Noutati Auto
Opel Astra Sports Tourer
Opel Astra Sports Tourer ?şi merită pe deplin renumele de Sports Tourer aliniindu-se la noul curent de a reprezentat de break-uri cu siluete c?t mai sportive, tendinţă dictată p?nă acum de Renault Megane Sports Tourer . Dar aşa cum Astra este un model mai mare dec?t Megane şi Astra Sports Tourer este cel mai impozant break din clasa sa, av?nd o lungime de 4,60 metri, şi un ampatament de 2,685 m.
?n ciuda ?nsă gabaritului impozant, Astra Sport Tourer nu este chiar cel mai ?ncăpător, av?nd un volum al portbagajului de 500 litri cu bancheta din spate pe poziţii şi de 1.550 litri dacă se renunţă la locurile posterioare. Bine?nţeles, Opel nu a neglijat aspectele practice şi nici nu a uitat de nebunia denumirilor care ?ncep cu Flex şi ?n comunicatul de presă anunţă FlexFold, un mecanism de pliere a anchetei spate ?ntr-un mod c?t mai facil.
Acest volum este ?nsă mai mic dec?t al lui Megane ST, şi mult mai mic dec?t al lui Peugeot 308 SW care ajunge la un maxim total de aproape 1.738 litri! Interesant este faptul că faţa de generaţia precedentă volumul portbagajului ?n configuraţia normală nu s-a schimbat deloc şi prin transformarea jumătăţii posterioare ?n zonă cargo ctualul Astra Sports Tourer este chiar mai puţin generos cu 40 de litri, cu toate că ?n lungime a crescut cu 8,5 cm!
?n materie de motorizări Opel Astra Sports Tourer vine cam cu aceleaşi propulsoare ca şi versiunea hatchback, cu excepţia unui nou propulsor 1.4 Turbo ?mprumutat de la Opel Meriva 2. Lansarea acestui nou automobil se va face la Salonul de la Paris ?n luna octombrie.
Sursa
Opel Astra Sports Tourer ?şi merită pe deplin renumele de Sports Tourer aliniindu-se la noul curent de a reprezentat de break-uri cu siluete c?t mai sportive, tendinţă dictată p?nă acum de Renault Megane Sports Tourer . Dar aşa cum Astra este un model mai mare dec?t Megane şi Astra Sports Tourer este cel mai impozant break din clasa sa, av?nd o lungime de 4,60 metri, şi un ampatament de 2,685 m.
?n ciuda ?nsă gabaritului impozant, Astra Sport Tourer nu este chiar cel mai ?ncăpător, av?nd un volum al portbagajului de 500 litri cu bancheta din spate pe poziţii şi de 1.550 litri dacă se renunţă la locurile posterioare. Bine?nţeles, Opel nu a neglijat aspectele practice şi nici nu a uitat de nebunia denumirilor care ?ncep cu Flex şi ?n comunicatul de presă anunţă FlexFold, un mecanism de pliere a anchetei spate ?ntr-un mod c?t mai facil.
Acest volum este ?nsă mai mic dec?t al lui Megane ST, şi mult mai mic dec?t al lui Peugeot 308 SW care ajunge la un maxim total de aproape 1.738 litri! Interesant este faptul că faţa de generaţia precedentă volumul portbagajului ?n configuraţia normală nu s-a schimbat deloc şi prin transformarea jumătăţii posterioare ?n zonă cargo ctualul Astra Sports Tourer este chiar mai puţin generos cu 40 de litri, cu toate că ?n lungime a crescut cu 8,5 cm!
?n materie de motorizări Opel Astra Sports Tourer vine cam cu aceleaşi propulsoare ca şi versiunea hatchback, cu excepţia unui nou propulsor 1.4 Turbo ?mprumutat de la Opel Meriva 2. Lansarea acestui nou automobil se va face la Salonul de la Paris ?n luna octombrie.
Sursa
Aston Martin - cinci noi modele pana in 2016
Aston Martin ne pregateste pana in anul 2016 cinci modele noi. Prima aparitia va fi reprezentata de Cygnet in 2011, o citadina de lux dezvoltata pe platforma Toyota iQ.
Desi acest model nu se incadreaza intocmai in regulile cu care ne-a obisnuit Aston Martin se pare ca producatorul auto a primit deja suficient comenzi, desi nu se stie inca pretul oficial. Cu ale sale emisii CO2 de 115 g/km Cygnet va contribui la reducerea emisiilor medii ale gamei.
A doua noutate poarta numele de DB9 si va debuta in 2013. Proiectul cu nume de cod VH500 este dezvoltat pe platforma VH, care va fi mai usoara si va primi imbunatatiri la nivelul structurii. Pentru a reduce noxele, modelul va fi echipat cu un motor V6 de provenienta Cosworth revizuit.
In anul 2015, din Aston Martin DB9 va deriva DBS, mai sportiva si mai puternica comparativ cu actuala generatie.
In 2014, producatorul auto va aduce doua noutati: Vantage si controversatul SUV care va readuce la viata istoricul brand Lagonda. Acesta din urma va fi probabil dezvoltat in colaborare cu Mercedes care va pune la bataie platforma GL si va reprezenta versiunea de serie a prototipului prezentat la la Geneva in 2009.
Sursa
Aston Martin ne pregateste pana in anul 2016 cinci modele noi. Prima aparitia va fi reprezentata de Cygnet in 2011, o citadina de lux dezvoltata pe platforma Toyota iQ.
Desi acest model nu se incadreaza intocmai in regulile cu care ne-a obisnuit Aston Martin se pare ca producatorul auto a primit deja suficient comenzi, desi nu se stie inca pretul oficial. Cu ale sale emisii CO2 de 115 g/km Cygnet va contribui la reducerea emisiilor medii ale gamei.
A doua noutate poarta numele de DB9 si va debuta in 2013. Proiectul cu nume de cod VH500 este dezvoltat pe platforma VH, care va fi mai usoara si va primi imbunatatiri la nivelul structurii. Pentru a reduce noxele, modelul va fi echipat cu un motor V6 de provenienta Cosworth revizuit.
In anul 2015, din Aston Martin DB9 va deriva DBS, mai sportiva si mai puternica comparativ cu actuala generatie.
In 2014, producatorul auto va aduce doua noutati: Vantage si controversatul SUV care va readuce la viata istoricul brand Lagonda. Acesta din urma va fi probabil dezvoltat in colaborare cu Mercedes care va pune la bataie platforma GL si va reprezenta versiunea de serie a prototipului prezentat la la Geneva in 2009.
Sursa
TiriacAuto - a inaugurat primul showroom comun Mitsubishi si Hyundai
TiriacAuto a inaugurat primul showroom comun Mitsubishi si Hyundai, din Bucuresti. Cu o suprafata desfasurata de aproximativ 1200 mp, dispusa pe doua nivele, noua locatie corespunde intentiilor de dezvoltare geografica ale retelei nationale TiriacAuto,
Showroomul se afla in apropierea celor doua service-uri Mitsubishi si Hyundai din zona, operate de M Car Distribution si, respectiv, Romcar Motors, oferind astfel clientilor posibilitatea sa beneficieze cu usurinta de servicii TiriacAuto de vanzare si post-vanzare specializata si standardizata. In plus, clientii vor avea la dispozitie un spatiu special amenajat pentru prezentarea gamei Auto Avantaj ? un serviciu propriu de comercializare a autovehiculelor noi prin metodele trade-in si buy back, implementat recent la nivelul intregii retele nationale de distributie si service TiriacAuto.
"Am ales varianta de comercializare sub acelasi acoperis a doua dintre marcile noastre de volum, Mitsubishi si Hyundai, oferind astfel clientilor posibilitatea sa-si aleaga autovehiculul potrivit dintr-o oferta mult mai variata, sub umbrela TiriacAuto", a declarat Silviu Docan, Director General TiriacAuto.
Sursa
TiriacAuto a inaugurat primul showroom comun Mitsubishi si Hyundai, din Bucuresti. Cu o suprafata desfasurata de aproximativ 1200 mp, dispusa pe doua nivele, noua locatie corespunde intentiilor de dezvoltare geografica ale retelei nationale TiriacAuto,
Showroomul se afla in apropierea celor doua service-uri Mitsubishi si Hyundai din zona, operate de M Car Distribution si, respectiv, Romcar Motors, oferind astfel clientilor posibilitatea sa beneficieze cu usurinta de servicii TiriacAuto de vanzare si post-vanzare specializata si standardizata. In plus, clientii vor avea la dispozitie un spatiu special amenajat pentru prezentarea gamei Auto Avantaj ? un serviciu propriu de comercializare a autovehiculelor noi prin metodele trade-in si buy back, implementat recent la nivelul intregii retele nationale de distributie si service TiriacAuto.
"Am ales varianta de comercializare sub acelasi acoperis a doua dintre marcile noastre de volum, Mitsubishi si Hyundai, oferind astfel clientilor posibilitatea sa-si aleaga autovehiculul potrivit dintr-o oferta mult mai variata, sub umbrela TiriacAuto", a declarat Silviu Docan, Director General TiriacAuto.
Sursa
Seat Exeo - va primi lumini posterioare LED
Seat va introduce pe Exeo lumini LED pentru blocurile optice spate. Acestea se vor regăsi ?n lista de opţionale ?mpreună cu luminile faţă bi-xenon.
Seat nu este momentan pregătit pentru un facelift al lui Exeo, ?nsă caută o soluţie pentru a atrage mai mulţi clienţi. Spaniolii au apelat la un detaliu estetic ?n acest sens, căut?nd totodată să se adapteze şi cerinţelor pieţei. Este vorba despre lumini LED pentru blocurile optice posterioare, opţiune care vine disponibilă odată cu alegerea luminilor anterioare cu bi-xenon.
Odată cu introducerea LED-urilor, constructorul spaniol va oferi clienţilor săi şi o nouă culoare, un verde Boal, care nu a mai fost regăsit p?nă acum ?n gama Seat.
Deşi nu a fost confirmat oficial, se zvoneşte că ibericii vor modifica şi scaunele anterioare pentru a face mai mult loc pentru pasagerii de pe locurile din spate. Scaunele faţă vor scădea ?n dimensiuni fără a afecta ?nsă confortul pasagerilor.
Pachetul de modificări va fi completat de un set de jante cu design revizuit şi de inserţii noi ?n habitaclu.
Sursa
Seat va introduce pe Exeo lumini LED pentru blocurile optice spate. Acestea se vor regăsi ?n lista de opţionale ?mpreună cu luminile faţă bi-xenon.
Seat nu este momentan pregătit pentru un facelift al lui Exeo, ?nsă caută o soluţie pentru a atrage mai mulţi clienţi. Spaniolii au apelat la un detaliu estetic ?n acest sens, căut?nd totodată să se adapteze şi cerinţelor pieţei. Este vorba despre lumini LED pentru blocurile optice posterioare, opţiune care vine disponibilă odată cu alegerea luminilor anterioare cu bi-xenon.
Odată cu introducerea LED-urilor, constructorul spaniol va oferi clienţilor săi şi o nouă culoare, un verde Boal, care nu a mai fost regăsit p?nă acum ?n gama Seat.
Deşi nu a fost confirmat oficial, se zvoneşte că ibericii vor modifica şi scaunele anterioare pentru a face mai mult loc pentru pasagerii de pe locurile din spate. Scaunele faţă vor scădea ?n dimensiuni fără a afecta ?nsă confortul pasagerilor.
Pachetul de modificări va fi completat de un set de jante cu design revizuit şi de inserţii noi ?n habitaclu.
Sursa
Porsche Panamera - noi modele
Ca urmare a debutului de succes al lui Porsche Panamera pe piata, compania isi extinde rapid gama de modele disponibile: incepand cu mai 2010, atat Porsche Panamera cat si Porsche Panamera 4 sunt oferite ca versiuni de baza ale seriei de modele Gran Turismo.
Ambele modele Porsche sunt propulsate de un motor de ultima generatie de 3.6 litri V6, cu injectie directa de combustibil, care dezvolta 300 CP si un cuplu maxim de 400 Nm.
Urmand traditia Porsche, Panamera isi transmite puterea pe sosea prin rotile din spate, pe cand Panamera 4 are in dotarea standard tractiunea integrala activa.
Cele doua noi variante Porsche Gran Turismo sunt exemple ale strategiei de dezvoltare consecvente ?Porsche Intelligent Performance?. Echipate cu sistemul PDK (cutia de viteze Porsche cu dublu ambreiaj) si Auto Start Stop, ambele modele consuma cu mult sub 10 litri de combustibil la 100 kilometri in New European Driving Cycle: Porsche Panamera consuma doar cu 9.3 litri/100 kilometri, iar Panamera 4 consuma in medie 9.6 litri/100 kilometri. Anvelopele ?all year? de 19??, cu rezistenta scazuta la rulare, sunt disponibile ca dotare optionala, acestea reducand cifrele de consum cu inca 0.2 litri/ 100 km.
Porsche Panamera are emisii de dioxid de carbon scazute, de doar 213 g/km, iar Porsche Panamera 4, la fel de impresionant, 220 g/km. Ambele variante V6 ale lui Porsche Panamera indeplinesc standardul de emisii strict Euro 5.
Economicitatea si performanta specifica marcii nu se exclud una pe cealalta in aceste noi propulsoare V6 ce anima Porsche Gran Turismo. Din contra - combinatia ideala dintre aceste calitati se datoreaza constructiei usoare consecvente, cu axe, portiere, capota motor, aripi si spate fabricate fie din aluminiu, fie dintr-o combinatie intre aluminiu si magneziu. In acelasi timp, motorul V6 de ultima generatie, construit la uzina de motoare Porsche din Zuffenhausen, cu un unghi al cilindrilor de 90 grade este cu aproximativ 30 kg mai usor decat cel de opt cilindri din Porsche Panamera S si 4S, contribuind astfel la o greutate totala redusa, de doar 1,730 kg.
Precum motoarele V8 care au trecut proba calitatii, atat la Porsche Panamera cat si Porsche Panamera 4, ca modele Gran Turismo autentice, combina caracterul sportiv cu un standard inalt de confort si calitati ale utilizarii zilnice. In afara de suspensia clasica disponibila optional cu amortizoare variabile, este oferita ca dotare optionala si suspensia pneumatica, cu volum aditional de aer. Aceasta ofera calitati dinamice superioare, pornind de la un nivel de confort chiar mai ridicat, si pana la o tinuta de drum extrem de sportiva.
Preturile incep de la 68,152 Euro fara TVA pentru Porsche Panamera, iar pentru Porsche Panamera 4 dotat standard cu PDK (cutie de viteze Porsche cu dublu ambreiaj) de la 75,193 Euro fara TVA.
Sursa
Ca urmare a debutului de succes al lui Porsche Panamera pe piata, compania isi extinde rapid gama de modele disponibile: incepand cu mai 2010, atat Porsche Panamera cat si Porsche Panamera 4 sunt oferite ca versiuni de baza ale seriei de modele Gran Turismo.
Ambele modele Porsche sunt propulsate de un motor de ultima generatie de 3.6 litri V6, cu injectie directa de combustibil, care dezvolta 300 CP si un cuplu maxim de 400 Nm.
Urmand traditia Porsche, Panamera isi transmite puterea pe sosea prin rotile din spate, pe cand Panamera 4 are in dotarea standard tractiunea integrala activa.
Cele doua noi variante Porsche Gran Turismo sunt exemple ale strategiei de dezvoltare consecvente ?Porsche Intelligent Performance?. Echipate cu sistemul PDK (cutia de viteze Porsche cu dublu ambreiaj) si Auto Start Stop, ambele modele consuma cu mult sub 10 litri de combustibil la 100 kilometri in New European Driving Cycle: Porsche Panamera consuma doar cu 9.3 litri/100 kilometri, iar Panamera 4 consuma in medie 9.6 litri/100 kilometri. Anvelopele ?all year? de 19??, cu rezistenta scazuta la rulare, sunt disponibile ca dotare optionala, acestea reducand cifrele de consum cu inca 0.2 litri/ 100 km.
Porsche Panamera are emisii de dioxid de carbon scazute, de doar 213 g/km, iar Porsche Panamera 4, la fel de impresionant, 220 g/km. Ambele variante V6 ale lui Porsche Panamera indeplinesc standardul de emisii strict Euro 5.
Economicitatea si performanta specifica marcii nu se exclud una pe cealalta in aceste noi propulsoare V6 ce anima Porsche Gran Turismo. Din contra - combinatia ideala dintre aceste calitati se datoreaza constructiei usoare consecvente, cu axe, portiere, capota motor, aripi si spate fabricate fie din aluminiu, fie dintr-o combinatie intre aluminiu si magneziu. In acelasi timp, motorul V6 de ultima generatie, construit la uzina de motoare Porsche din Zuffenhausen, cu un unghi al cilindrilor de 90 grade este cu aproximativ 30 kg mai usor decat cel de opt cilindri din Porsche Panamera S si 4S, contribuind astfel la o greutate totala redusa, de doar 1,730 kg.
Precum motoarele V8 care au trecut proba calitatii, atat la Porsche Panamera cat si Porsche Panamera 4, ca modele Gran Turismo autentice, combina caracterul sportiv cu un standard inalt de confort si calitati ale utilizarii zilnice. In afara de suspensia clasica disponibila optional cu amortizoare variabile, este oferita ca dotare optionala si suspensia pneumatica, cu volum aditional de aer. Aceasta ofera calitati dinamice superioare, pornind de la un nivel de confort chiar mai ridicat, si pana la o tinuta de drum extrem de sportiva.
Preturile incep de la 68,152 Euro fara TVA pentru Porsche Panamera, iar pentru Porsche Panamera 4 dotat standard cu PDK (cutie de viteze Porsche cu dublu ambreiaj) de la 75,193 Euro fara TVA.
Sursa
BMW M3 Frozen Grey Special Edition
BMW sărbătoreşte 25 de ani de prezenţă a modelul BMW M3 ocazie cu care oferă M3 Frozen Grey, o ediţie specială, dar ?n primul r?nd foarte profitabilă pentru bavarezi. Pentru a marca momentul BMW a pus la cale chiar şi un teaser cu acest model, cresc?nd foarte mult aşteptările. Din păcate, modelul lansat nu este chiar at?t de special ?nc?t să se justifice efortul de a pregăti printr-o acţiune de teasing prezentare propriu-zisă.
Lucrul cel mai special, aşa cum spune şi numele versiunii, este vopseaua Frozen Grey, care este de fapt gri grafit cu accente mate. Este singura şansă de a avea o astfel de culoare pe un BMW. De asemenea, la capitolul caracteristici unicate vom trece şi interiorul Fox Red & Black din piele Novillo, care parcă nu este la fel de special ca şi nuanţa exterioară.
Cam aici se termină ?nsă ?nşiruirea elementelor pe care un client la va primi, dacă ?şi cumpără această ediţie specială, restul fiind o ?nsumare a celor mai interesante dotări ale gamei M3. Vorbim astfel de Competition Kit, care ?nseamnă o suspensie mai fermă, cobor?tă cu 10 mm, jante pe 19 inchi speciale şi standard Electronic Damping Control, adică un modul care permite controlul precis al suspensiei.
Motorul nu vine ?nsă cu nici un fel de creştere a puterii sau optimizare şi este cuplat la transmisia DCT. BMW pune acest model la bătaie la un preţ de 77.600 $, adică mai mult cu 19.200$ dec?t versiunea standard şi cam cu 9.000 dolari mai mult un model similar dar fără vopseaua specială . Nu vor fi ?nsă oferite dec?t 30 de unităţi, dar totuşi vorbim de un model cam prea scump pentru ce oferă.
Sursa
BMW sărbătoreşte 25 de ani de prezenţă a modelul BMW M3 ocazie cu care oferă M3 Frozen Grey, o ediţie specială, dar ?n primul r?nd foarte profitabilă pentru bavarezi. Pentru a marca momentul BMW a pus la cale chiar şi un teaser cu acest model, cresc?nd foarte mult aşteptările. Din păcate, modelul lansat nu este chiar at?t de special ?nc?t să se justifice efortul de a pregăti printr-o acţiune de teasing prezentare propriu-zisă.
Lucrul cel mai special, aşa cum spune şi numele versiunii, este vopseaua Frozen Grey, care este de fapt gri grafit cu accente mate. Este singura şansă de a avea o astfel de culoare pe un BMW. De asemenea, la capitolul caracteristici unicate vom trece şi interiorul Fox Red & Black din piele Novillo, care parcă nu este la fel de special ca şi nuanţa exterioară.
Cam aici se termină ?nsă ?nşiruirea elementelor pe care un client la va primi, dacă ?şi cumpără această ediţie specială, restul fiind o ?nsumare a celor mai interesante dotări ale gamei M3. Vorbim astfel de Competition Kit, care ?nseamnă o suspensie mai fermă, cobor?tă cu 10 mm, jante pe 19 inchi speciale şi standard Electronic Damping Control, adică un modul care permite controlul precis al suspensiei.
Motorul nu vine ?nsă cu nici un fel de creştere a puterii sau optimizare şi este cuplat la transmisia DCT. BMW pune acest model la bătaie la un preţ de 77.600 $, adică mai mult cu 19.200$ dec?t versiunea standard şi cam cu 9.000 dolari mai mult un model similar dar fără vopseaua specială . Nu vor fi ?nsă oferite dec?t 30 de unităţi, dar totuşi vorbim de un model cam prea scump pentru ce oferă.
Sursa
Gazal 1 - primul model national al Arabiei Saudite
Regele Arabiei Saudite a aprobat oficial producţia modelelui Gazal 1, un SUV de lux bazat pe Mercedes G-Klasse, care a debutat ?n fază de concept anul acesta la Geneva.
După ce a impresionat plăcut publicul european ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, Gazal 1, primul model construit ?n ?ntregime ?n Arabia Saudită a devenit realitate.
Regele Abdullah a anunţat aprobarea producţiei de serie ?n cadrul unei ceremonii fastuoase, ?ncunun?nd astfel cu succes munca unui grup de studenţi ai universităţii King Saud, iniţiatorii proiectului. Dezvoltat pe baza lui Mercedes G-Klasse, Gazal 1 de serie păstrează liniile de design trasate ?mpreună cu casa italiană Studiotorino şi dezvăluite publicului la Geneva.
Sub capotă se va afla cel mai probabil motorul V8 de 5.5 litri, de provenienţă Mercedes, capabil să dea dezvolte 388CP. ?nrudirea cu legenda off-road-ului G-Klasse, ?i va oferi modelului oriental un ADN de ?nvingător, mulţumită multitudinii de sisteme utile ?n teren accidentat.
Sursa
Regele Arabiei Saudite a aprobat oficial producţia modelelui Gazal 1, un SUV de lux bazat pe Mercedes G-Klasse, care a debutat ?n fază de concept anul acesta la Geneva.
După ce a impresionat plăcut publicul european ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, Gazal 1, primul model construit ?n ?ntregime ?n Arabia Saudită a devenit realitate.
Regele Abdullah a anunţat aprobarea producţiei de serie ?n cadrul unei ceremonii fastuoase, ?ncunun?nd astfel cu succes munca unui grup de studenţi ai universităţii King Saud, iniţiatorii proiectului. Dezvoltat pe baza lui Mercedes G-Klasse, Gazal 1 de serie păstrează liniile de design trasate ?mpreună cu casa italiană Studiotorino şi dezvăluite publicului la Geneva.
Sub capotă se va afla cel mai probabil motorul V8 de 5.5 litri, de provenienţă Mercedes, capabil să dea dezvolte 388CP. ?nrudirea cu legenda off-road-ului G-Klasse, ?i va oferi modelului oriental un ADN de ?nvingător, mulţumită multitudinii de sisteme utile ?n teren accidentat.
Sursa
Alpina B5 Biturbo - alternativa la BMW 550i
Alpina va dezvălui la Goodwood propria interpretare a versiunii BMW 550i. Botezat B5 Biturbo, sedanul va oferi o putere totală de 507 cai şi un cuplu de 700 Nm.
Lansarea noii generaţii a berlinei BMW Seria 5 nu putea să-i lase indiferenţi pe cei de la Alpina, specializaţi ?n modificarea modelelor proaspăt apărute ?n gama constructorului bavarez. Rivalul lui E-Klasse şi A6 a intrat deja ?n atelierele Alpina, de unde va ieşi cu un pachet de performanţă şi cu un bodykit ceva mai agresiv.
Rezultatul se va numi B5 Biturbo şi va fi expus ?n premieră mondială ?n cadrul ediţiei de anul acesta a Festivalului de la Goodwood, programat la ?nceputul lunii iulie.
Versiunea de care se va ?ngriji Alpina va fi propulsată de motorul V8 pe benzină, de 4.4 litri, regăsit pe versiunea 550i. Tunerii vor reuşi ?nsă să stoarcă 507 cai putere şi un cuplu motor de 700 Nm, resurse care plasează berlina foarte aproape de vechea versiune de performanţă BMW M5.
Sursa
Alpina va dezvălui la Goodwood propria interpretare a versiunii BMW 550i. Botezat B5 Biturbo, sedanul va oferi o putere totală de 507 cai şi un cuplu de 700 Nm.
Lansarea noii generaţii a berlinei BMW Seria 5 nu putea să-i lase indiferenţi pe cei de la Alpina, specializaţi ?n modificarea modelelor proaspăt apărute ?n gama constructorului bavarez. Rivalul lui E-Klasse şi A6 a intrat deja ?n atelierele Alpina, de unde va ieşi cu un pachet de performanţă şi cu un bodykit ceva mai agresiv.
Rezultatul se va numi B5 Biturbo şi va fi expus ?n premieră mondială ?n cadrul ediţiei de anul acesta a Festivalului de la Goodwood, programat la ?nceputul lunii iulie.
Versiunea de care se va ?ngriji Alpina va fi propulsată de motorul V8 pe benzină, de 4.4 litri, regăsit pe versiunea 550i. Tunerii vor reuşi ?nsă să stoarcă 507 cai putere şi un cuplu motor de 700 Nm, resurse care plasează berlina foarte aproape de vechea versiune de performanţă BMW M5.
Sursa
Chevrolet Orlando - primele imagini spion
Noul MPV cu şapte locuri, Chevrolet Orlando, previzionat de conceptul cu acelaşi nume ce a fost dezvăluit ?n 2008 la Paris, a fost surprins de fotografii spioni ?n timpul unor teste, ?n Germania. Modelul va concura cu VW Touran şi Ford S-Max.
Chevrolet Orlando va fi un MPV cu 7 locuri, bazat pe conceptul cu acelaşi nume, dezvăluit ?n premieră la Salonul Auto de la Paris, ?n septembrie 2008.
Orlando va fi un vehicul aproape global, v?ndut at?t ?n Europa c?t şi ?n Asia şi Canada, dar nu şi ?n SUA, unde Chevrolet are modelele Equinox, Traverse şi Malibu.
Sursa
Noul MPV cu şapte locuri, Chevrolet Orlando, previzionat de conceptul cu acelaşi nume ce a fost dezvăluit ?n 2008 la Paris, a fost surprins de fotografii spioni ?n timpul unor teste, ?n Germania. Modelul va concura cu VW Touran şi Ford S-Max.
Chevrolet Orlando va fi un MPV cu 7 locuri, bazat pe conceptul cu acelaşi nume, dezvăluit ?n premieră la Salonul Auto de la Paris, ?n septembrie 2008.
Orlando va fi un vehicul aproape global, v?ndut at?t ?n Europa c?t şi ?n Asia şi Canada, dar nu şi ?n SUA, unde Chevrolet are modelele Equinox, Traverse şi Malibu.
Sursa
Abarth Essesse - versiune pentru 500C şi Punto Evo
Noi modele performante de la Fiat şi Abarth vor ajunge ?n showroom-urile europene ?ncep?nd cu luna noiembrie. Versiunile Essesse ale modelelor Fiat Punto Evo şi 500 C, tunate de Abarth vor avea performanţe ?mbunătăţite.
Punto Evo va primi un motor de 1.4 litri turbo mai performant, ce va dezvolta 180 CP (134 kW) faţă de versiunea nromala de 163 CP (122 kW). De asemenea versiunea Essesse ale modelului Abarth Punto Evo va beneficia şi de o suspensie ?ntărită şi un sistem de fr?nare pe măsura performanţelor oferite de motor.
Modelul decapotabil Abarth 500C va oferi ?n versiunea Essesse 159 CP (117 kW) şi o transmisie automată cu 5 trepte. Abarth plănuieşte să introducă şi alte ?mbunătăţiri pe parcursul anilor ce vor veni, inclusiv o transmisie cu dublu ambreiaj pentru Punto şi motoare MultiAir pentru Fiat 500.
Noile versiuni performante de la Abarth vor costa aproximativ 23.000euro pentru Punto Evo
şi 24.000euro pentru 500C Essesse.
Sursa
Noi modele performante de la Fiat şi Abarth vor ajunge ?n showroom-urile europene ?ncep?nd cu luna noiembrie. Versiunile Essesse ale modelelor Fiat Punto Evo şi 500 C, tunate de Abarth vor avea performanţe ?mbunătăţite.
Punto Evo va primi un motor de 1.4 litri turbo mai performant, ce va dezvolta 180 CP (134 kW) faţă de versiunea nromala de 163 CP (122 kW). De asemenea versiunea Essesse ale modelului Abarth Punto Evo va beneficia şi de o suspensie ?ntărită şi un sistem de fr?nare pe măsura performanţelor oferite de motor.
Modelul decapotabil Abarth 500C va oferi ?n versiunea Essesse 159 CP (117 kW) şi o transmisie automată cu 5 trepte. Abarth plănuieşte să introducă şi alte ?mbunătăţiri pe parcursul anilor ce vor veni, inclusiv o transmisie cu dublu ambreiaj pentru Punto şi motoare MultiAir pentru Fiat 500.
Noile versiuni performante de la Abarth vor costa aproximativ 23.000euro pentru Punto Evo
şi 24.000euro pentru 500C Essesse.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator