Consum Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
sebasita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 17, 2009 10:54 am

Mesaj de sebasita » Mie Mai 26, 2010 4:30 pm

QUOTE (COObra @ May 26 2010, 11:44 AM) mentionati si numarul de km care il au agregatele cand faceti aceste consumuri.

mitsa mea are 44.000 km, iar drumul dus intors e de 560 km

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Sâm Mai 29, 2010 9:27 pm

Lancer clasic 2.0 - Bucuresti-Constanta 10.2l/100km in conditii de 2 ore fara 3 min tot drumul de 225km cu 2 pauze pe autostrada. Acceptabil.

Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Lun Iun 21, 2010 9:47 am

Bucuresti-Tulcea 6.5%
Tulcea-Bucuresti 9.5% mers 140-150 pe drumurile nationale si 180 pe autostrada
Iancului-Romana 9.1%

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Joi Sep 16, 2010 4:18 pm

Lancar Sportback 1.5 invite. - 2010

In afara orasului

Am facut pana acum 7500 km si cel mai mic consum scos vreodata a fost pe ruta:
Cluj Napoca > Alba Iulia (distanta intre cele doua orase 100 km) consum 5.7 L /100 km. acum 3 saptamani
Alba Iulia > Cluj Napoca 6.2 L /100 km

Viteza de mers 80-100 km/h.

Am incercat sa tin masina constant in a 4-a la 3000 de ture cat mai mult timp posibil.

Cauciucuri de vara ca era vara evident
Bagaje o geanta de 10 kg
Rezervorul la jumatate
Sofer + pasager (sotia 50 kg cu haine, papuci si cu poseta cu tot )

In oras papa cam 8.2 - 10.2 in functie de cat de mult merg si desigur daca e motorul rece sau cald.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Dum Sep 19, 2010 11:46 pm

Curiozitate... De ce a 4-a si nu a 5-a? Ai fi avut consum mai mic si nu ar fi fost subturata.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Lun Sep 20, 2010 9:35 am

Am incercat cum spui tu dar consumul crestea

A 4-a 3000 ture sta in 90 km/ora. (drum drept)
A 5-a 3000 ture sta in 110 km/ora. (drum drept)

Daca la 90 ii dau a 5-a sta cam in 2500-2600 ture.
La mine problema e ca sub 2600 papa multisor. Poate si din cauza rodajului.

In carte scria:
- a 2-a pana la max 55 km/h acolo scimbam la max
- a 3-a pana la max 80
- a 4-a pana la max 115
- a 5-a pana la max 135

La fiecare treapta schimbam la maximul admis. daca coboram sub 55 de ex. la 45 - 50 in perioada de rodaj ii dadeam iara a 2-a si urla in draci.

Deci conform rodajului din manual intre 80 -115 esti intr-a 4-a.

Si crede-ma ca, de cand am pus mana pe ea cam tot in acelasi regim merge. Intr-adevar primii 2.000-2.500 km i-am cam simtit la buzunarel dar apoi consumul a scazut vazand cu ochii .

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Sep 20, 2010 11:16 am

Este imposibil. La mers constant cu minim 80km/h poti sta perfect in treapta 5. Consumul va fi mai mic decat in treapta 4. Nu are nici o legatura cu rodajul. Nu inteleg de ce specifici drum drept langa turatia la care ai o anumita viteza. Aceeasi turatie o vei avea la o anumita viteza indiferent de configuratia drumului(viraje, rampa, panta, declivitate 0). La fel nu inteleg de ce ai incercat sa o tii cat mai constant in jurul a 3000rpm... Daca in conditiile in care ai mers cu treapta 4 la 90km/h ai scos 5,7-6,2l/100km in treapta 5 ai fi scos 5,1-5,8l/100km(daca nu chiar ceva mai putin la rulaj constant cu 90km/h..)(intre Cluj si Alba Iulia este si o diferenta de nivel, motiv pentru care ai consum mai mic la dus si mai mare la intors). Limitele pentru rodaj sunt limite maxim admise in caz de necesitate. Nu te-a ajutat cu nimic sa schimbi numai acolo. Decat la un consum mai mare.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Lun Sep 20, 2010 1:09 pm

QUOTE (PaulT @ Sep 20 2010, 11:16 AM) La mers constant cu minim 80km/h poti sta perfect in treapta 5. Consumul va fi mai mic decat in treapta 4.

Corect poti sta perfect in treapta 5 dar dupa cum am spus si mai sus am incercat sa stau si in treapta 5 dar consumul crestea. la 5.8 si de indata ce ii dadeam a 4-a scadea la loc.

QUOTE (PaulT @ Sep 20 2010, 11:16 AM) Nu inteleg de ce specifici drum drept langa turatia la care ai o anumita viteza. Aceeasi turatie o vei avea la o anumita viteza indiferent de configuratia drumului(viraje, rampa, panta, declivitate 0).

Asta chiar nu stiam . Multumesc de informare.

QUOTE (PaulT @ Sep 20 2010, 11:16 AM) (intre Cluj si Alba Iulia este si o diferenta de nivel, motiv pentru care ai consum mai mic la dus si mai mare la intors).
Da intradevar dar inapoi am calcat-o mai tare

QUOTE (PaulT @ Sep 20 2010, 11:16 AM) Limitele pentru rodaj sunt limite maxim admise in caz de necesitate. Nu te-a ajutat cu nimic sa schimbi numai acolo. Decat la un consum mai mare.

UMM aici inseamna ca m-am cam ars. la reprezentanta era o femeie foarte amabila de altfel si cand am intrebat-o ce e cu limitele alea mi-a zis ca acolo se schimba. poate ma insel si nu retin bine.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Sep 20, 2010 2:00 pm

Ar fi trebuit sa stai un timp in treapta 5 si sa mergi constant si stabilizat. Consumul obligatoriu devenea mai mic.

QUOTE (PaulT @ Sep 20 2010, 11:16 AM)
Nu inteleg de ce specifici drum drept langa turatia la care ai o anumita viteza. Aceeasi turatie o vei avea la o anumita viteza intr-o anumita treapta indiferent de configuratia drumului(viraje, rampa, panta, declivitate 0).

Aici am uitat sa specific ce am pus in rosu. Dar cred ca ti-ai dat si tu seama.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Sep 20, 2010 10:34 pm

si la mine daca merg constant in jur de 80km/h consumul este mai mic daca merg cu a 4-a decat cu a 5-a.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori