capota proeminentă. Dimensiunile modelului vor urma şi ele linia conceptului, care are o lungime de 4.800 milimetri. Motivul acestei alegeri stă ?n faptul că modelul trebuie să ?nlocuiască at?t 407, c?t şi 607. Tocmai de aceea, Peugeot trebuia să creeze o berlină de dimensiuni mari, cu o gamă largă de motorizări şi echipamente opţionale.
Sursa
QUOTE Peugeot 508 Concept - primele imagini
Peugeot 508 - primele detalii
Peugeot 508 va păstra o bună parte din design-ul conceptului 5 şi va răm?ne şi cu dimensiunile exterioare ale acestuia. Totodată, modelul va primi şi o versiune hibridă echipată cu motor diesel.
Noul Peugeot 508 va debuta la Salonul Auto de la Paris din această toamnă. Modelul va fi disponibil şi ?ntr-o versiune hibridă care va fi echipată cu un motor diesel. Versiunea hibridă a lui 508 va beneficia de un model diesel de 2.0 litri care va dezvolta 160 CP, care va fi asistat de un motor electric amplasat ?n partea din spate. Cele două unităţi vor oferi o economie de carburant la nivelul unui Prius ?n condiţiile ?n care modelul are o dimensiuni similare cu BMW Seria 5. Hibridul bazat pe 508 este aşteptat să debuteze undeva la jumătatea anului 2012 şi va beneficia de acumulatori litiu-ion.
Pe l?ngă beneficiile unui sistem hibrid, modelul va beneficia de un sistem de tracţiune integrală la nevoie, graţie intevenţiei motorului electric ?n timp ce propulsorul cu combustie internă va angrena roţile din faţă. Toate motorizările acestui model vor respecta normele Euro5, ceea ce ?nseamnă că inginerii Peugeot nu vor folosi motoarele lui 407 fără modificări importante ?n prealabil. Unitatea diesel de 2.2 litri va fi eliminată din gamă, dar ?nlocuitorul acesteia nu a fost anunţat. ?n gama de motorizări pe benzină, modelul va beneficia at?t de o unitate V6 de 3.0 litri care va dezvolta 240 CP, c?t şi de o unitate turbo de 1.6 litri care va furniza 156 CP.
Design-ul noului model va fi inspirat puternic din cel al conceptului, incluz?nd grila faţă pătrată, blocurile optice cu un aspect deosebit şi capota proeminentă. Dimensiunile modelului vor urma şi ele linia conceptului, care are o lungime de 4.800 milimetri. Motivul acestei alegeri stă ?n faptul că modelul trebuie să ?nlocuiască at?t 407, c?t şi 607. Tocmai de aceea, Peugeot trebuia să creeze o berlină de dimensiuni mari, cu o gamă largă de motorizări şi echipamente opţionale.
Sursa
QUOTE Skoda Octavia - primeşte motorul 1.2 TSI de 105 CP
Motorul 1.2 TSI - s-a produs in 100.000 exemplare
Uzina Skoda din Mlada Boleslav a construit 100.000 de unităti TSI de 1.2 litri. Această fabrică furnizează motoare 1.2 TSI şi transmisii şi pentru alte modele din Grupul VAG care utilizează acest propulsor.
Fabrica Skoda din Mlada Boleslav sărbătoreşte producţia a 100.000 de unităţi 1.2 TSI. Motoarele respective echipează modelele Fabia, Roomster, Octavia şi Yeti, dar şi alte modele ale mărcilor din grupul Volkswagen. Cota de producţie a acestui motor a fost crescută la 1.250 de unităţi pe zi şi producţia va fi continuată chiar şi ?n timpul vacanţei pe care o vor ?ntreprinde muncitorii fabricii ?n următoarea perioadă.
Motorul 1.2 TSI dezvoltă 105 CP şi 175 Nm graţie faptului că este supraalimentat cu o turbină, dar este oferit şi ?ntr-o versiune de 85 CP pentru Fabia. Cuplul motor maxim este livrat ?ntre 1.550 şi 4.100 rom şi unitatea este oferită alături de o transmisie manuală cu şase rapoarte sau o transmisie DSG cu şapte trepte. Motorul TSI respectă normele Euro 5 şi emite doar 134 de grame de CO2 c?nd ?trage? o Octavia, ?n timp ce are un consum mediu de carburant de numai 5.7 litri la sută. Unitatea are patru cilindri ?n linie, două supape pe cilindru şi distribuţie pe lanţ.
Uzina din Mlada Boleslav realizează şi turnarea blocurilor motor şi prelucrează o bună parte din elementele interioare ale acestui motor. Skoda a produs 367.800 de motoare de 1.2 litri ?n 2009, dintre care 59.5% au fost livrate către alte mărci din Grupul Volkswagen, iar majoritatea acestor unităţi este reprezentată de motoare 1.2 HTP. Alături de aceste motoare, cei de la Skoda au realizat şi 571.054 de transmisii MQ200, care sunt produse ?n aceeaşi fabrică şi au fost livrate mărcilor din Grupul VAG care le folosesc.
Sursa
Motorul 1.2 TSI - s-a produs in 100.000 exemplare
Uzina Skoda din Mlada Boleslav a construit 100.000 de unităti TSI de 1.2 litri. Această fabrică furnizează motoare 1.2 TSI şi transmisii şi pentru alte modele din Grupul VAG care utilizează acest propulsor.
Fabrica Skoda din Mlada Boleslav sărbătoreşte producţia a 100.000 de unităţi 1.2 TSI. Motoarele respective echipează modelele Fabia, Roomster, Octavia şi Yeti, dar şi alte modele ale mărcilor din grupul Volkswagen. Cota de producţie a acestui motor a fost crescută la 1.250 de unităţi pe zi şi producţia va fi continuată chiar şi ?n timpul vacanţei pe care o vor ?ntreprinde muncitorii fabricii ?n următoarea perioadă.
Motorul 1.2 TSI dezvoltă 105 CP şi 175 Nm graţie faptului că este supraalimentat cu o turbină, dar este oferit şi ?ntr-o versiune de 85 CP pentru Fabia. Cuplul motor maxim este livrat ?ntre 1.550 şi 4.100 rom şi unitatea este oferită alături de o transmisie manuală cu şase rapoarte sau o transmisie DSG cu şapte trepte. Motorul TSI respectă normele Euro 5 şi emite doar 134 de grame de CO2 c?nd ?trage? o Octavia, ?n timp ce are un consum mediu de carburant de numai 5.7 litri la sută. Unitatea are patru cilindri ?n linie, două supape pe cilindru şi distribuţie pe lanţ.
Uzina din Mlada Boleslav realizează şi turnarea blocurilor motor şi prelucrează o bună parte din elementele interioare ale acestui motor. Skoda a produs 367.800 de motoare de 1.2 litri ?n 2009, dintre care 59.5% au fost livrate către alte mărci din Grupul Volkswagen, iar majoritatea acestor unităţi este reprezentată de motoare 1.2 HTP. Alături de aceste motoare, cei de la Skoda au realizat şi 571.054 de transmisii MQ200, care sunt produse ?n aceeaşi fabrică şi au fost livrate mărcilor din Grupul VAG care le folosesc.
Sursa
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE Daca pozele ar fi mia mari,totul ar fi perfect
Ok, am retinut! de-acum pozele postate vor avea rezolutie mai mare.
Best Engine 2010 - premiile pentru cele mai bune motoare
Ediţia din acest an a competiţiei "Engine of the Year" 2010 şi-a desemnat marele c?ştigător: este vorba despre micul motor turbo 1.4 TSI fabricat de Volkswagen. Motor care a mai c?ştigat acest titlu şi la ediţia din 2009!
Iată şi celelalte premii speciale ale acestei ediţii:
- Best New Engine of the Year (cel mai bun motor nou al anului 2010): Fiat - 1.4 MultiAir Turbo
- Green Engine of the Year (motorul cel mai ecologic ?n 2010): Toyota - 1.8 hybrid
- Best Performance Engine (cel mai bun motor de mare performanţă ?n 2010): Mercedes - 6.2 AMG
Laureaţii pe categorii de cilindree ?n ediţia din 2010 a "Engine of the Year":
1. Motoare mai mici de 1,0 litri: Toyota: 1,0 litri
2. Motoare ?ntre 1,0 şi 1,4 litri: Volkswagen: 1.4 TSI
3. Motoare ?ntre 1,4 şi 1,8 litri: BMW-PSA: 1,6 turbo
4. Motoare ?ntre 1,8 şi 2,0 litri: BMW: 2,0 diesel
5. Motoare ?ntre 2,0 şi 2,5 litri: Audi: 2,5 turbo
6. Motoare ?ntre 2,5 şi 3,0 litri: BMW: 3,0 Twin Turbo cu injecţie directă
7. Motoare ?ntre 3,0 şi 4,0 litri: BMW: 4,0 V8
8. Motoare peste 4,0 litri: Mercedes: 6,2 AMG
Sursa
Ok, am retinut! de-acum pozele postate vor avea rezolutie mai mare.
Best Engine 2010 - premiile pentru cele mai bune motoare
Ediţia din acest an a competiţiei "Engine of the Year" 2010 şi-a desemnat marele c?ştigător: este vorba despre micul motor turbo 1.4 TSI fabricat de Volkswagen. Motor care a mai c?ştigat acest titlu şi la ediţia din 2009!
Iată şi celelalte premii speciale ale acestei ediţii:
- Best New Engine of the Year (cel mai bun motor nou al anului 2010): Fiat - 1.4 MultiAir Turbo
- Green Engine of the Year (motorul cel mai ecologic ?n 2010): Toyota - 1.8 hybrid
- Best Performance Engine (cel mai bun motor de mare performanţă ?n 2010): Mercedes - 6.2 AMG
Laureaţii pe categorii de cilindree ?n ediţia din 2010 a "Engine of the Year":
1. Motoare mai mici de 1,0 litri: Toyota: 1,0 litri
2. Motoare ?ntre 1,0 şi 1,4 litri: Volkswagen: 1.4 TSI
3. Motoare ?ntre 1,4 şi 1,8 litri: BMW-PSA: 1,6 turbo
4. Motoare ?ntre 1,8 şi 2,0 litri: BMW: 2,0 diesel
5. Motoare ?ntre 2,0 şi 2,5 litri: Audi: 2,5 turbo
6. Motoare ?ntre 2,5 şi 3,0 litri: BMW: 3,0 Twin Turbo cu injecţie directă
7. Motoare ?ntre 3,0 şi 4,0 litri: BMW: 4,0 V8
8. Motoare peste 4,0 litri: Mercedes: 6,2 AMG
Sursa
Ford Mondeo - facelift
Ford a operat un facelift care marchează prima jumătate a carierei de piaţă pentru cea de-a patra generaţie Mondeo.
Ford a prezentat primele imagini oficiale ale lui Mondeo facelift, model care urmează să fie lansat ?n premieră mondială ?n cadrul Salonului Auto de la Moscova, din luna august.
Nu există mari surprize din punct de vedere estetic, Mondeo călc?nd apăsat pe urmele lăsate de facelifturile S-Max şi Galaxy, modele deja lansate şi care prezintă aceleaşi linii agresive. Mondeo facelift vine cu lumini de zi de tip LED, cu stopuri care se prezintă la apel purt?nd aceeaşi tehnologie, cu un nou spoiler şi cu linii uşor schimbate faţă de modelul actual.
La fel ca versiune pre-facelift, modelul restilizat va fi disponibil ?n trei versiuni de caroserie (sedan cu 4 sau 5 uşi şi break). Schimbările interesante au loc sub capotă, acolo unde ?şi fac debutul noile unităţi Ecoboost dezvoltate de Ford. Vorbim de un diesel TDCI de 2.2 litri şi 200 CP şi de un motor pe benzină de 2.0 litri şi 240 CP, acesta din urmă fiind disponibil ?mpreună cu transmisia Powershift (cutie cu dublu ambreiaj), care permite scăderea emisiilor şi a consumului. Pentru clienţii care nu vor performanţe de v?rf sau au un buget limitat, Ford Mondeo facelift va fi disponibil ?mpreună cu un motor pe benzină de 2.0 şi 203 CP, dar şi cu un diesel TDCI de 2.0 litri şi 163 CP.
Faceliftul lui Mondeo adaugă ?n oferta comercială a modelului Ford şi o serie de elemente tehnologice care p?nă acum lipseau din dotarea reprezentantului mărcii ?n segmentul mediu. Astfel, clienţii care se vor orienta spre noul Ford Mondeo vor putea comanda un sistem de atenţionare la părăsirea accidentală a benzii de rulare, pachetul Auto High Beam Control, care schimbă fazele farurilor automat ?n funcţie de situaţie, sistemul de monitorizare activă a unghiului mort sau o cameră posterioară.
Ford Mondeo facelift va fi disponibil pe pieţele europene ?ncep?nd cu luna septembrie.
Sursa
Ford a operat un facelift care marchează prima jumătate a carierei de piaţă pentru cea de-a patra generaţie Mondeo.
Ford a prezentat primele imagini oficiale ale lui Mondeo facelift, model care urmează să fie lansat ?n premieră mondială ?n cadrul Salonului Auto de la Moscova, din luna august.
Nu există mari surprize din punct de vedere estetic, Mondeo călc?nd apăsat pe urmele lăsate de facelifturile S-Max şi Galaxy, modele deja lansate şi care prezintă aceleaşi linii agresive. Mondeo facelift vine cu lumini de zi de tip LED, cu stopuri care se prezintă la apel purt?nd aceeaşi tehnologie, cu un nou spoiler şi cu linii uşor schimbate faţă de modelul actual.
La fel ca versiune pre-facelift, modelul restilizat va fi disponibil ?n trei versiuni de caroserie (sedan cu 4 sau 5 uşi şi break). Schimbările interesante au loc sub capotă, acolo unde ?şi fac debutul noile unităţi Ecoboost dezvoltate de Ford. Vorbim de un diesel TDCI de 2.2 litri şi 200 CP şi de un motor pe benzină de 2.0 litri şi 240 CP, acesta din urmă fiind disponibil ?mpreună cu transmisia Powershift (cutie cu dublu ambreiaj), care permite scăderea emisiilor şi a consumului. Pentru clienţii care nu vor performanţe de v?rf sau au un buget limitat, Ford Mondeo facelift va fi disponibil ?mpreună cu un motor pe benzină de 2.0 şi 203 CP, dar şi cu un diesel TDCI de 2.0 litri şi 163 CP.
Faceliftul lui Mondeo adaugă ?n oferta comercială a modelului Ford şi o serie de elemente tehnologice care p?nă acum lipseau din dotarea reprezentantului mărcii ?n segmentul mediu. Astfel, clienţii care se vor orienta spre noul Ford Mondeo vor putea comanda un sistem de atenţionare la părăsirea accidentală a benzii de rulare, pachetul Auto High Beam Control, care schimbă fazele farurilor automat ?n funcţie de situaţie, sistemul de monitorizare activă a unghiului mort sau o cameră posterioară.
Ford Mondeo facelift va fi disponibil pe pieţele europene ?ncep?nd cu luna septembrie.
Sursa
Hyundai i30 - facelift
Hyundai i30u este denumirea faceliftului aplicat modelului de succes Hyundai i30, fiind disponibil deja in showroom-urile Hyundai din reteaua Hyundai Auto Romania. Modernul i30u aduce un set cuprinzator de imbunatatiri atat din punct de vedere tehnic, cat si la nivelul designului.
Noutatile nu se limiteaza insa numai la aceste capitole, oferta i30u integrand pachetul ?Triple 5? ce consta in 5 ani de garantie integrala, transferabila si fara limita de kilometri, 5 ani de verificari tehnice periodice si 5 ani de asistenta rutiera gratuita. Pachetul garanteaza astfel increderea reprezentantilor Hyundai in calitatea si fiabilitatea noului i30u si reasigura clientii referitor la valoarea achizitiei realizate.
Designul nu se indeparteaza puternic de aspectul initial al modelului, faceliftul avand ca principal obiectiv accentuarea calitatilor estetice ale emblematicului i30. Structura redesenata a grilei frontale apropie i30u de noua linie de design a gamei Hyundai. Modificari estetice prezinta si bara fata, farurile de ceata, garnitura cromata ce sustine sigla Hyundai, pragurile laterale si bara spate. Toate acestea genereaza un aspect mai bine conturat, atragator si revigorat.
Modelul prezinta doua motorizari pe benzina Euro 5: 1.4 DOHC (109 CP) si 1.6 DOHC (122 CP) cuplate la un sistem de transmisie manuala in 5 trepte si o motorizare diesel: 1.6 CRDi (115 CP) beneficiind de transmisie manuala in 6 trepte. La capitolul siguranta, i30u pastreaza rezultatele de exceptie ale modelului de baza, premiat cu 5 stele Euro NCAP.
Preturile Hyundai i30u pornesc de la 9.400 euro plus tva, pentru varianta de motorizare 1.4 benzina, cu transmisie manuala in 5 trepte si nivel de echipare Classic.
Sursa
Hyundai i30u este denumirea faceliftului aplicat modelului de succes Hyundai i30, fiind disponibil deja in showroom-urile Hyundai din reteaua Hyundai Auto Romania. Modernul i30u aduce un set cuprinzator de imbunatatiri atat din punct de vedere tehnic, cat si la nivelul designului.
Noutatile nu se limiteaza insa numai la aceste capitole, oferta i30u integrand pachetul ?Triple 5? ce consta in 5 ani de garantie integrala, transferabila si fara limita de kilometri, 5 ani de verificari tehnice periodice si 5 ani de asistenta rutiera gratuita. Pachetul garanteaza astfel increderea reprezentantilor Hyundai in calitatea si fiabilitatea noului i30u si reasigura clientii referitor la valoarea achizitiei realizate.
Designul nu se indeparteaza puternic de aspectul initial al modelului, faceliftul avand ca principal obiectiv accentuarea calitatilor estetice ale emblematicului i30. Structura redesenata a grilei frontale apropie i30u de noua linie de design a gamei Hyundai. Modificari estetice prezinta si bara fata, farurile de ceata, garnitura cromata ce sustine sigla Hyundai, pragurile laterale si bara spate. Toate acestea genereaza un aspect mai bine conturat, atragator si revigorat.
Modelul prezinta doua motorizari pe benzina Euro 5: 1.4 DOHC (109 CP) si 1.6 DOHC (122 CP) cuplate la un sistem de transmisie manuala in 5 trepte si o motorizare diesel: 1.6 CRDi (115 CP) beneficiind de transmisie manuala in 6 trepte. La capitolul siguranta, i30u pastreaza rezultatele de exceptie ale modelului de baza, premiat cu 5 stele Euro NCAP.
Preturile Hyundai i30u pornesc de la 9.400 euro plus tva, pentru varianta de motorizare 1.4 benzina, cu transmisie manuala in 5 trepte si nivel de echipare Classic.
Sursa
Noua Honda Civic - design mult mai futurist
Honda lucrează la viitoarea generaţie a compactei Civic. Modelul nipon va dispune de un design nou, mult mai tineresc şi mai atractiv.
Inginerii Honda lucrează din greu pentru crearea viitoarei generaţii a lui Civic, model care va fi prezentat publicului ?n anul 2012, urm?nd să fie comercializat ?ncep?nd cu 2013. Compacta care ?n 2005 surprindea prin designul avangardist va suferi c?teva modificări estetice, urm?nd să preia c?teva din liniile lui CR-Z.
Partea din spate a viitorului Civic va dispune de un design nou mult mai futurist. La capitolul dimensiuni viitoarea generaţie a modelului nipon nu va aduce schimbări majore ?n comparaţie cu versiunea actuală. ?n ceea ce priveşte interiorul, acesta va primi materiale noi şi va avea un design mult mai tineresc.
Ca orice constructor care se respectă, Honda va ?mbunătăţi consumul de carburant şi va scadea emisiile de CO2 ale viitorului Civic. La capitoul motorizări este posibil să asistăm şi la o versiune hibridă a lui Civic, aceasta urm?nd să utilizeze acelaşi tren de rulare ca Honda CR-Z sau Insight.
Sursa
Honda lucrează la viitoarea generaţie a compactei Civic. Modelul nipon va dispune de un design nou, mult mai tineresc şi mai atractiv.
Inginerii Honda lucrează din greu pentru crearea viitoarei generaţii a lui Civic, model care va fi prezentat publicului ?n anul 2012, urm?nd să fie comercializat ?ncep?nd cu 2013. Compacta care ?n 2005 surprindea prin designul avangardist va suferi c?teva modificări estetice, urm?nd să preia c?teva din liniile lui CR-Z.
Partea din spate a viitorului Civic va dispune de un design nou mult mai futurist. La capitolul dimensiuni viitoarea generaţie a modelului nipon nu va aduce schimbări majore ?n comparaţie cu versiunea actuală. ?n ceea ce priveşte interiorul, acesta va primi materiale noi şi va avea un design mult mai tineresc.
Ca orice constructor care se respectă, Honda va ?mbunătăţi consumul de carburant şi va scadea emisiile de CO2 ale viitorului Civic. La capitoul motorizări este posibil să asistăm şi la o versiune hibridă a lui Civic, aceasta urm?nd să utilizeze acelaşi tren de rulare ca Honda CR-Z sau Insight.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator