Ambreiaj prajit 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mar Iul 03, 2007 3:48 pm

mda....trist si la mine a patinat de vreo 2 ori si tot asa, tine f sus, cel putin asa am impresia, daca vreau sa fac o plecare cu scartz sau altceva de pe loc nu prea am sanse.... :roll:

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Iul 05, 2007 2:54 pm

M-am dat saptamana trecuta cu un Lancer Intense de teste si tinea sus ambreiajul. Masina avea 5000 km, ciudat e ca in aceeasi zi am condus un Outlander tot de teste de la M Car si acela avea la fel ambreiajul sus. Nu inteleg nu se poate regla cursa, nu de alta dar nu imi place deloc sa tina sus.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Joi Iul 05, 2007 3:09 pm

Din cate stiu, nu se poate regla, cel putin nu in stilul vechi, trebuie desfacut si am inteles ca din placa se pot face cateva ajustari pt ca e hidraulic... poate ma insel, cineva mai avizat?

Avatar utilizator
mihaela75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 2:51 pm

Mesaj de mihaela75 » Vin Aug 17, 2007 11:25 am

QUOTE (LAV77)Chiar ieri am fost la reprezentanta si am vorbit cu baietii...INTREBARE: daca ma tine ambreiajul asta pana la mare si inapoi....a tras de ea seful de service...inclusiv directorul a mers la un drive test...CONCLUZIA: mai merge inca....dar patineaza un pic....de schimbat in garantie: poate ca da...poate ca nu....kit nou: aprox 300E. Varianta kit complet ambreiaj sport am primit oferta la 450E - nu de la reprezentanta.

Lav ce ai facut cu ambreiajul pana la urma?
E cineva pe aici care are probleme cu ambreiajul la Lancer 1.6?

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Vin Aug 17, 2007 11:27 am

QUOTE (mihaela75)E cineva pe aici care are probleme cu ambreiajul la Lancer 1.6?

Eu am avut ceva probleme cu ambreiajul (1.6) mi-a patinat de vreo 2 ori si spuneam ca tine destul de sus... Inca mai merge, poate m-am si obisnuit eu dar par cam fragile ambreiajele astea ale noastre...

Avatar utilizator
mihaela75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 2:51 pm

Mesaj de mihaela75 » Vin Aug 17, 2007 5:18 pm

Foarte...
Weekendul trecut... trebuia masina parcata undeva intr-o curte in panta intr-un spatiu destul de mic intre alte doua masini si nu vrei sa stii cum mirosea a ambreiaj la final... da, asa e, tine sus la mitsu in general din cate am citit si am constatat si eu!

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Aug 19, 2007 3:19 am

QUOTE (mihaela75)Foarte...
Weekendul trecut... trebuia masina parcata undeva intr-o curte in panta intr-un spatiu destul de mic intre alte doua masini si nu vrei sa stii cum mirosea a ambreiaj la final... da, asa e, tine sus la mitsu in general din cate am citit si am constatat si eu!

hm, am Coltul de 1 an si din prima luna de la achizitionarea sa am inceput sa imi pun intrebari vis-a-vis de ambreiaj, cutie, initial timid (pentru ca numai eu sesizasem problema asta, cica aparenta, mi se parea mie si cam atat...) , ulterior chiar a devenit iritant sa vezi cata teorie zace in unii si practica 0.

masina era nou nouta, nici 10 km, deci nu se punea problema de vr-un defect generat de o proasta utilizare...m-am dus cu reclamatiile astea in service, le-am pus pe alt forum, am discutat cu alti posesori, am condus alte colturi, mi s-a aerisit ambreiajul in service, intr-un final m-am lamurit.

Ce intrebari imi puneam eu acum 1 an, mai exact din august pana in decembrie cand m-am linstit, m-am linistit dupa interventia service-ului care m-a facut sa-mi aduc aminte de o vorba batraneasca "lasa ba masina asa si nu lasa toti prostii sa-ti umble la ea".
Prosti da' multi...

1. de ce tine asa sus ?
- Asa face toate si nu tine sus, ti se pare tie, ce vrei de banii astia ? mercedes ?
- Asta cam asa e, am racire in torpedo si eu ma leg de prostii ca ambreiajul ? Sunt chiar nesimtit.
- Culmea e ca am intalnit destul de multi care se plang de ambreiaj la Colt, nu sunt pe forumuri...unul dintre ei chiar a cerut hartie de la dealer ca nu e nici o problema mecanica, samd.

2. la alte Colturi cum e ?
- cam la fel... cu exceptia dieselului la care ambreiajul tine jos (super ok), am testat doua cz3-uri benzina 1.5 (unul dintre ele aproape ok), un cz3 1.1 (ceva mai jos, acceptabil), doua colt-uri benzina 1.1 (ok).

3. de ce la relanti se aude un zgomot de rulment dupa ce se incalzeste uleiul in motor/cutie?
- L-am auzit cam la toate, devenisem paranoic, ascultam motorul la toate colturile, e ca un zgomot de rulment de presiune specific daciilor din 76 dupa 20 de ani de functionare.
- Raspuns service: e un rulment in cutia de viteze care se aude asa, stim de el, garantat nu e nici o problema, cutiile sunt de unica folosinta, nu se schimba nimic in ele, se schimba cu totul, si daca o schimbam se va auzi la fel, stai linistit...stau, linstit ... in el de rulment.

4. oare se poate regla ambreiajul sa tina mai jos ?
- NU!
- L-au aerisit pe al meu, de atunci nu mai intra in marsarier din prima, in 90% din situatii, trebuie sa trec prin treapta I...cand intra ca unsa, cand nu intra, agata si se blocheaza la jumatatea cursei.
- Cand ajung la service merge...m-am saturat si am lasat-o asa, sa vedem la iarna...
- Raspuns service: mai nimereste dinte pe dinte ...
- Corect, dar prea des, inainte de aerisire nu nimerea deloc dinte pe dinte, doar caraia cateodata pentru ca marsarierul nu e sincronizat (asta pot sa o inteleg)..., dar intra, dupa aerisirea din decembrie numai dinte in dinte se gaseste sa stea.
- In ultimul timp nu o conving sa intre in marsarier, nici trecand prin treapta I, trebuie sa o aduc la punctul mort, ridic piciorul de pe ambreiaj si incerc din nou, intra ca unsa.
- Cutiile de Colt sunt de kko, si dealerul stie asta dar ce pot sa zica...iar eu sunt satul de explicatii de 2 lei si de incapacitatea uneora sa-si faca treaba bine.

5. de ce agata levierul de viteze cateodata ?
- Asa vrea el, e de la prea multa tehnologie....la cat de putin costa un colt pentru dotarile care le are, ce nu-ti ajunge ? Vrei sa fie perfect ?
Ma rog, asa o fi, dar preferam sa nu am dotari dar chestiile astea sa mearga brici.
- Cat ar trebui sa coste masina asta ca sa nu aiba toate aceste chestii ? Nu le pot numi defecte pentru ca merge bine, dar nu le consider acceptabile, mai ales ca e vorba de o masina un pic sport si un pic japoneza...fabricata in Olanda...fetite, baietei, iarba si mecanici romani...tare combinatia.

6. de ce caraie cand schimbi in marsarier ?
- Pai poate nu apesi pedala de ambreiaj pana la fund
- Ah, dar masina e oprita pe loc ?
- Te fac tampit cu intrebarile astea...mcar atat daca nu iti rezolva problema.
- Si in cele din urma a venit si raspunsul oficial...marsarierul nu e sincronizat, la clasa mica e ceva normal.
- BUUUN, m-am linstit acum.

M-am obisnuit cu toate, dar nu mi se pare ok sa fie asa, mai am doi ani de garantie, avem forumuri, se poate scrie producatorului...se pot face multe...pentru ca nu vreau sa renunt la masinuta asta din cauza unor nereguli si/sau incompetenta unora...

Cel mai mult ma deranjeaza faza cu marsarierul dupa aerisire, in rest asta e...sper ca noul lancer sa fie ok.

Am condus doua lanceruri, la fel, ambreiajul tine sus in rest levierul functioneaza ok in toate treptele, vad acum din ce in ce mai multi care se plang de ambreiaje...cei care imi spuneau mieca ca mi se pare, sa citeasca aceste posturi cu atentie si sa se duca stiu ei unde...

Deci sa nu va treaca prin minte sa umblati la ele, ca aerisire sau mai stiu eu ce...

Bafta!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Aug 19, 2007 4:25 pm

Pai.. daca e inca in garantie, schimba cutia cu totul si scapi de problema aparuta dupa aerisire.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Aug 19, 2007 10:41 pm

QUOTE (andrei)Pai.. daca e inca in garantie, schimba cutia cu totul si scapi de problema aparuta dupa aerisire.

Usor de zis...cutia nu se schimba doar ca se aude nu stiu ce...trebuie sa prezinte un defect, legat de marsarier nu face mereu, doar cand vrea ea...

Si in plus nu vreau sa se mai umble mai mult decat s-a umblat.....

Noroc ca masinile nu au probleme grave...ca la cat de meseriasi sunt, a fi jale.

Avatar utilizator
mihaela75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 2:51 pm

Mesaj de mihaela75 » Dum Aug 19, 2007 10:56 pm

Cristi am vazut ca m-ai citat... multumesc de incurajari, dar eu am Lancer nu Colt sau tu te referi la mitsu in general? Nu am zis ca ma deranjeaza ca ambreiajul tine sus, asta e! SI NICI NU MA PLANG DE MASINA ASTA, imi place la nebunie si merge super.
Motivul principal pentru care am postat eu intrebarea era sa aflu daca cineva dintre noi are intr-adevar probleme cu ambreiajul la 1,6 si daca la service se rezolva cum trebuie. Noi nu avem inca probleme, numai ca mi s-a parut un pic suspect sa miroase in halul asta la o parcare mai deosebita si ma gandesc ca ar putea crapa dupa inca 2 parcari.
Multumesc oricum de sfaturi! Mai povestim pe aici ca sa se stie ce probleme sunt la mitsele noastre si cum se rezolva ele in Romania. Oricum, noi suntem fericiti, citeste ce au patzit altii ...

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori